Larissa, sulla on kyllä hyvät perustelut, sais kyllä paremmat lääkkeet noilla irrota! :) Voihan sun masis johtua siitäkin, kun viimein sait lääkkeet niin ehkä alitajuisesti (tai muuten vaan) laittoi suuremmat toiveet tähän kiertoon.
muurahainen voi että, jos nyt kumminkin pääset ainakin testaamaan! Mihin aikaan päivästä sun menkat on yleensä alkaneet?
Mariska, voi ei.
Toivon sydämestäni että sun vika testi oli vaan viallinen.
Haikaranyytti pahoittelut negasta.
Tosi hyvä kun käyt puhumassa ammattilaisen kanssa.
ninukki, tervetuloa tällekin puolelle!
Pisama, pahoittelut.
Toivottavasti taukokierrosta tulee rentouttava. Voi varmasti tehdä hyvää.
Mimmu, pahoittelut sullekin ja vielä kun alkoi menkat väärään aikaan folliultran kannalta.
On. Mä tavallaan yrityksen alkupuolellakin arvostin sitä, että jotkut pitkään yrittäneetkin kirjoitti tuolla Raskaaksi-ketjussa fiiliksistään. Valmisti ehkä ajattelemaan, että ei se aina niin helppoa ole (vaikka sen jo tiesinkin) ja tässähän sitä nyt ollaan. Omasta puolestani siis kiitos.
Oireista, eggwhite-limaa tulee reilusti jo kolmatta päivää. Oletetun oviksen aikaan en havainnut limoja, mutta koska vasta yhdessä kierrossa niitä oon tarkkaillut, en tiedä mikä on normaalia. Silloin ei ollut tällaista. Menkkamaisia kramppeja tuli eilen, jatkuu tänään. Melko kivuliasta ajoittain. Aamulla vasemman muniksen tienoille sattui kohtuupaljon. Eilen siellä taas tuntui ikävä pisto. En muista, mitä tuntui oletetun oviksen aikaan (jos se ei siis ole nyt) mutta jotain nippailuja ainakin. Plääh. Mun järki sanoo, että 50/50 että ovis on vasta nyt, mutta hormonihirmu on varma että on tärpännyt. Ihan niinkuin oon ollut varma useimmissa aiemmissa kierroissa.
Kp24/31(ehkä)