Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Muurahainen: mä vaan vänkään... itellä on nyt luotto korkealla sun puolesta... jos noin paleltaa ni kyllä sulla jotai yrittää tapahtua oli sit ovis ollu mikä päivä hyvänsä... onko muita oireita... väsyttääkö? Tartteeko pissalla käydä useemmin? Onko tavallista kovempi jano. odottele huomiseen ja sit ylihuomenna saat jo testata :D
 
Mulla sama juttu kuin Larissalla ja mururahaisella etten viitsi enään toiselle puolelle kirjoitella vaikka siis siellähän on aina ollut tosi hyvä ja kannustava meiniki. Mun ajatukset onnistumisesta on niin negatiiviset etten viitsi pahoittaa kenenkään mieltä tai vähätellä alun intoa.

Täällä siis kp 1 pari päivää liian aikaisin ja kyllä ottaa päähän. Folliultra osuu just viikonlopulle ja silloinhan sitä ei tietty tehdä, joten joudun meneen joko liian aikaisin tai myöhään.

Tervetuloa Ninukki munkin puolesta.

Haikaranyytti, ei todellakaan tartte hävetä, että käy ammattiauttajan luona. Hyvähän se vaan on kun osaa hakea apua!

Espanjan loma lähestyy loppuaan. Huomenna aamulla lennetään kotiin ja tiistaina pitäisi mennä töihin. Voi yök sentään. Ihanaa on kyllä ollut, tätä vois jatkaa loputtomiin :)
 
Mimmu, kyllä harmittaa sun puolesta, että aikataulut menee plörinäksi. Ja en yhtään ihmettele, että matkan päättyminenkin vetää mielen matalaksi. On niin tuttu tunne. Pahin on se kulttuurishokki kun tulee takaisin Suomeen ja varsinkin nyt kun täällä PITÄISI olla kesä, ni ei, palella saa... :( yhyy, mä haluan ulkomaille! Olethan ottanut paljon valokuvia, niiden avulla pääsee nopeasti takaisin etelään. :)
 
Mimmu: ihana kuulla :) pelkäsin et pelästytin nyt kaikki. Mutta tällä hetkellä käyn vain lapsettomuuden takia puhumassa koska on tämä rankkaa vaikka ei mitään lapsuuden asioihin mutta niistä päästiin yli : ) ja lapsettomuus on omalla tavalla rankkaa mutta ei mitenkään sillee masentavaa ainakaa mun kohalla. Enemmäki lannistavaa aina loppu kierrosta ja toivotonta mut jaksaa taas menkkojen jälkee yrittää hulluna :P
 
Hei kaikki, minä täältä reissun keskeltä huutelen ja puhelimella näpyttelen edes pientä elonmerkkiä itsestäni :) olen seuraillut teitä ja lukenut jokaisen kommentin.

Onnea plussista! Piristäviä kuvia, niin ihanaa!

Itse olen ihan hajoamassa tähän piinaan - vihaan näitä kierron viimeisiä päiviä. Alkukierron varmuus on karissut ja tilalle on tullut surkea olo ja menkkakrampit. Tyhmänä käytin vikan testin toissapäivänä jolloin oli kp26/28. Puhdas nega. Tietty.

Nyt vaan pelkään putoavani korkealta, sillä tämä yk9 on sellainen missä olemme oikeasti yrittäneet. Tjottailussa oli se sellainen alitajuinen turva, että "no katsellaan tässä lallallaa jes jes hyvä meno" ja vaikka toisinaan oli tosi synkät fiilikset niin aina sieltä noustiin.

No, ainahan sieltä noustaan mutta tänään kp28/28 alkaa pää hajota ja nythän on siis aamuyö kun en saa unta enää :D

Jaksamista ja tsemppiä meille kaikille :)
 
Eipä taida valmista tulla tästäkään.
Tänään rfsu antoi aamulla niin hailakan haamun että taidan tietää mitä tuleman pitää. Vuoto ei kyllä ole vielä alkanut.
Luulempa että meidän osalta alkaa homma olla jotakuinkin taputeltu, lääkärissä käydään vielä ja jos mitään ei löydy niin sitten lapsiluku on meidän osalta täysi. Enpä se minäkään niin vahva ole , että kerta toisensa jälkeen jaksaa pettyä. Tämä oli nyt sitten neljäs plussa vuoteen joka ei pysynyt kyydissä.
Mä lähden nyt huutamaan, karjumaan ja itkemään tätä pahaa oloa.
 
Mariska, eikös noi rfsun testit oo ollu aika huonoja? Mutta etkös sä digillä saanut jo plussan. En suostu uskomaan, että pikkuinen olisi vain hipaissut...

Titem, voi kumpa sinullekin se plussa pärähtäisi testiin. :)

On: yö nukuttu taas huonosti, parin tunnin välein heräsin yhdessä vaiheessa valvoin tunnin.
Ja noi mun unet: olin sitten viime unessa tehnyt sen positiivisen testin. No yöllä olin unessa raskaana. Raskaus oli niin alussa ettei mahakaan ollut kasvanut yhtään. Ja lähdössä ulkomaille! Ihana uni!

Yhdessä vaiheessa yöllä heräsin hirveään palelukohtaukseen tärisin vain ja oli niin kylmä. Jouduin ottamaan toisen peiton päälle että sain tärinän loppumaan. Hyrr...

Tää on nyt sit jännä päivä menkkoja odottelen tänään alkavaksi, aamulla ei tullut vielä mitään pyyhkiessä. Saas nähä kuinka käy. :) huomenna testaan ovistestillä aamusta jos onnistun.

Muurahainen kp 31/30, dpo12-13?, yk18
 
Muurahainen, mäkin oon kuullu ettei se kovin herkkä ole, nyt kun kävin testisjan jälkeen katsomassa, niin olihan siihen värillinen viiva tullut. Ei kylläkään vahvana.
On tää vaan niin hurjaa kun pelottaa kamalasti jos taas käy huonosti :(

Mä niin toivon että sä plussaat !!! <3
 
Haluatko Mariska laittaa kuvan? Mulla meinaan kans noita rfsun testejä paketillinen tossa ja jos ovistesti huomenna hyvältä näyttää niin kokeilen sellaisen rfsun testin myös. :)

Mulla viime yrityskerralla neuvolassa otettiin verikokeilla noita arvoja kun oli niitä keskenmenoja ollut niin seurattiin että hormooni oli kasvussa, eikö ne ole sulle ehdottanut sellaista neuvolassa?
 
Mariska, onko sulla muuta testiä? :( <3 nyt äkkiä joku jostain! Apteekin oma?

Murkulle plussatuulia!

Mimmulle niin suuret pahoittelut surkeesta ajoituksesta! Ja lomakin loppuu, voi pa***! Toivottavasti teillä on kotona sentään lämpimämpää kun täällä.

Yhdyn teijän teksteihin siinä, ettei tonne toiseen ketjuun voi näitä fiiliksiä kaataa. Tuolla km-puolella kirjotinkin tosi surkeista fiiliksistä kierron alussa. Oli todella epätoivoinen olo. Onneks jo helpottaa, niin vaan päivät tekee tehtävänsä.

Liisu kp 5/? Yk 13
 
Tommonen se oli tänään , sori kökkönen kuva. Mut tosiaan kauan sai odotella että vahvistu tuollaiseksi.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    787.3 KB · Katsottu: 171
Ei mariska eieieieieiiiiiiiii! En suostu uskomaan! RFSU:t on haukuttu... Muoks. Onhan tuossa hyvä ja punainen viiva! Koko sydämestäni toivon, että pikkuinen pysyy kyydissä loppuun asti ❤

Murkku kans voisit plussaa ni mäkin jaksaisin taas uskoa elämään ;)
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, sulla on kyllä hyvät perustelut, sais kyllä paremmat lääkkeet noilla irrota! :) Voihan sun masis johtua siitäkin, kun viimein sait lääkkeet niin ehkä alitajuisesti (tai muuten vaan) laittoi suuremmat toiveet tähän kiertoon. :hug013

muurahainen voi että, jos nyt kumminkin pääset ainakin testaamaan! Mihin aikaan päivästä sun menkat on yleensä alkaneet?

Mariska, voi ei. :sad001 Toivon sydämestäni että sun vika testi oli vaan viallinen.

Haikaranyytti pahoittelut negasta. :sad001 Tosi hyvä kun käyt puhumassa ammattilaisen kanssa.

ninukki, tervetuloa tällekin puolelle! :greet025

Pisama, pahoittelut. :sad001 Toivottavasti taukokierrosta tulee rentouttava. Voi varmasti tehdä hyvää.

Mimmu, pahoittelut sullekin ja vielä kun alkoi menkat väärään aikaan folliultran kannalta. :sad001

On. Mä tavallaan yrityksen alkupuolellakin arvostin sitä, että jotkut pitkään yrittäneetkin kirjoitti tuolla Raskaaksi-ketjussa fiiliksistään. Valmisti ehkä ajattelemaan, että ei se aina niin helppoa ole (vaikka sen jo tiesinkin) ja tässähän sitä nyt ollaan. Omasta puolestani siis kiitos.
Oireista, eggwhite-limaa tulee reilusti jo kolmatta päivää. Oletetun oviksen aikaan en havainnut limoja, mutta koska vasta yhdessä kierrossa niitä oon tarkkaillut, en tiedä mikä on normaalia. Silloin ei ollut tällaista. Menkkamaisia kramppeja tuli eilen, jatkuu tänään. Melko kivuliasta ajoittain. Aamulla vasemman muniksen tienoille sattui kohtuupaljon. Eilen siellä taas tuntui ikävä pisto. En muista, mitä tuntui oletetun oviksen aikaan (jos se ei siis ole nyt) mutta jotain nippailuja ainakin. Plääh. Mun järki sanoo, että 50/50 että ovis on vasta nyt, mutta hormonihirmu on varma että on tärpännyt. Ihan niinkuin oon ollut varma useimmissa aiemmissa kierroissa. :rolleyes:
Kp24/31(ehkä)
 
Mariska, huomenna nähdään mitä minä saan... Testasitko aiemmin tässä kierrossa rfsun testillä? Kyllä tuossa kuitenkin on se toinen viiva. Nyt kyllä sellaista erikeepperiä sinne sun mestoille, et se pikkuinen ei edes laskettuna aikana pihalle pääse :)

Beisla, voi kumpa voi kumpa sinun ovis olisi ollut silloin. Jos se nyt olisi venyisi kierto aika pitkäksi...
 
Takaisin
Top