Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos naiset ! <3 Teidän tuki o kaikki kaikessa :)

Katsellaa nyt jos ne meneeki taas tuonne yli kp 40 puolelle :(

Kuitenkin torstaina on se aika, joten jos ei o alkanu ni testaan ennen sinne menoa :D

Huolestuttaa va ku viimeeks ku oli mahakivut = kysta. Nyt on pidemmän aikaa koskenu alaselkee joten mitähä siel nyt on :o muuten olen aika oireeton, ei edes menkka nippailuja. Olo ku ois kp 5-10 :D


Haikaranyytti
Kp 35/30-34
Yk 25
 
Muurahainen: Kiitos <3

Hei naiset! Kaikki tapahtuikin ajallaan eli normi kierto kp 30-34.
Eilen elettiin se kp 34 ja nyt täti pyrähti paikalle :)

Uuteen kiertoon siis! :p
Ei juuri harmita koska nyt ehdin sit sinne ultraan toivon mukaan ;)

Haikaranyytti
Kp1/34
Yk 26
 
Mietin muute miks mun WomanLogin ovulaatio ennuste on vasta kp21, jos kierto o sen kp 34. Voiko noin myöhää vasta ovuloida? :o mutta raskautua... En ymmärrä ja missä vaiheessa kannattaa alkaa tikuttamaan sit? Jos edes kerran sais sen tikkuun.

Kiitos vastauksista jo etukäteen <3

Haikaranyytti
Kp1/34
Yk 26
 
Haikaranyytti, Ai nytkö ne menkat alkoi sullakin? No höh! :( milloin sulla on yleensä ovis? Aiemmista kierroistahan se womanlog ennustaa sen oviksen. Ja se on tosiaan vaan ennuste eli ei siihen sokeasti kannata luottaa. Mulla on ovis ollut kp 14-17 välillä nykyään. Joskus oli jo kp 12 ja yhden kerran vasta kp 20.
 
Larissa: jep alko, mut nyt pääsee hoidot etenemää ku pääsen sinne ultraa :p

No se tässä onki ku mä en tiedä ( 1 kerta verikokeis et ovuloin, viime kierros kysta et kuulema ovuloin) mut en mä tiedä millo mä ovuloin ku en saa tikkuu :o tuntuu va oudolta et noilla kp:lla ois ovulaatio vasta vaik ehkä se lasketaa ni et kp 28= 14 kiertopäivä ovis ja ku mulla kp 34 ni siks vasta kiertopäivä 20 ovis. En mä tiiä :D pitänee kai tästäki puhua tuolla. Huoh, on tää vaikeeta vaa!


Pitäiskö mun tikuttaa melkee koko kierto et bongasin sen? :D

Haikaranyytti
Kp1/34
Yk 26
 
Muokattu viimeksi:
Juu ota puheeksi siellä lääkärillä! Ehkä joskus kp 14 viimeistään sun kannattaa aloittaa tikuttaminen..? Onko sulla ollu mitään oireita oviksen aikaan tai sen jälkeen? Aamulämpöjä mittaamalla ite olen nyt varmistanut, että mikä kp ovis on ollut, jotta uskaltaa noi keltarauhashormonit aloittaa. Mutta mulla on myös selvät oireetkin niin en ole pitkään aikaan tikuttanut.
 
Larissa: on mulla jossai vaiheessa nippailuja mut en mä edes muista onko mulla sille oireita/ millo ne nippailuja on :D
no nyt päivitän tota womanLog:a ni ehkä opin tunnistamaan :-)

Aamulämpöi en o koskaa mittaillu, paljo ne nousee jos on ovis?


Haikaranyytti
Kp1/34
Yk 26
 
Aamulämpöjen nousu oviksen jälkeen on yksilöllistä, mutta se on yleensä noin 0,5-1 astetta. Sääntönä on lähinnä se, että jos lämpö nousee ja pysyy ylhäällä ainakin 3 pv niin oviksen voi katsoa tapahtuneeksi. Itse käytän tähän fertility friendiä, sillä se osaa ilmoittaa lämpökäyrästä milloin ovis on ollut, jos sitä ei itse muuten tajua :grin
 
Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti: pahoittelut negasta . Toivottavasti kerkeät ultraan. Mulla clomit käytössä ja kierrot 36 päivää ja ovis ollu noitten clomien aikaan kp 19-21 :) sulla jäis lutis vähän lyhyeks 12? Päivään. Mutta en tiedä onko tuolla 12 päivällä millanen merkitys. Nyt olis 13 päivää lutis. Ehkä sulla on kierto tasoittumassa. Enkä uskois kamalasti sovelluksen ennusteisiin. Itsellä toinen sovellus ja sen ennustuksiin vaikuttaa niin moni kierto että ei osu aina kohdalleen. Mutta suurinpiirtein. Kokeile digi testejä. Sitä kaksoishormooni. Mä sain sillä oviksen 2 kierrosta kiinni ja toisella kerralla tärppäs. On kalliita mutta mun mielestä hintansa väärti. Itsellä ovis oireita vaikka ei testi näyttäiskään ja sit ku se ovis on ni ei välttis oo ku limat.

On. Täällä vähän rinnat aristuneet mutta se nyt muutenki on normaalia kp23/36-42
 
Lucky, oliko sulla mitään oireita silloin kun viimeksi tärppäsi? Toivon niin pysyvää plussaa sinne!

Haikaranyytti, laitan tähän mun viime kierron lämpökäyrän. Kp 17 oli ovis ja tuolla dpo 6-7 alkoi se tiputtelu, missä näkyy tuo selvä lämmön laskukin.

Ai niin ja mulla on nyt vehniksen avulla ollut lutis 12 pv (ennen sitä vaan 8-10) ja se on kuulemma jo tarpeeksi :)

nimetön.png
 
Tuli muuten sellainen mieleen, että miksi niin monelle täällä määrätään clomeja letrojen sijaan? Mulle puhuivat siellä naistenpolilla, että jos ovikseen tarvitaan apuja niin sanoivat että "ehdottomasti letrot eikä clomit", mutta syytä ei kerrottu o_O Äsken googlettelin ja löysin yhden tutkimuksen, jossa oli tutkittu näitä kahta ja onnistumismahikset oli suuremmat letroilla (sekä ovulaation että onnistuneen raskauden suhteen) kuin clomeilla. Eli etenkin, jos clomeilla ei saada toivottua vastetta (oliko sulla murkku näin?) niin miksi ei koiteta letroja???
 
Haikaranyytti, mäkin olen miettiny et jonkun isyyspaketin sitte väsäisin, mut en vielä oo katellu mitä kaikkea sinne.. :) mä oon kanssa suunnitellut nimiä ja paljon kaikkea muutakin valmiiks ja mulla se ehkä pitää innostuksen yllä vaikka täti kurvaakin joka kerta paikalle, muuten vauvanteko olis vain tosi surullista. Me miehen kanssa puhutaan ike (aik) kun meidän tulevasta vauvasta puhutaan :D View attachment 16122
Toi ike shoutparkista ja siis musta toi vaan on niin söpö :D
Onneks täti saapui paikalle niin pääset sinne kystan seurantaan!
Mulla ovis on kp 15-17 ja kierrot 28-30 eli ihan hyvin sullakin vois olla kp 21 kun kierto on 34päivää.

Larissa, kamalaa et tollaset kivut aiheuttaa sulle se lääke :( toivotaan et saat tässä kierrossa sitte plussan tikkuun ettei tarvi kärsiä tommosia kipuja. Toisin mulle menkka kivut on normaaleita, mulla ei varmaa ikinä oo ollu menkkoja jotka ei olis sattunu.. Aina burana, panadol ja jopa panacod ja kuumavesipullo+ sikiöasento sängyllä... Työpäivät menkkojen aikaa on tuskaa, mut onneks ollut nykyään vaan 2-3 päivän menkat.
Muista tosiaan sanoa et sain testiin jotain ja sitte tuli kipeet menkat! Hyvin voi jo olla joku yritys siellä ;) nyt sormet ha varpaat ristiin koska tää kierto on sun!! <3 :)
 
Mymmelisti, jospa teillekin saataisiin pian oma Ike alulle kunhan sun hoito etenee! Oot ihana :) <3 ei mullakaan menkat ole ikinä kivuttomat, mutta nyt olisin ollut kyllä työkyvytön :( onneksi on vapaata vielä tämä päivä niin voi makoilla ja parannella itseään.
 
Toivon kovasti kans et joku päivä oma ike sylissä :)
Oon vaan miettiny et mitä jos toi ike nimi jääkin päälle ja sitte ei enää osattais kutsuu muulla nimellä vauvaa? :D
Moni sanonut et kun on ollu joku teko nimi ei osaa enää muulla sitte kutsua ja on annettu se nimi lapselle tai joku samankaltanen nimi :)
 
Larissa: Kiitos paljon kun jaksoit kirjoitella :) en o kuullukkaan tuollasesta sovelluksesta joten kiitos ! <3 lataan sen heti ku pääsen kotiin :)

Lucky87: Kiitos siulekki ku jaksoit kirjottaa pitkän tekstin miulle, laskit miu lutiksen ja kaikki :))

Teistä oli naiset ni paljon apua!!! <3 ihanat!!!

No uutee kiertoo noi kaikki "mömmöt" ni eiköhä näillä mennä kohti plussa tuulia viellä :) tähän alkavaan kiertoo en kerkiä clomeja saamaa vaik määrättäisiin 2.7 joten elokuun kiertoo ne mukaan sit.


Mymmelisti : ihanaa että ymmärsit ja tunnet samoin ku mie tossa "isyyspakkaus, nimi ym jutuissa " just sitä tarkotin kans et saahaa siitä voimaa :p

Haikaranyytti
Kp1/34
Yk 26
 
20 sivua luettu... pari paivaa ku poissa on oltu ni ei perassa pysy ;)

Mariska ja Nyytti oli plussannu, ONNEA!!! Joku muuki oli mut en nyt muista, ONNEA!!!! ja anteeks etten muista nimimerkkia.

Pahoittelut kp1 kaikille sen kohdannelle :( toivottavasti viimenen piiitkiiin aikoihin.
 
Mymmelisti, ihana Ike! :)

DarkMimosa, ei sitä kaikkea voi muistaa. :)

Tää on kyl hirmu kätevä, kun kännykällä pystyy tallentamaan kun kirjoittaa, niin muistaa jopa melkein kaikille kommentoidakin. :)

On: oloja ei suuntaan, eikä toiseen. Tosin en oo kerennyt kuulostelemaankaan. Hirmu kiva päivä ollu, oon todella aurinkoisella tuulella :) ihana olo... Eiköhän se huomenna täti kurvaa paikalle ja pilaa mun fiilikset. :D ettei vaan totuus pääsisi unohtumaan :)

Muurahainen kp 30/30, dpo11?, yk18
 
Takaisin
Top