Mä vannon lugejen nimeen. Huomasin et se teroissa oleva synteettinen aine ei toiminut mulle , sillä ei ollut mitään vaikutusta, vuoto alkoi niin kuin ennenkin, dpo 9. Gyne myös sanoi, että lugejen määrää kun voi säädellä, kun ei se minimi mulle riittänyt, niin sitä pystyy lisäämään, teroissa se on aina se 1 tabl/päivä. Mun keltarauhastasoja ei ole mitattu, mutta kun kerran luget minimillä ei auttanut, niin oletettavasti vajetta on. Ja hän suositteli että jatkan lugeja jos raskaudun siitäkin huolimatta että mulla ei ollut spontaani km. Silti keltarauhanen on voinut toimia laiskasti. Että kannattaa tarkkailla, jos terot ei auta, niin vaatia lugeja viimeistään silloin. Ainoa asia mikä vähän huolettaa on toi kk-vuodon pituus, joka oli lugekierroissa 2 päivää. En nyt sitten taas kehtaa soittaa gynelle.
Mariska minkä alan lääkäri on endokrinologi?
KIva, että niin moni samanhenkinen tuolta Raskaaksi 2015 ketjusta on löytänyt tiensä tänne.
Vitamiineista: mä en syö muuta kuin femibion-valmistetta siinä on foolihappoa 800mg+ muitakin vitamiineja. Nyt käytän rahani mielummin kalliisiin CB:n kaksoishormoni ovistesteihin… ja näin yritetään että seksiä olisi ainakin oikeina päivinä.