Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mariska, aivan ihanaa!!!! Onnea!!!! Aivan mahtavaa!!! :) :) oon niin happy sun puolesta!

On: menkkajomoja selässä ja mahassa. :(
Muurahainen kp 29/30, dpo9?, yk18
 
Haikaranyytti,
Puhuin terapeuttisesti itselleni kun on melkein kymmenen vuotta yritystä takana. Se on pitempi aika kuin monen avioliitto.

Kyllähän tähän olisi kuollut, jos ei sitä joka kuu olisi ollut uudesta mahdollisuudesta innoissaan.

:)

Tsemppiä vaan kaikille!
 
Komento takas naiset, kp 1 ja yk 13 on täällä. En silti halua pahoitteluita, sillä uusi kierto on uusi mahis (etenkin jos saan ne luget!) :) Parempi vaan että pääsin piinailusta (vaikka tietty olisin sen plussan mieluummin ottanut). Viikon mittainen tiputtelu ennen varsinaisia menkkoja joka kierto on vaan niin lannistavaa, että menkat on sentään ratkaisu johonkin suuntaan... Ostin suklaata ja saunasidun palkkioksi urheudestani :grin

Superisti onnea Mariska! Nyt vaan niiin paljon pikaliimaa pikkuiselle mukaan, että varmasti pysyy messissä loppuun asti! :) Olen niin tyytyväinen sun puolesta! Milloin sulla oli se lääkäriaika tulossa?

Toivottavasti et ole Hileinen stressaamalla oviksesta saanut sitä siirrettyä? Jospa se sieltä tulisi :) Onnea loppukiertoon!

Pisama, pahoittelut tuhrun ilmestymisestä :sad001 iedän ton tunteen NIIN hyvin. Vedetään matto jalkojen alka jo ennen kuin menkat alkaa = PERSEESTÄ! Paljonko teillä on ikää, jos saa kysyä? En millään muista :oops: Ansaitsette kyllä oman pikkuisen!

Komppaan Meritähteä! Tässä ryhmässä tulleet plussaamiset kannustaa ja antaa toivoa jotenkin paljon enemmän kuin tuolla toisaalla tulevat plussat. Mahtavaa, kun pitkään yrittäneet pääsee onnistumaan! :happy:

Larissa kp 1/27-29, yk 13
 
Larissa, tsempit uuteen kiertoon! :) Ehkä ne Terot toimivat vasta seuraavassa kierrossa, kroppa totutteli ekaks? ;)

Ja joo, en usko et stressi ainakaan ois syynä.. luulen ehkä nyt kuitenkin että ovis aikaistui ja oli tod näk viime la tai su, kipujen jälkeen siis heti. Oltiin nummirockissa niin siellä bajamajoissa voinu testailla... :D Hyödyntelytkin jäänyt iha olemattomiin, eiköhän tää kierto oo jo valmiiksi taputeltu.
 
Mä oon ollut mukana sellaisessa yhdessä chatissa, joka liittyy periaattessa kuukautiskakenteriin. Siellä on mukana naisia kaikkialta maailmasta, ja voin kertoa että omalla kohdallani ryhmän tuki tuskaisen yrittämisen, kohdunulkoisen ja epäonnistuneiden alkionsiirtojen aikaan on ollut tänä keväänä kullanarvoista. Monet kkm on yhdessä koettu ja pettymykset purettu. Samalla kun tukee ja auttaa muita saa itselleen niin paljon :)

Tukiverkostot myös online on POP!
 
Larissa: millä testillä testasit?
No ainaki on jotai yrittänyt tapahtua jos ei nyt plussaksi muutu. Juu oon kyl ite sitä mieltä ettei vuoto kuulu normaaliin raskauteen vaikka näitä nyt poikkeuksia on olluki. Ei ainakaan omaa mieltä rahoittanut yhtään ajatella että tää on ihan normaalia. Mulla oli viime plussasta vatsa sekaisin :D oisko sullaki. Muoks. No pöh! Ens kierrossa sitten kun luget on :D

Mymmelistin: ajatukset on ihan kuule mulle ainaki tuttuja. Noitten kans mä kamppaillen toisinaan.

Mariska86: onneva ja viivalle vahvistumista!!!!

Nyytillä: huisi tulos digissä. Onnea

Meritähti: ehkä se ala selkä kipu johtuuki kiinnittymistä
. Se on sen 14 päivää kato vaan.

Hileinen: äläs turhaudu. Ehkei sulla toimi ne testit. Ootteko kuitenki talletelleet?

Pisama: pahoittelut menkoista
 
Hei naiset!
Onko täällä kukaan pitänyt ns " päiväkirjaa kp tuntemuksista ym?

Itse ajattelin ku on kaik maailman tropsit nyt käytössä että aloitan ensi kierrossa ( kun se alkaa ) ns " uuden elämän" :P eli syön noita kaikkea ja alan pitää päiväkirjaa kp tuntemuksista. Jos oppis tuntee omaa kehoa paremmin ja ehkä löytyy samanlaisia kp oireita joka kierto ja mielialan vaihteluita ym.

Täällä taidetaan olla kp1 aika lähellä. Kaikki oireet kadonnu ja alhaalla semmonen tunne että kohta lotisee ja parempi ois jos on tullaksee koska HALUAN sinne kysta ultraa :)

Haikaranyytti
Kp 33/30-34
Yritystä 05/13
 
Mä en oo pitäny mitään muistiinpanoja kierron vaiheista :D ehkä sen takii oon iha uuno näissä asioissa ku en oikee mihinkää kiinnitä suurempaa huomiota :P
Womanlogistaki kyttään vaan parhaimpia pupuilupäiviä :p

Mut tommonen idea on kyl fiksu ja kannattaa kirjata ylös jos haluaa/ehtii/jaksaa :)
 
Meritähti: Niin :) no mä joka kierto saan kaik oireet ym ym ni voi tehä iha hyvää kirjottaa ylös niitä ja kattoo kierro lopus seuraavis " et kuules haikaranyytti rauhotuha nyt, viime kierrossa oli samat oireet" :D

Mä tykkään kirjottaa joten taidan alottaa sen ens kierrossa :)


Haikaranyytti
Kp 33/30-34
Yritystä 05/13
 
Larissa eikääää! Nyt näytät sille tuhrulle mistä kana pissii! :mad: :D ens kierrosa havahdut dpo12 tuhruttomuuteen ja siitä pari pv plussaan :D
 
Hei! Onko teillä käytössä womanlog ilmanen vai maksullinen sovellus? :)

Ku on aikaa ku kattonu tota womanlogia ja saaha toho "oireet" kiitti naiset <3

Haikaranyytti
Kp 33/30-34
Yritystä 05/13
 
Moikka ihanat naiset! Toivottavasti ette loukkaannu kun tuun tänne huutelee. Oon seuraillut tätä ketjua aina välillä, koska teistä tuli mulle sen verran tärkeitä yrityksen aikana, toivon teille kaikille pikaista plussaa<3

Haikaranyytti meillä mies söi sinkkiä gelee royalea 2tbl/pv aloitti kun oli edeltävän kierron kp23. (Meillä miehessä vikaa)

Larissalla piti sanoa, että toivottavasti saat luget kokeiluun! Harmi ettei terot toimineet. Sulla edelleen ihana asenne :)

Mariskalle hurjasti onnea!!! <3 toivotaan, että pieni tulee vihdoin maailmaan :)

Monelle muulle piti myös kommentoida mutta väsy painaa päälle.

Terveisin Pepe ja pieni ihme rv19+0 <3
 
Moikka Pepe :)
Ei kai me loukkaannuta kiva kuulla, että siulla menee hyvin raskaudessa <3

Meillä ei miehessä vikaa mut ei noi haitaks oo :) itseasiassa laitoin miehen syömää myös gelee Royale:a :P

Nyt täyttelen ihan innoissaa maksullista womanLog Pro . Tän mukaa luteaalivaihe on 14.


Haikaranyytti
Kp 33/30-34
Yritystä 05/13
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top