Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Myy, hyvä että ovat ottaneet teidän yrityksen huomioon! Mutta on se odottavan aika silti pitkä...

Voi olla, että täällä on joku kemiallinen/varhainen km. Nämä kivut on oikeasti kovat ja särkylääkettä joutuu muutaman tunnin välein napsimaan. Vuoto on myös huomattavasti runsaampaa ja "normaalin" menkkavuodon näköistä vaikka hyytymiä onkin. Aiemmissa kierroissa olen ihmetellyt, kun osa vuodosta on ollut jotenkin epämääräistä ja muutenkin menkat kestäneet vaan 2-3 pv.. En viitisi kuvailla tässä vuodon laatua sen enempää :grin Mutta ehkä tämä on nyt hyvä merkki vaikka karmea olo onkin.
 
Ihanaa etta Pepekin on jo melkein puolivalissa, miten nopeasti aika kuluukaan! :woot:

Ma oon ton Raskaaksi 2015-ketjun seuraamisen lopettanu kokonaan, vakoilen vaan teita. :wink Mut nyt aattelin ihan kysya teilta neuvoakin. Mulla on siis kaveri jolta on 1,5 vuotta sitten poistettu ehkaisykapseli, ja sen jalkeen halla on kierto ihan jarjestaan 42-49 paivaa. Oviksen bongaa yleensa kp20 tienoilla, eli on myos hurjan pitka lutis. Yhtaan plussaa ei oo saanut r-testiin. Laakarilla on kaynyt, mutta eivat tee elettakaan tuolle kierron pituudelle, ja kaskevat odottaa etta 2 vuotta tulis tayteen yritysta ennen kuin tekevat mitaan. Jotain olivat puhuneet verikokeista, jotka otettais viikkoa ennen menkkojen alkua ja sit just menkkojen alkaessa, mitahan ne niilla testais? Kaveri syo foolihappoa ja geleeta. Kaveri ymmarrettavasti tosi turhautunut ja ma haluaisin jotenkin auttaa, vaikka vahanpa ma voin sille tehda.. :sorry: Mut taalla varmaan joku osais kertoa mita haittaa tosta pitkasta lutiksesta mahdollisesti on, ja miten tota kiertoa vois lyhentaa, jos osais vaikka ite pyytaa laakarilta jotain?
 
Se löyty! Ei mulla sit muuta :D

Muoks. Hileinen kp17/32 yk11 ja gyne oli niiiiiin väärässä tän oviksen kanssa!
 

Liitteet

  • 1435242362643.jpg
    1435242362643.jpg
    27.6 KB · Katsottu: 181
Katapultti, onks kaverisi kokeillut geleetä? Täällä se on monella vaikuttanut suotuisasti erinäisiinkin kierto-ongelmiin :)

Labroista sen verran, et ennen menkkoja (7-9vrk oviksesta) katsotaan, onko ovis todella tapahtunut ja tämän kertoo S-prog eli keltarauhashormonin määritys. Menkkojen alettua taas katsotaan muita hormonaalisia tasoja, kp 2-5, yleensä Tsh, prl, amh ja joskus myös pvk että nähdään muilta osin perusterveyttä, esim hemoglobiini. Tsh on kilppariarvoja, prl prolaktiini ja amh kuvastaa jotenkin munasolujen tilannetta.

Meilläkin oli käsky odotella 2v spontaania raskautta, mutta mentiin sitten yksityiselle lapsettomuustutkimuksiin ja siellä nyt hommat etenee :)
 
Hei, tota kun tässä ketjussa on porukkaa, jotka on pitempään yrittäneet - niin tuli mieleeni mainita, että joillekin on homeopaattisista lääkkeistäkin tukea. Mulla on luonnostaan 26 päivän kierto ja epäilen että jos ovuloin, niin raakoja. Mulla Pulsatilla vahvistaa ovulaation kehittymistä ja ovulaatiolimaa, ovulaatiosta saa plussan kp 17 ja kierron pituudeksi tulee 30. Kyseisiä rakeita saa luontaistuotekaupasta ja itse ainakin uskon hyötyyn omalla kohdallani (vaikka Ivf:ää tarvitsinkin). On jollain lailla vahvemmat naishormonit päällä. Voipahan kuvitella ainakin runsaampaa seksielämää, kun on muuten vähän kuivaa (mm. Kilpparihaasteita)
 
Katjusha, en muista kenenkään täällä ko. valmisteesta puhuneen :o Täällä eniten ehkä gelee royalen ja vehnäalkioöljyn käyttäjiä, joilla samankaltaisia vaikutuksia - myös luontaistuotteita :)
 
Niin, tämä on sitä tietynlaista vaihtoehtohoitoa, joku puhuu uskomushoidoista. Olen kokeillut Sepiaa ja Pulsatillaa, ja jälkimmäistä voin kyllä omakohtaisesti suositella.

Sikäli edullinen tapa kokeilla jotain extraa: 25€ saa rohtoa pitemmäksi aikaa :)
 
Olikos muute joku miukaa n. Samoilla kp:lla menossa vai onko kaikki alottanu jo uuden kierron tai raskautunu? :p

Mie jännäilen tääl ja samalla pelekee et alkaa ja kysta ultra siirtyy taas :(


Haikaranyytti
Kp 34/30-34
Yritystä 05/13
 
Haikaranyytti, mie siirryin jo uuteen kiertoon. Mutta jännään nyt sun puolesta! Meinaatko testailla milloin taas? :)

Hileiselle onnea oviksen bongaamisesta ja onnea myös piinapäiviksi ;)

Jee, eipä näemmä loppunut eiliseen se vatsatauti. Edelleen on maha sekaisin mikä on mukavaa kun on nämä megamenkatkin... Mur. No onneksi olen vapaalla :D Pre-Seed ja testitkin tuli jo postissa tätä uutta kiertoa varten :)

Seuraako kukaan muu muuten teistä aamulämpöjä? Mietin, että kuinka pitkään viimeisestä terolutista lämmöt pysyy ylhäällä..? Mulla on yleensä alkukierron lämmöt ennen ovista jotain 35,8-36,1 ja nyt oli edelleen aamulla 36,4 vaikka menkat alkoi.
 
Hileinen:) hyvä! Jee!

Kp 22/36-42
(Sillon plussa kierrossa oli heti oviksesta asti alavatsa ku hakattu.nyt ei oo mitään ja normaalia kosteeta on... jotta Näinköhän mitää tarttu matkaan... tänään piti buraanaaki ottaa ku ei panadolilla lähteny päänsärky
 
Larissa: tsemppiä uuteen kiertoon <3
Mie aattelin joko huomenna tai ylihuomenna. Alunperin aattelin et testaan ens keskiviikkona eli päivää ennen ultraa mut näinköhä malttaa :D ellei o jo siihe mennessä alkanu ni en testaa.

Mie oo aika 100% varma että kysta on sekottanu miu kierron aivan täysin nimittäin ei mitää oireita enää, ees rinnat o kipeet :( ( normaalisti häviää kipu ku on menkat alkanu )

Väsyny oon mut kai siitä on va tullu tapa nukkuu päiväunet 16-18 :D


Haikaranyytti kp 34/30-34
 
Mutta miettikää naiset vaikka kuinka vaikeeta tää onkin ollaa saatu tänne plussia joten kukapa tietää jos juuri sinä olet se seuraava plussaaja ;) tänää ollu joteki toiveikas ja tsemppaava olo :P

Mie välillä luen plussaneiden vanhoja viestejä. Kuinka turhauttavaa oli sillo ja ei uskonu saavansa nyyttiä ym mut sit on ilo ajatella et " sie ( nimimerkki ) teit sen vaik et koskaan uskonu! <3 koska vaan voi olla se siun kierto <3 Uskon siihe että ku joku sano et tää matka jättää varmasti muistonsa, toisille arvet mutta meidän kohdalla tää kivinen matka on kasvattanu vaikka loppua ei viel näykkään. Sinä kauniina päivänä ku saa oikeesti sen nyytin syliin uskon et se oli tän koko matkan arvonen oli sit meilläkin sitä matkaa sit vaik + 2 vuotta lisää = reilu 4v!

Miu hormoonit on iha sekasi sorry :D ... Ku tämmösii sepustan, on va ihmee hyvä fiilis vaik menkoista oon aika varma :P
 
Lucky, kiitos kannustuksesta, mutta epäilen kyllä. Oishan se tietty ihanaa, mutta epäilen...

Säästyypähän testit, kun ei testaa :)

Mariska, joko sut saa siirtää plussanneisiin? :)
 
Muokattu viimeksi:
Ei tuu uni ei :o

Meikä katteli netistä hirveesti juttuja millasia haluisin ostaa joskus isyyspakkaukseen :D
Ei vitsi mitä kaikkea ihanaaaaa netti on pullollaan ;)

Ootteko te ajatellu tehä isyyspakkauksen miehellenne? :) tai pakkauksen kumppanillenne?

Haikaranyytti
Kp 35/30-34
Yritystä 05/13
 
Takaisin
Top