Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmu: oi jesss!! Napakymppi ;) vihdoin joku muu on saanu klönttei, mä 2 kertaa jo. Voi ku tarkottais jtn koska klönttei ei voi kuvitella ;)
Auts!! Ei kuulosta hyvältä, mulla ekan kerran selkä kipeenä. Mies eilen hiero sitä ja tänää ollu parempi, jos se olikin joku lihasjumi * rukoilee *

Muita oireita ei sit juuri olekkaan! :D kaik muu on kadonnu pois.

Haikaranyytti
Kp 33/30-34
Yritystä 05/13
0 plussaa
 
ImageUploadedByVau Foorumi1435141077.908968.jpg


Meijän "kokoelma" on ny valmis ;) näillä mennää! :p

Miehelle tota Bio-seleen- sinkki

Ja miulle muita :D

+ noista annan miehelle viellä
- maca
- vehnänalkioöljyä
- ( ei kuvassa olevaa b- vitamiiniä)

Pitäiskö tosta "kokoelmasta" miehelle antaa muuta teijän mielestä?

( foolia se saa b-vitamiineista )


Haikaranyytti
Kp 33/30-34
Yritystä 05/13
0 plussaa
 
Haikaranyytillä on kunnon kokoelma :D jos ei noitten avulla plussaa tuu niin ihme :D

Alkkareihin oli tullu joku ihan pieni veriviiru. Ääh. Hitto jos nyt jo olis menkat alkamassa :/

Meritähti kp 30/29-65 dpo 8?
 
Meritähti: jep ;) yli 2 vuoden jälkee on va pakko yrittää kaikki maailman poppaskonstit tai mitä keksikään / kuulee! :D
Eiiii, eii tätiä sinne!! :( huss sieltä!

Haikaranyytti
Kp 33/30-34
Yritystä 05/13
0 plussaa
 
Muokattu viimeksi:
on ihan hyvä valikoima haikaranyytillä :) ite meen noilla multivitan mammavitskuilla,tänään ostetulla valioravinnon vehnisöljyllä (mikä ei ollutkaan niin pahaa kun pelkäsin,ei oikeestaan maistunu miltään) ja tokmannilta oon ostanu nyt verigreippimehua (1e litran purkki) pidemmän aikaa:)
 
Kyfi86: pistin miehen maistamaan ekana vehnistä ku en uskaltanu ja ei se pahaa edes ollukkaan :)

Nyt pitää mies motivoida syömää kaikkea noita :D


Haikaranyytti
Kp 33/30-34
Yritystä 05/13
0 plussaa
 
Mimmu, ensi viikolla on lääkärin soittoaika (saan viimeiset labrat) niin samalla kyselen terojen vaihtoja lugeen. :) sinne tsemppiä että tuhru loppuisi!

Kyfi, en minä mitään ruskeaa tiputtelua edes menkoiksi laskisi! ;) Jos laskisin niin mullahan olisi ollut "menkat päällä" jo dpo 7 lähtien. :D Nyt on siis dpo 13 eikä vieläkään ole hanat auenneet. Oisko sulla vielä testin paikka..? ;)

Meritähti, sulla on vaan kiinnittymistä siellä ;)

Haikaranyytti, musta toi Neo-E on ihan hyvää jopa :) muista merkeistä olen kuullut kauhutarinoita mausta...

Napaa: missä mun menkat? Kivut on, mutta vuoto puuttuu. Viime yö ja tämä aamu meni vessassa ravatessa, kun oli maha niin sekaisin. Jos ei ala menkkoja perjantaina näkyä niin tuhlaan vielä yhden testin (jos tulevat postissa). :D

Larissa kp 30/27-31, dpo 13
 
Larissa: aa okei :-) mie tilasin melkeepä kaik samasta paikasta. Iha rasvalta se maistu :D
Voi ku e tulis Larissa ja kyfi teille tätiä ;)





Haikaranyytti
Kp 33/30-34
Yritystä 05/13
0 plussaa
 
Mariska: oikein paljon onnea plussasta ! :-) toivottavasti tämä pysyisi matkassa mukana!!! <3

Oliko poppainkonstei mukava? Clomei ym? :)




Haikaranyytti
Kp 33/30-34
Yritystä 05/13
0 plussaa
 
Mariska jee, onnea kovasti! :happy: Tarrasukkia pienelle matkaan, jospa se nyt neljäs kerta toden sanoisi.:smiley-bounce012
 
Mariska, onnea plussasta! :)

Haikaranyytti, sulla on samat "eväät" ku meillä! Macaa lukuun ottamatta... hyh se on pahaa! :D ja vehniksen mä tyydyn saamaan geleen mukana, ku sekin on pahaa :D

Omaa napaa: Ovis on kadonnut! Viikko sitten ti gyne sanoi että tässä kierrossa se tapahtuu ja et viikon sisään. Eli nyt ti olis pitäny jo olla. Oon tikuttanut su illasta asti ja siitä lähtien viivat vaan haalenneet, plussaa en siis kiinni saanut. Ehkä se sitten oli silloin pe-la-akselilla kun oli kivut. TAI sit se on vasta tulossa? Joku superfolli kuitenki ku jo kp8 oli 13mm ilman mtn lääkkeitä :D Alkuviikon ollu joka päivä "märkää" ja limoja, mut tikku on eri mieltä. Eli virallisesti todeten, en tajuu hittoikaan mun kropasta. Ja tietysti näin käy, kun sinne labraan pitäs päästä ovisplussan jälkeen... Arvailemaan en ryhdy, koska ne labratkin kustantaa ihan kivasti. Äh ja puh!

Turhautunut Hileinen ja kp16/32 yk11

Ps. Ehkä nyt suosiolla kattelen vaan kierron loppuun enkä ees mieti dpo:ita ja labroja. Ellei huomenna tuu o-plussaa ni anti olla, sen myöhempään sitä oo ikinä sit enää tullut.
 
Hileinen: Nonni :D no maca haisee pahalta mut onneks ostettiin tabletti muodossa ni ei maistu miltään ;)


- taas on päiväunet nukuttu, ihme tapa tullu tästä :o



Haikaranyytti
Kp 33/30-34
Yritystä 05/13
0 plussaa
 
Mariska onnea! Toivottavasti tyyppi nyt pysyy mukana loppuun asti. :angel7

Jaaha ei vissiin tarvii täällä testailla, eilen dpo 11 alko tuhruttelu. Phsuojaan tullut vähän ruskeeta tuhrua ja aamulla pönttöön pari tippaa verta, eli täti tulossa kylään vaikka ei ole edes kutsuttu!:mad: Pahempia menkkakipuja ei ole, välillä kohdussa tuntuu "kutittelua" ja tissit kipeät mitä ei yleensä kyllä ole. Ja pieni flunssa edelleen. Loman aikana olis mahdollisuus luomuna raskautumaan, syksyllä edessä rankemmat hoidot jos niihin päädytään. Todennäköisesti ne on edessä, koska iän puolesta ei voi enää odottaa, ja halutaan ainakin edes se yksi lapsi. Ilmeisesti sekin on liikaa pyydetty. :sad001
 
Haikaranyytti päikkärit on ihan parasta! Kohta pääsee lomalle ja itsekin nauttimaan niistä. :grin
 
Pisama : Toivon todella että saatte ainakin sen yhden lapsen!!! <3

Minuu on tässä loppukierrossa nukuttanu kovasti :D mut sain mojovan migreenin taas että kannatti nukkua :( eiku lääkettä napaa ! En kyllä tiiä mite sit ku tuun raskaaks tän migreenin kanssa, on sen verra vahva lääkitys :(



Haikaranyytti kp 33/30-34
Yritystä 05/13
 
Takaisin
Top