Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mariska!!!!:happy093 Tuhannesti onnea ja tonneittain tarrasukkia ja kaikki maailman vauvapikaliimat matkaan mukaan! ❤️ Nyt pieni lopulta syliin :smiley-angelic001

Kyfi, mulla oli km:n jälkeen ekoissa menkoissa hanat kunnolla auki ensimmäiset kaksi päivää, jonka jälkeen rauhoittui ja lopulta vielä tiputteli/tuhrutteli viimeiset kolme päivää. Kesti yhteensä 7pv.

Haikaranyytti, mistä löysit macaa tabletteina?

Meritähti, ei sieltä mikään täti ole tulossa vaan plussa! Kiinnittyminen :wink

Pisama ❤️ :hug013

Katjusha, kiitos, kun kerroit tarinasi! Niin toivon, että tällä kertaa saatte pienen syliin asti! :smiley-angelic001

Onnea Larissa uuteen kiertoon! ❤️

Apua Pepe, oot jo noin pitkällä! Ihanaa!!! ❤️

Hus pois nyt kaikki tuhruilut kiusaamasta tai muuten :violent006

On. Kierukka laitettu... Olo on niin tyhjä... Veti henkisesti ihan hemmetin koville. Ja sydänleikkausajasta ei tietoakaan, lisää tutkimuksia vaan. No hyvä, että tutkivat, mutta miksi leikkausaikataulua pitää joka kerta venyttää? Haluun vaan ton härvelin pois ja jatkaa yritystä....
 
Myy, toivottavasti nyt pistäisivät vauhtia tohon leikkaushommaan! Uskon että vetää mielen matalaksi kun joku ulkopuolinen tekee päätöksen että ette saa nyt yrittää. Onhan ne siellä hyvin tietoisia teidän yrittämisestä? Jaksamisia sinne <3

On: joku nyt valvottaa mua ja pahasti. illalla, kun nukahdin nukuin tunnin ja valvoin kaksi. Sen jälkeen nukuin kolme tuntia ja nyt heräsin miehen herätyskelloon, en edes muista koska sen olisin edes kuullut. Ihmettelin äsken, että mikä tää ääni on. :D ai tälläinen herätyskellon ääni miehellä on... Pakko yrittää vielä nukkua tai tää päivä menee plörinäksi...

Yritän muuten niin kovasti etten testaisi turhaan tässä kierrossa. Hirmuisesti tekisi jo mieli, mutta onneksi vielä on malttanut itsensä. :)

Muurahainen kp29/30, dpo 10?, yk18
 
Muokattu viimeksi:
Myy, suuret halit sinne :Heartred toivottavasti nyt eivät siirtele aikaa enää. Niin kuin itse sanoit hyvä on että tutkivat nyt kaiken mahdollisen, mutta ymmärrän että on hirveää odotella kun haluaisi yrittämään. Kaikki tsempit sinne !!

Muurahaisella on käsittämätön itsehillintä :happy119 mä en olis malttanut :) mä täällä jännitän sun testiä ja koko sydämmestäni toivon plussaa sinne !

Larissa oot ihana vahva nainen ! Hieno asenne :happy119 mulla olis se lääkäri 14.7 mutta ei ne sinne taida raskaana olevaa ottaa, aion silti soittaa ja kysyä mitä mieltä ovat , kun hoitaja sanoi että jotain voisi saada raskauden tueksi jos ei kunnalliselta niin kannattaisi kuulemma soittaa yksityiselle :)

Oliko tänään ketään testaamasa ?

Älyttömästi plussatuulia ja tsemppejä kaikille :talk017
 
Aina pepe saa tänne puolelle tulla tsemppaamaan ja kertomaan omia kuulumisia! Aika menee ihan tosi nopeesti ku Pepekin melkeen puolessa välissä jo! :D

Myy, iso hali sinne <3 ikävä et homma nyt venyy :(

Murkku on kyl sitkee sissi :D ite tossa vaiheessa olisin jo sortunu testaamaa ;)

On. Ei tullu eilen ku se pienen pieni veriviiru. Nyt on taas menkkajomoja selässä eli kyl se täti tulee :(

Meritähti kp 31/29-65 dpo 9
 
Ei tarvinnu tuhlata testiä, menkat alko yöllä. Keskenmenon jälkeinen kierto oli siis 43 päivää. Nyt letrot tuplana kierron tueksi ja kuukauden päästä plussa tikkuun.
 
Täällä testattu nega niin voi lopettaa luget ja odotella menkkoja. Clomikierto tulossa, yk 19.

Myylle isot tsempit!!
 
Junttura oikee asenne! :)

Mimmu toivotaan sulle ens kiertoon plussaa ♡ monennestako kierrosta teillä se keskenmennyt tärppäsikään?
 
Pepe, Kiva kun käyt kertoilemassa kuulumisia ja tsempaamassa!! :) Teilläkin niin vaikea matka oli tohon raskauteen, ja nyt jo puoliväli häämöttää :cheers

Myylle Voimia! Varmasti on henkisesti raskasta :sad001 Ja ihan pyllystä että leikkausaika venyy! :mad:

Murkku, Sää oot kyllä vahva nainen,kertakaikkiaan! Toivon niin paljon teille plussaa! :happy:

Larissalle vielä tsemppiä uuteen kiertoon, toivottavasti saat ne luget niin pääset plussaamaan! :wink Ja sulla on kyllä ihana asenne! :) Ollaan taas kiertotovereita, taitaa olla taas useempi muukin meidän kanssa :)

Junttura, Pahoittelut menkoista! :sad001 Tässä kierrossa plussaat sitten! :happy:
 
Mimmulle pahoittelut negasta, liian pitkään ootte tekin joutuneet yrittämään :sad001 Ens kierrossa plussaat sitten ja nyytti pysyy matkassa loppuun asti! :happy:
 
Susanne yk 9 tärppäs ekan kerran, joka meni kesken. Siitä toka kierto tärppäs uudelleen, joka myös meni kesken. Nyt alkava yk 19 on yk 8 jkm.
 
Mariskalle onnet, digituloksesta! Joko laskit La;n?

Larissalle tsemppiä uuteenkiertoon, jonka on ihan oakko olla the kierto! :)

Muille pahoittelut negoista ja tädeistä ja paaaljon onnea uusiin kiertoihin,jotka ovat aina uusia mahdollisuuksia :)

Tällä ei ihmeitä, turvotusta jonkin verran ja aamuisin pientä kuvotusta,kun aamupalaa valmistelee. Imetys sattuu varsinkin toiselta puolelta, mutta toivottavasti tää nänniherkkyys helpottaisi pian.
Isimies vei lapset hetkeks ulos, niin mä sain vähänomaa aikaa ja hiljaisuutta(se sai koko illan ja yön omaa aikaa mökillä), rupean siis ompelemaan :)
 
Myy82: tilasin kaikki myös maca tabletit Verkkoapteekki.fi : )

( saiko täällä edes "mainostaa"
osoitteella ) :o


- tätitäti TULE jo jos olet tulossa!!!


Haikaranyytti
Kp 34/30-34
Yritystä 05/13
 
Lucky, ne oli ihan noita One Steppejä, vahvuus 25 mlU eli ei niitä herkkiä. Ihan ok ne varmaan toimisi, jos heittäisi heti testin tekemisen jälkeen roskiin :grin

Ihana Pepe ja kiitos vielä viimeisimmästä :wink ❤️ Voisit jossain vaiheessa laittaa mulle yksärillä osoitetta niin saat pienen yllärin :wink Mukava, että sinne kuuluu vaan hyvää! Käy aina välillä kertomassa meille kuulumisia!

Voi Myy! ❤️ Isot halit ja tsempit sinne! Perseestä, kun ei voi itse päättää omasta ehkäisystä/yrityksestä :sad001 Ja varmasti turhauttaa, kun ei ole mitään aikamäärettä edes annettu, milloin leikkaus on ja milloin pääsette taas uuteen yritykseen :sad001

Murkku, sulla on hyvät hermot kun jaksat oottaa testaamisen kanssa! Ehkä siellä masussa pieni papu sua valvottaa...? :wink

Meritähti, ne sun veriviirut johtuu kiinnittymisestä eikä mistään tädin saapumisesta! :wink

Pahoittelut menkoista Junttura :sad001 Mutta seuraavassa kierrossa plussaat ja pysyvästi!!!

Mimmulle pahoittelut negasta :sad001 Mutta ens kierto on teidän, kun saat taas clomit käyttöön :wink

Mami, mitäs me kiertokamut :grin Tää on niiin meidän kierto :grin

Kiitos Nyytti ❤️ Käyhän sinäkin aina kertomassa kuulumisia :) Menikö sun la jo maaliskuulle vai helmikuun loppuun? ootko jo uskaltautunut juttelemaan omaan la-ryhmään?

napaa: Huh mitkä menkat! Siis oikeasti! Vuodan kuin härkä teuraalla ja karmeisiin kipuihin heräsin yöllä ja aamulla. Aiheuttaakohan terolut nyt sitten tällaista? Ehkä tämä on hyvä merkki, sillä tällaista mulla oli teininä ennen ehkäisyä..? Eli tää on aiempiin menkkoihin verrattuna "normaalimpaa" vaikka perseestä onkin :grin Vai oiskohan siellä yrittänyt joku tarrautua kiinni ja siksi on tällaista..? No oli miten oli, hyvä mieli on uuden kierron suhteen. Onneksi on vapaata nyt tämä ja huominen niin saan kotona kärvistellä kivuissani :grin

Larissa kp 2/27-29, yk 13
 
Onpa Larissa ikävää, että noin kivuliaat menkat tuli, mutta jos tosiaan sun kroppas teinistyy ja sehän on pakko olla hyvä merkki!! :) voi kumpa tämä uusi kierto olisi nyt se teidän the kierto! <3 <3
 
Apua, en ehtinyt tänne eilen illalla ja nyt oon ihan pihalla. :grin

Mami91, kuulostaa tosi oudolta ettei netissä edes kerrota aina mitä testejä on tilaamassa. Pitää välttää sellasia paikkoja.

Abriina, voimia masennuksen tunteisiin. :hug013 Vaikeita päätöksiä.

Liisu, pahoittelut menkoista. :sad001

Kyfi, voi höh että siellä tiputtelee. Vaikka hyvä tietty jos ei kierto turhaan veny.

susannne, muut vastailikin jo teelusikkakysymykseen, mutta selvennykseksi vielä: jos ostaa sellasen muovisen tee- ja ruokalusikan mitan, niiden tilavuudet on 5ml ja 15ml. Varsinaiset lusikat voi olla jotain ihan muuta.

Rosann, hauskaa lomaa teille! :)

sabetti, ite oon kyllä tykännyt lomailla elokuussa. Silloin on usein hyvät säät. Ja hyvä, usko vaan lääkäriä, eiköhän he yleensä tiedä mistä puhuu! :)

Lucky, hyvä että edes kerran sait ukon kaadettua limojen aikaan.
 
Mymmelisti, varmasti stressaavaa että kuukautiset on lyhentyneet. Kolme päivää ei vielä ihan toivottomalta kuulosta, mutta muutos normaaliin toki huolestuttaa. Jospa sekin korjaantuis, kun saadaan sun endoon hoitoa.

Haikaranyytti, en usko että on tulehdus jos ei kutise tai haise. Ite oon vähän pitänyt (paperi)päiväkirjaa oireista, mutta suinkaan kaikkea en oo jaksanut kirjoittaa.

Nyytti, hieno digitulos! :wav

Mimmu, pahoittelut tädistä, mutta hyvä että luget toimi.

Mariska, onnea digistä! :wav Tosi hyvä olis jos saisit jotain lääkettä raskauden tueksi.

Hileinen, ehkä sun ovis tosiaan oli ennen kun aloit tikuttaa, jos lääkäri oli sitä mieltä että viikon sisään. Mutta ymmärrän jos et halua mennä labraan vaan kokeilemaan, onko aika oikea.

Pisama, tuhru on kyllä niin p:stä. :sad001

Pepe ihana kuulla susta, oot jo tosi pitkällä! :grin

Myy, kuulostaa uskomattoman rankalta, joutuu odottamaan eikä edes tiedä kuinka kauan. Toivon kovasti, että sut saadaan kuntoon ja pian! :hug013

Muurahainen, voimia testauksen välttämiseen. :)

Larissa, harmi että täti tuli. Oliko sulla siis nytkin viikon tiputtelua, vai auttoiko ne terot yhtään? Ja ehkä siellä tosiaan jokin yritti tarrautua, ja siitä se haamu tuli.

Meritähti, pöh tuhrulle ja menkkajomoille. :sad001

Junttura, pahoittelut. :sad001 Mutta asenne on kohdillaan sulla, todellakin kuukauden päästä kaksi viivaa tikussa!

Mimmu, pahoittelut negasta. :sad001

Napaa, kiertoa varjostaa epätietoisuus ovulaatiosta. En sitä kerennyt kunnolla saamaan tikkuun ennen juhannusta. Myöskin (ällövaroitus) silloin kun limoja tutkin, ei ollut vielä sitä kirkasta venyvää ovislimaa. Tosin oon limoja tutkinut vasta yhdessä kierrossa ennen tätä, joten en tiedä mikä on mulle normaalia. Mutta kuivaa kautta ei ole vielä tullut, eilen muuttui lima vähän venyvämmäksi ja tänään vielä lisää. Ovistestejä en enää ole kaapissa enkä muutenkaan viitsis enää tässä kuussa luovuttajaa kiusata. Jos ovis onkin vasta nyt, sitten ei kyllä ole mitään toivoa. Mutta jos se meni, niin voi olla... reilun viikon päästä näkee. Kp22/31(oletettu)
 
Beisla, oli mulla sen 7 pv tiputtelua ennen kuin menkat alkoi. Määrä oli ehkä himpun verran vähäisempi, mutta omasta mielestäni ei tuo terolut kyllä tarpeeksi auttanut. Maanantaina siis sain sen jonkun roskishaamun, tiistaina tuli nega ja eilen alkoi menkat. Ehkä annostusta nostamalla voisi terotkin toimia, mutta en haluaisi niitä kyllä enää jatkaa. Vaadin siis tähän kiertoon lugesteronin jo ihan siitäkin syystä, että:

a) teroissa (ja muissakin vastaavissa) on laktoosia eli se ei mulle käy
b) mulle ei e-pilleritkään ikinä toimineet kunnolla, kun eivät jotenkin imeydy suun kautta otettaessa. Ehdin kokeilla ainakin 5 merkkiä ja aina vaan oli hormonimäärät isommat. Nuvaring sen sijaan toimi. :wink

Eli luget on mulle ehkä se paras vaihtoehto, kun niissä ei ole laktoosia ja ne voi ottaa "alakautta", jolloin vaikutus on paikallinen. :wink

Ainakin mulla on argumentit valmiiksi sille lääkärille keskiviikoksi :grin
 
Kiitos rakkaat ❤️

Muurahainen, ovat tietoisia yrityksestä ja se kuulemma vaikuttaa paljon leikkausaikatauluun. Epikriisissä oli lääkäri ottanut sen hyvin huomioon. Toivottavasti sait tarpeeksi lopulta nukuttua ❤️

Meritähti, jospa se täti ei enää löydäkään luoksesi :) Kiinnittymistä? :smiley-angelic001

Pahoittelut Junttura tädistä ❤️ Nyt sitten pysyvä plussa tikkuun!

Mimmu, pahoittelut negasta ❤️

Kiitos Haikaranyytti :) Nyt tarvii vielä kysyä lääkäriltä, että saanko käyttää, kun luontaistuotteet on kielletty sydämen takia. Siis opaskirjanen kieltää.

Pahoittelut Larissa kivuliaista menkoista! :hug013 Tuolla toisessa ryhmässä kerkesinkin jo sanomaan, oisko sulla ollut varhainen km, kun oli se klönttikin? Tsemppiä! ❤️ Ja tästä kierrosta niin plussaat! :smiley-bounce015
 
Takaisin
Top