Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kyllä tää tästä, epäilen myös kierron vaihetta, oon huomannut, et kierton vaihe ja tietyt mieliala/ajatukset menee aina samoille kp päiville..
Nyt siis joku kp 8/30 ja menkat kesti taas sen kolmepäivää.. Siis mun mielestä mulle kolmenpäivän menkat ei oo hyvä juttu! :(
Womanlogin mukaan kuukautiskierron keskimääränen pituus on kyl 4pvä, mut millonkohan mulla ees ollu normi 4-5 pvä menkat? No viime kierrossa, mut ennen sitä tammikuussa ja joulukuussa 4pvä ja sen jälkeen ollu 2-3päivää :O no mut ovulaatio tapahtui ja luultavasti on tapahtunut ennenki, mun vaan pitää päästä eroon endosta..
Mieliala maassa ja yrittää siis suojella varmaan ainaiselta pettymykseltä kun ajatuksena on et ei lapsia, ovis kun tulee haaluun 10.. No sinne vielä 8-9päivää.

-Mymmelisti kp 8/30 yk 35 (36olis niinku 3vuotta jos kuukausina laskee..mut syyskuussa tulee vasta se 3v.. Kauheen kuulosta :( .)
 
Viimoinen sivu lukematta,mutta simmut painaa niin paljon, että pakko lähteä koisimaan..
Marsikalle isot WOOP WOOP ja onneavaltavasti,ihanaa!! Aamun uusintatestiä odotellessa :)
Minäkin ajattelin aamulla ekan digin tehdä ja varmistella viikkoja.

Larissa, voi PUUUHHH! minä jo niin ehdin innostua siitä viivasta/viivanpaikasta ja oletin löytäväni täältäjo selkeän plussatestin,mutta pah! Ensi kierrossa sitten jookosta!! :)

susanne, minä olin se joka noita mittoja testaili ja meillä myös hackmanin savoniat käytössä. niiden teelusikka on 2ml eikä suinkaan 5ml kuten purkissa suositellaan ottamaan! Pikkasta vajaaseen ruokalusikkaan siis siirryin, mitattuani että se on lähempänä oikeaa. Mulla tosin alkoi sitten kierrot heittelemään ja lopetin vehniksen plussakierron ovikseen, vaikka onhan syy voinut ollamitkä vaan heittelyyn.
Hyvinhän se saattoi silti olla auttavana tekijänä, kun monta kiertoa ehdin sitäjo ottaa+ yksi pääsyy minun plussaani lienee yöimetysten lopettaminen.
Näin jälkeenpäin kun period tracekrin merkintöjä kun luin,niin olihan siellä jo vihjeitä mahdollisesta plussasta, mutta oireet kun on voinu olla mitä vaan ja kaikkea en edes viittiny tänne kirjottaa, etten kuulosta luulotautiselta, ennemmin aina vähättelen kun suurentelen tuntemuksia :D

Negan tai muuten pahan mielen kohdanneille mitä suurimmat pahoittelut ja tsemppihalaukset <3

Nyt mentävä sänkyyn,mut koitan saada pian luettua tän vikan sivun ja palailen aamulla kertomaan digin tuloksen :)
 
Teillä on naiset hyvät todella sallittuja ajatuksia! Vaikka kuinka olis iloinen toisen plussasta niin varmasti siinä meillä pidempään yrittäneillä nousee katkeruus omasta tilanteesta. Pari viikkoa sitten siskoni ilmoitti minulle että he alkavat yrittämään toista lasta.. mä sanoin sille ihan suoraan että jos se on ennen mua raskaana niin olen kyllä onnellinen hänen puolestaan mutta en välttämättä osaa näyttää sitä kun oma tilanne alkaa taas ketuttamaan. Mutta ehdinpäs plussaamaan ennen kuin hän, katsotaan tuleeko hän parin viikon päästä perässä taas yk1:stä..

Mulla on nyt jotenki kauheen rauhallinen olo.. hassua.. ehkä en oo oikeen vie sisäistäny tätä.. mä uskon myös sellaiseen asiaan kuin äidin vaisto. Viime syksynä kun plussasin niin stressi alkoi heti. Monta raskaustestiä tuli tehtyä monena päivänä jo heti alkuunsa. Nyt mulle on riittänyt ne eilisaamun testit. Viime raskaus meni muutenkin päin peetä, en osannut yhtään nauttia, kovasti stressasin ja olin pahalla päällä. Äidin vaisto? Vaikka kolmessa ultrassa näin elävän pienokaisen, stressi ei antanut mulle rauhaa. Ja lopun tiettekin...

Oho mikä stoori tuli..

Nyytti oho mitä eroja :o miksei niissäkin ole ihan standardit mitat kaikissa? :o no jos mun leipomukset menee joskus piloille niin syytän meidän hackmaneja :D
 
Mymmelisti i feel you! <3 jos yhtään lohduttaa täällä on yksi joka plussasi kolmen vuoden yrittämisen jälkeen luomusti. Tosin silloin lääkärit ei löytänyt musta mitään muuta vikaa, kuin että toinen putkista oli tukossa... Kyllä sinäkin sen plussan saat, todella toivon niin <3 <3 <3

Täällä kanssa ajatukset heittelee kiertopäivien mukaan. Kp1-10 ajattelen, että hitot me mitään vauvaa tarvita kun ei tuu ja sitten jos erehtyy ovisplussan saamaan, niin alkaa ajatella, että mitä jos tämä olisi kuitenkin meidän kierto? Ja sitten taas kierron lopussa ajattelee, et ei tää onnistu taaskaan... :(
Kävinpä se minäkin laskemassa nyt on jo tasan 20 kk yritetty vauvaa saada alulle... Ei hyvältä näytä. :(
Äh, jos kävis nukkumaan, vois vaikka palata siihen tämän aamuiseen testausuneen...
 
Ai niin Larissa piti kommentoida, et on kyllä outoa että muuttuu negaksi, ja ei noissa kyllä näy mitään, ihmettelen vaan, et miten minä olen saanut sitten niitä hailuroita ja haamuloita testeihin...
 
Milloha mä tänne vasta parisen päivää tänne kirjottelin "ällö" juttuja nimittäin taaas tuli wc reissulla vv klöntti? :o mikä ihme mua vaivaa. Muuten ei vv:tä o tullu ny va itseasiassa normaalia kuivempi kausi menossa vaik normaalisti näil kp on kosteeta.
Mistää en löydä mitää tietoo mitä noi klöntit o ja ku on viel suht isoja ( reilu sormenpään kokosii ) ennen ei o tullu, e kutise ei haise eli tuskin mikää tulehus? :o




Haikaranyytti kp 32/30-34
Yritystä 05/13
0 kpl plussia
 
Voi ihanat naiset ! Älkää vaipuko epätoivoon. Mä uskon että te jokainen plussaatte vielä :) vaikka osaankin samaistua tunteisiinne, tiedän miltä tuntuu kun ajattelee että kaikki ympärillä olevat ovat jo raskautuneet ja se on ollut helppoa ja kaikki on mennyt hyvin. Ja itse taas pettyy kerta toisensa jälkeen. Mutta uskon silti plussaan ihan meidän jokaisen kohdalla !!

Haikarannyytti, millä kp testasitkaan negan ? Voihan se vielä plussaksi muuttua ! :)

Ihana kuulla Luckysta <3

Plussatuulia kovasti kaikille <3

On: tämmöinen oli aamun testi :) vielä joutuu jännittämään vahveneeko tuo tuosta. Tänään kp 28/28-29.
Nyt töihin jännillä fiiliksillä! Kaks aamua lomaan tämän jälkeen ! :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    838.7 KB · Katsottu: 153
Mariskan testissä näkyy väriä,digiä kehiin vaan:) Meneekö La minne?

Mua jännitti aamun testi taas kovasti,vaikka muutoin ihan rauhallinen olo onkin. Testaaminen on vaa aina pirun jännää!
Oviksesta laskettuna ois 4+2 joten digin tulos hyvä :)
Toivottavasti tästä ei nyt tule kellekkään negatiivisia fiboja,vaan uskoa et kaikill se plussa vielä suodaan!! <3

Muurahainen tulee vielä näyttämään lekurille närhen munat ja plussaamaan luomuna!
Larissalle napsahtaa takuulla plussa,kunhan neiti tuhru saadaan lannistettua ja sit muuttavatkin tädin kanssa pitkäksi aikaa kaukomaille!
Mymmelistin pitää vaan päästä endosta niin,takuulla onnistuu.
Mä niin uskon teihin naiset!! ( Tämä koskee sitten iihan kaikkia täällä kirjoittelevia!)
Olette ajatuksissa <3
 

Liitteet

  • WP_20150624_001.jpg
    WP_20150624_001.jpg
    328.7 KB · Katsottu: 155
Onnea Nyytti mahtavasta digin tuloksesta! :)

Mariskalle myös onnea, kyllä se siitä vahvistuu! :)

Ällövaroitus taas:
Yö meni menkkakivuissa. Keskellä yötä kävin veskissä ja olin ihan varma, että menkat on alkaneet kun niin lorisi verta ja hyytymää pönttöön. No nyt tulee taas vaan pelkkää tuhrua.. Alkais jo niin pääsisin piinasta!

Larissa kp 30/27-31, dpo 13
 
Nyytti, onnea hienosta digin tuloksesta <3 nyt vaan massua kasvattelemaan!

Mariskallakin on jo selkeät viivat! Digiä kehiin ;) varmasti vahvistuu tosta vielä :)

Voi Larissa :( onpas mielenkiintoinen loppukierto sulla.

Täälläki alaselkää särkee menkkamaisesti :"(

Meritähti kp 30/29-65 dpo 8?
 
Meritähti, joo ei taas jännitystä puutu :D Toivotaan, että sun kivut on vaan kiinnittymistä ;) miten pitkä luteaalivaihe sulla on yleensä.
 
Nyytti: Onnittelut kans täältä, upasta digi tuloksesta :)

Mariska86: on se plussa ;) toivotaan että vahvistuu!!!! :) ni ja negan tein kp 30 ja kp 32, eli on tässä aikaa kai viellä plussata mut joteki pelkään ees toivoa. Enite huoli et jos alkaa myöhemmi ku huomen, en pääse taaskaan kysta ultraan :(


Haikaranyytti
Kp 33/30-34
Yritystä 05/13
0 plussaa
 
Larissa, enpäs osaa sanoa luteaalivaiheen pituudesta. Ekaa kertaa sain tässä kierrossa oviksen kiinni :D enkä oo aiemmin muutenkaan oikeen tutkaillu omaa kroppaa. Tavallaa tää pidempi yritys on opettavainenkin ku oppii vaikka ja mitä naisen kehosta ja hedelmällisyyteen liittyvistä asioista :D

Murkullahan olis aika samat dpo:t ku mulla ;) millon meinasit testailla?
 
Nyytille onnea ja tarrasukkia! Ihana digi kun anto tollasen kivan tuloksen! <3

Mariska, nyt sulle nomore nailssia ja teetkö digin jossain vaiheessa? Mikä dpo? <3
 
Meritähti, sunnuntaihin asti yritän pitää näppini kurissa ja silloinkin teen ovistestin ja jos siihen vahvan plussan saan niin sitten teen raskaustestin. :)

Viime yö meni ihan harakoille. En saanut millään unta ja sitten kun sain heräsin parin tunnin välein vessaan, kun oli kauhea pissahätä... Et onneksi en edes meinannut tänään testata kun ei olisi ollut aamupisu kauhean kauan rakossa ollut. Tulisi jo ensi yö, et pääsis taas nukkumaan, toivottavasti saan nukuttua kunnolla sitten. Tää päivä silmät ristissä mennään...
 
Onnea vielä kerran Mariska ja Nyytti!

Voi Larissa, alkais nyt tosiaan vaan kunnolla :( Mulla on nyt mennyt vähän jutut ohi loman aikana mutta oliko sulla uusi aika vielä lääkäriin, että saisit vaihdettua terot lugeihin?

Haikaranyytille tsemppiä! Olit pohdiskellut oireita ja limoja. Mulla on parissa raskaudessa tullut dpo 6 eli kiinnittymisen aikaan tommonen limaklöntti. Selkäkipu mulla on valitettavasti merkinnyt aina huonoa. Sen myötä on aina alkanut joko km tai menkat.

Tällä tuhru jatkuu mutta ihan älyttömän vähänä. Ikinä ei ole näin pientä, kun yleensä tulee ihan pöksyyn saakka ja nyt vaan muutaman kerran päivässä pyyhkiessä. Ihan hyvä, luget toimii. Huomenna aamulla pitää pissiä rtikkuun mutta kuten sanottu, mulla tuhru tietää aina menkkoja, että negaa odotellessa. Ens kierto onkin kolmas clomikierto ja yk 19.
 
Minkälaiset teillä on ollu menkat km:n jälkeen keillä on kokemusta? tää nyt on itellä vähän kummallista kun ei tule ns.normaalisti...aikasemmin on ekan päivän aikana "hanat auenneet" mut nyt on tuommosta ruskeaa tiputtelua:think005 tulee kyllä siteeseen asti mut joo ei nää minun mittapuulla normaalit oo, sinänsä ei toki haittaa jos nää vähän rauhottuu ja vaikka lyheniski siitä viikon hanat auki vuodosta:rolleyes::grin
nyt sit kävin vehniksen hommaamassa, piti ihan apteekkiin tilata ku ei hyllystä löytyny:p

muoks.nii ja kp 2/28-30
 
Takaisin
Top