Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut myös Viipsukan negalle. Ihan tyhmää kun noita negoja tulee... :(
Oon ihan sitä mieltä, että kyllä meidän kaikkien testeihin saisi ne kaksi viivaa piirtyä jo!!!
 
Larissa : pahoittelut negasta :( Ois saanu plussa tuuli sinnekkin puhaltaa jo!

Omanapailu: kp 32/30-34
- hirveet selkä säryt jatkuu ( aijemmin e o koskaan koskenu ala selkää :o )

- nipistelyä alamahassa ja menkka jonotusta mutta enemmän pistelevää ja paineen tunnetta

- huimaus jatkuu ( tiiä mistä johtuu ku ei ole ees hellettä ) voiko johtuu vitamiineista? :o

Täti se varmaa tekee tulojaan vaikka on joteki outo olo mut mä en usko siihen et plussa tulis :( iha ku ei ois enneki jotain oireita ollu ja NEGA kiitoksena kaikesta...

Plussatuuulia teille kaikille <3



Kuulostiko noi mun oireet yhtää siltä et plussa vois tulla kuha mensut ekana vähä myöhästyy ? :D *rukoilee*

( tänään kans nukuttu päiväunet ja jaksaa joku nipistellä mahassa ja selässä ... )
 
Beisla mulla loma vasta elokuussa. Ne helteet on sinne tilattu ;)
Teittekö tässä kuussa vaan sen yhden inssin?

Mariska ihan hyvä vaan ettei maltti oo sun valttikortti. En meinaan millään malttaisi odottaa sun testitulosta. :P

Haikaranyytti vaikea sanoa noista oireista, kaikki kun voi olla pms tai raskausoireita yhtälailla. Toivotaan kuitenkin että ovat jälkimmäisiä. :)

Täällä alkaa taas toiveikkuutta olla ilmassa. Tuli ihan sellainen tunne että pakko kai se on sitä lääkäriä uskoa ja luottaa että meillekin vauva vielä suodaan. Eilen oli jotenkin niin turhautunut olo. :)
 
Haikaranyytti: voivat oireet olla raskaudestakin kertovia, minulla oli toissa kierrossa huimaamista enkä ollut valitettavasti raskaana. (ja paljon muitakin oireita, mutta pistin kaikki lugejen piikkiin) Sellainen oire, mikä mulla on kaikissa raskauksissa ollut on flunssainen olo vaikkei flussa oikeasti ole. Ja tietysti noi alamahajuilimiset yms. Mutta yksilöllistähän kaikki on, joillain ei ole mitään oireita ja silti vahvat viivat tulee tikkuun. Tsemppiä!
 
Rosann: Nii se on totta nää voi olla ihan mitä oireita vaan. Se o va kumma et ku testei o.kaapis tulee testailtua . Eilen nega ja äsken nega.
Taitaa täällä va kierto olla niin häränpyllyllään ku viimeeks kierto veny reilu kp 40 kystan takia. Ja jos olen vasta todistettavasti 2 kiertoa ovuloinu on turha edes toivoa raskautta.

Joten kp 1 sais tulla ja vähän äkkiä et pääsen 2.7 sinne ultraa en halua siirtää sitä ennee yhtää.

Ja nä juilinnat sais kans lähtee hus pois! Voihan "masennus" :(


Haikaranyytti kp 32/30-34
Yritystä 05/13
0 kpl plussia
 
Muokattu viimeksi:
haikaranyytti, kyllä stressikin voi menkkoja siirtää. Ja tietty jos kovasti toivoo olevansa raskaana, saattaa keho alkaa kehitellä mitä kummallisempia oireita. Jos kaks negaa oot jo testannu, odottelepa pari päivää :)
Mitkä kiertopäivät sulla nyt on?

Mullahan stressi varmasti vaikutti kiertoihin, pisin ollu sen 65pv nyt. Yleensä tosi tarkka 30pv.
Edellinen kierto oli 29pv, sillon täti pääs yllättämään oikeen kunnolla :D mut olin ottanu rennosti enkä niin kamalasti stressannu.
Tästä kierrosta tulee taas vähän pidempi ku ovisplussan sain kp21.

Meritähti kp 29/29-65 dpo 7?
 
Sabetti, ihana että alkaa ajatukset vähän kirkastumaan! :) ihan varmasti teillekin se pieni suodaan kun aika on oikea.
Mä inhoon ku jotkut sanoo että "kaikella on tarkoituksensa" mut alan itekin pikkuhiljaa hokemaan sitä :D
 
Meritähti90: Varmasti stressi siirtääkin mut näin pitkän lapsettomuuden jälkeen ei enää voi muuta ku toivoa vaik kui yrittää ei saa ajatuksia pois siitä kuinka haluisi olla raskaana ja joko vihdoin olen raskaana. Ainakaan itse en siihen pysty!!! :(

Ja voin vain kuvitella kuinka oireita oma keho voi keksiä, nämäkin varmaan niitä...

Testaa en yhtään tikkua enää koska niitä ei o kaapissa ja hyvä niin :D
Menen 2.7 ultraa ja jos sitä ennen alkaa tietää et kp1 on alkanu. Nyt siis kp 32 menossa.

Niinkuin joku jo täällä mainitsi miten maailman luonnollisin asia voi olla näin vaikeaa!! Itse olen välillä tähän kaikkeen niin totaalisen loppu :( olen niin pettynyt itseeni miksi minä olen niin viallinen :( mistä minua rangaistaan? Elän kovan lapsuuden ja edes yksi asia elämässä ei voisi onnistua! :(

onneks aina "ovulaation" aikoihin mieli nousee ja jaksaa taas :)



Haikaranyytti kp 32/30-34
Yritystä 05/13
0 kpl plussia
 
Haikaranyytti, mä ajattelin et sun kiertos olis paljon pidemmällä! Jos sul välil on kierto 34päivää ni eihän menkat ees viel oo myöhässä ja niin kauan ku tätiä ei näy, on toivoa! Eli toivotaan ettö oot vaan liian aikasin pissiny tikkuun :)
 
Meritähti90: Jep ja toi 34 on suuntaa antava ku tiiä itekkää aina noista kiertojen pituudesta ku millo tulee mitäki tän lapsettomuuden kivisellä polulla.

Täällä mä va itken miehelle kuinka se jonain päivänä vaihtaa johokii toisee ku musta ei o mihkää :(

Tais olla virhe testata se nega ku nyt oon ni hajalla ! :(


Haikaranyytti kp 32/30-34
Yritystä 05/13
0 kpl plussia
 
Larissa : jos sulla dpo 6 tienoilla on tuntunut kipua josta tuhrua ni voit vaan kuule kuvitella että sun kiertos on menetetty... kiinnittyminen siel tapahtu..ei mitään muuta sen vakavampaa :D

Beisla : folli kasvaa 2mm / pv

Pikkuminski : on siinä jotai haamua mut muoks. Pahoittelut digin tuloksesta

Pisama: kaamea päivä ollut sulla koiraa pelastaessa! Eikö se koira yhtään huutanut tms. Onneksi tulit sinä joka sai koiran tassut pois sieltä välistä! Hullu akka ku ei älyä mitään!


Onnea Nyytti! !!! Mahtavuutta!

Susannen: testissä viivanpaikka näkyy ja puikko testissä ihan viiva joten sullekki paljon onnea!



9

On. Juhannus mennyt omalla painollaan. Vähän stressiäki ku ukkoo meinannu saada kaadettuu millään. Eilen sain kun limoja ollu ko pari päivää. Nyt kp 20 ja munis jomotuksia vähän on. Tänään en saa ukkoo enää kaadettua... pettymys... mutta mennään näillä mitä annetaan... :/
Akku loppuu joten pakko lopettaa

Onnea vielä plussille ja pahoittelut negoille
 
Mitä Mymmelistille kuuluu?

Täällähän mä.. Ajatuksia ollu, et epäreilua, et muut vaan tulee raskaaksi. Sitte tulee ajatus hyi, kun oon itsekäs, siitä seuraa ajatus mä en vaan ole vielä äidiksi, mun ei kuulu saada lasta, oon huono ja sitte mä en haluu... Ja sit taas sanon ittelleni mitä sä sekoilet ja alkaa jo naurattaa, mut sit taas jospa en oo tarpeekis vakaa ja alan epäilee omaa mielenterveyttä.
No kesällä tuskin mitää kummempaa tulee olee, melkeen voisin pitää taukoa, mut ei sekään meinaa onnistua kun haluun tietää mitä muille kuuluu. :) pahoittelut muuten ettei lääkitys auttanut tuhruiluun! Toivottavasti olis tullut joku uus, joku sulle sopivampi joka siis ei sisällä laktoosia :D <3
 
Voi Haikaranyytti! <3 iso halaus sinne! En osaa oikein muutakaan sanoa kuin että varmasti kaikilla meillä täällä on joskus noita samoja fiiliksiä. :/

Mymmelistille myös iso hali <3

Teidän ajatuksista tunnistan myös omaa ajattelutapaa. Tunnen olevani jotenkin viallinen, kun ei onnistu. Kaikki muut vaan sikiää ja kulkee ylpeänä mahat pystyssä. Ja sitten iskee se syyllisyys kun on kateellinen, kun ei saisi olla. Ja senkin tiedän, että jos se kauan toivottu plussa joskus tulee niin silloinkin alkaa vaan kaikki mahdollinen pelottaa! Että meneekö raskaus ok, onko vauva ok, pärjätäänkö me vanhempina ja taloudellisesti yms. Kyllä sitä vaan pitää olla tämmöinen pölhö :D

Lucky, kiva kuulla sustakin! Onneksi olet edes jonkin verran saanut miestä kellistettyä ;) Mulla oli tosiaan silloin dpo 6 se kipu ja dpo 7 lähtien on ollut tätä tuhrua. Eilen sain sen viivanpaikan testiin ja tänään aamulla negan. Tänään on koko päivän ollu menkkakipuja ton tuhrun kaverina eli eiköhän se täti huomenna kurvaa huudeille.

Larissa kp 29/37-31, dpo 12
 
Muokattu viimeksi:
Larissa: Kiitos paljon <3
Ehkä osaksi miksi "haukuin" taas pettymyksen lampeen, sain viestin ystävältä joka sai terveen tytön :(

Mulla on joku ihmee kaveripiiri täynnä immeisiä jotka plussaa / synnyttää :(

Teen vohveleita, jos se helpottaa! :p

Haikaranyytti kp 32/30-34
Yritystä 05/13
0 kpl plussia
 
Haikaranyytti, ihanaa vohveleita! :P Joo nämä ajatukset menee sellaisina aaltoina. Välillä sitä on niiiiin optimistinen ja välillä vaan vituttaa kaikki :D
 
Takaisin
Top