Ei tää voi olla näin vaikeeta!

mami, itse tykkäsin Davidin puikkomallisista o-testeistä, mutta onko ne niiden r-testit sitten ihan susia? :grin Oli mulla niitäkin joskus ja ei ne ainakaan vääriä haamuja/viivanpaikkoja antaneet...

Mistähän sitä uskaltaisi tilata lisää testejä? Mulla on enää "vain" 1 apteekin oma ja 2 digiä ja en niitä halua tuhlata vaan käytän ensi kierrossakin mieluummin ensin halpiksia :grin Voisin jo tilailla :grin
 
Eikös toi Pc:n ja apteekin oma R-puikkotesti oo sama asia? Saman näköset,eri väriset korkit vaan ja sama valmistaja Oriola. Siks Pc:n liuskatkin on varmaan yleensä tosi hyviä kun on sama kun apteekin testi joka myös on yleensä hyvä, ainahan löytyy poikkeuksia. Tälläsiä pohdintoja tänään, sen lisäks että mietin tuolla toisessa ketjussa sitä pissa hommaa. :) Eli miks seksin jälkeen jätetään pissaamatta, mikä sen pointti on? Kun eihän ne simpat sieltä pissan mukana ulos tuu kun eriosotteessa oleilevat, pissa ja simpat. :anyone
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, Mulla tuli niihin Davidin puikkotesteihin tosi vahvoja viivanpaikkoja. Mutta onhan ne voinu uudistua tietty.
Mää tilasin jostain Alice merkkisiä herkkiä R-testejä ja niillä sain plussan 6 päivää ennen oletettuja menkkoja ja se näky nopeesti ja selkeesti oli väriä, ei voinu erehtyä. Niissä ei tullu mitään harmaita/tummia viivanpaikkoja. Harmi kun en tiä mistä niitä nykyään sais tilattua :sorry: Ja mää kans oon jo tilaamassa uusia testejä ja mietin kans et mitä ja mistä :grin
 
Hei teille pitkästä aikaa ! Juhannus ohi ja sieltähän se täti kurvas paikalle kanssani Juhannuksen viettoon niinkuin oireista arvelinkin. Veti kyllä mielen maahan ja tuli ajatus että pitäiskö tää yrittäminen vaan lopettaa ettei tartteis kestää näitä ainaisia pettymyksiä. Mies kuitenkin sitä mieltä että yritystä ei lopeteta. Tulis edes auringonpaistetta nii pääsis mieli täältä masennuksen loukusta pois....

Pahoittelut muillekkin kelle täti tullut vierailulle.

Ja plussiakin täällä oli tullut joten suuret onnittelut teille ♡

Sit yks kysymys, mitäs se poppaskonsti oli mitä jotkut täällä tai ehkä tuolla toisessa ryhmässä on käyttäny limiksen paksuuntumiseen? Tuli mieleen kun oli jotenkin niukat menkat että oisko limis liian ohut että sinne mikään edes tarrais kiinni. Kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa.
 
Ambriina, Vehnänalkioöljy ainakin oli yks minkä pitäis paksuuntaa limakalvoja, itekin sitä varmaan oon tähän kiertoon tilaamassa. :)
 
Muokattu viimeksi:
Ambriina, minäkin suosittelen vehnänalkioöljyä ja etenkin Neo-E merkkistä joka on ihan hyvän makuista. Mulla se on pidentänyt luteaalivaihetta 8 päivästä 12 päivään jokaisessa kierrossa, jossa olen sitä käyttänyt. Annostus on pullon mukaan 1 tl, mutta suiluissa lukee 5 ml, joka vastaa ruokalusikallista. Eli olen nyt tässä kierrossa ottanut ruokalusikallisen :)

Tilasin sitten raskauskeijulta noita samoja halpis-liuskoja lisää ja Preeseediä, kun siellä näytti sitä olevan :wink Kaikki keinot käyttöön ensi kiertoon! :grin Eipä noissakaan testeissä ne myöhemmin näkyvät viivanpaikat/roskishaamut pääsisi häiritsemään, jos olisi älykäs ihminen ja heittäisi ne testit saman tien pois :grin
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, Haha :grin Meillä on ollu preseed käytössä jo useemman kuukauden, se on miehen panostus siementen lisäks tähän vauva"projektiin" :)
Eikös se haamu nimenomaan roskissa ollessa ollu lopulta hävinnykkin, mielenkiintosia noi one stepit kyllä :grin

Eikös me Larissa plussata tässä alkavassa kierrossa? Sää saat ne luget ja mää vehnistä niin niitten avulla onnistutaan saamaan kyytiläiset matkaan, eiks je?!? :happy:
 
Joo tietty muutkin plussaa, en tarkottanu tolla sitä että vaan me plussattais :) Jokainen täällä on kyllä niiiin ansainnut plussan mahd pian!! :happy:

Larissa, Jep, nyt löyty sellanen kuva joka puhutteli mua, jokseenkin myös kuvastaa mua tällä hetkellä :grin
 
Muokattu viimeksi:
Vaikka Sofin o-testeistä voi olla montaa mieltä, raskaustesteihin en oo kyllä haamuja saanut.

Muoks. kp 1 täällä, niin kun pitikin.
 
no voi höh kun ei noita plussia nyt alkanu tulemaan, täälläkin taitaa kp1 kääntyä,tiputtelua tosin vielä:meh: positiivista tietty ettei tää km kierto nyt tämän pidemmäks venyny (30). saa nyt nähdä lähtiskö itekkin tuota vehnistä metsästämään vai pysytteliskö ihan tuossa greippimehussa:angelic:
 
Liisu, mie taas olen kerran saanut aika selkeän roskishaamun Sofin liuskatestiin noin 10 min testiajan jälkeen. Sen jälkeen tuli vaan negoja. Ja pahoittelut menkoista :sad001
 
Liisu kyllä täällä vähän sekavat ajatukset on. Tavallaan iloitsee hissukseen haamusta ja toinen puoli jännittää tuhottoman paljon mitä tuleman pitää. Kun kolme pettymystä on jo takana, on toki vaikea lähteä levollisin mielin odottamaan.
Mutta niin paljon tätä toivotaan ja halutaan , että parhaani yritän. Toivotaan ettei taas tule korville !
Kiitos ihanista sanoista :)
 
Mua jäi nyt häirittewn.. eikö se tl oo 5ml ja rkl 10-15ml?

Liisu ei sit enää kp1 kuukauden päästä ! :( halit ♡
 
Onnea Mariska vielä plussasta! Pidetään peukut pystyssä että nyt pysyy kyydissä loppuun asti!

Larissa: voi ei. Luulin jo että olisit plussannut. Mutta ensi kierrossa sitten!

Viipsukka: pahoittelut negasta.

Liisu: pahoittelut kp 1. Ensi kierrossa plussataan molemmat vai mitä!?

Lähden pienelle lomalle ja siksi mua ei hetkeen täällä näy. Mutta plussatuulia kaikille taspuolisesti! ps. Mäkin olen ottanut vehnistä 1rkl, tosin nyt matkalle mukaan en pysty ottamaan. Olen myös kuullut sen vahvistavan limakalvoja.
 
Kappas Susanne, olet varmaan oikeassa. Joku vaan oli täällä tai tuolla toisessa ketjussa mittaillut, että ns. normaaliin pikkulusikkaan ei mahdu 5 ml vaan se on lähes täysi ruokalusikallinen. Sitten on varmaan eri asia, jos käyttää leivonassa käytettäviä mittoja eikä ns. normi lusikoita :)

Muoks. Meillä on ruokalusikat Hackmanin Savoniaa ja netin syövereistä löysin jonkun testanneen, että niihin mahtuu enimmillään 7 ml ölyä.

Ihanaa reissua Rosann!
 
Muokattu viimeksi:
Oho, Larissa! Ei siis käytetä Sofiakaan...

Rosann, mä voin ens kierrossa jännittää sun plussaa! Mulla tosiaan luomukierto verikokeiden takia. Vaikka ei sitä nyt ihan hukkaan viitti heittää, kai sitä ihmeitä voi tapahtua :rolleyes:

Kiitos pahoitteluista, vaikka tiedossahan tää oli. Kyllä sitä vaan ihminen on tyhmä! Nyt siis vaan pyyhkiessä tullut verta, muuten ei. Silti vielä se toivo tuolla jossain on, vaikka tää on ihan menetetty peli...:sad001 Ja mun kun piti olla niin positiivinen ens kierrosta! No, huomenna sit taas...:BangHead
 
No eiköhän sen rkl uskalla ottaa vaikka yli 5ml oliskin :) enpä usko että se liikaa olis vaikka olis 20ml :D vai onko e vitamiini vaarallista yliannostuksella :o en ole perehrynyt..
 
Larissa : pahoittelut negasta :( Ois saanu plussa tuuli sinnekkin puhaltaa jo!

Omanapailu: kp 32/30-34
- hirveet selkä säryt jatkuu ( aijemmin e o koskaan koskenu ala selkää :o )

- nipistelyä alamahassa ja menkka jonotusta mutta enemmän pistelevää ja paineen tunnetta

- huimaus jatkuu ( tiiä mistä johtuu ku ei ole ees hellettä ) voiko johtuu vitamiineista? :o

Täti se varmaa tekee tulojaan vaikka on joteki outo olo mut mä en usko siihen et plussa tulis :( iha ku ei ois enneki jotain oireita ollu ja NEGA kiitoksena kaikesta...

Plussatuuulia teille kaikille <3
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top