Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mami ja Hampaaton sekä Soma: pahoittelut kp 1. Se on aina niin masentavaa.

Larissa: Olisko plussa! En näe ylemmässä mitään, mutta alemmassa nään haalean viivan. Uutta testiä! Ehkä tuhrutteli siksi?Lugeja et ehkä tarviikaan... mutta mulla maksaa tuon 30 e kk, koska olen ottanut iltaisin 200+100mg ja aamuisin 100mg eli tupla-annoksella. Mulle ei toi 200mg riittänyt eli annosta nostettiin siksi.

Beislalla ollut ihanan rentouttava juhannus
 
Mariska kyllä siellä se viiva on, toivottavasti pysyy kyydissä loppuun asti tämä viiva :) ♡

Soma pahoittelut kp1 :(

Viipsukalla vähän pinna kireellä kun haluis jo päästä uittaan tikkua? ;) nauroin "neiti minä ite" :D
 
Huomenta naiset!

Nega sieltä kuulkaas tuli ja tuhru on yltymään päin. Eli se eilinen lienee viivanpaikka tai mikä lie. Nyt vaan menkkoja ja uutta mahista oottelemaan!

Onnea Mariska! Sulla on siellä ihan selvä plussa! Ihanaa saada plussa-aalto puhaltelemaan tänne! :)

Somalle pahoittelut menkoista :(
 
Mariska mun ihana kp-kaimani!!! Ihanaa!!! Onnea!!! Tarrasukkia pikkuiselle matkaan!!! :) :) :)

Somalle kp1 pahoittelut :( halaus

No voi pöh, Larissan negalle! :(
Hei voisko niistä negoistakin saada kuvia? Ihan vaan et vois sit vertailla? :)

On: näin niin ihanaa unta, sain ovistikkuun ihan kirkuvan punaisen plussan ja just kun olin menossa tekemään raskaustestiä, niin koira potkaisi mua selkään ja heräsin... Ihan ku se ois ihan tarkoituksella herättänyt, "että herää pahvi, turhaa uneksit" :D
Yritin vielä kovasti päästä takaisin uneen, mut pyh ja pah, jäi sit sekin raskaustesti tekemättä :D

Muurahainen kp 27/30, dpo 8?, yk18
 
Larissa :sad001 aika selvä viivanpaikka kyllä!! Mitä testejä enää voi käyttää, mihin voi luottaa.:angry9

Somalle myös pahoittelut :love022

On sitä ihmismieli omituinen! Testasin negan oletettuna dpo 12. Dpo saattoi olla myös enemmän, en saanut ovista kunnolla tikkuun. Lopetin luget ja tänään menkat alkaa. Mielessä on koko ajan toive, että mitä jos ei alakaan. Ketä oikein yritän näillä ajatuksilla huijata??:confused::sad001
 
Larissa höh nega! :( huomenna vaadit lääkäriltä paremmat dropit! Tsemppiä ja hali ♡

Liisu toivottavasti ei alkaiskaan ♡
 
Soma pahoittelut tädistä.. :sad001

Mariska siellähän pilkistää hentoinen viiva! :joyful: Vahvistumista sille! :happy:

Larissa höh, eihän sen nega pitäny olla..:sorry:
 
Murkku, tässä sulle kuvaa :D mun mielestä se eilinen viivanpaikkakin on muuttunut yön aikana negaksi! Mikä lie yöllinen kangastus sekin oli :D Ylhäältä alas siis dpo 9, dpo 11 ja dpo 12

ImageUploadedByVau Foorumi1435041508.407717.jpg
 
Liisu, sulta saa kyllä nyt jäädä menkat tulematta ja plussa tiskiin. ;)

Noi tiskit oli niitä surullisen kuuluisia one steppejä, mutta 25 mlU/ml herkkyydellä. Aiemmin en ole niihin mitään viivanpaikkoja saanut esille!
 
Ai niin Mariska!!! Mikä fiilis plussasta? Tai siis varmasti ihana, mutta miten käy tutkimusten? Eipä ole sullakaan helpoin taival ollut. Tän viestin tärkein pointti on kuitenkin :HeartbigredONNEA:Heartbigred

Oot varmasti ensimmäinen, joka on jäänyt multa mieleen täällä. Sulla tais olla toinen km sillon mun liittymisen aikoihin, ja muistan kun mietin kuinka vahva sun täytyy olla. Itellä oli just eka(ja toiv.viimeinen) kkm takana ja olin ihan romuna. Mutta niin sä aina vaan nouset ja uskallat aloittaa alusta. Neljäs kerta toden sanoo, sinä vahva nainen!
 
Pöh Larissa negalle. :( oisin niin halunnu jo innostua sun puolesta♥

Mariska86 sulla nään kyllä viivaa! Jee♥♥ vahvistumista sille.
 
Larissa, Höh! Tyhmät one stepit! :mad: Ens kierrossa plussaat sit kun saat luget! :happy:

Viipsukka, Pahoittelut tylystä digin tuloksesta :sad001

Ja niinpä, me tilattiin hirveesti plussia ja siihen nähden tuli ihan liikaa negoja ja tätejä, MUR! :mad:
 
Onneksi käytin tuon viimeisen one stepin niin ei tartte niitä enää käyttää! Nyt sitten kun vielä muistaisin, että mistä tilasin ne etten tee samaa virhettä toiste :grin Tilatessa, eivät nimittäin kertoneet testin merkkiä! :mad:

Jotenkin oon nyt paremmalla fiiliksellä kuin eilen, vaikka nyt negan testasinkin ja menkkoja oottelen. Tuli tavallaan toiveikas olo siitä eilisestä viivanpaikasta/roskishaamusta, että ehkä meillekin onni suodaan jo vaikka ensi kierrossa :happy:
 
Soma, pahoittelut kp1. :sad001 Toivon niin kovasti että ottaisivat sut testeihin.

Sabetti, toivottavasti saat tosiaan rentouttavan loman ja ajatuksia muualle. Onko sun lomaan vielä pitkä aika?

Hileinen, toivottavasti saat oviksen tikkuun kiinni, niin ei tartte arvailla milloin mennä labraan.

Larissa, pahoittelut negasta ja tuhrun lisääntymisestä. :sad001 Jospa tosiaan saisit vahvemmat lääkkeet seuraavaan kiertoon.

Mariska jee, selvästi näkyy väriä sun testissä! :grin :smiley-bounce012Milloin tulee uutta testiä?

Muurahainen höh, olis sun koira voinut antaa sun vielä hetken nukkua.

Liisu, samaa mäkin oon usein miettinyt loppukierrosta, negan testattuani. :rolleyes:

Viipsukka, pahoittelut negasta. :sad001

Kp20/28-32
 
Viipsukka eikä! :( pahoittelut ♡

Larissa plussaa ens kierrossa ♡♡
 
Joissakin paikoissa ei kerrota testien nimiä ja se on ärsyttävää! Kerran tilasin mammaksilta puikko R-testejä ja siellä ei lukenu testin nimee mutta kuvan mukasia testejä oli kehuttu, oisko ollu pc- puikko, mutta kun tikut tuli ne olikin niitä kakkoja davidin puikkotestejä joita ois saanu esim raskauskeijusta halvemmalla, sillon kyllä sapetti! :mad:

Onpas ollu nyt negatiivisia viestejä mulla, pahoittelut! :sorry:

Loppuun jotain positiivista eli:

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!+++++++++++++++++ :talk017
 
Takaisin
Top