Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa: eikös siulla tuu just vuos täytee tjottailua/ yritystä? :p
No mie herään 8:00 ni tuun jo kurkkailee tänne ;) toivon nii siulle plussaaa!!!! <3 ja sit aletaa yksityisviestittelee jos matkasi ( toivottavasti ) jatkuu raskautuneiden puolelle. Oot ihana tsemppari ollu tiäl :*
 
Larissaaaaa sää plussaaaat ;) alemmassa näkyy selkeesti jotakin! Ja mulla ei oo ikinä tullu noihin testeihin roskis haamuja, negat on ollu iha loppuun asti negoja. Jopa se viisi päivää sitten tehty ;) Huomena uus testi ja heti ekasta pissasta! :) et taida huomena pitkään nukkuu, mä heräsin tänää kasin jälkeen ja ysiltä menin apteekkiin testi kauppaan kun ei enää uni tullut :D
 
Sabetti, älä vielä innostu :D katotaan miltä huomenna näyttää ja alkaako ne menkat silti kun on tota tuhruakin edelleen... :/
 
Taustalla ollaan, vähä nyt tuntuu että puolet teiän viesteistä menny ohi ko jotenki silmät ristisä lukenu. Tämä on ihan järkyttävän tylsä vaihe, mutta koittanu pitää ajatukset muuala. Nyt kp 12.

Niin ja huomenta! :happy:

Larissa Mie oon puol tuntia jo ootellu sinua testies kans :grin ettei vaan mee ohi
 
Larissa plussaa !!! :)

Beisla, mä mietinkin missä oot :) mut kuullostipa ihanalta tuo retkeily !! Nyt plussaa odottelemaan !!

On: mä repsahdin ja pissin tikkuun , tänään siis 27/28-30. Ja nyt tärrää kädet ja silmät sikkurassa tuijotan tuota testiä :rolleyes: hui !! :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    655.9 KB · Katsottu: 186
Mä tulin kyttää Larissan testiä kun tuo vauva tuossa päätti olla hereillä... Mutta ja vau Mariska! :) :) :) Onnittelut selkeesti plussasta <3 Kaiken maailman liimat ja tarrat että hän saapuu syliin asti <3 :)

Ja nyt Larissalle samanlainen!

Terveisin minä joka käy näitä kuumeilijoiden juttuja lukemassa odottaen oman "yrityksen" alkamista :)
 
Larissa taitaa turhankin hyvin nukkua ;) täällä odotellaan testikuvaa!!! :D

Mariskallakin näkyy jotain! Jee, toivotaan et vahvistuu!

Tästä tää plussa-aalto lähtee liikkeelle!
 
Kp1! Mä tiesin niin tän... käyn ensi viikolla siellä th vastaanotolla, mutta nyt luovutan tän homman suhteen. Mielenterveys kärsii. Saa nähdä pääsenkö mihinkään kokeisiin. ..
 
Takaisin
Top