Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Sabetti mustakin on vähän outoa noin pitkä aika. Mutta kyllähän ne yksityiselle ottaa varmasti heti, jos haluaa tutkituttaa itsensä. Koska joka käynnistä heille maksetaan, niin miksi eivät ottaisi vastaan (ihmettelen th:n kommenttia ).Aion vaatia edes verikokeita kunnalliselta puolen :)
 
Haikaranyytti - toivon että tilanne muuttuu. Itse uskon omalla kohdallani että humpuukia on nuo testien herkkyydet, kun ei koviakaan verikoetuloksia erota pissatikusta kuin suurennuslasilla ;)

Toivon ja odotan pian hyviä uutisia tältä joukolta :)
 
Juhannuksesta selvitty! Olis kyllä voinut jatkaa retkeilyä pidempäänkin, mutta ehkä kohta pääsee jo mökille. Nyt en taida jaksaa kommentaoida normityyliin, katotaan mitä muistan ulkoa kun luin läpi viestit. Pahoittelut jos unohtuu jotain tärkeää, melkein 10 sivua uutta tekstiä takana. :)

Hurjasti onea Nyytti ja Susanne! Ihana lukea plussauutisia! :grin :wav :wav

Pahoittelut kaikille negoja testanneille ja tuhrun tai tädin kohdanneile. Ihan liikaa taas teitä, olis edellinen lista saanut olla pidempi. :sad001

Soma, mäkin ihmettelen suuresti että miten eri puolella Suomea voi muka olla eri rajat. Mutta vielä, miten niin muka eivät ottaisi yksiyiselle? :rolleyes: Saahan sinne mennä milloin huvittaa, ja meneehän monet naisparit ja itselliset naisetkin ilman että on yhtään yk:ta takana.

Sabetti, hyvä että oli kuitenkin ihan ok tulokset sun miehellä.

Katjuska, kiitos kertomuksesta, todella pitkä tie teillä on takana.

Äh, tähän asti mun aivot jaksoi muistaa. :p

Napaa, testasin tosiaan ke melkein o-plussalta näyttävän testin, mutta to aamuna (laimean näytteen) testi oli haaleampi. Pakko oli sitten aamupäivällä tehdä toinen ja viimeinen kaapissa oleva o-testi, se näytti taas samalta kuin keskiviikkoinen. Eli tiedä häntä, ehkä ovis oli pe torstain testin mukaan tai sitten vasta myöhemmin. Kuitenkin aika sitkeitä ne simpat sais olla, joten nyt ei odotukset ole kovin korkealla. Ovis tuli joskus tai sitten ei.
Retkeillessä raskausajatukset tuntui kaukaisilta, ja reissu oli kyllä ihan huippu! Jos nyt tulee täti, se ei ainakaan johdu punaviinin puutteesta oviksen aikaan. :wink Pitäis kehittää samanlainen reissu parin viikon päähän, koska tuolla en kyllä miettinyt yritystä kuin hyvin hetkellisesti; sen sijaan keskityin leirinuotioon ja grillaukseen (siihen vähään mitä jaksoi kantaa) ja saunaan ja yöllä lammen yllä lentäviin lepakoihin. :happy: Kp jotain oletetun oviksen jälkeen, en nyt jaksa laskea.
 
Aaaah sie se sabetti olitkin, sori Soma väärä hälyytys. :happy: Mutta miten ihmeessä lyhytkiertolaisten limis ehtii millään kehittyä oikeisiin paksuuksiin... vai pitäisikö meidän ihmeellisen kropan jotenkin tajuta se. Ei tää oikeesti voi olla niin vaikeeta. Ei mun kierto mitenkään erikoisen lyhyt ole (25-27 päivää), mutta pisti vain mietityttämään. o_O
 
Juhannuksesta selvitty! Olis kyllä voinut jatkaa retkeilyä pidempäänkin, mutta ehkä kohta pääsee jo mökille. Nyt en taida jaksaa kommentaoida normityyliin, katotaan mitä muistan ulkoa kun luin läpi viestit. Pahoittelut jos unohtuu jotain tärkeää, melkein 10 sivua uutta tekstiä takana. :)

Hurjasti onea Nyytti ja Susanne! Ihana lukea plussauutisia! :grin :wav :wav

Pahoittelut kaikille negoja testanneille ja tuhrun tai tädin kohdanneile. Ihan liikaa taas teitä, olis edellinen lista saanut olla pidempi. :sad001

Soma, mäkin ihmettelen suuresti että miten eri puolella Suomea voi muka olla eri rajat. Mutta vielä, miten niin muka eivät ottaisi yksiyiselle? :rolleyes: Saahan sinne mennä milloin huvittaa, ja meneehän monet naisparit ja itselliset naisetkin ilman että on yhtään yk:ta takana.

Sabetti, hyvä että oli kuitenkin ihan ok tulokset sun miehellä.

Katjuska, kiitos kertomuksesta, todella pitkä tie teillä on takana.

Äh, tähän asti mun aivot jaksoi muistaa. :p

Napaa, testasin tosiaan ke melkein o-plussalta näyttävän testin, mutta to aamuna (laimean näytteen) testi oli haaleampi. Pakko oli sitten aamupäivällä tehdä toinen ja viimeinen kaapissa oleva o-testi, se näytti taas samalta kuin keskiviikkoinen. Eli tiedä häntä, ehkä ovis oli pe torstain testin mukaan tai sitten vasta myöhemmin. Kuitenkin aika sitkeitä ne simpat sais olla, joten nyt ei odotukset ole kovin korkealla. Ovis tuli joskus tai sitten ei.
Retkeillessä raskausajatukset tuntui kaukaisilta, ja reissu oli kyllä ihan huippu! Jos nyt tulee täti, se ei ainakaan johdu punaviinin puutteesta oviksen aikaan. :wink Pitäis kehittää samanlainen reissu parin viikon päähän, koska tuolla en kyllä miettinyt yritystä kuin hyvin hetkellisesti; sen sijaan keskityin leirinuotioon ja grillaukseen (siihen vähään mitä jaksoi kantaa) ja saunaan ja yöllä lammen yllä lentäviin lepakoihin. :happy: Kp jotain oletetun oviksen jälkeen, en nyt jaksa laskea.


Beisla olen aivan samaa mieltä. Tais vaan joku maanantaina mallin hoitaja olla tänään puhelimessa :laughing021 Kun jokaiseen kysymykseen vastasi "en tiedä tai en osaa sano nyt"
 
Pisama kyllä tää naisen keho on niin monimutkainen että otappa näistä aina selvää. :s

Beislan retkeily kuullostaa ihanalta! Toivon että itsekin viimestään kesälomalla pääsen irti näistä pakonomaisesti vauvakuumeen ympärillä pyörivistä ajatuksista. :)

Hih soma täällä hilpeyttä herätti tää maanantaimallin hoitaja termi :D
 
Pisama, tuosta limiksen paksuudesta. Tarkistin omakannasta niin sinne lääkäri oli kirjoittanut mun limiksen paksuudeksi 5,5mm mutta ultratessa sanoi 2,25. Olikohan toi 2,25 per puoli vai mitä ihmettä :D

Kommentoin teille muille vielä lisää kunhan ehdin kotiin! :)
 
Pisama,flunssan torjuntaan ja ennaltaehkäsyyn kannattaa syödä valkosipulikapseleita! Mä selvisin niiden avulla vaikka muu perhe sairasti vuorotellen.

Ihan liikaa oli negoja nyt.. Tosi samoissa menee kyllä monella kierrot! Toivottavasti kuukauden päästä plussaatte sitten kaikki :)

Beislan jussi kuulostaa ihanalta,toivotaan että sitkeät simpat hoitais hommansa :)
 
Huh! Täälläkin juhannusriennoista kotiuduttu. Kylläpä vähän väsyttääkin, ei "vanha" enää jaksa tommosta leirintätouhua :D

Gyne totesi sillon viime ti kp8 ultrassa että ovis aikaistuu tässä kierrossa ja oonkin melko varma et ovis oli joko la tai su. Pe ja la aamullakin vielä nippaili siihen malliin, ja limojakin oli et ehkäpä se ovis oli. Hyödyntämään päästiin vasta su. Tikuttelin toki eilen heti illalla ja tänäänkin vielä, viivoja tulee muttei enää/vielä tasavahvoja. Tikuttelen varmuudeksi kp 19 asti ja yritän bongata, pitäs niihin labroihinki päästä viikko oviksesta. Jännän äärellä siis taas kerran! :)

Hileinen kp14/32 yk11
 
Hyvä, että sulla lähtee viimein Mariska tutkimukset etenemään! Jospa alkaa selviämään syy (ja saatte ratkaisun) noille km:lle! :)

Mami, haha voi sun miestä! :grin Meillä kans mies joskus kysyi heti kun mainitsin menkkojen alkaneen, että haluanko että hän lähtee suklaata hakemaan :grin

Pisama, jatkan vielä tosta limis-asiasta. Mulla siis ovis tulee vasta kp 15-17 tienolla ja kp 10 oli silloin ultra jolloin limis oli tuon 5,5. Lääkärin kommentti oli, että hieman on ohut, mutta ennusti silti ovista kp 15 tienoille, jolloin limis olisi jo hyvä. No ovis oli silloin kp 15. Olen tässä kierrossa ottanut nyt vehnistä teelusikallisen sijasta ruokalusikallisen ja toivon, että sekin olisi terojen lisäksi parantanut mun limistä :) Ps. Se flunssa on sun raskausoire! :wink Milloin testaat???

Beisla, ihanalta kuulostaa sun retkeilyreissu! Toivottavasti rento fiilis ja kiireettömyys on tehnyt tehtävänsä :wink

Jee, Hileisellä on kans jännät paikat! :)


Napaa: Ööö what? Laitoin tänään varalta töihin siteen, jos tuhru runsastuu kun eilen meni viimeinen terolut. No eipä ole runsastunut vaan laantumaan päin on ehkä..? Nooo, elän sillä asenteella, että täti saapuu keskiviikkona niin en ainakaan pety :grin

Larissa kp 28/27-31, dpo 11
 
Haikaranyytti, tai sitten mun kroppa on päättänyt vedättää mua kunnolla :grin Ei tosiaan olisi ensimmäinen kerta mun tapauksessa, kun tuhru hiipuu juuri ennen kuin menkat sitten alkaa rytinällä... Katellaan ja ootellaan, ei tässä muutakaan voi :)
 
Ei hitto! Joku roskishaamu tai tosi selkeä viivanpaikka oli tohon tämän aamupäivän testiin ilmestynyt sen kuivuttua! En saa selvää onko siinä väriä vai ei... Ylempi on dpo 9 tehty, alempi tänään dpo 11 tehty aamun tokasta pissistä. Hui! Mitään tämmöistä en ole ikinä saanut testiin näkymään :O

Ja kyllä, olen friikki joka säilyttelee vanhoja testejä :D mutta onpahan vertailukohteita ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1435002809.504414.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Larissa: mulla ei o ikävä ollu tuhruu ennen menkkoja :o mut voi sekin olla kiinnittymisestä :)
Sano mun nii sanoneen että plussa siellä on ja vahvistuu vaan ;) <3

Hileisen kanssa samaa mieltä että aamulla uutta testiä :P
 
Ääää pitääköhän mun tuhlata viimeinen halpistesti huomenna.. :D saahan niitä tilattua lisää :D tämä oli kyllä nyt todellinen ylläri.

Mutta siis toi on edelleen ROSKIS-haamu sillä en sitä saanut kameralla ikuistettua heti testin otettuani (vaikka jotain näin).

Niin ja miten saan nyt nukuttua?? :D Tuo tuhru kyllä pelottaa, jos plussa tulee tikkuun :( Miehelle en kyllä mitään testejä näytä jos en saa leffaviivoja :'D
 
Larissa: kannattaa, niku ite sanoit niitä saa tilattua lisää :)
No toi tuhru voi olla kiinnittymistä ;)

Mun kaveri ( tää paraskaveri ) alko rv 12+2 vuotaa ku seula ja oli istukan vieres nyrkin kokonen verenpurkauma et ei vuoto o ain km :)

Mä nii jännään sun kaa!!! Monelt oot testaamas? ;)
 
Takaisin
Top