Ei tää voi olla näin vaikeeta!

noh, testasimpa minäkin puhtaan negan, tosin parin tunnin pidätyksellä vaan ja dpo on 12 mutta eipä siinä auta kun ootella menkkoja alkavaksi, voihan se olla kun tää on nyt tuo km kierto ni ei ihan "ajallaan" tule:shifty:
 
ImageUploadedByVau Foorumi1434977632.053137.jpg

Niin puhdas nega! Mitäpä muuta voisi odottaakaan ! :(
 
Voi möh Haikaranyytti sun negalle :sad001 Mutta äläpä huoli mä kirjottelen sun kanssa täällä vielä ens vuonnakin :sorry:
 
Hileinen mietin itsekkin yksityistä,mutta kuulemma sinnekkään eivät ota tämän puhelimessa olleen terveydenhoitajan mukaan.

Liisu onneksi olet päässyt kokeisiin, aion itsekkin kyllä verikokeita tai jotain vaatia.

Larissa ensi viikolla keskiviikkona klo 9 meen th:lle :) Jospa se Larissa oliskin vahvistuva viiva sulla ;) Ja mäkin kaivoin roskista se aamusen testin ja pissin vielä äsken uuden (ja samaa tein ku säkin, oikeassa kulmassa ja valossa kun kattoo niin saa siihen harmaan viivan mutta ei kuvaan saakka):laughing025 Lasta haluava nainen osaa olla kyllä epätoivoinen, en kestä :D
 
Mami voimia sinne tätin pikkuiselle sairaalaan ja sinulle pahoitteluni negoista. :(

Nyytti ja Susanne muokkaan teidät plussanneisiin :)

Hampaaton, Mami91 pahoittelut tädin saapumisesta. :(

Ihan tyhmää että tuhru löysi mimmun epsanjastakin...

Kyfille ja haikaranyytille pahoittelut negoista, oliko muitakin?

ON: väsyttää ja flunssainen olo. Olitte puhuneet tissikivuista, niin kipuja ei clomikiertojen jälkeen ole ollut, mutta tossa pari päivää sitten toista tissiä kutitti ihan mahottomasti, koko ajan sai olla raapimassa. :D

Muurahainen kp 26/30, dpo 7?, yk 18
 
Pahoittelut negoista :(

Ja hus pois tyhmät tuhrut :(

On: täällä en usko plussaan, jotenkin tuli masis. Oloja ei oo mihinkään suuntaan että eiköhän se täti tänne loppuviikosta kurvaa... No sitten voi rauhassa odotella labroja ja lääkäriä.

Plussaa kovasti toivon yrittäville !

Mariska kp 26/28-29
 
Pahoittelut haikaranyytti negasta :(

Somalla on ollu kyllä sitte kamala hoitaja puhelimen päässä! :mad:

Murkku kiitti ♡
 
Murkku, mulla oli kans armotonta tissikutinaa tuossa yksi päivä :D nyt oon vaan arat Anderssonit :D

Mariska, mie olen kans jo ihan luovuttanut ja valmiiksi menkkamasennuksessa tämän kierron suhteen :( onneksi on töitä niin on muutakin mietittävää! :)

Soma, heh ihan samaa meininkiä ja taiteilua siellä testin kanssa kuin täälläkin :'D

Pahoittelut negasta Haikaranyytti :( mutta vielähän tuo ehtii plussaksi muuttua!
 
Jos nää kutinat ois oire raskaudesta :D Itse saan kyllä kuvittelemalla kaikki raskausoireet itselleni, jos kovasti yritän :D
 
Ne on labrat mitkä otetaan ny ennen tutkimuksia tuolla lapsettomuus puolella. Mitä sitten katsovatkin näiden kolmen km jälkeen , en tiiä :oops:
14.7 on lääkäri ja labrat 29.6 jolloin pitäs olla kp 4.
 
Nyytti ja Susanne :Heartbigred.

Larissa ja Somako se oli, kyllä nuo teidän limisten paksuudet mun korvaan kuulostaa ohuelta. Teillä tai ainakin Larissalla on kyllä pidempi kierto kuin mulla, mutta lääkäri toivoisi että kp 11-12 , eli kun mulla on ovis limis olis 7mm. Mulla nyt viimeiset kerrat ollut sen 6-7mm. En tiedä miten kierron pituus siihen paksuuteen vaikuttaa??

Täällä meinaa taas tulla joku flunssan poikanen :mad: ei halua, ellei sitten johtuisi raskaudesta :grin. Mies heitti eilen että tissit olis kasvanut, ite en ole mitään huomannut. Pientä menkkajomotusta edelleen. Nyt dpo 10 kp en ole kärryillä.
 
Pisama: Mulla mies jaksaa joka kierto ennen kuukautisia sanoa että "tissis on kasvanu " :D
Mä vedin päiväunet ku väsyttää ja väsyttää. Sekä ihme nipistelyä ala selässä :o ennen ei o ollu.
 
Jos Pisama tarkoitit minua etkä somaa, niin mulla tosiaan vasta kp 7 ja ovis yleensä vasta kp 15-16 joskus jopa kp 19, niin sen perusteella arvioi se lääkäri että se limis 3,5mm ei kerro mitään koska mulla kuukautiset oli loppunut vasta niin vähän aikaa sitten ettei ollut kerennyt vielä paksuuntua..? Kuullosti munkin korvaan ohuelta, mutta sit se lääkäri tosiaan selitteli sitä noin... tiedä sitten.

Aika hurjaa soma ja hileinen tuo odotus aika siellä! :o meillähän siitä keskenmenosta ei ole kuin 7 kk ja yritystäkin himpun alle vuoden ja nyt jo oltiin siellä lääkärillä... Yksityisellä, mutta olisivat ottaneet sinne kunnalliselle myös jos ei olisi kesäsulkua. 2 vuotta on kyllä ihan liikaa!

Haikaranyytti voihan nega. Tsemppiä♥
 
Hah, pyysin miestä tuomaan kaupasta mulle Libressen yösiteitä, noh en ihan saanut mitä tilasin :grin Sain Pirkan pikkuhousunsuojia ja jouduin ratakiskosta vääntään miehelle että mikä on siteen ja pikkuhousunsuojan ero :hilarious: Lisäksi pyysin fazerin sinistä menkkamasikseen ja sitäkään en saanut. No nyt mies lähti uudestaan varta vasten kaupasta hakeen mulle siteitä ja suklaata, on se ihana :Heartred

Ensin kyllä ketutti oikeen urakalla ( koska siteet oli loppu ) mutta nyt kyllä huvittaa toi tilanne :)
 
Takaisin
Top