Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa Susanne Rosann olen samaa mieltä, että on 2 vuotta aivan liian pitkä aika odottaa. Vuoden vielä ymmärrän. Ja mielenterveys on kyllä vaakalaudalla, että voi varmaan kohta varata aikaa sinne psykiatrillekkin :D

Larissa mäkin ihmettelen tuota, että miks km "nollaa " laskut. Mutta nää on näitä ihme sääntöjä. ..
Ehkä se keskustelu auttaa tosiaan, kun pääsee purkamaan mieltä. :)
 
Millä hitolla ne Soma perusteli sitä 2 vuotta, jos ohjeistus muualla Suomessa on 1 vuosi? Kyllä sappi kiehuu täällä sun puolesta! :mad: Onneksi pääset purkamaan tuntoja, jospa se vähän vauhdittaisi asioita...
 
Muokattu viimeksi:
Tilasin postista mama vitamiineja ja näköjää laittovat sit tämmösen mukaan :( ku odottaisinkii!!! :(

ImageUploadedByVau Foorumi1434966608.693751.jpg



Kp 31/30-34 (huimaus senku jatkuu)
 
Ei se Larissa perustellut sitä mitenkään muuten , kun olen kerran jo raskaaksi tullut, niin se kuulemma riittää siihen että ei tarvitse tutkia vielä. Jotenkin epäilen tuota.. taisi olla joku kesätyttö puhelimessa. Mutta menen omalle terkalle, jos se tietäisi vähän paremmin ja selventäis että meneekö asiat noin..
 
Haikaranytti, aika ajattelematonta lähettää tuollaista asiakkaalle, jos ei tiedä että odottaako vaiko ei :sad001 Mutta ehkä se ois hyvä enne :wink

Soma, jospa siellä oli joku asiosta tietämätön puhelimessa, joka löpisi omiaan! Milloin sulla on nyt se th-aika?

Pitihän se yksi testi sittenkin tuhlata etuajassa ja negaa näyttää. Tai joku harmaa viivanpaikka siinä on, kun tietyssä kulmassa ja tietyssä valossa tihrustaa ja oikein kääntelee :grin Filmille sitä ei kyllä saa vangittua.
 
Muokattu viimeksi:
Soma, meille myös sanottiin julkisella että 2v pitää yrittää ennenku pääsee mihinkään tutkimuksiin. Ja meillä ei edes ennestään ole lapsia tai muutenkaan edes tärppiä testissä. Pitkä aika odotella kyllä, siksi yksityiselle päädyttiinkin. Jännästi eri ohjeita eri puolella Suomea...
 
Larissa: Sanoppa muuta... :o
Saman lehtiön sai kaveri, tosin neuvolasta rv12... No mut mitä selailin tuota näytti ihan kivalta ja paljon tietoa ja muistiinpano sivuja. Mut se menee samaan vauvan aarrelaatikkoon odottamaan :) jos joskus saan sen laatikon purkaa kokonaan.
 
Larissa oi kumoa se olisi oikea viiva ♡

Mimmu eikä tuhrulle!
 
Susanne, ei se ole :D Näkyy nimittäin vaan harmaana ja kun tietyllä tavalla testiä kallistaa. Suorassa valossa toi on ihan puhdas nega. Eli oottelen niitä menkkoja keskiviikolle toistaiseksi. Nyt siis meneillään dpo 11.
 
Sabetti, niin on ja sitä toitotan täällä aina muille mutta itseni suhteen olen malttamaton pessimisti :D mutta mun luteaalivaihe on nykyään ollut vain 12pv niin ajattelin, että vois jotain näkyä jos on näkyäkseen. Ei näitä päiviä turhaan piinapäiviksi sanota! Onneksi "pääsen" kohta töihin rauhoittumaan :D
 
Haikaranyytti, sitten ollaan kimpassa tulisilla hiilillä :D

Tänään on ollut tiputtelu ehkä hieman vähäisempää. Joko on tyyntä myrskyn (menkkojen) edellä tai sitten on mahdollista että terot aiheuttaa tota tiputtelua (kun kerta lääkeselosteessakin luki sivuoireena). Katellaan mitä tapahtuu.
 
Muokattu viimeksi:
En sais kirjotella ku yhteen ketjuun, ku meen ihan sekasin :oops:

Soma ja Hileinen, olin siis tänään tk:ssa ja mä pääsin verikokeisiin ym. sitä kautta. Meille yritystä siis 4/14 alkaen, yksi kkm 9/14. Sovittiin, että katotaan noi testit eka ja mietitään sitten jatkoa. Mutta 2 vuotta!! Ei ne multa ees puhelimessa ees mitään kysellyt kun tota aikaa varasin. Mur :angry4

Larissa, luget sit ens kiertoon! Vaikka tietty aina toivois että plussaks vielä muuttuis.

Mimmua taisinkin moikkailla jo km-puolella :greet025 nautihan loppulomasta!

Pomo on lomalla ja jotenkin vaikeeta motivoitua työntekoon :dead: onneks tietää, että ite kuitenkin kaikki tekemättömät hommat tekee, niin ei kukaan muu joudu kärsimään mun laiskuudesta :happy:
 
Pääh. Onpa ikävää et niin monilla on täti tai tuhru tullu paikalle :"( kyllä kaikille toivois sitä plussaa <3

Mutta onneks edes muutama pääsee tästä ryhmästä tonne odottajien puolelle :) varmasti meidän kaikkien vuoro tulee joskus, välillä tää on vaan viiiiitun vaikeeta! :(
 
Takaisin
Top