Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea myös Susanne!!! :)

Pahoittelut negoista mami, Soma ja Rosann :(

Soma, mie olen myös miettinyt että olisiko taas foorumitauko paikallaan... Välillä vaan ketuttaa niin paljon. Ja ihan pöljää, että sun pitäisi muka 2 vuotta odottaa!!! Miten voi näin paljon vaihdella samassa maassa??? Ärh ja murh!

Nyytti, eilen lähti viimeinen terolut ja menkkoja oottelen viimeistään keskiviikolle. Tuhru on ja pysyy. Ajatukset on suoraan sanoen jo seuraavassa kierrossa. Mulla on vaan sellainen fiilis, että jos tuon tiputtelun saisi kuriin niin se plussa kyllä sieltä tulisi...

Larissa kp 28/27-31, dpo 11, yk 12
 
Muokattu viimeksi:
Larissa koska sulla se soittoaika? Toivottavasti saat järeemmät aseet käyttöön :)
 
Mulla on tissit ollu tasan kaks kertaa kipeet. Viime syksynä plussa kierrossa muutama pv oviksesta, nyt tässä kierrossa muutama päivä oviksesta :D
 
Mulla taas on joka kierrossa oviksesta menkkoihin. Saa mies ihailla vaan kaukaa, kun ei osaa olla nätisti ja puristelematta :D
 
Kopsaan tuolta toisesta ketjusta suoraan...
osaavan ja mukavan oloinen oli meidän lääkäri. Ultrattiin ja mitään poikkeavaa ei löytynyt. Oikealla oli sentin kokoinen johtofolli (nyt kp 7) limakalvo oli 3,5mm, mutta uskoi että vahvistuu vielä. Lääkäri uskoi vahvasti spontaaniin raskautumiseen ja ei nähnyt syytä aloittaa mitään ovulaatiota varmistavaa lääkitystä, koska testien perusteella näyttäis että ovuloin kuitenkin. Aukkariinkaan se ei uskonut olevan tarvetta. oviksen jälkeen Verikokeisiin keltarauhashormonia mittauttaan. Se kilpirauhasarvopa mulla oli jo aiemmin otettu. Ja mies oli tutkimuksissa käynyt. Soittaa pitää ne keltsu tulokset sille lääkärille. Jos se progesteroni on ok niin sitten ottaa yhteyttä vasta syys- tai lokakuussa ja silloin vasta alkaa lisätutkimukset.

Toisaalta helpottavaa oli ettei mitään "vikaa" löytynyt, mutta toisaalta nyt tuntuu etteipä tää asia kauheasti edennyt...
 
Larissa ihmettelen itsekkin miten niin paljon heittelee nuo tutkimuksiin pääsy ajat. Toki meidän täytyy vielä puoli vuotta odottaa, että tulee se vuosi täyteen. Kun plussa tuossa välissä. Mutta heinäkuussa vuosi siitä , kun jätin pillerit. Mutta 2 vuotta pitäisi odotella ennenkuin pääsee mihinkään :confused004
 
Iiiiiiiiiks!!! :excited001 Nyytti ja Susannne, tuhannesti onnea ja rekkalasteittain vauva- ja pikaliimaa matkaan! :hug007

Soma, tykkäys ajanvaraukselle ja isot ärrimurrit negalle ja kunnalliselle pääsykriteereille!

Mamille pahoittelut negasta ja iso tykkäys lutiksen pituudelle!
 
Sabetti, hyvältä kuulostaa noi sun ultra-kuulumiset! Mulla oli kp 10 ultrassa sillon limis 2,5 ja johtofolli 12mm muistaakseni. Eli noi sun luvut kuulostaa hyviltä! :)

Soma, mun mielestä on myös typerää, että odotteluaika tavallaan "nollautuu" jos on km välissä. Eikö sen pitäisi olla vaan yksi lisäsyy siihen, että pitäisi päästä tutkimuksiin!
 
Pyydä ihmeessä Larissa lugeja, kun niissä voi sitä annostusta itsekin lisätä ja niitä voi käyttää alkuraskautta tukemaan. Primoja eikä teroja taas ei voi. Kyllä niin masentavaa tollanen tuhruttelu ( ps. suosittelen liioittelemaan vähän tota tuhrua) tai ehkä sekin riittää että kerrot että tilanne on ihan sama kuin ilman teroja.

Soma, kuulostaa hyvältä että käyt juttelemassa. Ja parasta olisi jos plussa tosiaan tulisi nyt eikä teidän tarvitse odottaa missään 2v jonoissa ( käsittämättömän pitkä aika)
 
Rosann, tuskin mun tarttee edes liioitella tätä tuhrua.. Jos kerran vuotelee ruskeaa (ja välillä vertakin) 7 päivän ajan ennen menkkoja niin ei se hyvä ole. Plus teroluteissa (ja primoissa) on laktoosia ja tällaiselle laktoosivammaiselle se on vähän paska juttu, joten ehkä senkin varjolla voin vaatia lugeja :wink Ps. Kattelin netistä lugen hintoja niin noin 16€ näytti olevan paketti? Onko sulla noi 100mg vai 200mg luget?
 
Nyytille ja Susannelle paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa! Sekä tietenkin paljon onnea!! ♥

Röyhkeästi omaa napaa.. Täällä kp 1 ja yk 17? Ei enää pysy kärryillä näissä kierroissa. Kuitenkin aivan liian kauan on yritetty. Mieli maassa ja pää painuksissa. Ei vain enää tiedä, että mitä pitäis tehdä, että tulisi tulosta. Uskon, että tutkimuksissakaan ei löytyisi mitään syytä, koska yksi jo on ja mun kierto vaikuttaa suht normaalilta (ovis kp 10 jälkeen, oviksen saan kiinni tikuttamalla ja on limat ja kivut, lutis on yli 12 pv, ei tiputtelua tms.) Joten olo on vähän :confused013

No ehkä taas parin päivän päästä uuteen nousuun?

Mä luen kyllä teidän kuulumisia joka päivä ja yritän tykkäillä. Oon vaan tosi huono kirjottelemaan puhelimella vastauksia.. Superisti kaikille tsemppiä ja haleja!! ♥

Hampaaton kp 1/25 yk 17?
 
Sabetti hyvä että kaikki vaikutti hyvältä mutta harmi jos tuntuu että käteen ei jäänyt mitään :/

Täällä taitaa olla monia joilla heinäkuussa tulee vuosi kun on pillerit jättänyt pois. Kuulun myös siihen ryhmään!

Soma toi kaks vuotta kuulostaa jo ihan liian pitkältä, ne ei kyllä terveydenhuollossa yhtään aattele naisten mielenterveyttä, lapsen teko ei oo mitään stressitöntä hommaa. Vai haluaako vaan lisää asiakkaita psykologeille ! :D

Hampaaton pahoittelut kp1 :( teilläkin on jo niin pitkä yritys että saisitte jo plussan saada ♡
 
Liian pitkään on teilläkin kestänyt Hampaaton ja mami :sad001 Välillä nämä jutut tuntuu vaan olevan tuurista kiinni, että tärppääkö vai ei ja milloin tärppää, jos kaikki on kunnossa. Mutta uusi kierto ja uusi mahis! Niin minäkin yritän tässä ajatella, kun menkkoja oottelen!

On kyllä tämä ketju niiiiin osuvasti nimetty! Miten maailman luonnollisin asia voi tuntua niin mahdottomalta saavuttaa???

Blääh, alkais jo ne menkat niin pääsisi uuteen kiertoon ja keskittymään taas hetkeksi vaan nauttimaan kesästä... :grin Menkkojen aikaan fiilis on maassa, mutta muuten alkukierto menee yleensä hyvällä fiiliksellä. Tämä kierron loppu on yleensä vaan niin hermoja raastava ja ton tuhrun kanssa aika lannistavat pari viikkoa :shifty:
 
Mami pahoittelut kp1 sullekin :( ei enään yhtään tätiä tämän ryhmän naisille! Kaikki olis niin ansainnu oman pienokaisen ♡
 
Takaisin
Top