Susanne, ihanaa ja sylin täydeltä onnea! Mikä dpo sulla nyt onkaan?
Meillä alkoi yritys 1/15 eli yk 5 oli nyt. Pienen varaslähdön otin tälle palstalle,kun kaikki tutut siirtyi tänne :)
Etkö meinaa mennä varhaisultraan? Me mennään muutaman viikon päästä ihan varmasti..
Sabetti, meidän lasten on vissiin vaan tarkoitus saada alkunsa mökillä :) Siellä seksi on aina erilaista, rennompaa. Ja fiilis ylipäätään siellä on erilainen :)
Jos pieni nyt kyydissä pysyy( ihan hyvä fiilis mulla on sen suhteen kyllä vaikka kkm taustalla onkin) niin La olis helmikuun lopulla, eli saatais perheeseen toinen helmikuinen ja poika on maaliskuinen. Kunnon rypäs
2v ikäero meillä toiveisa olikin, en kyllä arvannut että se näin tarkalle menis :)
Talletteluja meillä oli dpo -3 ja -2, olikos se niin et tyttösiittiöt on sinnikkäämpiä? Olis toinen tyttö meinaan toiveissa
Olikohan mulla sit kiinnittyminen myöhään kun kp 10 paikkeilla tuli se veriviiru ja kerran vaaleanpunaista vv? Se järkky menkkajomotus tais olla dpo 9 ja 10. Sillon olin ihan varma, että täti tekee tuloaan..
Mutta nyt ei auta kun odotella et aika kuluu ja tosiaan tilata ne digit. Onko kellään vinkata mistä halvimmat clearbluet? kotitesti.fi ois alta 20€/2kpl, mutta ovat tilapäisesti loppu.
Somalle ja Rosannelle pahoittelut negoista..
Mikäs Larissan tuhrun tilanne? Koska tädin "pitäisi" saapua eli olla saapumatta?
Mulla onnyt hedari ja maximaalinen väsymys, kun enhän mä sen neljän jälkeen unta saanu kun vasta lähempänä puolta seiskaa, jonka jälkeen tunninverran torkuin ipana tissillä. Väsynyt, mutta onnellinen :)
Nyt kunnon plussapuhuria pystyyn naiset!!