Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea Nyytti! Ihan selkeät viivat! Ajattelinki että sulla oli kyllä hyvänkuulosia oireita. Erityisesti toi paineentunne alavatsalla.

Voi Soma: pahoittelut negasta! Pidä taukoa täältä jos siltä tuntuu.

Larissa ja Kube: Terot olivat tosiaan paljon halvempia. Luget ovat melko kalliita. Kuukauden satsi noin 30 euroa.

Täällä tyylipuhdas nega testattu. Lopetan nyt sitten luget ja odotan tätiä saapuvaksi ke-to. Sitten uusin voimin (luget+clomit) uuteen kiertoon ja kolme mahdollisuutta olen antanut itselleni, sitten laitan kierukan takaisin mikäli tärppiä ei kuulu.
 
Nyytti onnea!!!! :) ♡♡

Soma ja rosann pahoittelut negasta :(

Mä kävin eilen sen sata kertaa vessassa ja puristin itsestäni viimeisenkin pisupisaran, enkä sit nukkumaan käydessä tajunnu ees juoda. Että tässä sitä ollaan ilman pissahätää ja testi oottelee :D ei uskalla ees tehä ja varsinki ku se on toi raskauskeijun halpisliuska...
 
Nyytti sä et ole etusivun listalla enkä nyt muista koska olittekaan jättänyt ehkäisyn pois? :)
 
Ihan mahtavaa Nyytti <3
Ei tarvinnu edes klikkaa kuvaa auki ku kaks viivaa paisto jo pienestä kuvasta ;)

Pahoittelut rosann ja soma :( negan näkeminen on aina niiin perseestä ja vie fiiliksen koko yrittämiseltä :( mut pitäis vaan jaksaa yrittää uudelleen <3

Täällä selvitty just just juhannuksesta :D tuli kyllä syötyä ja juotua niin paljon et meinas masu revetä :D mieskin sano et ihan ku vauvamaha oli lauantaina! Jos vaikka pääsis pikkuhiljaa kasvattaa sitä vauvamasuu..
työviikkokin mukavasti startannu.

Meritähti kp jotain /29-65 dpo 6 :D
Rennolla fiiliksellä mennää!
 
???

ed3774590f50d61571fdcd21d53413cf
 
Nyytti ihan mahtavia uutisia! Onnea!♥ :) voitko vielä kerrata mikä tässä kierrossa oli toisin? Vai riittikö mökkeilyn tuoma taika? :)

Soma voi pahoittelut negasta. Sellainen loma voisi tehdä välillä hyvää. Nauttia vain kesästä. Tsemppiä sinulle!♥

Rosann myös harmillinen nega. :( toivottavasti luge+clomi combo toimii sulle paremmin! Onnea uuteen kiertoon!
 
Susannne! Kyllä siinä viiva vaan näkyy! :) Onnea! Ihan huippua että tää käänty vielä näin!♥
 
Jee Nyytti!!! Ihanaa!!! :) :) paljon onnea ja tarrasukkia matkaan!!!

Voi Soma ja Rosann, pahoitteluni negoista.. :( :(

Susanne kyllähän tuohon toinen viiva piirtyy, onnea sinnekkin!!! :)

Kertokaahan sitten mitä muokkailen tonne etusivulle :) :)
 
Jee, ihanaa! Plussauutisia heti aamusta! :happy:

Nyytti ja susannne kovasti paljon onnea molemmille ja tarrasukkia pikkuisille rutkasti mukaan! :happy093
 
Susanne, ihanaa ja sylin täydeltä onnea! Mikä dpo sulla nyt onkaan?
Meillä alkoi yritys 1/15 eli yk 5 oli nyt. Pienen varaslähdön otin tälle palstalle,kun kaikki tutut siirtyi tänne :)
Etkö meinaa mennä varhaisultraan? Me mennään muutaman viikon päästä ihan varmasti..

Sabetti, meidän lasten on vissiin vaan tarkoitus saada alkunsa mökillä :) Siellä seksi on aina erilaista, rennompaa. Ja fiilis ylipäätään siellä on erilainen :)

Jos pieni nyt kyydissä pysyy( ihan hyvä fiilis mulla on sen suhteen kyllä vaikka kkm taustalla onkin) niin La olis helmikuun lopulla, eli saatais perheeseen toinen helmikuinen ja poika on maaliskuinen. Kunnon rypäs :joyful: 2v ikäero meillä toiveisa olikin, en kyllä arvannut että se näin tarkalle menis :)
Talletteluja meillä oli dpo -3 ja -2, olikos se niin et tyttösiittiöt on sinnikkäämpiä? Olis toinen tyttö meinaan toiveissa :grin
Olikohan mulla sit kiinnittyminen myöhään kun kp 10 paikkeilla tuli se veriviiru ja kerran vaaleanpunaista vv? Se järkky menkkajomotus tais olla dpo 9 ja 10. Sillon olin ihan varma, että täti tekee tuloaan..
Mutta nyt ei auta kun odotella et aika kuluu ja tosiaan tilata ne digit. Onko kellään vinkata mistä halvimmat clearbluet? kotitesti.fi ois alta 20€/2kpl, mutta ovat tilapäisesti loppu.

Somalle ja Rosannelle pahoittelut negoista.. :(
Mikäs Larissan tuhrun tilanne? Koska tädin "pitäisi" saapua eli olla saapumatta?

Mulla onnyt hedari ja maximaalinen väsymys, kun enhän mä sen neljän jälkeen unta saanu kun vasta lähempänä puolta seiskaa, jonka jälkeen tunninverran torkuin ipana tissillä. Väsynyt, mutta onnellinen :)

Nyt kunnon plussapuhuria pystyyn naiset!! <3
 
Nyytti, En tiedä dpo kun en tikuttanu mut menkat piti eilen alkaa :) meillä oli yk4 kkm jälkeen mutta vuosi siitä kun on pillerit jätetty pois.. en tiedä varhaisultrasta tekis mieli vaikka kerkesinpä mä viimekski käydä jo kolmes ultras, neljännes vasta oli kuollut :/ eli stressiä vaan koko ajan tulee olemaan sinne rv20 asti.. onneks on nyt doppleri.. mullakin nyt sit LA 27.2. Jos kaikki menee hyvin.

Tässä kierrossa voimasana oli punaviini :)
 
Nyytti ja Susanne onnea plussista! :) Piristi päivää nämä ihanat uutiset :)

Soitin neuvolaan ja sain ajan th:lle. Käyn purkamassa vähän ajatuksiani ja jos saisi vähän toivoa tähän hommaan. Kuulemma 2 vuotta pitää olla yritystä takana, että kunnallisella pääsee tutkimuksiin meillä. Se on kovin pitkä aika.
Jospa mä vielä plussaisin tässä,kun tädin pitäisi tulla ylihuomenna. Pelottelen sitä tolla th käynnillä :D
 
Täällä veljentyttö sairaalassa edelleen, oottelen tietoo tän päivän tuloksista. Lääkäri sano niille että päivä kerrallaan mennään.

Eilen testasin digillä ja ei raskaana ilmotti, nyt sit 3 negatiivista testiä tehty :sad001 On se digi vaan raaka testi. Mutta jostain syystä menkat nyt viivästyy, ärsyttävää! Positiivista on se etä luits ainakin on tässä kierrossa ollu riittävän pitkä :)

Mami91 kp 29/26-28 dpo 13
 
Takaisin
Top