Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa no taitaa sittenkin olla saman hintaisia :D


ja plussa mahis mennyt, vuoto alkamassa, huomenna varmaan lorisee kunnolla. :(
 
Voi ei Kube :( Mutta jos sulla oli viikon loppupuolella o-limat niin voisiko olla kiinnittymistä..? Jos kyseessä on kuitenkin menkat niin uudessa kierrossa bongaat oviksen ja plussaat sitten ;)

Nyytti saisi aamulla jatkaa meidän plussatiliä! ;)
 
Ihanaa Susanne!! :)
Larissa,mä herään kerran-pari yössä vessaan,niin riippuu ihan et mihin aikaan. Jos menee myöhäselle aamuyölle niin ehkä jo sillon,jos herään ajoissa,niin testaan vasta aamulla kun heränny taas :)
Vitsit kun jännittää.. Mikähän tuon pc puikkotestin herkkyys ees on,siinä ei lue! :O
Viimeks kun testasin aamulla aikasin ihan töhvelössä,niin tein testin ennen pyyhkimistä..oisin muuten huomannu et ois ollu turhaa koko testaaminen,viddu :D Nyt en tee sitä virhettä! :)
Paineentunnetta on edelleen välillä,mut mä niin pelkään et täti pelleilee mun kanssa..
Aiemmissa raskauksissa oon oottanu et täti kunnolla myöhässä,mut nyt ei jaksa tätä jännitystä enää,ollu niin piti kierto jo takana!
Sori omanapailu, ihan älytön väsy päällä ja aamun testi vaan pyörii päässä..
 
Anteeks oma napailu mut pakko kysyä yhtä asiaa. Ku sanotaa et ennen menkkoja on kuiva kausi ni mulla on limat noin puolessavälissä ( varmaa ovulaatio ) sit viikko kuivaa ja taas viikko ennen menkkoja kosteeta ihan sinne tätiin asti... Onko kellää muulla näi? Ku mulla ei kyllä oo koko lapsettomuuden aikana vaik en o ovuloinu ni kuivaa kautta ennen menkkoja :o
 
Sitten kun heräilen :D voi olla sen verran levoton yö että herään joskus ehkä 5 jo ja sit ei saa unta enää ja pakko jo testata :D pelkään negaa niin kauheesti :(
 
Haikaranyytti, mulla on ehkä 1 päivä "kuivaa kautta" aina oviksen jälkeen ja sitten alkaa taas lorina :D eli ei nää jutut mene kaikilla samoin ;)
 
Larissa: nonni hyvä :D
Mä testasin äsken ovulaatio tikulla ku niitä kaapissa ni iha vähä jäi haaleemmaks se toinen viiva eli eiköhän se ois r-testil nega ollu tänääki. Ku lukenu että jos saa ovistikkuu plussa voi olla r-testiki plussa näillä päivillä... No mutta kotona ollaan näin 3 viikon jälekee aaaah ihanaa! :p ja pahaoloki män automatkalla pois.

Niin ja Primolut 5mg löytyy kaapista.
 
Pari paivaa lukematta ja en loyda huippu uutisia :/ pahoittelut negoista ja kp1... tsemppia piinailioille ja plussia nyt tulemaa ;)

Taalla kp 2/26-30(+), taa kierto jai 27... no parempi se ku ne 30+ mega kierrot. Viela 1-2 kiertoa "ilman" yritysta (vaikka ei yhakaan olla ehkasya kaytetty) ja sitte voipi taas yrittaa :D leikkaus on vihdoinki elokuun ekalla viikolla.
 
Voi tytöt..Nyt on vaikea nukahtaa takas! Miehenkin herätin jo et näkeehän sekin kaks viivaa??!! :D
Ensin ei näkyny mitään ja meinasin jo pettyä,sit 2min kohdalla alko piirtymään ihan hentonen viiva ja tihrustin onko siinä yhtään väriä. 5min jälkeen alko vasta kunnolla tummumaan. Kai se on digi ostettava/tilattava!
Oisko mökkeilyssä ollu taikaa,niin kuin kuopuksenkin kohdalla <3

Nyt siis kp37 dpo 14
Eka kuva 5min tienoilla ja toka ehkä 10min
 

Liitteet

  • WP_20150622_003.jpg
    WP_20150622_003.jpg
    171.9 KB · Katsottu: 175
  • WP_20150622_009.jpg
    WP_20150622_009.jpg
    166.6 KB · Katsottu: 176
Täällä hätähousu ilmoittautuu. Lupasin olla testaamatta ennen ku täti on myöhässä. Kiireessä aamulla pissasin ja selkeä nega. Joten eiköhän se täti kurvaa ylihuomenna paikalle. Armoton vitutuskin on ollu eilisestä saakka... Taidan tosiaan sen foorumi kesäloman pitää ja unohtaa koko vauva hössötyksen.
 
Takaisin
Top