Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti tarkoittaakohan primot täällä vilahtavissa keskusteluissa niitä primoluteja? Mulle niitä on kerran määrätty menkkojen siirtoon. En osaa tarkemmin sanoa, käytetäänkö sitten kierron tasaamiseen terolutejen tapaan... viisaammat varmaan osaa kertoa kellä kokemusta. :)

Juhannus meni mukavasti ja ihan jäi foorumi taka-alalle. Sen verta lueskelin pika selauksella että plussia ei tainnut juhannukselta tulla? Kuka testaa seuraavana? :)

Liisu Monelta teillä on se aika huomenna? Meillä jo kymmeneltä. Jännittää! Päästään vertailemaan sitte. :)
 
Sabetti: Aa okei :-) mulla kanssa kaapissa intin jälekee joku menkkojen siirto tabuja joten tarkistan tänää onko noita :D kiitos ku mul ei ollu mtn käry mistä puhutaan :)

Taitaa monia olla meitä testaamassa ;) ite kp30/34. Mutta EN testaa ei yhtää negaa kiitos :( tai no kahotaa taas ku sorrun ostaa testin ja testaan ;)

Ei tainnu tulla plussia jussina :(
 
Liisu, no höh :( mutta uusi kierto ja uusi mahis sitten taas! Eli ei kun maalis-/huhtivauvaa tilaukseen ;)

Kube, vielähän sulla on mahis plussaan :) onko oviksen ajankohdasta tietoa?

Haikaranyytti, ihana dobleri ja halvalla! Mie en ole uskaltanut ostaa vielä mitään raskauteen tai vauvaan liittyvää, kun pelottaa etten pääse niitä tavaroita ikinä käyttämään :( primot eli primolutit on terolutia vastaava synteettinen keltarauhashormoni. Sitten on vielä lugesteron, joka on aitoa keltarauhashormonia. Kaikkia käytetään periaatteessa samoihin asioihin eli esim. menkkojen siirtämiseen, pms-vaivoihin, tukemaan kiinnittymistä tai ehkäisemään loppukierron tiputtelua. Mulla oli siis tässä kierrossa terot noihin kahteen jälkimmäiseen. :) ps. Komppaan Susannea eli sun migreeni voi olla raskausoire ;)

Sabetti äääää jännään jo nyt sun ja muiden testaajien puolesta! Oon aamulla sitten täällä kärppänä kyttäämässä. ;)
 
On tää helevetillistä kun täti antaa odotella itteään. Ei ole sitten kyllä enää tervetullutkaan :mad: minuutti minuutilta tiputaan korkeemmalta ja korkeemmalta KUN täti saapuu :mad: ennemmin uskoisin ovuloimattomuuteen kuin plussaan :( vaikka toiveet on ihan liian korkeella... ottakaahan koppi ku täältä tullaan vielä ja lujaa..
 
Larissa: kiitos kun selvensit <3 mulla ollu kans samaa pelkoo mut niku oon aijemmin "avautunu" on mulle sekä miehelle ollu terapiaa et hankitaa kaikkea etukäteen. Mut vaikka raskaud tuleeki ni on sinne rv12 matkaa et pääsee kuuntelemaan :D

Mä en o koskaa kuullu et pääkipu voi olla raskausoire mut sit kävin lukaisemassa aiheesta! Jännää!! ;)

Susanne: me otetaan koppi <3 kaikista! Vaikka tänne ei kuulu yhtää negaa :(
 
Larissa siis huomenna meillä se lapsettomuislääkäri. En oo siis raskaustestiä tekemässä.

Toivottavasti Susanne täti ei tulisikaan ja se aiempi nega ois vaan johtuu liian aikasin testaamisesta. Tsemppiä♥

Sabetti kp 6/28-33 yk 12
 
Haikaranyytti mä oon lukenut ton kirjan... se oli... No mä itkin ja kirosin niiden huonoa onnea... se on helppolukusta tekstiä ja ku suljin sen oon vaan toivonut , että meille ei kävisi niin :'(
 
Sabetti, sorry ymmärsin jotenkin väärin :grin Ollu niin vilkas päivä töissä, että oon ihan sekaisin :grin Mutta jännään silti sun puolesta! :wink Tule sitten kertomaan kuulumiset :) Täytyy kyllä sanoa, että kun suunnilleen yhtä aikaa aloitettiin yritys ja jutustelu tuolla Raskaaksi -ketjussa niin en olisi kyllä uskonut, että kumpikaan meistä on tässä vuoden päästä :sad001 :mad:

Haikaranyytti, onhan se toki noinkin :) Itse en vaan ehkä kestäisi sitä, jos joutuisi lopulta kaikki vauva-jutut myymään, jos sitä plussaa ja pientä ei ikinä saisikaan :sad001
 
Muokattu viimeksi:
PikkuMinski: Kadutko lukeneesi kirjaa? Oliko liian raskasta? Onko ns "onnellista loppua siinä"

Larissa: mä niin toivon et saat <3

Mä taidan kuvitella todenteolla !!
Tänää hirvee kuuma, hikoilun ku hullu ja haisen :( ( en juuri koskaa hikoo) voi toki olla helteest va muilla eo o kuuma. Nenästä alko ruuan jälkee tihkuu verta :o tuli viimeeks 5 vuotta sitten. Ja nyt tuli järkyttävä oksennuks olo,ala selkee koskoo ja kädet alko tärisee :o

Hoen vaan et kuvittelen ja kuvittelen :D ei ois eka eikä viimenen kerta perskule! :(
 
Okei : )

( edellisen lisään et johtuu varmaa tästä helle päivästä ) oon vähänaikaa pitkällee enne ku alkaa matka autolla kotia kohti )
 
Haikara Primot (Primolut) on mulle määrätty tasaamaan kuukautiskiertoa. On ilmeisesti samaa mitä Terolut mutta vaan halvempi vaihtoehto, käytetään myös kuukautisten siirtoon. :)

Larissa joo mahis löytyy vielä et ei ole kirvestä heitetty jorpakkoon. :) oviksen ajankohdasta ei oo tietoo ja oikeastaan kroppa on vähän kukkuu kai vieläkin koska tässä loppuviikost kyl oli kai ovislimat ja nyt ois se kuivakausi...

Tällästen jossittelujen ja ehkä juttujen takii haluiaisin edes kerran tikuttaa niin tietäs vähän miten tää kroppa toimii ja tapahtuuko ovista edes.
 
Kube, jos Primolut on halvempi niin sitten se on varmaan ilmaista :grin 30 tbl paketti teroja maksaa nimittäin jotain 12€ :) Mie olen luullut, että primot on vahvempia kuin terot ja ne on vissiin eri synteettistä hormonia kuin terot. Ens kiertoon vaadin kyllä luget! :grin Plussatuulia sinne :)
 
Me palattiin reilu tunti sit mökiltä ja ihanaa olla välillä kotonakin,vaikka kivaa on mennä pian taas takaisinkin :)
Toimivaa nettiä siellä on ikävä..eli teitä :)

Täällä menossa kp36 dpo 13 ja tädistä ei merkkiä. Ei ole ollu menkkajomojakaan,eikä niin paljoa paineentunnettakaan kun eilen,mutta vähän tai oikeammin lyhyen aikaa oli sitäkin. Jahkaan että testaisko aamulla,luultavasti.
Toiveeet on korkealla ja pelko pettymyksestä vähintään yhtä kova.. Kerta nää mun kierrot heittelee,niin voi olla että täti saapuu vaan reilusti myöhässä vastapainona sille et tuli viimeks jo viikko oviksesta :D
Koutan miettiä niin,että empähän jännittämisellä ja toivomisella ainakaan siirrä menkkoja,jos huomenna testais.
Aika oireetonta on kyllä.. Pissahätä on ihan vähän väliä,mut mulla on yliaktiivinen rakko muutenkin..nyt kyl ehkä vähän tavallistakin aktiivisempi. Muuten ei oikein mitään tuntemuksia,paitsi tietty se paineen tunne. Katotaan..
 
Takaisin
Top