Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nyt ei kellään teistä kuulkaa leidit ne menkat ala vaan plussaatte kaikki! :)

Susanne, huh onpas siellä ollut känkkäränkkä :shifty: Mikä sillä oli tuohon syynä..? Rasittavaa!

Haikaranyytti, enpä ole lukenut. Meinasitko tilata? :)

NAPAA: Täällä lähtee tänään viimeinen terolut nassuun ja ei ole kyllä odotukset korkealla. Nyt vaihteeksi (sorry taas ällöoastoa) tuollaista ruskeaa venyvää limaa. :shifty: Toivottavasti menkat alkaa ajallaan viimeistään keskiviikona, jos ovat alkaakseen. Mutta nyt valmistaudun lähtemään töihin! Ainakin siellä on ihana ilma! :)

Larissa kp 27/27-31, dpo 10, yk 12
 
Larissa: Meinasin kyllä :-) ajattelin sitä ennen jos joku ois lukenu että oliko millanen .


APUAAA mikä vauvakuume!!! Katellaan puolison vauva videoita ! <3 :p sydän ihan sulaa!! Ekaa kertaa näen noita :-) ( miu puoliso on kaksonen ) iha ovat saman näkösii vauvana :D
 
Haikaranyytti,

En oi lukenut mutta voisin kuvitella olevan hyvä informaation ja oman paranemisprosessin kannalta. Kaikille, jotka ajautuvat raskaisiin hoitoihin tulee sellainen lasti päälle, että tokihan se vaikuttaa meihin ihmisinä loppuiän vaikka saisi lopulta muksujakin. Itse olen ajatellut, että haluan tässä kohtaa elää kaikki tunteet, niin hyvässä kuin ei-niin-toivotussa. Kun on käytännössä "loppusuoralla" iänkin puolesta ne tunteet tästä kaikesta joka tapauksessa on voimakkaat koska jatkoaikaa ei ihminen määräänsä enempää saa. Onneksi tietoisuus tahattomasta lapsettomuudesta on lisääntynyt viime vuosina eikä tuu ihan niin paljon tökeröjä "neuvoja". Kaikki varmaan jo uskoo ettei meille mitään tuu, mutta minäpä uskon että kevättalvella pätkähtää :)!
 
Katjusha: ihanasti kirjoitit :-)
Tuota en ole tullut kyllä hetkeäkään ajatelleeksi että tästä kaikesta jaa ns "arvet" loppu elämäkseni mutta oikeassa taidat olla. Jep täällä ainakin useasti etenkin negan jälkee aina olo että ei me koskaan saaha lapsia :( mutta kummasti jaksaa taas pari viikon päästä touhuilla ja yrittää ;)
 
Larissa luulenpa että kaikki ongelmat on taas heti aamusta noussut päähän ja niitä stressaa ja murehtii. Tuo on ksikista pahin stressaaja mitä mä oon nähny. Sen stressiaste on kymmenen kertaa korkeempi ku mitä normaalisti olis.. Mä oon sitten vaan hyvä kohde purkaa.
 
Mami pahoittelut negasta :( en osaa sanoa muuta tohon lääkeasiaan, kun että itse sain tosi helposti, oon siis normaalipainoinen. Lääkärin mielestä vaan "varmuuden vuoksi". Hänen mielestään en olisi tarvinnut, vaikka lutis pahimmillaan 8 päivää. Alotin ne kuitenkin heti, ja auttavat kyllä. Lugesteronia siis käytän. Voi tyttöä! Toivottavasti tilanne on jo parempi :(

Susannne, tiedän niin ton kiukutelun. Meidän suhteessa se vaan valitettavasti olen minä, joka sitä harrastaa. Onneksi tiedostan "ongelman" ja oon mielestäni myös hyvä pyytämään anteeksi ja myöntämään tyhmyyteni. Toivottavasti sielläkin mies tajuaa, ettei tollanen käytös oo oikeutettua.

Nyytti, jes!! Mikä tilanne nyt?

Larissa, päätit skipata testaamisen? Kivaa työpäivää!

Katjuska, hyvin kirjoitettu! Ihanaa, että jaksat uskoa! Ja nythän siihen on syytäkin! Ihanaa kun liityit joukkoon :)

Täällä huomenna lääkäri, ja menkat alkaa ti. Optimismi on edelleen päällimmäinen tunne. Ei oo kyllä ikinä ollut tällaista ennen uutta kiertoa. Parin viikon päästä on kulunut vuosi edellisestä plussasta, joka siis meni kesken 10+3. Jos nyt natsais, niin menis taas kesäloma nt-ultraa odotellen. Se ei kyllä kuulosta kivalta.
 
Liisu mä aina joka kierrossa lasken kalenterista että milloin olis nt ultra ja mitkähän viikot on häiden aikaan missä olen kaaso. :D Kaippa tässä vaan käy niin että saan nauttia häissä booliakin. Heinäkuun lopussa ne on..

Tänään pitäis alkaa kp1
 
Todellinen ÄLLÖ varoitus :(
Eilen kp29 tosiaa neg.. Tänää kp 30 ja iha kunnon vv klöntti tuli :O ei o ennen tullu ja en usko et on mikää tulehus ja ei o sen jälkee tullu. Ei ollu mikää kökkäre va semmonen klöntti :o ei kellää ois ollu tämmöstä? ;)
 
Haikaranyytti ei oo kyllä tullu tollasia klönttejä :o jos se oli väärä nega ;)

Omaa napaa vielä sen verran että tää menkkojen alkamis päivä on aina niin piinaava. Montakohan kertaa oon jo tänäänki juossut vessassa :D viime syksynä kun plussasin niin koko päivän juoksin vessassa tarkiatelemassa kun piti kp1 alkaa. Seuraavana päivänä sitten plussasinkin :)
 
Nyt taitaa plussat pamahtaa teille Susanne, Haikaranyytti, Liisu ja Kyfi!!! ;) ketä muita oli vielä piinailemassa?

Liisu joo skippaan nyt testaamisen ja odotan lannistuneena niitä menkkoja. Jos tämä tiputteluvuoto ei ylly menkoiksi asti torstaihin mennessä niin testaan sitten :)

Täällä kans menee vapaa-aika vessassa housuja kytäten. Koko ajan toivon, että toi stn tuhru loppuisi, mutta paskat :D onneksi on taas töitä useampi päivä putkeen niin ei voi ajatella tätä koko ajan :'D
 
Larissa: äääh en uskalla ees ajatella plussaa ku eka kierto että siihen ei o juuri tähdätty ku muut melkee 2 vuotta ollu yhtä kyttäämistä ja varmojenpäivien ehtimistä...:p ni ois aika ihme jos just nyt tulisin raskaaks :D mutta tää migreeni on aivan kauhea en tajua jo 4 päivä putkee jyskyttää päähän...ja jos siellä joku tekee elämän alkuaan ni kuolee vim. Ku syön "yliannostuksen" näitä pirun lääkkeitä... En tiiä miks tää pääkipu ei lopu :(

( normaalisti on todella todella harvoin pääkipeä. Ja ei tänä ei ole mtn krapulaa vaikka juhannus olikin :D ) ku oisin mä saanu juua mut ei huvittanu ...tai en osaa enää juua, ei tee mieli :p
 
Muokattu viimeksi:
Täällä on jo nega testattu ja luget lopetettu, mutta positiivisena ens kiertoon. Plussatuulia muille!!
 
Olen niin toivoton tapaus :D en ole edes raskaana ja ties kuinka kauan antaa edelleen odottaa mut oli pakko ostaa kaverilta ku halvalla sain tämmönen doppler :p mä niin lähetän isovanhemmille joskus ku on "vaara-aika" ohi äänitteen sydänäänistä :D
ImageUploadedByVau Foorumi1434891188.603377.jpg
itselläni iphone5s mut kävi muihikki puhelimeen tää. Norm hinta 60€ mut raskauskeijussa ale 55€. Itse maksan 20€ ja kaveri ehtint ku 2 kertaa käyttää ku osti ni myöhää et tuns potkut jo.

Ootteko te muute luvanneet miehelle mtn kun saatte positiivisen tuloksen? Mä lupasin sille lavan kaljaa ( normaalisti en todellajaa osta sille kaljaa, en koskaan ) :D
 
Haikaranyytti voi vitsi! Bongasin itsekin jonkun myyvän jotain tuollaista Facebookista ja siitä asti pikkuisen kuumoitellut tuollaista niin voi sitten kotona leikkiä. :)

Kp26 testasin ihan puhtaan negan ja tänään kp28. Eli jos nyt Primot toimi niin ihan huomenna tai alkuviikosta pitäs menkat sitten alkaa. Toivon silti että testailin liian aikaisin ja plussa tulis muutaman päivän päästä. :)
 
Kube: aijaa :D mä en oo ees missää fb kirppareil vaik joskus johokii vauvanvaate juttuu vois liittyy ku on aihetta :D
Valaiskaa mua että mitä nää primot on ku ollu toistamisee puhetta näistä? :)
 
Haikaranyytti päänsärkykin on oire :D mä oon kas valmiiks hommannu tollasen dopplerin seuraavaa raskautta varten :D en oo miehelle luvannu mitään, se sais luvata mieluummin mulle :D
 
Susannee: äläs ny etten innostu ;) Mä oon luvannu tai enemmäki läppä mut saa se sen ku kyllä se semmosen matkan on jo tähänpäivään asti mun tukena käyny et välil mietin mite se jaksaa mun ininää :D
 
Takaisin
Top