Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Wuhuu,päsin foorumille mökillä! :O :)

Larissa,hienoa ettei vuoto ainakaan yltynyt!

Haikaranyytti,lutista on tosiann vaikea tietää jos ei tunne tai testaa ovista. Mullakin oli lyhyimmillään vaan 8vrk, pisimmillään 17vrk! Ja puolen vuoden sisään molemmat..heittelee vähän kierrot. Mut apuja en saa kun ei oo vuotta vielä yritystä.

PikkuMinskille tsemppihalit!!

Täällä kp35 ja dpo 12 eikä mitään vuotoa! Jei :)
Nyt mökkiaamiaisen tekoon eli kunnon pöperöt pöperöt pöytään :)
 
Kiitos Katjusha, kun jaoit kokemuksesi. Olette olleet sinnikkäitä, toivottavasti nyt kaikki menee loppuun asti hyvin!

Larissa: hienoa, ettei vuoto ole yltynyt. Onko tuhru nyt kuitenkin vähäisempää terojen kanssa vai miten arvioisit?

Nyytti ja Pisama: hyvän kuuloisia oireita siellä…. plussapuhuria vaan tännepäin!

Täällä dpo 12 tai jotain eikä tunnu missään, joten plussaa on turha odottaa. Eiköhän se clomipurkin pääse korkkaamaan. Mutta clomien takia testaan anyway, jotta varmistun negasta, kun menkatkin ovat niin onnettoman lyhyet lugejen kanssa.
 
Täällä meinasi aamupala pyrkiä vessanpyttyyn, oli pakko mennä sänkyyn takaisin maate, sen verran huono olo tuli. Ja aamulla alavatsaa poltteli menkkamaisesti, joten eipä ne odotukset kovin korkealla ole. :(

Muurahainen kp24/30, dpo5?, yk18
 
Murkku, äläs nyt! Monilla on menkkamaista oloa kiinnittymisen tienoilla ;)

Rosann, älä sinäkään vielä lannistu! :) toivottavasti jäisi clomit käyttämättä! Kyllä mulla terot on onneksi vähentäneet tota tiputtelua :) yleensä olisi tässä vaiheessa jo yltynyt ihan vereksi, mutta nyt on pysynyt vaan ruskeana. Mun aiemmin mainitsemat terojen sivuoireet loppuivat myös parissa päivässä. Nyt on kylläkin ollut lieviä menkkamaisia vihlontoja muutaman päivän vaikka vuoto ei ole yltynyt. Liekö noikin vihlonnat sitten terojen syytä...

Täällä alkaa kotimatka ja paluu arkeen. Ihanaa juhannuspäivää ihanat naiset! :)

Larissa kp 26/27-31, dpo 9

ImageUploadedByVau Foorumi1434793194.952744.jpg
 
Liisuko se kyseli milloin ajattelin testata? En kyllä aatellu kauheenaikaisin. Ens pe testaan kun on dpo 14. Ellei tuhru ala sitä ennen,koska se tietää menkkoja. Silloin alkais lomakin, joten sitten voi joko mököttää ja avata lomasiiderin tai olla iloinen ku naantalin aurinko. nyt dpo 8.
 
Larissalle hyvää kotimatkaa! :)

Murkku,mullakin oli menkkajomoja ja tosi koviakin muutama päivä sit,mut ne helpotti eikä täti tullukkaa vielä!

Rosann, me mennäänkin samoissa dpo:ssa.
Eihän niitä oireita aina tule ennen plussaa,joten vielä on toivoa silläkin suunnalla!

Ei mullakaan liiemmin mahdollisia oireita ole. Ainoa asia,joka ehkä poikkeaa muista kierroista on jännä paineen tunne alavatsalla, mutta tuntuu enempi ja useammin tuolla vas puolella,josta tässä kierrossa irtosikin. Eli oisko kuitenkin vaan jotain kiertoon liittyvää.
Yhtenä päivänä,en muista mikä kp tuli vähän vaaleanpunaista vv ja sitä seuraavana päivänä tuli kerran ihan hentonen verijuomu vv seassa,olikohan nää kp 10 paikkeilla.

Tosi iloinen kyllä olen,että lutis selvästi pidenty viime kierrosta, kunhan kierrot ei nyt järestään alkais olemaan näin pitkiä..

Täällä on sateinen päivä,mutta käytiin pienessä tihkussa mönkkäriajelulla,leikittiin piilosta lasten ja koiran kans. Nyt ois pienempi unilla ja isompi pelaa wiitä. Mies on saunalla hommissa ja ite otin suolapähkinöitä ja suklaarusinoita kippoon ja herkuttelen :)
Huomenna sitten kotiin ja ellei täti nyt lähipäivinä yllätä,niin ties vaik pääsis testaamaankin,oispa kivaa!! :)
 
Kp 29/ 30-34 nega :D en edes tiedä miks testasin ku muuta ei ois voinu odottaakkaa... Tyhmä minä :( sitä se teettää ku on testi reissussa mukana, meni ihan hukkaan. No nyt Paljuilee ->
 
Haikaranyytti, pahoittelut negasta :( mutta paljuilu auttaa! :)

Itse mietin kans, että testaisinko huomenna (dpo 10). Meinasin ensin testata jo tänään :D Taidan kyllä jättää testaamatta. Jos sieltä joku haamun esiaste tulisi niin sitten olisi vaan kauheata pelätä menkkojen saapumista tämän tuhrun takia :( Mieluummin otan pelkät menkat ja käännän sitten katseen uuteen mahdollisuuteen joko isommalla terolut-annostuksella tai paremman lääkkeen (primot tai luget?) kanssa :)
 
Haikaranyytti, pahoittelut negasta! :(

Larissa, voi kumpa voi kumpa! Testi tulosta odotellen... :)

On: menkkajomot jatkuu... Huoh...
Muurahainen kp24/30, dpo5, yk18
 
Tilannepäivittelyä! Kp 26 testattu nega. Nyt menossa kp29/29. ÄLLÖ yritin suihkussa oikein kairata mutta sormeen jäi vain vitivalkoista vv tä :D Viime kierrossa kp 27-28 oli jo vaaleenpunasta valkkaria ja täti tuli jo kp 29 eli päivän ajoissa kylään. Nyt menossa kp29/29. Varautukaa siihen että huomenna tulen teille pillittämään kp1 stä :D

Larissa, jos et tästä kierrosta plussaa niin ens kiertoon järeemmät aseet käyttöön ja tuhruttomuuden kautta plussa testaamaan! eiks je? ;)

Haikaranyytti pahoittelut negasta, tiedän tunteen :/ mutta toi sun asenne ratkasee ;)

Nyytille peukut pidentyneeseen lutikseen, sehän voi myös sitä yhtä ihanaa asiaa merkitä ;)

Pisama toivotaan sitä naantalin aurinko vaihtoehtoa mieluummin ;)

Murkku peukut sun hyonovointisuudelle :)

Rosann kuten monesti ontodettu on se oireettomuuskin oire ;)
 
Täällä testattu pari negaa, joten eiköhän huomiseen mennessä ala menkat. Tosin nyt on vasta dpo 11 tai 12. Tajusin just että mullahan ei varmaan oo aina tarpeeks pitkä lutis, esim viime kierrossa oli max 10 päivää. Mitenköhän tällänen useemman kymmenen kiloo liian painava saa sitten tohon lutiksen pitdentämiseen lääkkeitä jos niikseen tulee?

Täällä ollut sateinen juhannus :meh: ja huonoja uutisiakin tuli veljen perheeltä, niitten nuorin tyttö alle 1,5 v on jotunu sairaalaan, keuhkoissa jotain ja virustaudin aiheuttama verenmyrykytys :sad001 Sairaalassa joutuu tovin siis olemaan ja kaikenlisäks ne on monen tunnin ajomatkanpäässä kotoo.

Mami91 kp 27/26-28

Vahingossa laitoin tän viestin tohon toiseen ketjuun, nyt se sit kävi :hilarious:
 
Susanne, mikäli menkat eivät alakaan:wink? Jos vain testasit liian aikaisin.

Mulla taitaa olla kaapissa vain 25 mll testejä, mutta enköhän jollain niistä testaa maanantaina. Mä kyllä lukeudun niihin, joita potuttaa se testaaminen, siksi en ymmärrä, miksi mulla on testejä kaapissa niin monta ( 2 digiä, 1 predictor, 1 apteekin oma ja yksi raskauskeijusta ilamiseksi tullut) kun en kuitenkaan testaa kuin pakosta.
 
Rosann kuulostais kyllä hyvältä ettei alkaisikaan :)

Tää päivä on ollu ohan perseestä. Samalla kun on ollut mukavaa veneilyä, kalastusta, grillailua, uintia, saunaa, sulkkista ym niin samalla on koko päivä ollu iha tyhmä miehen takia. Se on koko päivä masistellu, ollu naama norsunvitulla ja ihan hiljaa vaan ja aitoa hymyä on ollut vain pari kertaa. Oli se vähän paremmallakin mielellä mutta seki meni siinä kun grillasi ja kanat jäi hieman verestäväksi. Masistui siitä taaa nii että ei ees syöny mun laittamii uusia perunoita ja munavoita eikä omia grillauksiaan. Ehdotin et jos laittais kanoja uuniin kypsyyn lisää niin lastensa edessä haukkui mulle että oleks sä noin pehmee et grillistä uunii laittais. Eikä ymmärrä kun oon pahalla mielellä ja harmittaa, koska mun pitäis olla vahvempi eikä olla pahalla mielellä jos sen suu on koko ajan vääräs. Mä oon täs vaan yrittäny koko päivän että olis mukavaa tekemistä yhdes ja että olis kiva jussi lasten kaa mutta arvostus on nollassa. Jos se on pahallaa mielellä niin sitte kans on ja ei auta vaikka kuinka surisin...
 
Susanne,mikä sen sun miehen noin alakuloseks veti? Harmi kun puhu sulle noin rumasti.. :(

Mami91, voi lapsi raasua!! Ihan kamalaa kun pienet sairastaa :(

Täällä ei edelleenkään merkkiä tädistä. Menkkajomoa ei oo ollu koko päivänä,mutta aikalailla jatkuvaa paineentunnetta on. Jotenkin alkaa vähän jännittämään,vaikka totuus lienee että kierrot vaan heittelee urakalla. Silti mieleen hiipii aina välillä,että mitä jos??
No,kotona on yksi pc puikkotesti,joten jospa sen tekis ma tai ti ellei tätiä näy.
Mulla kun on lutiskin vaihellu, niin en osaa arvioida edes koska tädin pitäis tulla. Aika usein ollu 11,mutta myös 12,8 ja 17 kertaalleen. Ota näistä nyt selvää :)
Nyt on kuitenkin ihan positiivinen fiilis ja katotaan taas mitä huominen tuo tullessaan :)
 
Niin on! Pikkuisella todettiin vielä lisäks keuhkokuume. Ihan kamala olo varmaan pikkuisella ja äidilläkin varmasti, joutuvat olemaan infektioeristyksessä, eli 3 muuta lasta eivät näe äitiään eikä pikkusiskoaan enennkuin taudit on taltutettu. :sad001 Kuulostaa kamallalle yhdistelmälle keuhkokuume ja verenmyrkytys ja noni pienelle tosi vaarallinen yhdistelmä. Tyttö on onneksi sisukas tapaus! :Heartred joten eiköhän noikin taudit selätä!
 
En tie mikä miehellä on. Sillä on noita päiviä... annoin sille mun kirkkaasta paukkuja et vähä rentoutuis. Nyt se on juonu mun kirkkaan pullon loppuun ja humaltunut noin rupes tos vittuilee iha vaa valmiiks ku kuitenkin suuttuisin kun joi sen pullon. Mähän ite annoin sen siitä ottaa??!! MIEHET
 
Parempi vaan mennä nukkumaan ja esittää nukkuvaa ku toi yks tulee sänkyyn...
 
Takaisin
Top