Sabetti, hienoa ettei miehen simpoissa kuitenkaan mitään pahasti vialla :)
Voi
Mimmu minkä teit, ihana kuva ja arvaa tuntuukoooo......!!! Tahtoo ja! Ihanaa lomaa, nauti ja rentoutu :)
Hipsuttimella mukavan kuuloiset juhannussuunnitelmat :)
Junttura, km jälkeen nainen on hedelmällisimmillään, tai näin olen kuullut ja itekkin sain pysyvän plussan kun yhdet mankat oli välissä tullu :)
Tsemppiä ensikiertoon!!
PikkuMinskille pahoittelut
Mariskalla hyvän kuuloisia oireita, toivottavasti ovat todellisia!! :)
Mä nukuin viime yön huonosti painajaisia nähden ja tänään olo ihan tosi uupunu.. Miehen kanssakin kränää ja vaikka mä olen mielestäni aiheesta todella loukkaantunu,niin hän ei tunnu asiaa tajuavan ja yritti jopa kääntää niin, etten vaan halua mennä mökille. Pah.
Kovasti se mukava ny yrittää olla ja haluaa et sinne mennään. Pakko kai se on kun lapsillekkin jo puhuttu, pakattu ja mies ostanu pöperöä mökille valmiiks koko poppoolle. Mä hain tänään vaan maidot,leivät, herkut yms.
kp ois jo 34 ja dpo 11 eli lutis piteni ainakin kymmeneen päivään! hyvä hyvä.
Oon ihan syväjäässä, sama homma eilen illalla. Ääreisverenkiertokaan ei nyt oikein pelaa ja kädetkin ihan kylmät. Luulen et on vaan väsymyksestä johtuvaa. Illalla olin hetken kaks villatakkia päällä :D
Pientä menkkajomoa on välillä,mutta täänään ei oo tarvinu siihen särkylääkettä vielä ottaa. Kuukuppi on pakattuna mukaan, testi ei.
Sunnuntaina varmaan kotiudutaan.
Tästä onkin tulossa pisin kierto aikoihin, viime syyskussa oli 40 päivää, muutoin ollu 26-33, pääosin 29 paikkeilla.
Nyytti kp 34 dpo11