Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti, milloin aattelit testata? :)

Junttura, pahoittelut negasta :(

Rosann, ei oo tuhru loppunut mutta ei ole pahentunutkaan. Verta ei ole nyt tullut, ruskeaa vaan muutama viiru. Mitä sinne kuuluu? :)

Höh, pahoittelut menkoista Minski! :( olen satavarma, että siellä on pieni yrittänyt kiinnittyä!

Mariska, nyt plussaat! :D

Larissa kp 25/27-31, dpo 8
 
Mimmu, voi kiitos ja samoin, kohtuu kivat maisemat! :)

Haikaranyytti, mun laskukaavion mukaan jos sun kierrot on normisto jotain 34 luokkaan olette pupuilleet ihan oviksen aikaan :)

Pisama, mä niin järkytyin kohtaamastasi tilanteesta, etten tajunnut kommentoida ollenkaan. Aivan hirveää tilanne! Vaikuttiko se ollenkaan siltä että olisi lähtenyt eläinlääkäriin? Mietin että olisiko eläinrääkkäys rikosilmoitus auttanut mitään?

Junttura, jos se lääkäri haluaa vaan tuplata mahdollisuudet tulla uudestaan raskaaksi. :) ihanaa että tietää että letrot auttaa. <3 mutta silti pahoittelut negasta, ei niitä oo kiva testailla.

PikkuMinski, pahoitteluni! :(

Mariska, sulla onkin lyhyempi kierto, ni testaa sä eka ja mä sit tuun perässä :) joo toi keli on aivan kamala!!!

Ensinnäkin hei oikein ihanaa juhannusta kaikille huonosta kelistä huolimatta! :)

On: nälkä kokoajan, makeanhimo valtava, joten on toi karkkipäivä hieman lipsunut, tällä viikolla joka päivä karkkia syönyt. Ihan sama, ei se mun paino mihkää tipu muutenkaan.

Muurahainen kp 23/30, dpo 4?, yk 18
 
Sabetti, hienoa ettei miehen simpoissa kuitenkaan mitään pahasti vialla :)

Voi Mimmu minkä teit, ihana kuva ja arvaa tuntuukoooo......!!! Tahtoo ja! Ihanaa lomaa, nauti ja rentoutu :)

Hipsuttimella mukavan kuuloiset juhannussuunnitelmat :)

Junttura, km jälkeen nainen on hedelmällisimmillään, tai näin olen kuullut ja itekkin sain pysyvän plussan kun yhdet mankat oli välissä tullu :)
Tsemppiä ensikiertoon!!

PikkuMinskille pahoittelut :(

Mariskalla hyvän kuuloisia oireita, toivottavasti ovat todellisia!! :)

Mä nukuin viime yön huonosti painajaisia nähden ja tänään olo ihan tosi uupunu.. Miehen kanssakin kränää ja vaikka mä olen mielestäni aiheesta todella loukkaantunu,niin hän ei tunnu asiaa tajuavan ja yritti jopa kääntää niin, etten vaan halua mennä mökille. Pah.
Kovasti se mukava ny yrittää olla ja haluaa et sinne mennään. Pakko kai se on kun lapsillekkin jo puhuttu, pakattu ja mies ostanu pöperöä mökille valmiiks koko poppoolle. Mä hain tänään vaan maidot,leivät, herkut yms.
kp ois jo 34 ja dpo 11 eli lutis piteni ainakin kymmeneen päivään! hyvä hyvä.
Oon ihan syväjäässä, sama homma eilen illalla. Ääreisverenkiertokaan ei nyt oikein pelaa ja kädetkin ihan kylmät. Luulen et on vaan väsymyksestä johtuvaa. Illalla olin hetken kaks villatakkia päällä :D
Pientä menkkajomoa on välillä,mutta täänään ei oo tarvinu siihen särkylääkettä vielä ottaa. Kuukuppi on pakattuna mukaan, testi ei.
Sunnuntaina varmaan kotiudutaan.
Tästä onkin tulossa pisin kierto aikoihin, viime syyskussa oli 40 päivää, muutoin ollu 26-33, pääosin 29 paikkeilla.

Nyytti kp 34 dpo11
 
Murkku, nainen sanoi vievänsä sen lääkäriin, mutta en usko koska ei ymmärtänyt tilanteen vakavuutta. Kun se yritti tulla siihen tassuja irrottamaan olisi vaan rankasti vetänyt ne irti, varomatta koiran tassua. Ne jalat oli niin ohuet että olisivar hyvin voineet mennä kokonaan sinne väliin.

Tää tapahtu helsingin keskustassa eikä hajuakaan kuka nainen oli ja tuskin olisi tietoja antanutkaan, joten ilmotuksen teko hieman haastavaa. Vartijat meni siihen kun jatkettiin matkaa. Toivottavasti ovat saaneet puhuttua sille järkeä. Kaverit joiden kanssa siinä olin sanoivat että naista oli taaempana odottanut nuori tyttö pienen lapsen kanssa. Ja näyttivät myös rähjäisiltä, monine muovikassineen jne. Olivatko kaiken lisäksi vielä kodittomiakin? Hoh hoijaa. Näitä riittää täällä... en tiedä miten saan sen koiran katseen pois verkkokalvoiltani. :sad001

No mutta sitten ihan aiheeseen... nyt menossa dpo 7 eikä pahemmin oireita. Parin päivän ajan välillä tuntunut puristavaa tunnetta kohdussa. Ja tää itkuherkkyys... en tiedä onko järkytyksestä vai jostain muusta.

Pahoittelut Minskille ja muillekin tädin kohdanneille.

Ihanaa juhannusta kaikille! Nauttikaa, se on kesä nyt, säästä huolimatta! :)
 
hei Rakkaat,

Liityin tänään ja halusin kertoa, että kyllä meillä pitkäänkin yrittäneillä on mahis! Aloitimme perhepuuhat 2006 häistä, ja olemme läpikäyneet käytännössä kaiken. Minulla on menossa 5. ivf-kierros, josta olen nyt toisen kerran raskaana. Helmikuussa oli kohdunulkopuolinen ja menetin sekä lapsen että munajohtimen.

Käytimme omia munasoluja kolme kierrosta, josta viimeisellä emme saaneet yhtään hedelmöittynyttä alkiota. Pettymys oli valtava. Pienen tauon jälkeen mieheni aloitteesta lähdimme lahjasoluhoitoihin. Tämä toinen luovuttajamme oli menestys, sillä saimme 9 hienoa alkiota, josta 8 päätyi pakastimeen. Tänä talvena minulle on siirretty yksi tuoresiirto, kolmet kaksoset ja nyt tämä yksönen, joka on siis nyt kiinnittynyt ja kasvamassa.

Olen mennyt sekaisiin laskuissa, mutta luulisin, että olen saanut yhteensä noin 25 alkiota, mutta on ollut hankalaa tuo kiinnittyminen!

Jos joku haluaa jutella tarkemmin, saa laittaa viestiä :)
 
Muurahainen : Ai oikeesti, ei vitsi :p Mä heitin ihan kiven kaivoo tässä kierrossa, mut ei pie ny liikaa innostua ku yli 2 vuotta saanu jo pettyä. Yleensä näillä Kp on semmonen oire rykelmä mutta ei juuri tunnu missään miltään :D viimeviikolla yhen kerra tuli kaupassa semmonen vihlasu et pidin hyllystä kii ja ekan kerra vihlas vasemmalle puolelle. Mitä lie oli :D





Larissa: En kyllä tiiä siellä ois testi laukussa reissussa mukana mut jos kerran ees odottais sinne asti ku pitäis alkaa / on myöhässä ja nyt kp28 vasta :D

Mietin jos en testais ja menkat ei alkais ni näkyisikö 2.7 ultrassa mtn näillä viikoilla? :D
 
Haikaranyytti, millä viikoilla olisit tuolloin 2.7. jos olisi tärpännyt? Rv 6 vissiin aikaisintaan voi jotain näkyä..?
 
Jep :) jos siis sieltä mikää irtoaa, ku tähän mennessä ei o kertaakaa irronnu oikeesee aikaa, vaa jääny sinne "hengaamaan" :(
Olenko muuten ymmärtänyt oikein että lapsettomuushoidoissa pääsee ekaa ultraa aijemmin ku vasta rv12? :)
 
Pisama, kauhea juttu toi koira! :O toivottavasti pääsi lääkäriin! Mikä päivä testaat?

Junttura, sehän on hyvä, että on toiveikas ja positiivinen fiilis seuraavasta kierrosta! Toivottavasti tulos on sen mukainen ja tuplaletrot auttaa!!

Sabetti, jes simppatuloksille! Ja tsemppiä maanantaihin! Voidaan sit vertailla kunnallisen ja yksityisen toimintaa, haha!

Kyfillä on jännät paikat! Toivottavasti päästään kattomaan leffaviivoja <3 ja Mariskan viivoja myöskin!

Voi Minski! Ei tän näin pitänyt mennä :( mutta lääkäriin luottaen, teissä ei oo mitään vikaa ja kaikki on mahdollista! Vaikka turhautumisen määrää en voikaan kuvitella...

Haikaranyytti, oviksestahan se riippuu, että kuinka myöhään on ollut ja kuinka pitkällä olisit tuolloin. Mutta toivotaan, että odottaiskin ylläri ultrassa!

Täällä lopetan luget tänään. Nega siis testattu to. Uus kierto alkaa oletettavasti ti. Jotenkin on hyvä fiilis! Jospa nyt vihdoin!

Liisu odottelee yk 13 alkua, 9kkm jälkeen.
 
Tässä muute ku oon monet kerrat lukenut ku porukka kirjottaa luteaalivaihesta. Kävin googlaa sen ja pisti silmää et oltava väh. 12 vrk et raskaus on mahdollinen, ni miten tämmönen lasketaan kuinka pitkä se on vai laskeeko lääkärit sen ? Ku o ennen teitä kuulutkaan moisesta :o
 
Aa no sit en osaa kyllä laskea koska en mä o viel koskaa saanu ovulaatiota tikkuun saati tiiä millon se tapahtuu :( ainaki 2 kertaa on tapahtunu ( verikokeissa näky kerran ja seuraavas kierros kysta ) kerto ovulaation tulleen... Välillä tuntuu et yli 2 vuoden yrittämisen jälkee oon aivan pihalla kaikesta :(
 
Oi ihana kuulla ettei tarvia odotella 12 viikolle asti et näkee et siel on tosiaa jtn :P sit kun joskus raskautuu... Mä oon kunnallisella kai? onks se sama asia ku julkinen? Sori oon tyhmä :D
Oon sairaalan naistentautien poliklinikalla :)
 
Takaisin
Top