Hyvää Juhannusta ihanat naiset!
On ollu niin haipakkaa taas muutama päivä etten oo ehtiny foorumille
Nyt on taas töissä vähän rauhallisempi yö niin pääsee vastailemaan :)
Suuresti pahoitteluita tädin kohdanneille! Yksikään täällä olijoista ei hänen saapumistaan enään ansaitsisi!
Toivottavasti ymmärtää pysyä poissa kaikkien silmistä! :)
Pahoittelut negan testanneille myös :arghh:
Missä se plussa aalto viipyy!! Nyt iso plussaa tuulahdus +++++
Susanne: Ei olla tarkkaa hintaa laskettu, kun ollaan maksettu esim. Laivamatkat ja joitain yöpymisiä etukäteen ettei tulis kerralla suuria menoeriä :) . Mutta luultavasti matka arviolta noin reilu 1500e ehkä ja bensat päälle. Kilometrejä noin 6000.
Pikkuminski: Hyviä uutisia ettei teistä löydettykään mitään vikaa! Inhottavaa tommonen että kokeita otetaan väärään aikaan ja saadaan niiden perusteella väärää tietoa
Nyt sitten ei muuta kun uudella tarmolla jatkamaan yritystä, vaikka et mitään lääkkeellistä hoitoa haluisikaan!
Hileinen: Hienoa että putket on auki! Hommat etenee yksityisellä kyllä nopeasti, pian teillä on varmasti jo oma nyytti!
Hikaranyytti: Temppiä sulle, varmaan täällä jokainen tietää miltä tuntuu kun lähipiirissä ihmiset raskautuu ja itse ei vaikka ja mitä tekisi. Ite oon vielä selvinny kun oon vaan yrittäny ajatella ettei se oo multa pois, vaikka välillä se erittäin koville ottaa... Jospa teilläkin pian se plussa tulisi nyt kun on vippaskonstitkin käytössä! :)
Beisla Mahtavaa että saitte inssin onnistumaan ja niin kuin moni muukin on täällä jo sanonut niin teidän luovuttaja kuulostaa kyllä unelma tapaukselta
Nyt täällä on peukutu pystyssä, että Plussa sieltä tulis!
Titem Oikeen hyvää lomaa!
Mymmelisti Sulla on tosi ihailtava asenne! Tsemppiä kärsivällisyyteen ja odotteluun. Uskon kyllä että sun kärsivällisyytes vielä palkitaan sillä plussalla!
Larissa: Pahoittelut tuhrusta
MH: Sä oot mahtava! :) Ite kans inhoon siteitä! Liikun paljon ja ne hiostaa! kuukuppi on hyvä!
On: Nyt kun saan tän yövuoron purkkiin niin sitten alkais juhannusvapaat. Tiedossa olis lavatanssit ja hyvää seuraa. Aion kyllä nauttia muutaman lasin viiniä :D Oviksesta ei hajuakaan, ollaan yritetty pupuilla sen mikä ollaan keretty. Kostee on kyllä! Vielä pitäs aamulla yrittää mies kellistää kun kotiin meen, ystävät kun tulee jo puolenpäivän aikaan ja haluan nukkua hiukan ennen sitä :)
Hipsutin Kp 16/28 (26-33) yk 9