Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nyt ne simppatutkimuksen tulokset tuli. Eihän tuo siittiöiden muoto kovin lohdulliselta näytä, mutta niinhän tuossa lukee että merkitys kuitenkin vähäinen ja hedelmöittämiskyky normaali tai lähes normaali.

Huh. Kyllä se taitaa olla parempi että "vika" minussa. Ainakin on todennäköisemmin mahdollista hoitaa muutenkin kuin keinohedelmöityksellä.

Osaatteko apuna tulkita näitä tuloksia? Miten muilla nää on ollu?
 

Liitteet

  • 1434644956362.jpg
    1434644956362.jpg
    37.6 KB · Katsottu: 201
PikkuMinskille pahoittelut digin tuloksesta. Jospa vain liian aikaista.

On. Tänä aamuna puuroa syödessä meinasi nousta puurot takaisin lautaselle. Piti ihan töitä tehdä, että sai syötyä loppuun. Oon niin varma, että tämäkin kierto menee harakoille vaikka pupuiltu on. Huomenna lähdetään juhannuksen viettoon sinne laivalle joten koitan rentoutua.

Hyvää juhannusta kaikille tasapuolisesti! :)
 
Tein tollasen kollaasin noista mun raskaustesteistä joita nyt muutamissa viime kierroissa olen tehnyt. 3 pc:tä ja yksi joku mikähän lie nimeltään. Ja edelleen siis ei olla raskaana. :(
ImageUploadedByVau Foorumi1434647989.613071.jpg
 
Mulle kävi tänään ihan järkyttävä juttu. Ei kuulu tänne millään tavalla mutta olen todellla järkyttynyt ja itkenyt siitä asti kun tulin kotiin. Olin menossa kohti rullaportaita ja huomasin että hieman suttuinen nainen tulee ylös todella pienen koiran kanssa max 1kg. Puhuu puhelimeenja nykii koiraa.. nykii ja nykii eikä koira tule.. ei kai se tule kun 2 se tassuista on mennyt rullaportaiden sisään!! VITTU. Syöksyn siihen pitämään koiraa ettei enempäö menisi, sain huudettua että sammuttakaa nää portaat. Meni hetki että joku ne sai sammutettua. Samantein lähdin tassuja irrottamaan, nainen yrittää siinä samalla sössöttää että miten se nyt näin.. sain yhden tassun irti, verta tuli, toisen tassun irrotus olikin jo haasteellisempaa, mutta onneksi sain senkin. Vitun narkkari alkoholistit!!! Huusinkin että ei noin pientä koiraa voi antaa mennä rullaportaita ylös ja vie sen lääkäriin! Tuskin vie ja koko ajan tunnen huonoa omaa tuntoa siitä että en ottanut koiraa siltä pois, tai edes mennyt apteekista hakemaan puhdistusainetta ja sidetarpeita. Menin ihan shokkiin ja olen vieläkin. Koiran ilme oli niin surullinen...
 
Pisama, ihan kauheaa!!! Miksi kukaan muu ei tullut siihen tilanteeseen auttamaan tai puuttumaan naisen vastuuttomuuteen?! Sairasta! Kyllä tuli nyt kauhea olo tosta sun puolesta :(

Soma taitaa plussata ;)

PikkuMinski, jospa sulla on ollutkin ovis myöhemmin tai kiinnittynyt myöhässä. Tai sitten ollut kiinnittymisyritys..?

Murkku, I feel you <3 Iso halaus sinne! Kyllä sulla on ihan selkeitä haamuja tullut testeihin matkan varrella. Itse en ole saanut mitään noihin verrattavaakaan ikinä.

Sabetti, eli sun miehen tilanne on aika ok? Missä vaiheessa sun tutkimukset on?
 
Muokattu viimeksi:
Pisama aivan järkyttävää, että olet tuollaista joutunut todistamaan!!:smiley-angry002 Pistää vihaksi ihmisten välinpitämättömyys tai mitä ikinä tuollainen onkaan. Toivottavasti pieni koira pääsee ja saa asianmukaista hoitoa. Surullista että tälläistä tapahtuu...

Larissa En menis kyllä plussan puolesta liputtamaan :D
Meillä ei oo vielä mitään tutkimuksia suunniteltu. Mutta olen ajatellut soittaa kesälomani jälkeen (elokuussa) neuvolaan ja pyytää mahdollisia tutkimuksia, jos ei ole plussaa näkynyt siihen mennessä. heinäkuussa tulee pillereiden lopettamisesta vuosi. Luulen, että mieheni simpat on kunnossa, mutta tää mun endo haittaa tilannetta...tai liekkö ovuloin ollenkaan.:confused013
 
Soma, sorry toi viimeinen oli tarkoitettu Sabetille eikä sulle :D hiton sanakirja kun korjailee jo nimimerkkejäkin!
 
Pisama,ei helv..i!! Mua jää kanssa aina ihan vainoamaan muistikuvat,kun jotain eläinraasua kn sattunu tai satutettu. Riittää että oon lukenu asiasta,niin mielenrauha menny. Tekee vaan niiiin pahaa :(
 
Larissa niin noi tulokset antaa ymmärtää että vaikka ei parhaat mahdolliset ole, niin kyllä nuiden simppojen pitäs olla ihan kykeneviä hedelmöitykseen. Mulla ei ole tutkittu vielä mitään. Maanantaina meillä on se ensikäynti yksityisellä. Tai kilppari testit on tehty muussa yhteydessä alkuvuodesta ja km yhteydessä ultrattiin ja siinä lausunnossa omakannassa luki että munasarjat siistit. Tarkoittaako siis ettei nyt ainakaan mitään pcos viitteitä ole...?

Pisama hui kauheeta! Ihan karmea tilanne. Mulla kans aina kauheen paha mieli kun näkee eläimiä tuollaisilla tyypeillä, kenestä näkee ettei kykene niistä huolehtimaan. :(

Niin kuin Minski ja Murkku, mä tosiaan kans sain siinä yhdessä kierrossa pregcheckin liuskoihin ihan selkeitä värillisiä haamuja kolmena päivänä. Silloin meni luotto niihin. Vaikka onhan se voinut olla toki kemiallinen siinä kierrossa. Eikö se ookkin niin että hedelmöittyminen tapahtuu helpommin ja se kiinnittyminen on se kriittisempi vaihe.eli ja ihme vaikka kaikilla meillä reagoi noi testit siihen yritykseen... mutta minski toivottavasti vielä digikin plussaksi muuttuu ja jospa se viivanpaikka ois merkki että alkaa jotain tapahtua ja saatte vielä piankin plussan testiin♥
 
Pisama, todella rohkeasti toimit tilanteessa! Ei tuollaisella ihmisellä pitäisi koiraa ollakaan. Voi koiraparka!

Sabetti: Loppulausuntohan kuulosti ihan hyvältä. Hitaasti liikkuvia oli paljon, tarkoittaako se sitten sitä, että kannattaa pupuilla jo reilusti ennen ovista että ehtivät ajoissa "hyville mestoille" ? ! Nythän teillä on sitten jo miehen osuus selvitetty, tosiaan uskon että kyllä se sinun tilanne on siinä mielessä helpompi hoitaa.

Soma: Voi kun puuronsyönti äklötys tietäisi raskautta…

Pikku MInski: Olen pahoillani! Mutta täytyy sanoa, että älä ihan menetä toivoasi vielä, syksyllä tein CB:n digin kp 26/26 ja se antoi negan. kp 31 vasta sain plussan, tein tosin Predictorin normitestin. Kaikilla se hcg ei nouse niin nopeasti. Nytkin joudun testaamaan lugejen takia, m´niin ostaan sen apteekin herkän testi jossa herkkyys 10mll.

Mites Larissa vuoto, onko rauhoittunut?
 
Hyvää Juhannusta ihanat naiset! :Heartred
On ollu niin haipakkaa taas muutama päivä etten oo ehtiny foorumille :scratch
Nyt on taas töissä vähän rauhallisempi yö niin pääsee vastailemaan :)

Suuresti pahoitteluita tädin kohdanneille! Yksikään täällä olijoista ei hänen saapumistaan enään ansaitsisi! :stop::mad: Toivottavasti ymmärtää pysyä poissa kaikkien silmistä! :)
Pahoittelut negan testanneille myös :arghh:
Missä se plussa aalto viipyy!! Nyt iso plussaa tuulahdus +++++ :smiley-bounce016

Susanne: Ei olla tarkkaa hintaa laskettu, kun ollaan maksettu esim. Laivamatkat ja joitain yöpymisiä etukäteen ettei tulis kerralla suuria menoeriä :) . Mutta luultavasti matka arviolta noin reilu 1500e ehkä ja bensat päälle. Kilometrejä noin 6000.

Pikkuminski: Hyviä uutisia ettei teistä löydettykään mitään vikaa! Inhottavaa tommonen että kokeita otetaan väärään aikaan ja saadaan niiden perusteella väärää tietoa :meh: Nyt sitten ei muuta kun uudella tarmolla jatkamaan yritystä, vaikka et mitään lääkkeellistä hoitoa haluisikaan! ;)

Hileinen: Hienoa että putket on auki! Hommat etenee yksityisellä kyllä nopeasti, pian teillä on varmasti jo oma nyytti! :shy:

Hikaranyytti: Temppiä sulle, varmaan täällä jokainen tietää miltä tuntuu kun lähipiirissä ihmiset raskautuu ja itse ei vaikka ja mitä tekisi. Ite oon vielä selvinny kun oon vaan yrittäny ajatella ettei se oo multa pois, vaikka välillä se erittäin koville ottaa... Jospa teilläkin pian se plussa tulisi nyt kun on vippaskonstitkin käytössä! :)

Beisla Mahtavaa että saitte inssin onnistumaan ja niin kuin moni muukin on täällä jo sanonut niin teidän luovuttaja kuulostaa kyllä unelma tapaukselta :smug: Nyt täällä on peukutu pystyssä, että Plussa sieltä tulis! :grin

Titem Oikeen hyvää lomaa!

Mymmelisti Sulla on tosi ihailtava asenne! Tsemppiä kärsivällisyyteen ja odotteluun. Uskon kyllä että sun kärsivällisyytes vielä palkitaan sillä plussalla! :happy:

Larissa: Pahoittelut tuhrusta :meh:

MH: Sä oot mahtava! :) Ite kans inhoon siteitä! Liikun paljon ja ne hiostaa! kuukuppi on hyvä!

On: Nyt kun saan tän yövuoron purkkiin niin sitten alkais juhannusvapaat. Tiedossa olis lavatanssit ja hyvää seuraa. Aion kyllä nauttia muutaman lasin viiniä :D Oviksesta ei hajuakaan, ollaan yritetty pupuilla sen mikä ollaan keretty. Kostee on kyllä! Vielä pitäs aamulla yrittää mies kellistää kun kotiin meen, ystävät kun tulee jo puolenpäivän aikaan ja haluan nukkua hiukan ennen sitä :)

Hipsutin Kp 16/28 (26-33) yk 9
 
Hipsutin : Kiitos <3 Mulle tää oli eka 2 vuoden aikana ku joku läheinen raskautuu ja koville se otti kyllä! :(
Ajattelin itsekkin että ei se o multa pois mut samalla suru valtas mielen "miksi me ei saada mut muut saa" nyt hiukan parempi mieli onneks :)
Jep nyt on vippaskonstitkin käytös ni kahotaa miltä näyttää :D en sit tiiä oliko tyhmä alottaa ne jo nyt ku kierto lopuilla mut samapa kai tuo. Kun juhannuksen jälkee lähetää kotio laitan miehenki syömää. Se jo tänää naureskeli et kaikkee sitä pitääki tehä naisen etee :D onnek hä on kans ni mukana tässä ja puhutaa avoimesti ainaki välillä.


Ite Hautasin tässä kierrossa kaik raskautumis haaveet pois koska pupuiltu ekan kerra kp 20 ja kp 23 :D mut näköjää silti ku erehty vilkasee kalenteri et ollaan jo kp 28 nyt ni toivo alko leiskua ku et jos ovuloin myöhempää ni ois mahkut :'D
Aijemmat menkat on alkanu kp34 ja viime menkat kp43 ( kysta )
Ääh ärsyttävää et pitää alkaa taas toivomaa :D tärkeintä et alkaa ensviikol et pääsen 2.7 sinne ultraa et sillo ei o menkkoi tai se siirtyy taas...

Haikaranyytti kp 28/ (yleensä 30-34)
 
Muokattu viimeksi:
Voi Pisama, todella inhottavaan tilanteeseen oot joutunut! Olen myös todella eläinrakas ja tuollaiset jää vaivaamaan ja ahdistamaan pitkäksi aikaa. Eräällä tutullani on kennel ja hän on todella tarkka kenelle myy pennun. Hän käy vielä joidenkin kuukausien jälkeen katsomassa että pennulla on kaikki hyvin. Kerran hän on hakenut koiran pois, kun selvisi että ostaja on alkoholisti.

Tänä aamuna testattu ihan selkeä nega. Ei sinänsä haittaa, vaikka olikin välillä jotain oireita (kuten aina :)) niin aikalailla arvasin ettei tässä nyt ihan heti keskenmenon jälkeen raskauduta. Ovisoireita ollut tässä keskenmenon jälkeisessä kierrossa kahteenki otteeseen, mutta vasta jälkimmäisessä nousi aamulämmöt. Tämän pohjalta odotan menkkoja alkavaksi su-ma akselilla. Sitte päästään uudestaan koittamaan noita letroja. Aika jännä, kun vaikka raskauduin ensimmäisestä letrokierrosta, niin lääkäri päätti kuitenkin nostaa annoksen kahteen tablettiin /päivä tähän seuraavaan kiertoon. Vähän liian toiveikkaana ja innolla odotan seuraavaa kiertoa :)

Ihanaa jussia ihanaiset!

Junttura kp 38 / ?? (normaalikierto ehkä 31-34)
 
täällä hieman pakotellut rintoja mutta eipä muuta oiretta suuntaan tai toiseen, hyvin huomaa miten paljon sitä tulee työpäivien aikana liikuttua kun loman aikana päässyt himpun vatsanseutu pyöristymään:grin mukavaa jussia kaikille :) kp27/28-30 dpo 9
 
Sateista huomenta ja ihanaa jussia kaikille ♡

Hanat aukesi aamulla ja... :'(

Se verikoe osuu miehen kesälomalle, joten lykätään ens kiertoon. Mä aion olla Lapissa loman!
 
Pahoittelut Minski :hug013
Kyllä se teidän vuoro vielä tulee, vaikka olisi saanut olla nyt!

Larissa kurja kun tuo tuhru löytää sinne aina noin ajoissa :sad001

Pahoittelut negoista ! :sad001

Kukas seuraavaksi testaa ? :)

Oikein mukavaa jussia ihanat :) täällä sataa kaatamalla, joten täytyy kaivaa snorkkelit ja uimarengas ennen kun uskaltaa lähteä pihalle melomaan :laughing021 kyllä tää Suomen kesä on ainutlaatuinen !
Olkaa varovaisia !

On: repäisykipuja kun nousee ylös tai venyttelee, hiukan etova olo, eilen kuvotti suklaa mainokset telkkarissa :laughing002 mutta luulempa näitä kuvitelluiksi !

Mä en Muurahainen tiedä maltanko ihan niin kauaa olla testaamatta , mut jos loppuviikosta jos on tarvis :)

Mariska kp 23/28-29
 
Takaisin
Top