Ei tää voi olla näin vaikeeta!

PikkuMinski En mie ainakaan koskaan saanu pc:n testeihin ees viivanpaikkoja. Sen sijaan rfsu:n testit oli yks semmonen joissa selkeestiki näky viivanpaikka.
 
Jos sitä nyt vaikka sitte napailiski tähän väliin. Menkat huijaa minun taas ihan 10-0 :banghead: Toissapäivänä loppu, päivä meni jo ilman siteitä yms. noh, illalla mentiin sitte touhuamaan niin eiköhän sen jälkeen sitte taas jatkunu. Ihan kirkasta verta tuli sen jälkeen ja sai kaivaa siteet takas kaapista. Tänä aamuna saiki sitte taas pistää ne takas kaappiin ja toivottavasti saa pysyäki siellä. En mie tiiä oonko mie ainoa ja hullu, mutta mie vihaan siteitä yli kaiken! :mad: Ärsyttää, ahistaa, rapisee, hiostaa.... Miten niin muka ärsyttää? :grin
Oikein ihanaa ja aurinkoista päivää kaikille :love7 (Tää kiikkuu mökömökö puuhun heitteleen kuspäitä kävyillä :devil07)

mh- kp7

Muoks. Niin ja täällä muuten sataa TAAS vettä
 
Haikaranyytti: mulla on minimiannostuksella 1 tabl per päivä kierron 3-7.pvä. Luin jostain et jos on lyhyt kierto niin clomit pitäis ottaa 5-9.pvä ja mullahan nyt alunperin lyhyt kierto oli (23 päivää, tällöin ovisplussa tuli kp 11- 12) Nyt kierto pidentynyt (viimeksi eka pitkä kierto eli 29 pvää) mut ovis aikaistunut , siksi siis clomit. Viimeksi ovisplussa jo kp 8 eli ihan liian aikasin. MIksi kroppa ei voisi vaan toimia ihan itsestään. Jotenkin kun yksi homma korjattu, niin toinen ongelma edessä. Seuraavaksi tietty ei kiinnity kun limakalvo on clomejen takia niin ohut... Ensi kiertoon otan lisäksi vehniksen ja greippimehun. Painoa en haluais yhtään lisää, oon aika normaalipainonen, tosin onhan tässä vähän vararengasta kertynyt vuosien mittaan.

Larissa: Mitä lääkäri ohjeisti jos alkaa vuoto? Mulla oli terot määrätty kierron 14.-26.päiville ja vuoto alkoi molemmilla terokierroilla kp 23 niistä huolimatta. Molemmissa jatkoin kuuria ja menkat tulivat "kahdessa erässä". ( eli kun mulla kk vuodon pituus oli silloin 5 pvää, niin jos vuoti päivän ja sit loppu niin neljä päivää vuoti vielä parin päivän tauon jälkeen.) Lääkäri kyl sanoi et pitäis keskeyttää kuuri jos alkaa vuotaa enemmän. Yks mahdollisuus on myös että toi oli kiinnittymisvuoto. Mutta terothan on aika mietoa kamaa. ( kannattaa pyytää luget seuraavaksi, jos ei teroilla oo vaikutusta) Todettiinko sulla hormonikokeissa keltarauhasen vajaatoiminta?
 
En mä kuulkaas usko et kiinnittymistä ois ollu,oli niiiiin selkeetä menkkajomoa.
En kyllä muista tarkkaan millasta kiinnittymiskipua mulla on aiemmin ollu, ei kuitenkaan menkkajomotusta.
Tänään ei oo pahasti jomotellu, juuri ollenkaan itseasiassa. Mutta kerran pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista vv. Kahotaan koska se täti kurvaa paikalle.. Pitäisköhän mun ne geleet äydä tänään hakemassa ja samon greippiä,niin saa jussina sit mökillä jo alotella,va odottelisko sitjussin yli. Kyllä mä aika varma olen että täti saapuu any day now.

mh, voi sua ihanaa mököä! Ootko kuukuppia koskaan miettiny, niin ei tarvis siteiden kans pelata? Mä en liiemmin tykkää kummastakaan, mut kupin kans ei tarvi siteitä vaihella ja tyhjentää ei tarvi kun pari kertaa päivässä ja sitä voi käyttää yölläkin. Oma aikansa menee että siihen tottuu ja mä leikkasin antennin kokonaan pois, niin enää ei tunnu missään, aiemmin se antenni pisteli ja sattu. Nyt saa vaan olla tarkkana laitonkans, ettei muljaha sivuttain:D

ainiin, Larissan värkille piti tulla sanomaan et mitä helkuttia se nyt tusaa, sai lääkettäkin niin käyttäytyis ny!!!!
 
Muokattu viimeksi:
Mh, minä kans rummutan kuukupin puolesta ;) Siteet on niiiiiiin perseestä! Täällä kans tällä hetkellä vaippa rapisee, kun on tota tuhrua ja näin vähäisen vuodon kanssa ei oikein mulle kuukuppi käy.

Rosann, kuulemma pitää terot jatkaa loppuun jos vaan tiputtelee. 1.7. lääkäri soittelee mulle niin kysyn sitten, että oisko mahdollista saada luget. E-pillerit ei mulle myöskään ikinä toimineet (kävin 5 eri merkkiä läpi) mutta nuvaring toimi, joten tässäkin tapauksessa luget voisi olla parempi. S-prog oli dpo 5 viime kierrossa 21,7 tms. ja se oli lääkärin mukaan ok (eli ovis tapahtuu), mutta en tiedä mikä se kokeen tulos olisi ollut tiputtelun aikana... Jostain luin että progesteroni pitäisi olla vähintään 30, jotta raskaus on mahdollinen.
 
Rosann: aijaa, mä en o kuulukkaa tommosesta mut mä söin 1 tabl. 5-9 päivänä vaik mulla heittelee aina yli 30 kierto :D no saa nähä mikä annos on seuraavaks. Mä söin täysin ovuloimattomuuteen eli mtn ei tapahu. allekirjotan niin tuon että ku joku asia korjaantuu tulee uus eteen! Tuntuu usein ihan samalta! :(
Itse haluisin irrotuspiikin avuksi ku clomien ka aloin ovuloimaa nyt vaik tikkuu en va sitä saa ( verikokeis todettu ja kysta ei tule jos ei ovuloi ) ku pelottaa et clomit kasvattaa liikaa ja ei tajua irrota ni jos sais irrotuspiikin ni menis tä ehkä vähä ees eteepäi. Itekki oon miettiny tota limakalvo tosi mulle ei o kertaakaa sanottu siitä mtn eli ei hajuakaan onko mulla ohut vai mikä... Eikös se greippi aja asiaansa niin että vahvistaa limakalvoja? :P
Ni onko sulla seurantoja ja millo alotatkaan ne clomit ( lyhyt muisti :( )
 
Otan vikat luget nyt sunnuntaina. Oletan että uusi kierto alkaa 24.6 ( 3.päivä lugejen jälkeen) ja clomit alkais 26.6. Eli ihan pian. Seurantaultraa ei tosiaan ole. Mulle lääkäri kyllä vakuutti, ettei limakalvon pitäisi paljon ohentua kun annos on niin pieni. Limakalvo oli ollut kp 9: 6,51mm, ei kovin paksu, mutta kuulemma ihan ok. Mutta olen netistä lukenut eri kokemuksia clomeista ja siksi monet pitää clomikiertojen välissä aina yhden luomukierron. Mulle greippi ei ainakaan limoja lisännyt niin ihmettelen onkohan sillä mitään vaikutusta muhun. Mutta vehniskin kai ajaa samaa asiaa. Otan myös greipit. eikai niistä haittakaan ole. Mä ihmettelen syvästi miksei sulle anneta Pregnyliä?

Täällä näitä munasarjajomotuksia tänään on ollut , mutta ihan normaalia tässä vaiheessa kiertoa. kp 22/27?
 
Rosann: okei, pitänee 2.7 kysellä noita paksuuksia, mikä sit on hyvä paksuus? :)
Jep en minäkään ja vaadin kun on ultra et perustellaan jos en niitä saa...
 
Se siitä sitten :'(
 

Liitteet

  • 1434635589459.jpg
    1434635589459.jpg
    23.2 KB · Katsottu: 193
Pahoittelut Minski :( mikä kp ja dpo sulla on nyt? Kyllä sun tämän aamun testissä jotain näkyy, mutta mun silmiin siinä ei ole punaista väriä. Toisaalta jos toi on pc niin niihin ei kyllä yleensä viivanpaikkoja tule! Ehkä teit digin liian aikaisin?
 
Täällä lämmöt laskenu ja aamulla aikasin heräsin ihan järkkyihin menkkakipuihin, joten eiköhän ne menkat kohta ala :sad001

Mami91 kp 25/26-28 dpo 9
 
Mulla on kp29 mut dpo on jo15-16... noissa pc:n testeissä on kaikissa viiva ja kauheet oireetkin ollut... mulla ei ole ollut viivoja tai paikkoja KOSKAAN ja samasta paketista edellisessä kierrossa ihan puhdas nega
 
Takaisin
Top