En mä kuulkaas usko et kiinnittymistä ois ollu,oli niiiiin selkeetä menkkajomoa.
En kyllä muista tarkkaan millasta kiinnittymiskipua mulla on aiemmin ollu, ei kuitenkaan menkkajomotusta.
Tänään ei oo pahasti jomotellu, juuri ollenkaan itseasiassa. Mutta kerran pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista vv. Kahotaan koska se täti kurvaa paikalle.. Pitäisköhän mun ne geleet äydä tänään hakemassa ja samon greippiä,niin saa jussina sit mökillä jo alotella,va odottelisko sitjussin yli. Kyllä mä aika varma olen että täti saapuu any day now.
mh, voi sua ihanaa mököä! Ootko kuukuppia koskaan miettiny, niin ei tarvis siteiden kans pelata? Mä en liiemmin tykkää kummastakaan, mut kupin kans ei tarvi siteitä vaihella ja tyhjentää ei tarvi kun pari kertaa päivässä ja sitä voi käyttää yölläkin. Oma aikansa menee että siihen tottuu ja mä leikkasin antennin kokonaan pois, niin enää ei tunnu missään, aiemmin se antenni pisteli ja sattu. Nyt saa vaan olla tarkkana laitonkans, ettei muljaha sivuttain:D
ainiin, Larissan värkille piti tulla sanomaan et mitä helkuttia se nyt tusaa, sai lääkettäkin niin käyttäytyis ny!!!!