Ei tää voi olla näin vaikeeta!

On. Aamulla oli siis inssi etukäteen sovittuna aikana. Tänä iltana sain sitten jo melkein plussan ovistestiin! Huomenna testaan vielä uudestaan. Ei olis juuri paremmin voinut ajoittua inssi vaikka olis yritetty. Tosin vähän mua huolettaa se, että jos viime perjantaina, viis päivää sitten, isoimmat follit oli vasta 9mm, onko se ehtinyt kypsyä (yli)huomiseksi? Viime hetken pakkailut edessä, nyt en ehdi googlettaa. Mutta mietin myös, että enpä mä aiemmissakaan ovisplussissa ole tiennyt follin kokoa. Tätä parempaan mä en näillä tiedoilla pysty, syksyllä sitten klinikalla osaavat sanoa enemmän, jos ei plussa tule ennen sitä. Kp14/30 tai 31 siis tänään.
Huomenna lähtö juhannuksen viettoon, voi olla etten ehdi foorumille enää. Palailen alkuviikosta, siihen asti ei ole kännykän latausmahdollisuutta. Hyvää juhannusta ja plussatuulia kaikille! :wav
 
Beisla, juu ei mulla siis ne negat noin vahvoja oo ollu, sellasia hyvin hyvin hailuroita.
Ihanaa, että teillä inssin ajoitus osunut oikein nappiin! Mukavaa juhannusta teille kauniissa maisemissa! :)
 
Titem: Kiitos viestistäsi oli ihana lukea etten tosiaa ole ainoa<3 kun potesin kyllä huonoa omatuntoa reaktiostani mutta en vaan yksinkertaisesti voinut sille mtn :( kai ajallaan tähän turtuu ja tällä ystävällä huomenna eka ultra. Samat ajatukset pyöri minun päässäni että miksi muut enkä minä :( joten siinäkin fiilikset oli samat.

Muurahainen: Kiitos <3


Rosann: olen kaimasi <3 en tiiä paljo oot lukenu viestejäni mut tosiaa 5kk söin ( 2kk tauko ) tosin nyt veny 3 kuukauteen tämä tauko ja sit seuraavas ultras selvii jatketaanko clomeil mut jäillä näkymin... Mua enemmäni pelottaa jos tulee uusia kystia :( mut parempi jutella näistä 2.7 vaikka jos on semmonen immeinen kelle voi ni saa itelle sydämmeen rauhan.
Mutta noi sun mitat kuulostaa tosi hyviltä :) itse söin ku kasvo va 1 kpl 10mm eli tosi pieneks ja sit pienempii oli monia. Joten mie uskon vahvasti että siulle on apua clomeista :))) <3
Plussa tuulia siis! Ja hei on toi siuki yk liian pitkä, eli antsaitset jo saada nyytin niinkun ihan jokainen!!!! :)

Beisla: Kiitos :) rahaa ei o kyl koskaa liikaa ku clomit maksaa yli 90€ ni kyllä on hyvä et sain töitä. Joten se varmistu 6 viikon rutistus alkaa ensviikon jälkee. Ja ehkä saan muuta ajateltavaa ku tekee töitäki eikä vuan lomaile :D
 
Haikaranyytti, harmi ettäsun ultra siirty :/ Ja noin pitkällä yrittämisellä ottaa varmasti lujille kuulla raskausuutisia lähipiiristä..
Onnet töistä!! :)

Mymmelisti, hienoa et ovis todistetustikkin tapahtuu,mut harmi et kokeet jussin takia siirtyy..
Tuota sun kärsivällisyyttä ja asennetta ei kyllä voi kun ihailla,siis oikeasti. Jos mulla olis noin pitkä yritys takana, niin kukaan ei kuulis munsuusta sanoja että 6kk vielä ei ole pitkä aika odottaa vielä..Never!

Meritähti, ihan hyvin se yksi kerta voi riittää ja neljä-viis päivää aiemmin tehty talletuskin auttaa asiaa :)

Beisla, sattuipas inssi tosi hyvään saumaan, jei!! Ihanaa jussia :)

titem,mä en ole käyny seurailemassa mitään LA ketjuja, mutta olen tuota samaa äimistelly. Et miten se jollain voi mennä noin, että suunnilleen samana päivänä tapahtuu onnistunu hedelmöittyminen kun ehkäsy on lopettu.
Siis wtf? :D Suorastaan ärsyttää :D
Vaikka aina painotetaan ja olen täysin samaa mieltä siitä, ettei muiden raskaudet ole itseltä pois, mutta itsessäni huomaan silti pientä ärtymystä, kun näitä "oho, hipasin miehen housuja oviksen aikaa ja tulin paksuks" juttuja tulee vastaan.
"Huono" ihminen? Kateellinen? ehkä, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa. I´m human and wanna get pregnant! :D

Niin ja hyvää reissua Titem! :)

Murkku,hyvin on mahollista et sun ovis oiski ollu jo aiemmin kuten muutki sanonu! :)

Larissa, toivottavasti tuhru ei saavu!! Ihanaa jussia sinne ♥

Liisulle tsempit huomiseen testaukseen, jänskää se aina on! :)


on. Me oltiin koko päivä reissussa ja kotio palattiin vasta vähän yli kymmenen nyt illalla. Mut ihan ok meni reissu ja teki hyvää vaihtaa toviks maisemaa :)
kp ois nyt puolen yön jälkeen 33 ja dpo10. Iltapäivästä dpo9 alko tosi voimakas menkkajomo, joka vähän tympi reissun päällä. Otin 1mg panadolin mutta ei mitään vaikutusta. Kovaa jomotusta kesti jokusen tunnin ja sit alko vähän helpottamaan. Nyt illasta, tai yöhän nyt jo on, maha siis edelleen kipeä, mut vähän eri tavalla.
Niin kovaa jomotus kyllä ollu, et pelottanu joka vessareissu.. Vaan ei oo täti vielä kurvannu paikalle.
Viime kierrossa tais sen pari päivää jomotella ennen tädin saapumistam, ehkäpä niin nyttenkin. Lutis siis ainakin vähän pitenee.
 
Nyytti: Kiitos :)
Jep aluks harmitti vähä mut minkäs teet, mut tärkeintä on va et pääsen sinne! Joten toivon et että menkat tulee ajallaa ensviikol et loppuu ennen 2.7 ja sit pääsen kuulee tuomion.

Tuli tänää viestiä et mammatabut on saapunu jote ku palaan kotii pääsen alottaa ne :p nyt foolii ja gelee royale:a vaa, ni mitä luin niistä mamma vitamiineist ni siin ois sit kaikki mitä voi va tarvita+ gelee royalia jatkan. Mietin va et jos foolihappoo on siin purkis 400 mg ( en saa sitä hienoo M kirjainta tähä) ja mamma vitamiineis 400 myös ni saako niitä ottaa kumpaaki niku onks 800 liikaa? Jos joku osais auttaa :)

Kp 20 miehenkaa touhuttiin ja kp23 ( luulen et tässä kierrossa ei siis toivoa ku olin siel reissussa tosiaa ) nyt kp 27 ja limaset olot :D vouha se kerta riittää mut toki jos ovulaatio tuli tosi myöhää ni sit kai ois mahkut mut kyl mie periaatteessa "odotan" tädin kurvaavan. Seuraavassa kierrossa sit uudelleen.
 
Apua! Mä oon ihan totaalisesti hurahtanu nyt nimittäin on geelee royale, mammavitskut, foolihappo..:D ja nyt menin viellä tilamaan vehnäalkio öjyä ja greippi- tabletteja :D :D en tiiä onko näistä juuri mitään hyötyä, mutta kai yli 2 vuoden yrittämisen jälkeen kannattaa yrittää ihan mitä keksii vaan... Mietin vain että saako näin paljon eri juttuja syödä ylipäänsä kerrallaan? :o
Ja mitä näistä yllämainituista saa/ kannattaa antaa miehellekkin ? jos siitä ois vaikka ois jotain hyötyä, vaik miehel oli kaik ok :D
 
Beisla mulle sanottiin folliultras, et kasvaa n. 2mm/vrk. Nappi inssi ajoitus teillä ♡ nyt plussaa!

Haikaranyytti mulla oli sama arsenaali joskus ja mietin kans voiko syödä liikaa... Ei kai :/
Miehelle kans foolihappo ja gelee ja vehnis ;)

Larissalla pakko olla kiinnittymistä! ;)

Murkku oot ruvennut ovuloimaan oikein urakalla ;)
Sinulle se plussa kuuluu ♡

Nuuhku ja Soma; onnea häihin ja hermoja valmisteluihin. Meidät vihittiin 3.8.2013 ja se todellakin oli elämäni tärkeimpiä ja ihanimpi päiviä ♡

Sabetti ♡

Oli varmasti muutakin :/
Ihanaa juhannusta kaikille!
Ei pää toimi. Ja tälle aamulle...
 

Liitteet

  • 1434603558102.jpg
    1434603558102.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 186
Pikku Minski: Mä en yleensä nää mitään, mutta tossa sun kakkostestissä kyllä nään viivanpaikan!

Liisu: Plussaa kehiin...! Oletko jo testannut?

Sabetti: Mäkin listasin ylös kaikki kiertojen pituudet ja ovulaatioplussien ajankohdat lääkäriin mennessä yms. muut. Toivottavasti ottavat teidät vakavissaan, teillä kuitenkin jo pitkä yritys takana.

Beisla: Teillä taisi olla ihan nappisuoritus, nyt pidetään peukkuja pystyyn et olis tärpännyt! Voin kuvitella miten stressaavaa, kun luovuttajan kanssa pitää sopia aikataulut oviksen yms. muiden menojen mukaan.

Murkku: mullakin on mennyt usein lh-huippu ohi, se voi olla lyhyt aika. Mulla omat olot (oksettava olo, vatsan turpoaminen ja ilmavaivat) kyllä osoittavat sen että ovis tapahtuu mitä todennäköisemmin. Vaikka todistetta siitä, että se on oikeasti tapahtunut ei ole muuta kuin se et oviksen jälkeen (jossain on lukenut) on ne kolme kuivaa päivää. Tsemppiä sinne hirveästi!

Haikaranyytti: joo nyt muistan noista kystista, mitä olet kertonut. Onko sulla tullu clomeista sivuoireita? Olen pojan kanssa turnausmatkalla kun joudun aloittamaan ne. Toivottavasti ei tule mitään kovia oireita. Niin lääkäri uskoi, että clomit tehoaisi muhun kyllä. No hänhän uskoi, että mä tulisin raskaaksi pelkkien lugejen avullakin... Ja noista foolihapoista: 800mg on ok, jopa 1mg suositellaan niille joilla ollut keskenmeno. Syön itse Femibion-valmistetta ja siinä on foolihappoa tuo 800mg. Mulla on nyt käytössä aika arsenaali vitamiineja myös.

Soma ja Nuuhku: Hääonnea!! Seuraavaksi sitten plussat tikkuun!

Nyytti: Jospa olisi ollut kiinnittymistä tuo sun kipuilu?

Dpo 10: ei oireen oiretta. Eilen illansuussa sellasia viiltelykipuja pari tuntia vasemmassa munasarjassa, niin kuin supistuksia, mutta ne menivät ohi. Onneksi, kun oltiin golfkurssilla. En kyllä silti usko yhtään plussaan. Mutta hyvä, ettei ole menkkaolojakaan.
 
Luulin kirjoittaneeni jo tonne km-puolelle, mutta näköjään se katos. Nega, niin kun arvata saattoi. Kun ei voi omasta puolesta enää toivoa, ni Rosann,toiveet kääntyy nyt suhun.
 
Voi ei, mä oikeesti ejattelin et ne sun sukkuapuikkokivut olisi olleet kiinnittymiskipuja. Pahoittelut! Ihan varmasti ollaan kuule taas lugekavereita ensi kierrossakin. Saisitkohan säkin ne clomit seuraavaksi?
 
Maanantaina on lääkäri, katsotaan mitä ne kunnallisella sanoo...

Minski, toivotaan parasta lauantaille!!
 
pikainen kp päivitys eli kp26/28-30 ja dpo8 vissiin, menkkoja nyt oottelen saapuvaksi aikasintaan sunnuntaina
 
Nyytti, jospa jomotus ois kiinnittymistä ;)

Onnea uudesta työstä Haikaranyytti! :)

Minski, näkyykö sun testissä jotain?!Kännykällä en ulkona auringossa saa selvää...

Pahoittelut negoista ja menkoista :( Nyt ei enää yhtään negoja tai menkkoja tähän ketjuun kiitos! ;)



Blaah, tänään aamulla noustessa lorahti ihan kunnon punaista verta ja lievää menkkajomoakin on. Sen jälkeen vaan ruskeaa kirkkaan liman seassa. Sorry, taas too much information :D Su lähtee vasta viimeinen Tero nassuun ja to-ke akselille odotan menkkoja.

Noh, nyt Jussin viettoon!

Larissa kp 24/27-31, dpo 7
 
PikkuMinski : Okei :D no toivotaan, eli otan noi kaik "mömmöt" käyttöön :P

Rosann: Ite olin sillo ulkomailla ku alotin noi clomit et sen ottamisesta maybe 15min ni hirvee kuuma :D ja posket alko helottamaan mut se meni ohi ja tulee joka kerta ku ottaa hetkeks sillee tosi lämmin :D mut ei mtn oireita ym, joten ota vaan kaikella luotolla :) Itsellä sitten ku niitä hetkisen olin syönyt alkoi paino nousta ( loppujen lopuks +12 kiloa ) ja nyt tauolla 7kg lähteny.... En sano että on kai oire mut mulla hormoonit vaikuttaa noin :( siks en nuorempana voinu vuotojen lisäks syyä mtn hormoonellista ehkäsyy/ käyttää... Sitä ennen en o lihonnu gaik söis mitä :D mut kerran se paino lähteeki tuosta noi vaa ni pien "oire" se sinänsä on jos paino nousee ku haluaa sen lapsen <3 Enemmäki pelkään nyt jos clomit aiheuttaa taas kystan, se mua pelottaa. Ku on joteki kutina että niistä se tuli, mut ei sitä voi tietää varmaks. Kuha pääsen 2.7 ultraa puhun suuni puhtaaksi :D onko sulla clomien kaa seuranta ultraa? Mulla ei o ollu...:( ni ja mikä annos sul on clomei? Monta tablettia ja mitkä päivät?
 
Takaisin
Top