Haikaranyytti, harmi ettäsun ultra siirty :/ Ja noin pitkällä yrittämisellä ottaa varmasti lujille kuulla raskausuutisia lähipiiristä..
Onnet töistä!! :)
Mymmelisti, hienoa et ovis todistetustikkin tapahtuu,mut harmi et kokeet jussin takia siirtyy..
Tuota sun kärsivällisyyttä ja asennetta ei kyllä voi kun ihailla,siis oikeasti. Jos mulla olis noin pitkä yritys takana, niin kukaan ei kuulis munsuusta sanoja että 6kk vielä ei ole pitkä aika odottaa vielä..Never!
Meritähti, ihan hyvin se yksi kerta voi riittää ja neljä-viis päivää aiemmin tehty talletuskin auttaa asiaa :)
Beisla, sattuipas inssi tosi hyvään saumaan, jei!! Ihanaa jussia :)
titem,mä en ole käyny seurailemassa mitään LA ketjuja, mutta olen tuota samaa äimistelly. Et miten se jollain voi mennä noin, että suunnilleen samana päivänä tapahtuu onnistunu hedelmöittyminen kun ehkäsy on lopettu.
Siis wtf? :D Suorastaan ärsyttää :D
Vaikka aina painotetaan ja olen täysin samaa mieltä siitä, ettei muiden raskaudet ole itseltä pois, mutta itsessäni huomaan silti pientä ärtymystä, kun näitä "oho, hipasin miehen housuja oviksen aikaa ja tulin paksuks" juttuja tulee vastaan.
"Huono" ihminen? Kateellinen? ehkä, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa. I´m human and wanna get pregnant! :D
Niin ja hyvää reissua Titem! :)
Murkku,hyvin on mahollista et sun ovis oiski ollu jo aiemmin kuten muutki sanonu! :)
Larissa, toivottavasti tuhru ei saavu!! Ihanaa jussia sinne ♥
Liisulle tsempit huomiseen testaukseen, jänskää se aina on! :)
on. Me oltiin koko päivä reissussa ja kotio palattiin vasta vähän yli kymmenen nyt illalla. Mut ihan ok meni reissu ja teki hyvää vaihtaa toviks maisemaa :)
kp ois nyt puolen yön jälkeen 33 ja dpo10. Iltapäivästä dpo9 alko tosi voimakas menkkajomo, joka vähän tympi reissun päällä. Otin 1mg panadolin mutta ei mitään vaikutusta. Kovaa jomotusta kesti jokusen tunnin ja sit alko vähän helpottamaan. Nyt illasta, tai yöhän nyt jo on, maha siis edelleen kipeä, mut vähän eri tavalla.
Niin kovaa jomotus kyllä ollu, et pelottanu joka vessareissu.. Vaan ei oo täti vielä kurvannu paikalle.
Viime kierrossa tais sen pari päivää jomotella ennen tädin saapumistam, ehkäpä niin nyttenkin. Lutis siis ainakin vähän pitenee.