Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hienoa Mymmelisti että sait hyviä uutisia lääkäristä!

Pahoittelut Pikku Minski negasta.

Mä testaan ma 22.6 vaikka tiedän jo nyt että se on nega, mutta lugejen takia on pakko.

Haikaranyytti olet tuleva clomikaimani. Minulla alkaa tosiaan uusi kierto tod. näk ens ke-to ja kp 3-7. on clomit ekaa kiertoa käytössä. Todellakin hieman pelottaa, kun mulla oli folliultrassa hyvänkokoinen johtofolli kp 9 se oli 20,97mm ja paljon pienempiä ja erikokoisia folleja molemmin puolin, ihan luomuna. Silti lääkäri oli sitä mieltä, että clomit avuksi. Mitään ultraa ei ole. Mutta hullunrohkeus tässä kuitenkin matkassa mukana. Katsotaan josko tarttuisi pikkunyytti matkaan tällä reseptillä.

Täällä ei pahemmin oireita ole, välillä munasarjanippailuja, johtunee lugeista. Dpo 9. Tässä vaiheessa kroppa aina yrittänyt käynnistää menkkoja, nyt ei onneksi tunnu yhtään siltä.
 
Liisu: juu on se ihan ok. Kesken vielä mutta kaikkee ei voi tehä kerralla eikä kannatakkaan :) huomenna mummolaan... saa ees jotai keskustelu kavereita ku tuo ukko on vaan melko hiljaa... jäi mulle vähän enemmän sittenki mutta en viiti tuhlata nyt kalliisiin reissuihin

Larissa: oli se jotai flunssaaki ku poika tuli kans kuumeeseen... Näin se menee että kipeeks tulee ku loma alkaa mutta kyllä stressi llä ja siitepöly llä oli asiaa ton flunssan kans

Muurahainen: sä oot alkanu nyt ovuloimaan ihan urakalla :D

Mimmu: hyvää synttäreitä!

Hammas alkanu paranee. Flunssa lähtenyt. Clomit syönyt ja ovista odottelen. En tikuta. .. mennään ihan näin. Kyllä on kumma jos ovis tulee ku buranan ja v pen mega voimalla menny tän kierron. Oon mä vähän greippimehua juonut mut ei limoja tunnu olevan

Nyt ollaan kaupungilla... ees vähän jotai tekemistä. Huomenna tosiaan mummolaan. En kyllä tiedä saadaanko hyödynnettyä ovista ku ei oo pahemmin elämää ollu tuolla makkarin puolella
 
Meritähti, mullakaan ei oikee oo kärsivällisyyttä. Tää piiitkä yritys aika on ollu ihan tuskallinen kun en pysty vaan ottaa iisisti! Ja varsinkaa nyt kun suunnitelma jo miten kaikki tulee hoituu ja hoidetaan, saispa tän vaan pois alta!
Mulla kans vuorotyö ja tiedän kyllä miten syö, ei välttämättä jaksa ollenkaan oviksen aikaan, mut ens kiertoo sitte tsemppiä tai toivoo et siittiöt on jotain supereita ja selvinny pidemmän aikaa ;)

Beisla, joo niimpä! Niin mun tuurii, mut toisin voihan tällä maailmankaikkeudella olla joku tarkotus et siirtyy se vasta ens kuuhun. Tavallaan mun fiiliskin on ihan ok, kun miehen kanssa sovittiin et me tehääki kesävauva ni ei tarvii ees tärppää nyt parii kk :D hehe!
Oon myös tyytyväinen et tiedän ovuloineeni, eli en ole hullu! :D
Ihan toi teijän luovuttaja kun noin paljon on messissä! Voihan miehellä olla hyvät simpat ja säilyy parikin päivää jos ovis on vasta myöhemmin! :)

Eka kävi mielessä et mitäs jos se laparoskopia aika siirtyy nyt kun en käyny tässä kierrossa niissä muissa verikokeissa, mut en usko, kun eihän kesällä varmaan muutenkaan leikkaa ellei oo pakko ja 6kk sisää saan sen ajan kumminki eli ei oo ees pitkä aika :)

Titem, tää ei voi olla näin vaikeeta! Vai tehääköhän me jotain väärin? :D hahaha!
Tiedän sun fiiliksen, kun ystävä tulee raskaaksi pelkästä katseesta.. Kateelliseksihan siinä tulee, mutta onnea heille ja ollaan tukena niin mekin saadaan tukea kun sitä tarvitaan<3 :)

Pikkuminski harmi tuo nega! :( ei auta kun yrittää uudestaan!! :) toisin eihän toivo ole menetetty ennen vuotoa! ;)

Rosann, hyvä jos ei yhtään tunnu menkkaoloja! Ainakin sitte lutis ei jää liian lyhyeksi. Jos hyvin on käyny niin eihän täti edes tule kylään ;)

Lucky, onneks on se hammas alkanu jo paranee! Oot saanu jo tarpeeksi kauan siitä kärsii!
Välillä ehkä ihan hyvä olla tikuttamatta ovista niin ei stressaa niin paljoa, ellei sitte rupee stressaa siitä et se menee ohi. Toivotaan kumminkin tärppiä teille! :)
 
Haikaranyytti, et ole <3

Meritähti, nyt sit parin viikonpäästä plussa siihen pc:n testiin kans, ni ei tartte ostaa niitä ovistestejä seuraavaan kiertoon :)

Titem, en edes uskaltaisi mennä lukemaan noita, veikkaan, että vain pahan mielen sieltä saisin. :( oikein rentouttavaa lomaa sinulle!

Pikkuminski, pahoittelut negasta, mä niin vihaan noita testejä nykyään, kun ne antaa tollasen "josko sittenkin" viivan näköjään kaikkiin... :( nään meinaan tossakin sellaisen hailuran, mut niin monta kertaa jo itse pettyneenä, en enää uskalla uskoa noihin. :(

Rosann, voi kumpa et pääsisikään syömään clomeja ;)

Lucky, viet sen ukon metsään kävelylle ja kellistät sen siellä, jos kerta makkarissa on hiljaisempaa ;)

Muoks. Aloin muuten pohtia tota sunnuntain suht vahvaa ovisplussaa joka ei kuitenkaan ollut niin vahva et sen plussaksi laskisi, että jos mulla olisikin jo silloin lauantaina tullut se ovisplussa, mut ku en tikuttanut silloin ollenkaan.
 
Et jos toi kp18 olikin jo lh-huipun laskua? Koska kp 19 on jo noin haalea...

ImageUploadedByVau Foorumi1434551860.059103.jpg
 
Nyytti joo täältä kannattaa kysellä kaikki eikä googletella muita keskusteluita ollenkaan :wink :grin

Pahoittelut Minskille negasta :sad001

Samat fiilikset on kuin monella teistä. Miksi muut tuntuu raskautuvan niin helposti ja itsellä on jo 12. kierto menossa... Blääh.

Murkku, voihan olla että sulla on ollu ovis jo lauantaina! Tai ehkä se on ollut la ja su välissä? Kp 18 testi on vahvempi kuin kp 19 testi!


Sorry, nyt en pysty/ehdi tämän tarkemmin kommentoimaan. Törkeästi vaan omanapailen:

Eilen nukkumaan mennessä oli keskellä alavatsaa terävää kipua hetken ja tänään tuli päivällä ruskeaa valkovuotoa, joka on onneksi toistaiseksi loppunut. Sieltäköhän se mun tuhru kurvaa taas paikalle teroista huolimatta... :sad001 Toisaalta terojen pakkausselosteessa lukee sivuoireena myös tiputteluvuoto. Noh, en kuitenkaan ole enää kovin toiveikas tämän kierron suhteen.

Nyt jää juhannuksen ajaksi kommentointi vähemmälle, lähdetään sukuloimaan nimittäin. Ihanaa jussia kaikille! Ja plussia kehiin! :)

Larissa kp 23/27-31, dpo 6
 
Muokattu viimeksi:
Piti ihan uudestaan tihrustaa Minskin testiä. On siinä ehkä viivanpaikka? Mutta en näe siinä kyllä väriä...
 
Pikaisesti täältä lomanvieton hulinasta kommentoin :happy::

Murkku mä kyllä uskon, että olet ovuloinut ihan varmasti. Päräytät sitten parin viikon päästä tuplaviivat rtestiin.. :wink:p

PikkuMinskin testissä mäkin näin haalean viivan, mutta saattaa olla, että on viivanpaikka. Kuten Murkku aiemmin mainitsi, niin niihin tosiaan tulee tuollaisia. Voihan se tietty olla, että sulla se siitä vahvistuu kunnon viivaksi.. :rolleyes::)

Larissa voisko sulla kuitenkin olla kiinnittymisestä johtuvaa vuotoa..? :joyful: Pidän peukkuja sun plussaamiselle, elä vielä heitä kirvestä kaivoon. :wink

Omassa navassa ei mitään ihmeellistä. Ovulaatiosta ei ole mitään hajua, kun en ole tikuttanut. Edelleen rennoissa fiiliksissä mennään ja hyvä niin. :grin

Mukavaa Juhannusta kaikille ja plussatuulia jokaiselle! :smiley-bounce016

enu kp17/31
 
Enpä taas muista mitä piti teille kirottaa..
Mutta

Minski on saanut hyviä uutisia jee! Ja kyllä mäkin tossa testissä jotakin näen :)

Soma(ko) kyseli hää päivästä? Ens kuun lopulla vasta.. Koska susta tulikaan rouva? ;)

Niin ja sit en enempää muistakkaan.. :D

Luulenpa että jään vähän taka alalle näistä foorumeista.. Mutta kaikille toivon silti sydämenipohjasta sitä pientä nyyttiä kainaloon asti tulevaksi! Joten alkakaahan testailla niitä plussia +++ :) <3
 
Nuuhkulle hyviä hääjärjestelyjä! Tuuhan ees joskus moikkaamaan :) plussatuulia sinnekin!

Minski, kyllä siinä ainakin viivanpaikka näkyy!

Larissan tuhrulle hus! Kiinnittyminen kuulostaa paremmalta ;)

Murkku, mulle kävi oletettavasti (ja toivottavasti) kans noin tässä kierrossa, et aloin testaamaan vasta just huipun jälkeen. Ihan samannäköset testit ku sulla. Huomenna ois oletettu dpo 12 ja testin paikka. Vaikka ei oo kyllä vieläkään mitään oloja, mutta testaan, jotta voin pe lopettaa luget. Tiistaina alkais uus kierto ni maanantaina ehtos vielä lääkäriin ilman menkkoja.

Ihanaa juhannusta naiset!
 
Mariska, ihana ajatus, en oo vielä edes kerennyt miettimään. :) mulle sopis esim. Su 28.6. Sit ois kp jo 32, joten tuskin tarttis testejä tuhlailla :)

Larissan tuhru hus pois!! Rentouttavaa juhannusta teillekkin!

Ihanaa kun te vahvistette ja luotte muhun uskoa. <3 mä kans alan kääntymään siihen, et ovisplussa olisi tullut lauantain puolella jos olisin testannut. No la, su ja ma on talleteltu, et ei auta kuin toivoa...

PikkuMinski, valitettavasti mä oon noita saanut viimeisissä kierroissa ja tilanne edelleen tämä. Mutta todella toivon, että sinulle ei käy samoin <3 voi kumpa!!!! <3

Enulle juu juu todellakin plussaan parin viikon päästä :D oikein rentouttavaa lomaa sinulle myös!

Nuuhku, senkun keskityt nyt rouviintumiseen ihan rauhassa ja tulet sitten takaisin kertomaan hyviä uutisia :)

Liisu, kiva etten oo ainut joka liian myöhään testailee, lohduttaa aika paljon tieto että samalta näytti sullakin, joten me ollaan oltu vaan mattimyöhäisiä tässä kierrossa :)
 
Nuuhku ensi vuonna vasta elokuussa rouvaudun :)

Pikkuminskin testissä mäkin nään viivanpaikan. Saisi kyllä teillekin se plussa tulla.

On. Kp22/28-30 Voidemaista valkovuotoa taas havaittu ja reilusti. Niin oli viime kierrossa sama juttu. Ajattelin, että en testaa ollenkaan. Teen testin vasta jos täti myöhässä. Aloitan yövuorot tänään ja lueskelin ajatuksella kirjotukset läpi..nyt on kerinnyt vaan pika lukea :(
 
Nuuhku ihanaa häiden järjestely aikaa! Se on niin ihanaa se ennakkoon fiilistely♥

PikkuMinski mäkin nään sen viivanpaikan tuossa, mutta noi pregchekit tosiaan nykyään antaa aina noita viivanpaikkoja ja jopa turhia haamuja. :( en uskalla siis innostua. :(

Toivottavasti Larissa sulla sentään ois kiinnittymistä ha kaikki tuhru oli vaan täällä osoitteessa teidän muidenkin puolesta. Oli sitä kuitenkin seitsemän(!) päivää.

Mä oon ollu nyt vähän taustalla taas. Kovat ketutukset näissä menkkahormoneissa. Jännittää kamalasti se maanantainen lääkäri. Ootteko muut ollu yksityisellä ensikäynnillä? Kun mitähän siellä tapahtuu..?

Plussatuulia erityisesti juhannustestaaja porukalle! Muut sitten perässä plussa-aaltoon! :)
 
Meritähti90, juu juhannuksen jälkeen testi.

Minski :(

On. Tosiaan testi pitäs tehä jussin jälkeen, mutta mehän ollaan anoppilassa ja pitäs sitten ajaa yli 500 kilsaa joko ketutuksessa tai vaaleanpunaisten pilvien takana. Katsoo nyt... Pitää kysyä miehen mielipidettä.

Viipsukka kp 23/29-33?
 
PikkuMinski, niin siis tosiaan, voihan se olla että mullakin on ollut jotain tarttumisyrityksiä ja sen takia tullu niitä haamuloita, voi kumpa tuo sinulla nyt vahvenisi!! <3
 
Muurahainen, mustakin näyttää siltä että varmaan sait lh-huipun häntäpään kiinni. Vai ootko muuten saanut noin vahvoja viivoja, jos on ihan puhdas nega? Mä oon sain samankaltaisia viivoja siinä kierrossa kun tikutin siihen asti, että viiva alkoi haaleta. Muuten en saa noin vahvaa testiviivaa suhteessa kontrolliin, kuin lh-huippua ennen tai jälkeen. Täytyy toivoa, ainakin teillä on tallettelut kunnossa! :)

Haikaranyytti, onnea töistä!

titem, hyvä että mä en oo ainoa joka käy lukemassa lasketun ajan palstoja. Tai mulle käy niin, että aina kierron loppupuolella käyn vaklaamassa toiveikkaana, sitten se taas jää... Hyvää lomaa!

PikkuMinski, nyt kun katon uudestaan, mäkin näen tossa viivanpaikan ainakin! Voi kumpa se vahvistuis. :Heartred

Rosann, plussatuulia maanantaille! :)

Lucky no kumpa sun mies innostuis edes juhannuksen kunniaksi.

Mymmelisti, kesä on hieno aika syntyä, sit vaan kesävauvaa tekemään. :)

Larissa, kuulostaa sangen oudolta, että lääke jonka oot saanut tiputtelua varten, voi aiheuttaa sivuoireena tiputtelua. o_O No joo, oletettavasti jos sun tiputtelu on johtunut keltsin vajaatoiminnasta, ja terot korjaa sen mutta aiheuttaa sitten musta syystä.

enu, hienoa että rento filis on säilynyt! :)

nuuhku, viettäkää ihanat häät, ja tuuthan joskus taas moikkaamaan meitä!

Liisu, plussatuulia huomiselle! :)

Soma, tsemppiä piinapäiviin.

Sabetti, mulla oli viime viikolla ensikäynti yksityisellä. Mulle ei silloin tehty testejä vaan juteltiin lääkärin kanssa tilanne läpi. Se kertoi eri hoidoista ja mä kerroin mun kierrosta kaiken minkä tiesin. Ihan hyvä kun oon kirjoittanut vihkoon ylös ovikset ja kierron pituudet, osasin suoraan kertoa.

Viipsukka, ymmärrän ongelman, hankala päättää kumpi olis järkevämpi.
 
Takaisin
Top