Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Soma, juuu plussat on meille ja monelle muulle laitettu tilaukseen :wink Mulla oireet on kyllä aina samanlaiset loppukierrosta, toi terolut vaan voimistaa niitä kaikkia...

Nyytti, voin mie olla sulle Parissa :wink :grin Kuulostaa eksoottiselta :grin Ja luultavasti se on keltarauhanen, joka ton kivun aiheuttaa. Vaikka dpo 8 sopisi kiinnittymisellekin niin se ei varmaan munasarjan tienoilla tunnu (ellei kipu jotenkin säteile sinne...) Mutta mun veikkaus on keltsi! Vai muka osaan hyvin selittää, hehe :grin Lueskelen vaan liikaa kaikkea netin ihmeellisestä maailmasta, kun liikaa kiinnostaa kaikki :grin

Mymmelisti, mene maanantaina sinne labraan vaikka onkin kp 6. Tuskin se NIIN tarkkaa voi olla, kun ei kerta nyt jussina ja viikonloppuna voi mennä! Jos näin myöhään illasta alkoi menkat, niin mun mielestä se lasketaan, että huomenna ois kp 1.
 
Ei mulla kiinnittyminen ees käyny mielessä,on tosiaan sellasta sykkivää aalloittain tulevaa. Keltsin sykkimistä se on :)
Tarkoittaakos se nyt sit et kierto on menetetty jo kun tälleen sykkii?
Menkkajomoja ei vielkää tunnu,joten en usko tädin saapuvan huomennakaan eli lutis pidentynee :)

Mua ompeluttaa kamalasti.. Tähän aikaan ei voi enää koneita käyttää kun tyttö heräis,mut piirsin seuraavan koon leggarikaavat sille ja alan leikkelemään kankaita :)
 
Muokattu viimeksi:
Nyytti, ei tietenkään sun kierto ole vielä menetetty! Keltarauhanen toimii jonnekin ekan kolmanneksen puoleen väliin, jos on tärpännyt :wink Keltarauhashormonin tuotanto tehostuu entisestään, jos kiinnittyminen tapahtuu, kun hcg jotenkin boostaa sitä. Eli voi olla jopa hyvä merkki :wink Muakin ompeluttais, mutta ei oo aikaa ja ompeluhuoneessa on kaaos :grin
 
No hyvä,,googlailin vaan niin vastaan tuli joku keskustelu, jossa puhuttiin jotain että jos keltarauhanen sykkii kierron loppupuolella niin hedelmöittymistä ei oo tapahtunu blaa blaa.
Mut parempi etten kuukkeloi,kysyn vaan sulta :D
 
Heipsondei kaikille : )
Olen ollut reissun takia nyt vähän sivussa ja kysta ultra siirtyi 2.7 kun piti olla torstaina :( no ei maha mtn .... Joten clomit alotankin sitten vasta heinäkuun lopussa eli viel yks kierto jonka pitäis alkaa ensviikolla ku täti tulee ... Mutta tänään vihdoin hain GELEE ROYALE:a ja mamma vitamiinit tilattu 2 purkkia + foolihappoa syön ni kauan ku mammavitskut saapuu... Nä on nyt ne "mömmöt" millä alottelen :D ja minä ampiaisallergikko kokeilin gelee royalia ja tadaa hengissä olen ei mtn oireita :) vaik paraskaveri valvo mua suunnillee 112 valmiiks näppäiltynä :D
Parasystäväni kertoi paripäivää sitten olevansa vk12 raskaana . Saman ikäinen ja yrittivät 4kk. Onnellinen olen hänen puolestaan ja minusta tulee taas kummi. Mutta olen varmaan itsekäs mutta en voi tunteilleni mtn mutta purskahdin itkuun, tuntui kun koko maailma oli revitty jalkojen alta ja usko vaan hiipuu omasta nyytistä :( olenko ainoa joka kokee näin raskaasti jos joku tärkeä on raskaana? :( vaikka ei se minulta pois ole mutta sattui vain ihan helkkaristi!!! Mutta kai ajatukseen tottuu ja oppii iloitsemaan kunnolla viellä tästä. Mies onneksi tukena. Että tämmöistä minulle tänne reissuun. ( uudella reissulla jo nimittäin kuopiossa ) :D anteeksi omanapailu !


Mitäs tänne muuta kuuluu muille?
Suuret pahoittelut kp1:stä ja plussatuuulia kaikille <3
 
Heipsan pitkästä aikaa !

Mymmelisti mulle sanoivat että on tarkkaa mennä 3-5 kp , mutta ei kai se nyt kuitenkaan voi ihan kiveen kirjoitettu olla.
Mä varasin ajan 29.6 joka olis mahdollisesti kp4 , on siinä sit +-1pvä :)

Tsemppiä beislan inssiin ja tärppionnea kilokaupalla :)

Samoin Murkulle suuret tsempit ja tärppi onnet !! :)

Olipa hyvä Minski että kaikki on kuitenkin parhain päin :) nyt vaan yritys kunnolla käyntiin ja mä toivon koko sydämmestäni plussaa sinne !!

Plussatuulia kaikille ja mä jo innolla odotan teidän juhannus plussia ;)

Täällä kp 21/28-29 eikä mitään ihmeellistä. Olen nyt ollut polventakia saikulla ja tänään lääkäri soittaa kuvista :(
Tuntemuksia ei juurikaan, välillä repäisee hassusti nivusissa.
Enpä tähän kiertoon kyllä paljoa ladannut , kun ensi kuun alussa on sitten lääkäri aika :)

Mukavaa päivää ihanat !!!!
 
Soitin naistenklinikalle ja ovulaatio on tapahtunut, oli hyvin noussut. En kumminkaan saanut mitään lukuja.
Ensi kierrossa sitten meen kp 3-5 toisiin verikokeisiin.
Jatkohoidot/suunnittelu on sitten kun laparoskopia on tehty, eli vaan sitä kärsivällisyyttä sen ajan ootteluun.

- mymmelisti kp 2/29 yk 35
 
Haikaranyytti, harmi et siel ultra siirtyi mut ehtiihän sinne myöhemminkin :) nyt vaan nappeja naamaan, nautit kesästä ja miehestäs ;) kyllä teillekin vielä se pienokainen suodaan kun aika on oikea!

Mariskallakin alkaa olla aika jännät paikat siellä!

Mymmelisti, toi kärsivällisyys ei ainakaan mulle sovi näissä lapsijutuissa :D mut yrität nyt malttaa mieles ja ajatella, et siel on jo suunnitelmaa valmiina teitä varten <3 voi kunpa te jo pian saisitte pikkuisen aluille!

Pikkusen viel masentaa ettei nää pupuilut nyt sattunu oviksen kaa hyvin mut ei voi mitään. Vuorotyö rajottaa niin hyvin, toinen tekee aamuu ja toinen iltaa ni ei sängyssä paljoo tarvii muuta ku nukkua :D
Mutta odotellaan. Kyllähän se kertakin vois riittää :D
 
Meritähti, kyllä se kertakin voi riittää, mullakin vaan kerta eikä edes oviksesta (toistaiseksi) hajuakaan. Ehkä menee harakoille mutta toivoa on! :) Joo ja oon kyllä monta kertaa saanut olla kiitollinen meidän luovuttajasta. Tänä aamunakin suostui ennen töihin lähtöä, vaikka minä hölmö nukuin känny äänettömällä, enkä huomannut että se olikin herännyt paljon aiemmin kuin sovittiin ja yrittänyt soittaa. Pikkasen joutu odottamaan siis, mutta vauhdilla kyllä lähdettiin ovesta ulos. :grin

PikkuMinski, huh mikä helpostus! Aivan ihme toimintaa siellä, mutta pääasia oli lopputulos eli varmasti saatte vielä sisaruksen pojalle.

Larissa, peukut pystyssä että tuhru pysyy poissa!

Mymmelisti, pahoittelut kp1:stä ja siitä että verikokeet siirtyy ensi kuuhun. Hankalaan aikaan päätti täti saapua, mutta ensi kuussa ei sentään ole näin pitkää pyhää sotkemassa aikatauluja. Hyvä että ovulaatio kuitenkin tapahtuu.

Nyytti, hyvä että oot jo paremmalla mielellä. Noi keltsin sykkimisen tunteetkin varmaan vaihtelee niin paljon eri ihmisillä, että tuskin niistä voi ainakaan varmasti päätellä että ei olis tärppi käynyt.

Mami91 hyvin sanottu, mustakin on ihanaa kun täällä voi kysyä kaikkea. :)

Soma, toivottavasti sun kosteus olis raskausoire. :wink

Hileinen, hienoja uutisia! Hyvä ettei aukkari sattunut ja oviskin tulossa pian.

Haikaranyytti, ei ihme että tuntuu raskaalta tollaset uutiset kun pitkään ootte yrittäneet. :sad001

Mariska, hyvä että lääkäri on pian, toivottavasti osaavat auttaa siellä.

On. Saatiin tosiaan inssi tehtyä tänä aamuna, mutta ainakin eilen vielä o-tikku näytti negaa. Testaan ehkä mielenkiinnosta tänä ja huomeniltana, mutta jos ovis oliskin vasta la, en saa sitä tikkuun kiinni kyllä vaikka testaisin vielä retkeltä paluun jälkeen. Sikäli toivon siis että saisin plussan tänään tai huomenna, niin tietäis milloin odottaa menkkoja ja tietty sen että parhaan tietoni mukaan ovis on tapahtunut. Mutta jos ei tule, niin näillä mennään. Kp14/28-32
 
Haikaranyytti, tuttu tunne, mut ajan myötä tohonkin turtuu ja loppujen lopuksi ei tunnu enää miltään se että joki läheinen ilmoittaa olevansa raskaana. Mukavaa lomailua teille!

Mariska, kp-kaimani. Täälläkään ei mitään tuntemuksia, ellei eilistä järkyttävää päänsärkyä lasketa. Voi kumpa sun nippailut tarkoittaisi jotain hyvää :)

Mymmelisti, ihanaa, että arvot oli kohillaan. Harmi että joudut ensikiertoon asti odottelemaan, mut eiköhän kesällä aika mene nopeasti <3

On: ei taas mitään eilinen järkyttävä päänsärky jäänyt onneksi taakse. Vahva tunne on siitä ettei sitä ovulaatiota tapahtunut tässä kierrossa. Aiemmin olen tuntenut jommalla kummalla munasarjoissa poltetta, tässä kierrossa en sellaista huomannut. Kierto ainakin venyy hienosti...

Muurahainen kp 21/30, dpo 2?
 
Muurahainen : hyvä tietää etten ole ainoa <3
Sainkin iloisia uutisia tänään että näyttää kovasti siltä että olis loppu kesäks töitä!! :) ihanaaa ja sit 1 vuoden rutistus ja valmistun joten tähtään nyt lokakuussa raskaaksi niin valmistun ennen äippälomaa :D toki saa se aijemminki tulla :p
 
Toivotaan Beisla, et molemmille riittäis nää yhet kerrat plussan saamiseen ;)
(Tai meil oli myös kp17 ja 18 pupuilua, kp21 sain ovisplussan eli ei noil aikasemmil talletteluil tee oikee mitää)
Jotenki tuun aina niin hyvällä tuulelle ku teil on noin ihana luovuttaja! :D

Eiks tääl oo ketää testaajiii?? :D ei voi kaikilla olla kierto niin samoissa, et vast juhannuksen jälkee päästäis testei kattelee ;)

Mä ajattelin etten enää hanki ovistestei ku en aiemmin saanu niihi mitää viivoi mut sit ku sainki sen ovisplussan kiinni ni päätinki ens kierros ostaa niit myös! Onnistumisesta saa aina mukavaa lisäpuhtia ;) kaapissaki vaa yks pregcheck raskaustesti. Sillä mennää sit tarvittaessa parin viikon päästä!

Meritähti kp 23/29-65 dpo1?
 
Haikaranyytti ihan tuttuja ajatuksia.
Alkuvuodesta avauduin ystävälleni tästä lapsiasiasta ja hänellä oli suht sama tilanne. Nyt sitten soiteltiin ja hän kertoi olevansa 15vko raskaana. Itku tuli, sekä onnesta että pettymyksestä. Että miksi kaikki muut mutta en minä. Samalla on sellainen olo, että en ole oikeutettu valittamaan vielä mistään - vasta yk9 menossa. Mutta ystäväni raskaus on oikeasti niin upea juttu. Heillä yritystä 10 kuukautta ennen plussaa.

Kävin eilen lukemassa tuolta 'Laskettu aika helmikuussa 2016' ryhmän keskusteluista juttuja ja bongasin sieltä useamman käyttäjän statuksella 'ehkäisy pois 5/15, plussa 6/15, laskettu aika 2/16' <-- miten on mahdollista :D Tää ryhmä on kyllä niin osuvasti nimetty! Ei tää voi olla näin vaikeeta :D

Mulla työt pulkassa ja loma alkaa. JES! Lähdetään tästä reissuun, mutta seuraan puhelimella tapahtumia. Sillä on tosin niin rasittavaa näpytellä kommentteja, että voi olla että palaan ensi viikon lopulla - toivottavasti onnittelemaan teitä muita plussista. Itse pääsen mahdollisesti testailemaan ensi viikon lopulla.

titem kp19/28 yk9
 
Minä testasin kp28 ja yhtä lohduton kuin aina :'( dpo 13-14
 

Liitteet

  • 1434537150827.jpg
    1434537150827.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 196
Takaisin
Top