Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onneks tässä porukassa kukaan ei vedä hernettä nenään jos josku vähän sekoilee tai antaa vahingossa vääriä faktoja :) Täällä on kyllä niiiin hyviä tyyppejä! :happy: Jotkut ketjut on hirveen negatiivisia, siellä melkein elävältä syödään millon minkäkin asian takia ja on vähän sellasta pätemistä ja arvostelua jne. Onneks oon löytäny tieni tähän ja tohon raskaaksi ketjuun, missä meillä on huippu yhteishenki ja jos joku uus sitä yrittää tulla saastuttaan negatiivisilla jutuilla/arvostelulla niin ei onnistu siinä :)
 
Muokattu viimeksi:
Mulle saattaa joutua vielä väänteleen, aivot on välillä( aika useinkin nykyään ) niin töötillä että on kiva jos joku jaksaa selventää asioita :)
 
Mäki oon vähä blondi et kyl niitä ratakiskoja saa iha urakalla väännellä :"D
Mut ihana et tääl on avuliaita ja tietäväisiä tyyppejä <3
 
En oo vielä testannu, en usko et mun ees tarvii :D
Verikoe joka otettiin 8.6 oli progesteroni ja siis en tajuu edes et mikä tai miten sitä tulkitaan.. Pitää soittaa huomenna naistenklinikalle ja ehkä sit saan selville. Huomenna onneks vapaa, kun tonne voi soittaa vaan 9-11 :/

Nyytti, mennään edelleen samoissa päivissä :D kp31/29 dpo en tiedä (womanlogin mukaan dpo15) eikä ees oo mitään menkka fiiliksiä, mut kerkeehän ne tulla !
Vai oonko niin sun kierrossa mukana, et ei ala ennen sua ? :D

Toi dpo juttu! Mä oon vasta nyt alkanu hiffaa sen! Meillä kumminki yritystä jo 34 kiertoo ja odotetaan 35! :D haha
Tää naisen vartalo on niin omituinen kapine, et ei sitä aina tajuu! Varsinkaan kun pitäs vielä laittaa kalenteri mukaan :D
 
Mymmelisti, progesteroni eli keltarauhashormoni otetaan noin viikko oletetusta oviksesta ja se kertoo, että onko ovulaatiota tapahtunut ja onko hormonia tarpeeksi, jotta raskaus olisi mahdollinen :wink Joko sulla on se tulos? Mulla oli viime kierrossa s-prog. 21,7 eli ovis on tapahtunut, mutta jostain luin, että sen pitäisi olla vähintään 30, jotta raskaus voisi alkaa...
 
Ei oo tulosta vielä.. Luulin et pitää soittaa omaan terveysasemaan niin kuin se labra rouva silloin sanoi, mut ei siis pitänytkään kun naistenklinikalle, sanoi nainen puhelimessa tänään ja sinne naisten klinikalle voi soittaa 9-11 tai ainakin semmonen aika tossa paperissa on, eli huomenna soitan.
ja kiitos selvennyksestä tosta keltarauhashormooni asiasta :)
 
Täällä alkanu pahin ketutus helpottamaan,onneks :)
Munistuntemuksia on,juilahtelee. Mutta se on ihan tavallista mulla oviksesta menkkoihin. Tais vasemmalta irrota viimeks,kun siellä tuntuu enempi. Menkkajomoa tää ei kyllä mielestäni ole.
Huomenna lähden lasten kans pienelle kesälomareissulle,ihan vaan päiväksi jyskälään sukuloimaan. Kiva pieni irtiotto arjesta silti :)

Larissa,mun luuri muuttaa sut aina Parissaksi,ihan joka kerta :D älä siis ihmettele,yritän kyllä muistaa käydä sen korjaamassa :)
 
Tämän päivän ovistesti selkeä nega, eli se sunnuntainen oli vahvin plussa mitä sain tikulle talletettua. Eli jos mulla ovis on tapahtunut niin talletteluja tehty DPO 0, -1 ja -2.
Mutta jotenkin nyt tuntuu siltä, että ovulaatiota ei tapahtunut. :( hieman harmittaa...

Pikkuminski, aivan mahtavia uutisia!!! :) onnea!!!

Muoks. Onko muilla koskas ollut ovulaatiota aikaan tajutonta päänsärkyä? Mulla siis tänään yli kuusi tuntia särki pää niin kovaa, ettei mikään lääke auttanut, makasin vain kylmä rätti päässä ja yritin nukkua sen kivun pois. En edes muista koska noin kovaa olisi sattunut. Samalla vielä etosi todella paljon, oikein mitään ei pystynyt suuhun laittamaan. Oksennusta ei tullut...
 
Muokattu viimeksi:
Huh, tervehdys taas kaikille! Oon taustaillut kun on tylsä kierron vaihe eikä oikein mitää sanottavaa.. oon hengessä mukana ja tykkäilen kuitenki! :) :)

Täällä on monella taas jännät paikat, tsemppiä ja peukkuja! :)

Pikaisesti napaa: klinikalla käyty. Aukkari tehtiin ja putket on auki! Ihmeen kivuttomasti meni, vaikka jännitin. Labraan meen viikko oviksesta ja samoihin aikoihin viedään se simppanäyte. Kesäsulku sattuu väliin, eli tuloksia ja hoidon suunnittelua päästään alottelee joko heinäkuun lopulla tai elokuun alussa. Luultavasti clomit saan, kun pitkien kiertojen vuoksi en ehkä aina ovuloi. Ja kuulemma muniksia "vois olla enemmänkin", "mut ei tää toivoton oo" :D Ja hei: gelee vissii tepsii ku nyt kp8 folli jo 13mm ja ovis n. viikon sisään! Eli aikaistuu ja mun pitkä kierto lyhenee! Jee! Jäi hyvä fiilis käynnistä - nyt hommat etenee. :)

Hile kp8/31-38 yk11
 
PikkuMinski mahtavia uutisia! Kaikki on siis aivan mahdollista :Heartred Miten ihanaa!

Itse söin alkukeväästä pari kiertoa Teroluteja, mutta eipä ne muuta tehneet kuin pidensivät (jo valmiiksi säännöllistä) kiertoa muutamalla päivällä. En oikeastaan tiedä miksi gyne niitä määräsi, ehkä niistä voi olla jotain apua jollakin tasolla. On niitä edelleen tuolla kaapin perällä ja reseptillä myös.

titem kp18/28 yk9
 
Mä oon vähän miettiny josko kokeilis geleetä kans.. Vehnis ei vissii ollu mun juttu,tai ainakin kierrot heitteli ja ovis myöhästy viikolla ja ylikin pari kertaa annoksen noston jälkeen. Voi toki olla et kierto ois alkanu heittelemään anyway,mistä näistä tietää :)
 
Mulla tulee tuonne vasemman munasarjan kohalle sellasta sykähtelevää kipua,onkos se nyt sit se keltsi joka aiheuttaa näitä tuntemuksia?
Larissa osaa niin hyvin aina selittää näitä juttuja,niin kerros mitä tapahtuu kun tältä tuntuu ja dpo8 menossa :)

Murkku,ehkä se pitää kokeilla :) onkohan merkillä väliä? Luulen et odotan ens kierron alkuun ja sit haen,niin ei tääl oo kun yks luontaistuotekauppa mistä saa sit mitä saa.
Tuntuu jotenkin ettei ole mitään toivoa jos tekee jo valmisteluja ens kiertoon,tavallaan luovuttamiselta, niin en halua ennakoida kuitenkaan kun kai sitä pien mahdollisuus aina on :)
 
Muokattu viimeksi:
Siis alko kramppaa ja sieltä täti kurvas ilkeesti yötä myöten kylää!!! :(
Eli onks tää sit viel se kp 31 ja huominen kp1
Ja hitto! Kp3-5 osuu pe-su eli en taida päästä labraa jos se kp 3-5 on pakollinen :(

Yk 35 lähti käyntiin!
 
Voi ei Mymmelisti.. :(
Niin kai se virallinen laskentatapa on,et jos kuuden jälkeen alkaa niin kp1 on vasta seuraava päivä,ite en oo tätä koskaan ymmärtäny saati käyttäny kyllä. Tärkeintä kai et laskee aina samalla tapaa :)
 
Voi Mymmelisti! :( onpa huono tuuri labran kanssa jos oikeesti on noin! Voi juhannus! Vaikka ei kai kp 6 luulis ihan mahdoton olevan..
 
Mymmelisti, voi itku, mutta kyllä mun mittakaavassa on että jos tämän vuorokauden puolella menkat alkaa niin se päivä kun vuoto alkaa on kp1, vaikka kello olisi 23:55...

Koskaan aiemmin en missään muualla kuin täällä ole kuullut tuosta laskutavasta, että jos kuuden jälkeen alkaa menkat ni olis vasta seuraava päivä kp1. Ja oon aika paljon kuitenkin ollut tekemisissä näiden asioiden kanssa.

Ei ne neuvolassakaan ole koskaan kysynyt mihin aikaan menkat alkoi vaan ihan vaan minä päivänä.
 
Takaisin
Top