Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pikkuminski ymmärsinkö väärin että olitte jo saaneet tuomion että kummassakin vikaa? :o hyvä näin kuitenkin! :)
 
Pikku Minski: hienoa ettei teissä todettu mitään vikaa. Voihan se raskaus vielä yllättää ja ei teidän tarvitse miettiä ehkäisyäkään? Saako kysyä miksi ette halua kokeilla clomeja? Mä olen nyt rohkeana vanhana rouvana aloittamassa clomit ensi kierrosta, mutta jos ei tärppää luget+clomit yhdistelmälläkään niin sitten kyllä meikä luovuttaa. Siinä on sitten kaikki kotikonstit kokeiltu.

Juhannustestaajille plussaonnea!
 
Beisla, hyvä että siellä asiat rullaa ja että luovutusten määrä on luovuttajalle ok :) Olette kyllä huipputyypin löytäneet! :)

PikkuMinski, WHAAAAAT?! Mutta toihan on loistava uutinen! Teillä on aivan hyvät mahikset vielä???! Hienoa! Päivän paras uutinen oli kyllä tämä :)

Meritähti, mulla on kans oviksen aikaan etovaa oloa eli hyvältä kuulostaa :) Vissiin aiheutuu siitä, kun hormonit muuttuu niin äkkiä (testosteroni ja estrogeeni laskee, lh nousee jyrkästi ja keltarauhashormoni lähtee nousuun).


Napaa: Jes! Eilen ei tullut kipua terolutin ottamisen jälkeen :) Kuuma tuli kylläkin taas ja posket helotti :grin Muutenkin aamulämmöt on nyt korkeammat kuin mun normaalissa kierrossa (tässä vaiheessa lämmöt olisi lähtemässä jo laskuun yleensä) eli sekin lienee merkki siitä, että kerrankin keltarauhashormoni riittää :) Nyt kun se tuhru vielä jäisi tulematta... Yleensä alkaa dpo 5-7 ja nyt on dpo 5. Tissit on pirun kipeät ja kuivasta kaudesta ei ole tietoakaan. Valkovuotoa lorisee ja edelleen on kirkasta limaa niin kuin oviksen aikaan o_O :grin

Larissa kp 22/27-31, dpo 5
 
Pikkuminski: hyvä juttu et ei oo mitää vikkaa niin ei tarvitse mitään hoitoja tai clomeja tai muita syömään.
Ootteko miettiny jotai muuta mitä voisi kokeilla? Esim just niitä homeopaattisia jota pepe ja hänen mies kokeili? :)
Toivottavasti ihan luomusti tärpääis!

Ei kuulu eikä näy tätiä, TÄTI EKSYITKÖ?? Huhuuuu?
Tulee vaa mielee yksi kysymys kierrot miksi, oi miksi venytte? D:
Juhannukseen taitaa osuu verikokeet :(

Tänää pitää yrittää muistaa soittaa terkkarille!!! :)
- Mymmelisti kp31/29 yk 34
 
PikkuMinski, aivan loistavia uutisia! ;) nyt vaan peitot heilumaan ni eiköhän plussa pärähdä :D

Mymmelisti, ootko testiä vielä tehnyt? :)

Kiva Larissa, et kivut vähä hellitti :D teilleki niin kovasti plussaa jo toivois <3 olis mahtavaa jos sulle lääkkeistä olis apu :) tuhru saa jäädä unholaan!
 
Mymmelisti, hitsin täti missä viipyy :mad: Saisi joko tulla heti tai sitten himmailla sen aikaa, että voisit otattaa ne verikokeet jussin jälkeen! Tuu sitten kertomaan mikä se sun edellisen kokeen (oliko s-prog eli keltarauhashormoni?) tulos on :) Voidaan vertailla :grin Mun kp 5 otettuja verikokeita ei ole vieläkään omakannassa :mad:

Kuka on nyt lähipäivinä testaamassa? Haluan nähdä plussatikkuja! :grin Mulla lähtee viimeinen terolut nassuun sunnuntaina ja se olisi dpo 10 eli silloin aikaisintaan testaan.
 
Mullakin on hillopäivät odotettavista vasta ens viikon alkupuolella, joten yritän kyllä venyttää testaamista sinne, että menkat ois myöhässä :grin
 
Siis joo saatiin tuomio! Mulla hormonit tasoa menopaussi ja miehellä kaikki päin persettä!

Totuus on tarua ihmeellisempää; mun kokeet otettu ihan väärään aikaan (alku kierron koe ok, mutta oviksen jälkeen jäi ottamatta kokonaan) ja miehen näytteessä AINUT - oli määrä! Ja se määrä tod.näk. johtui siitä, että se oli työn ja tuskan takana koko näyte :/ Liikkuvuus, tiheys ja simppojen määrä olikin kaikki ok :O

Mulla otetaan ens kierrossa vielä oikeaan aikaan hormonikokeet. Tähän mennessä tiedetään, et munasolun kypsyy (n.2cm) ja ovis + tulee, mutta nyt tutkitaan irtoaako.

Mä olen kuin tuuliviiri ja elän 0-100 nanosekunnissa... Mun pää ja avioliitto ei kestä hormoneja ;) . Ja en kestäisi kasvavia riskejäkään. Me mennään luomuna ❤

Ja ei meille tule mitään ehkäisyä :D

-PikkuMinski kp27/28-30, dpo13 tai 14 ja yk21-
 
PikkuMinski,wau mitä uutisia! Ihan mahtavaa ettei mitään vikaa löytynykkää ja iso MUR että kokeita otettiin väärään aikaan ja teidät saatiin uskomaan että jotain isompaakin vikaa olisi!!
Nyt vaan tärppionnea ja kokeilkaa tosiaan homeopaattisia luomujuttuja jos niistä ois pientä apua :)

Larissa,hienoa ettei kipua enää tullu ja näpytkin katos! Mulla se yks ja sama, iso ja punainen keskellä leukaa.. :D
Aika samoissa mennään mekin kierron kans,niinku moni muukin :)

Meritähti,ovia on salakavala kuten tätikin ;) mut jospa se yksikin kerta riittisi ja saattaahan siellä olla ed kerroista sinnisimppoja odottamassa ;D

Mitähän vielä piti..

Mä oon ollu jo pari päivää ihan raivotar. Vituttaa niin lujaa et tuntuu ku pää räjähtää,huoh!!
Ihan kamalaa..paha olla. Mut jospa se siitä,ei tää normaalia ole.
Kp ois 31 ja dpo8. Ei vuotoa eikä menkkajomoja, jei :)
Paremmalta siis näyttää tää kierto kun viimeks. Pari päivää sillon oli pahat menkkajomot,ennenkun vuoto alko kunnolla dpo9.
 
Muokattu viimeksi:
Auttakaas nyt :) löysinki kaapin pohjalta viel yhen ovistestin ja se on nyt toi kp22. Omaan silmään näyttäis toi eilinen kp21 paremmalta.
Eli jos ovis oli eilen kp 21 ni olisko tänää siis dpo0 vai dpo1? Oon ihan pihalla näistä :D mut innoissaan ku ekaa kertaa sain noin vahvan viivan !

Sit jollain oli se taulukko hedelmällisimmistä päivistä? Voiskohan linkkaa tänne jos löytyy :)
Seksiä oli kp 17,18 ja sit 21.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    975.1 KB · Katsottu: 163
Meritähti, toi aiempi näyttää tosiaan tummemalta ja plussalta. Eikös dpo -2 ollu prosentuaalisesti paras, mutta teillä on kyllä ollu seksiä just hyviin aikoihin,hyvät mahkut on raskautua :)
 
Meritähti ovishan on plussan jälkeen muistaakseni yleisimmin 24-48 tunnin kuluessa. Eli jos oot eilen saanu plussan niin sullon ovis joko tänään tai huomenna.
 
Useimmiten ovis kai on vuorkoauden kuluessa O-plussasta, mun ovistesteissä sanotaan että kun testi näyttää Lh-huipun niin siitä 24-36 tunnin kuluessa on ovis, mutta monissa laskureissa ym lasketaan ton 24 tunnin mukaan. Mutta testeissäkin on eroja että kuinka tarkkoja tai herkkiä ne on :) Edelleen teillä silti on hyvät mahkut raskauteen, toivottavasti parin viikon päästä saatte R-testiinkin plussan! :)

Eikös tossa raskaana ketjussa sanottu että kun ovistesti on plussa niin sillon on dpo0, itekin oon tota miettiny että miten se dpo oikeesti lasketaan?
 
Mami, o-plussa on dpo -1, ovis-päivä on dpo 0, sitä seuraava dpo 1 jne. Sama lukee tossa taulukossa hieman eri tavalla selitettynä ja englanniksi. :wink
 
Larissa, Hups, miten en huomanutkaan että se lukee tossa taulukossa, voi nolotus :oops: No mutta tulipa asia selväks kun joku sen ratakiskosta väänsi :grin
 
Takaisin
Top