Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmu ihanaa lomaa teille! Ja hyvää synttäriä myös :) Meillä starttaa kotimaan road trip ensi viikolla miehen kanssa. En malta odottaa!

Kyfi86 ja Larissa, Voi jospa ei menkkoja teille kuuluisikaan - olisi ihana jos saisitte plussa-aallon liikkeelle. Voisin ensi viikon loppupuolella hypätä siihen sitten kyytiin :D Rautaisia hermoja ja plussatuulia siis sinne! Ne on niin piinaavia ne viimeiset päivät ennen menkkoja/plussaa kun kaikki on vielä mahdollista ja sitten pohtii että alkaako vaiko eikö ja mitä jos ei ja jos/kun ne kuitenkin alkavat paitsi että jos... Argh! :D

Nuuhku onneksi on nyt jotain mukavaa tulossa vaikka kurjaa, että täti saapuikin. Ihania valmisteluja ja juhlahumua sinne!

Susanne, joo - ollaan virallisesti siirrytty tjottailusta yrittämiseen :D

Mulla jauhaa pyykkikone. Pitäisi saada kaikki lomakamppeet valmiiksi kasseihin, että päästään torstaina töiden jälkeen nopeasti reissuun. Jotenkin toivon, että kun kroppa on ollut niin kamalassa stressitilassa koko kevään, niin nyt voisi sitten rentoutua ja raskautua ja mitä kaikkea mukavaa :)
 
Meillä on näköjään sama kp, Larissa :)

Mä oon niin stressaantunut tuolla työpaikalla, mutta nyt tänään oli niin mukavaa. Johtuu vaan siitä, että työkaveri on lomalla ja mä voisin aloittaa lomani plussatestillä. ;) Siirtyisin toimistohommiin, eikä tarttis kuunnella naputusta....

Viipsukka kp 21/29-32(33) dpo 7?
 
Täällä selvitty risteilystä. Mukavaa oli mutta jalat kyllä huutaa hoosiannaa :grin Mies oli tyytyväinen kun voitti pelaamalla takasin hyvän osan laivalla käytetyistä rahoista, 1,60€ laitto rahaa masiinaan ja voitti melki 70€, uskomaton säkä :joyful:

La-su välisenä yönä oli munis/alamasukipuja ja nyt ei oo mitään, oispa ollu kiinnittymiskipuja. Jotenkin ei vaan oo enää toivoo että se plussa tulis vaikka vasta 12 yk menossa. Ois kyllä mahtavaa juhannus jos tulis se plussa :)

Mami91 kp 22/26-28 dpo 7-8

Plussatuulia puhkun kaikille!!!! ++++++++++++++++++++++++ :talk017
 
Muokattu viimeksi:
Rosann, toi pms-ketutus voi olla keltarauhashormonin syytäkin! Eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon :wink

Hipsutin ja Nyytti, juu mieluusti kärsin jos vaan loppukierron tiputtelut saa pois ja plussan tiskiin :grin

Nyytille plussatuulahduksia! Avaa nyt sinä se juhannuksen plussatili :wink Hyvältä kuulostaa :)

Hipsutin, sun matkasuunnitelmat kuulostaa IHANILTA! Ovisonnea myös sinne!

Beisla, netin ihmeellisestä maailmasta sain selville, että laktoosia on lääkkeissä, jotta ne on helpompaa puristaa tabletiksi. Enpä tätä älynnyt ennen kuin reseptin sain... Mutta onneksi noi laktaasienstyymit näyttää toimivan :) Varmaan voi sun tiputtelu johtua aukkarista. Ootko jo luovuttajaan saanut yhteyden, että ehdittekö tehdä inssin ennen jussia?

Nuuhku, pahoittelut menkoista :sad001 Mutta pistätte pikku kakkosen alulle sitten avioliitossa :grin

titem, siellä voidaankin olla tyytyväisiä, sillä kaikkenne olette tämän kierron eteen tehneet! Nyt vaan nautitte kesästä, juhannuksesta ja toisistanne :wink Iso plussapuhuri myös sinne! Ps. joo kyllä saa olla tulisilla hiilillä tämän kierron lopussa, kun ei tiedä tuleeko plussa vai menkat ja jos tulee menkat niin milloin (kun terolut saattaa myöhästyttää). :grin

Soma, samoille päiville ootellaan menkkoja (siis plussaa :wink)

Viipsukallakin siellä sama kp! Mutta mulla on kylläkin vasta dpo 4, kun ovis oli myöhässä :grin

Mamin kanssa mennään myös aika lailla samoilla päivillä!

Nyt tehdään naiset juhannuksen molemmin puolen tänne oikein plussien hyökyaalto!!
:talk017


Larissa kp 21/27-31, dpo 4
 
Ei tää voi olla näin vaikeeta...
Tän päivän ovistesti jo huomattavasti eilistä haaleampi... Eli tikkuun en saanut ovisplussaa kiinni. Kokeilen vielä huomenna... Limat olleet kyllä hyvin ovismaiset...

Muurahainen kp 19/30
 
Larissa toivon todellakin sitä plussaa :) Mutta nyt rupesin miettimään, että onko mulla ovis ollut sillon kun laskurit ilmoittaa. Tänään iltapäivällä kauhee toispuoleinen munis kipu, joka meni tunnissa ohi. Että oisko ollu nyt vasta ovis. Vai oisko ollu kiinnittymisestä. Tai sitten ihan muita kipuja.

Murkku onhan teillä peitot heilunu? ;) Ihan vaan varuilta. Teille toivon plussaa kyllä sydämeni pohjasta ♡
 
Soma, keltarauhasen toiminta / keltarauhashormoni voi aiheuttaa noita muniskipuja luteaalivaiheen aikana. Nimim. luitko mitä nämä terolutit (=keltarauhashormonia) tekee mulle... :grin Kuulemma keltarauhanen tuottaa hormonia sykäyksinä, joten siitä yhtäkkiset kivut. Mutta voihan se sulla olla kiinnittymistäkin :wink Kp:t ainakin täsmäisi.
 
Muokattu viimeksi:
Pientä nippailua ollu mahassa, mut ei täti saapunut tänään :( harmi vaan, koska kp3-5 pitäs käydä verikokeissa ja se menee aika hankalaks kun ei uusi kierto alkanutkaan tänään.
Tänää olis voinu jo soittaa terkkaan tuloksia siitä viimesestä verikokeesta, mut unohdin!

Huomenna olis taas sata asiaa mitä pitäis muistaa..
Voiskohan sen tuloksen nähä omakannasta???
Niin ja millanenkohan se vastaus on ? :D pakko kattoo näkyykö omakannassa..

Niin ja mulla jo parempi fiilis!
Rupee aina hymyilyttää kun näkee raskaana olevia ja tulee se ajatus, et joku päivä mä saan olla noin "iso" :) ja sellanen hetki, et hetkeksi katoo sinne haavemaailmaan. :D

Nyt siis kp30/29 yk 34
 
Hei naiset!
Yövuoroputki takana ja en ole ehtinyt väsymykseltä kuin pikaisesti lukemassa teidän juttuja. Huomenna otan itseni ajan tasalle ajatuksen kanssa :D plussatuulahduksia puhaltelen kaikille!!
 
Niin menee siis hankalaks kun kierto ei alkanu tänään ja kp 3-5 pitää mennä labraan eikä välttämättä työ anna periks just sillon ja nyt vielä tulee viikonloppu.

Ei ollu omakannassa, mitään koe tuloksia. Siellä oli kyllä se naistenklinikan gynen kirjotus! Oli aika jännä jotenki lukee.. :)
Nyt vaan oottelee, et kierto alkaa niin pääsen verikokeeseen ja ehkä myös saan sen laproskopia ajan :)
 
Vähä omaa napaa nyt!

Eka ovistesti mihi tuli vähä voimakkaampaa viivaa eikä olla pariin päivää pupuiltu! Vitttu. Eikai toi viel oo plussa? Vois yrittää täs viel ennen nukahtamista hyödyntää jos siitä enää mitää apua on :(

Hitto ku viikonloppuna ei tullu pupuiltua. Ja toi oli vika ovistesti mikä oli kotona, ehkä pitää käyä huomenna ostoksilla ;)

Eli en oo juhannustestaajissa, taitaa tulla pidempi kierto :) tälle päivälle womanlog ennusti ovista.

Meritähti kp 21/29-65
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    539 KB · Katsottu: 166
Mymmelisti,ihanaa että oot hyvillä fiiliksillä taas :)

Meritähti,mulle toi ois plussa,toivottavasti saitte/saatte vielä hyödynnettyä :)

Täällä ei oo vuotanu yhtään jei. Päivä oli kiva ja ilta ihan kamala,joten balanssissa mennään:D lapset nukahti vasta 23 aikaan ja nyt käymässä itekkin koisiin.

Jos lutis ei lyhyeks jää niin Jussin yli vois vuodotta selvitä :)
 
Soma, terolutit on synteettistä keltarauhashormonia ja ne aiheuttaa mulle karmeita munis-kramppeja :D eli joko sulla on sama juttu oman hormoonituotannon kanssa tai siellä on ollut kiinnittymistä ;)

Meritähti, mun mielestä toi on plussa :) ovisonnea! Ps. En minäkään juhannuksena vielä testaa :D

Nyytti, Jeee! Jospa siellä olisi vihdoin the kierto! ;) tuhrun poissaolo on hyvä merkki ;)
 
titem, toivottavasti loma toimii rentouttajana. :)

Viipsukka, ärsyttävää jos töissä on koko ajan tekemisissä jonkun hankalan ihmisen kanssa. Toivotaan että pääset toimistohommiin!

Mami, voihan se tärppi kuitenkin käydä. Kumpa olis kiinnittymistä! Hyvä toivo kävi kyllä sun ukolla laivalla.

Larissa joo, viimein sain luovuttajan kiinni.

Muurahainen, oisko se sun eileinen voinut olla plussa, jos limat viittaa siihen?

Mymmelisti, toivottavasti ei osu verikokeiden kp:t just juhannukseen.

Meritähti, onhan siitä apua jos sait miehen vielä kellistettyä. Jotkut saa kyllä plussan noin että toinen reuna vaan vahva, en tiedä onko sama kaikilla.

Nyytti jes, hyvä että tulee lisää päiviä ilman tuhrua!

On. Juteltiin tosiaan luovuttajan kanssa, ja huomenaamuna tehdään inssi. En tiedä tikutankon vielä huomenaamuna, ehkä mielenkiinnosta tänä iltana vaikka ei se enää aikatauluja muuta. Sit vaan toivossa eletään, että ovis tulee ajallaan. Retkelle en kyllä tikkuja kanna, edes varmistaakseni että ovis on tullut.
Selitettiin hälle myös klinikkakäytäntöä, eikä hän edelleen pelästynyt vaikka sanottiin että lahjoittajan pitää käydä luovuttamassa viidestä kerrasta ylöspäin. Onneksi klinikka on hänen kannaltaan kätevässä paikassa, niin ei tule olo että rasittaa liikaa. Kp13/28-32
 
Nyytillä kuulostaa kyllä hyvältä ettei viel vuodot oo alkanu! :) toivottavasti ei alakaan ;)

Saatiin eilen illalla/yöllä viel pupuiltua mut siihen sit jääki. Harmittaa tosi paljon kyllä. Olispa ovis ollu viikko sit ni olis ollu tosi hyvät mahikset! Heti ku ei pariin päivää harrasta seksiä ni tietty ovis tulee :D

heräsin tänää ihan hirveeseen etovaan oloon, huh. Pitää mennä aamupalalle varmaankin.
Mun mielest jossain aiemmassakin kierrossa oletetun oviksen aikaa oli ällöttävää oloa.

Enää kaks työpäivää ja sit vapaille!! :) pitäis siivoilla ja pakata juhannuskamppeita!

En oo mikää leipuri todellakaa mut tekis mieli leipasta juhannukseks joku ihana mansikkajuustokakku! Nam.
 
Takaisin
Top