Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tääl on taas kotiuduttu mökiltä :)

Mymmelisti ja beisla ei nyt yhtään masennu siellä! :hug013

Larissa nooh mä. Epäilen kyllä että ois ny tulevaa rouvaa onnistanu :D mut toivossa on hyvä elää ;>

Mikäköhän se dpo ois tai kiertopäivä tällä viikkoo kai sen tätipunaisen pitäis kurvata paikalle ehkä to? Tai pe? Tai la? :D
 
Kyllä tosiaan jotain tapahtuu, mut miksi ei voi olla sellaista kotitestiä, että tietäis tapahtuuko ovulaatio kun lh huippu on saavutettu...

Mimmulle hyvää matkaa ja onnea! :)
 
täällä mennään kp23/28-30 ja dpo5 jos nyt en ihan väärin muista :) menkkojen pitäis kaiken järjen mukaan alkaa tulevan viikon vaihteessa/alkupuolella, vaikka sitä hiukan toivoo että jospa ne kuitenkaan ei alkais:p no mutta, ei auta kuin odotella ja r-testejäkään ei ole nyt kaapissa odottelemassa ja ajattelin että rauhassa (niin varmaan :grin) odottelen tuonne ensiviikkoon jos ei menkkoja ala näkymään..:angelic:
 
Mimmu, hyvää matkaa ja nauti! <3 :)

Murkku, sellainen testi olisi kyllä tarpeen! Toivotaan, että siellä tosiaan se ovis tapahtuu eikä vaan lh nouse :)

Kyfi, samoihin aikoihin on meillä menkat (kröhöm plussa ;) ) odotettavissa :)

Huh huh. Vielä 3 päivää ja sitten saa juhannuksen lepäillä! :) aikamoisen sivuoireen antaa noi terot, nimittäin vasenta munista jomottaa aina aika kovaa muutaman tunnin pillerin ottamisen jälkeen. Siis tuntuu siltä että se räjähtää... AUTS. Mutta näillä mennään :)

Larissa kp 21/27-31, dpo 4
 
Murkulle ovis tärpit ja Mimmulle ihanaa lomaa ♡

Viittitkö murkku nyt plussata ku sit mäki taas jaksan uskoa omaan mahdollisuuteen ;)

Meillä huomenna THE lääkäri :/
Muutto lähenee ja oon myyny puolet huonekaluista ja kuoseista :O Saan viimein isomman pyykkikoneen ja uuden astianpesukoneen ja oman pihan ❤ Tosin siihen pihaan ei istutuksia mahdu ;)

Nyt niitä plussia KIITOS ❤
 
Täällä vuoto alkaa jo häippäseen ja pahin masennus menny ohi. Ekat pari päivää meni sillä fiiliksellä, että itku meinas päästä aina ko vessassa kävi ja vuodon näki. Tämä kierto nyt ottaa sitten rennommin ja taustailla teitä :)

mh- Kp4
 
Mimmu, nauti matkasta <3 olispa ihana jos pääsis johonkin aurinkoon nautiskelee vähä punaviiniä :happy:

Kyfi, toivotaan et plussa sielt tulee ;)

PikkuMinski, ihana et oot onnellinen uudesta pyykkikoneesta ja tiskikoneesta :D mut ne on aika välttämättömiä, en mä ainakaa pärjäis ilman tai huonoilla tommosilla ;) onks teil niin pieni piha ettei sinne mahdu istutuksia vai onks se piha täynnä terassia? :)
Mullakin olis hirvee muuttokuume. Tulee kateltua kaikkia kämppiä aina, mut ei (onneks) oo tullu mitää "toi on pakko saada" fiilistä :D muuttaminen on aika rankkaa.

mh-, hyvä et alkaa fiilikset vähä paranee jo :) se alkumasennus tädin jälkee on tuttua monille :(

Meritähti kp 21?/ 29-65
Voiskohan olla jo kp21 :o kauheeta vauhtia tää kierto menny jos en iha päi hemmettiä muista kiertopäiviä :nailbiting:
 
Murkku, viiva näytti kyllä hyvältä, kyllä se ovis on tuloillaan, talletteluiloja sinne!

Pikku Minski: tsemppiä lääkäriin!

Täällä dpo 7 ja niin ärsyttää kaikki ( täti tulee se on varmaa)
 
PikkuMinskille isot tsempit huomiseen lääkäriin, toivottavasti jotain toivoa lekurikin näkisi eikä vaan antaisi masentavaa "tuiskin onnistuu" tuomiota. Nykyään on niin paljon lääkkeitä ja keinoja kuitenkin :)

Larissa, aiheuttaapa kivoja oireita,mutta hyvän asian puolesta onneksi! Jaksuja :)

Mimmulle ihanaa lomaa,mä oon niiin kade ja tahtoisin kans etelään! Haikeudella muistelen parin kk takaista Espanjan reissua ja sitä lämpöä ja meren pauhua, aaaah..Tahttoo!

Täällä pienempi kattelee Kaapoa ja mä alan tekemään kunnon su aamupalaa. Pekonia ja munia,esipaistettua patonkia uuniin, rypäleitä ja kirsikoita yms. välillä on vaan pakko herkutella ;)
Flunssa yrittää iskeä päälle pahemman kerran,pari viikkoa jo saanu sitä vastustettua vaikka muu perhe sairastanu.
kp ois 30 ja dpo7. Menkkajomot kesti vaan hetken eilen onneks, eli toiveita on ettei tiputtelu tänään alakkaan. Alaselkä on ihan julmetun kipeä, juilahtelee oikein.. :/
Mutta nyt siis jänniä päiviä, että piteneekö lutis viime kierrosta ja jokapäivä on plussaa kun vuoto ei ala :)
 
Viikonloppu vierähti ja kävin puhelimella lukemassa teidän kuulumisia mutten kerinnyt viestejä näpyttelemään. Nyt ovat vieraat lähteneet ja yritämme miehen kanssa jaksaa viimeiset päivät töissä ennen lomaa.

mh- , tuttuja fiiliksiä menkkojen jälkeen. Rauhaa ja lempeyttä sitten vaan tähän kiertoon.

Tiedän putoavani korkealta ja kovaa jos menkat taas alkavat. Nyt kp17 eli onhan tässä melkein pari viikkoa aikaa tarkkailla ja panikoida. Nyt on vaan jotenkin sellainen "olo" että olisi tärpännyt. Tosin onhan näitä oloja ollut ennenkin ilman mitään sen kummempaa tulosta...

PikkuMinski, ihanaa, uusi koti ja piha! Mekin muutimme pari kuukautta sitten ja on ollut ihana laittaa uutta (ja isompaa) kotia. Tsemppiä huomiselle!

Muillekin piti kaikkea toivotella, mutta jos nyt vaan kollektiivisesti toivotan ihanaa juhannusviikkoa (keleistä huolimatta) ja armollisuutta itseä kohtaan. Oli sitten pizzanaama tai sen +10kg ahdistama. Minullakin kasvot kukkivat ja parin vuoden takaiset kesävaatteet eivät todellakaan enää mahdu päälle vaikka normipainossa edelleen olenkin. Vanhoja kuvia katsellessa vähän pisti masentamaan että ai noin hoikka olen joskus ollut. Mutta olen päättänyt, että rakastan jokaista hyllyvää ja pehmeää kohtaa tässä kropassa enkä suostu tämän ahdstavan fitness-buumin alle. Mutta toisaalta kun tämä koko raskautuminen on niin fyysistä puuhaa, että pakostihan sitä ajatukset tähän kroppaan keskittyy.

titem kp17
(Ja peitot heiluneet tässä kierrossa kp:t 6, 11, 12, 13, 14 ja 16, että nyt haloo vaan sinne kohtuun, olemme miehen kanssa omat osuutemme hoitaneet vink vink.)
 
Meritähti pihaan ei tuu istutuksia kun se tulee täyteen aktiviteetteja tuolle pienelle miehelle :D

Meillä tulee ihana muutto! Koko heinäkuu aikaa siirtää tavaroita ja välimatka ei montaa kilometriä ole :)

Lääkäriin lähetään hyvillä fiiliksillä! Jos ei luomuna tule niin ei sitten tule ollenkaan. Oon jo aika sinut asian kanssa...
Laitoin myyntiin kaikki pojan tavarat settinä... siis ihan kaikki! Siinä olisi jollekin vaunuja ja kaukaloa vaille täydellinen setti ensimmäiselle 2 vuodelle ;)
 
No ni tääl alko menkat.. Mut enpä oo ees pettynyt enään.. Nyt on kova touhu saada kaikki häitä varten valmiiks niin ei kerkee murehtiin :)
 
Mimmulle mukavaa lomaa :)

Murkku toivotaan, että sieltä ovis tulee eikä pelkkä lh nouse :)

Nuuhku millos susta tulekaan rouva? :)

PikkuMinskille tsempit lääkäriin!

Tänne ei mitään ihmeellistä kuulu. Vatsa on ollut turvoksissa vaan. Ensiviikon alkuun tädin tulo ajoittuu, jos on tullakseen. Soma kp20/28-30
 
Huh! Olipas tänne tullu viestejä! En oo kerenny lukemaan 3 päivään kun työyöt oli sen verran kiireisiä ettei foorumille kerenny ja yövuorojen aikaan tuntuu usein ettei sitten ehi paljoo muuta kun nukkumaan ja pitääkin taas lähteä töihin. Ja ollaan suunniteltu meidän kesän lopun Euroopan matkaa, alkaa jo odottmaan kesälomaa! Ollaan lähdössä kiertämään autolla 4 viikoksi Eurooppaa, nyt ollaan saatu jo hahmoteltua reittisuunnitelmaa ja huvila varattua etelä Ransakasta St. Rafaelista jonne sitten tulee muitakin kavereita. Välillä tuntuu hyvältä saada ajatuksia vähän muuallekin kun vaan vauvahaaveisiin! :)

Mhlle tunnistan itseni hyvin tuosta mielialasta, etenkin tämän kierron ensimmäisinä päivinä tuntui että mentiin todella syvissä mudissa. Kummasti se fiilis kuitenkin lähti nousuun. Toivottavasi siellä myös pian fiilis kohenee! Ehkäpä kesän rentoilu tuo teille plussan :Heartred

Hileinen Siellähän asiat on läåhtenyt nopeasti etenemään! Hyvä näin! Toivotaan että kaikki ois kuitenkin kunnossa ja aukkari auttais niin että plussa tulis jo tähän kiertoon! :)

Murkkulla Ovis näyttäis olevan ihan oven takana, eikun vällyjen väliin hyödyntämään!

Pisama Täällä peukut ja varpaat pystyssä, että inssi onnistuu ja kyytiläin

Mimmu Hyvää matkaa ja nauttikaa!

Pikkuminski Tsemppiä lääkäri käyntiin, tule kertomaan jälkeen sitten kuulumisia! Muutto kuulostaa hyvältä, onnea uutteen kotiin!

Lucky Joko flunssa alkaa hellittää? Monilla hampaan poisto nostaa kuumeen, se on ihan tavallista. Toivottavasti menee nopeesti oireet ohi!

Larissa Mulla on hyvä fiilis sun puolesta, uskon että plussa tulee, nyt kun oot saanu Terot käyttöön! Kyllä sitä varmasti kärsii mielusti hyvä asian puolesta, mutta toivottavsti Terojen sivuoireet laantuis.

Mymmelistille ja Beislalle Lähetän täältä teille positiivista ja iloista mieltä! Toivottavasti mieliala nousee

Nuuhku Pahoittelut tädin saapumisesta :Heartred Sais kyllä jäädä saapumatta seuraavan kerran! Tsemppiä häähumuun!

Piti vielä monelle muullekin laittaa jotain mutta en enää muista keille kaikille! Yritän taas nyt kommenttoida aktiivisemmin :)

Piinailijoille tsempit, pitäkää lippukorkealla! Toivotaan että saadaan tänneketjuun plussa aalto aikaiseksi!

On. Ovista en nyt tähän kiertoon tikuta kun ovistikut oli meidän Prismasta loppu, enkä nsitten jaksanu lähteä niitä muualta metsästämään. Ja meillä on ueampi vieras tällä viikolla kyläilemässä niin senkin puolesta on helpompi olla tikuttamatta. Tosiaan veljen perhe tulee tänään muutamaksi päiväksi meille. Pääsee tas kummitytön kanssa temmeltämään ja näkemään toista kuukauden ikäistä vauvaa. Juhannukseksi taas on tulossa talotäyteen ystäviä. Oviksen uskoisin ajottuvan torstaille tai perjantaille, täytyy yrittää hyödyntää vieraista huolimatta. Oviso ireita ei juuri ole, muutakun että paikat on hyvin kosteat! :happy:

Hipsutin Kp12/ 28( 26-33) yk 9
 
Mimmu hyvää lomaa ♡

Murkku toivottavasti ovis tapahtuis ja parin vk päästä saisit plussan :)

Mh hyvä että jo parempi mieli. Kyllä te vielä sen pienen saatte ♡

Rosann älä nyt vielä heitä kirvestä sinne kuuluisaan kaivoon :) montako kiertoa teillä meni keskenmennyttä tehdessä? Nyt kaikki juhannuspiinaajat plussaamaan!♡

Nyytti kehittelee sie kunnon hotelliaamiaista ;)

Titem siellä on hyvin talleteltu! ;) ja sulla on hyvä asenne omaa kroppaa kohtaan :)

Pikkuminski lääkäritsempit! ♡

Nuuhku onnea tulevalle rouvalle ja ehkäpä te sitten rouvana ja herrana saatte pienen aluille :)

Hipsutin mökin haluun kiertään eurooppaaa! :D paljon tollanen matka tulee kustantamaan ja paljonko kilometrejä tulee? :)
 
Susanne voimia :hug013 Kumpa siell olis nyt joku kyydissä.

Nuuhku, pahoittelut menkoista, mutta onnea lähestyvästä rouvautumisesta. :)

Rosann, en tiiä jos keho tosiaan voi tottua lääkkeisiin. Mä kyllä toivon että mun ultra oli vaan liian aikasin, mutten menee aukiolotutkimuksen "tuubien rassaus" ihan hukkaan.

Pisama, kuuulostaa kauhealle sun kivut, toivottavasti johtuu vaan lääkkeestä. Ja toivon niin kovasti, ettei teidän tarvitse mennä rankempiin hoitoihin.

Lucky, voi kai hyvin olla allergiaa, jos kerran lääke auttoi. Tosin itsellä kun ei ole, niin varmasti en tiedä.

Larissa, kuulostaa tosiaan oudolta että laktoosi olis jotenkin merkittävässä osassa terojen toimintaa. :rolleyes: Kun niin moni ei sitä kuitenkaan siedä.

Liisu, toivottavasti onnistuu lähetteen saaminen.

Muurahainen jes, tuohan näyttää jo hyvältä tuo ovistesti. Näköjään ne hormonit on sittenkin nousussa. :)

Mimmu, hauskaa lomaa, Andalusia kuulostaa ihanalta! Tosin mä en tiedä sieltä muuta kuin hevoset, mutta ne on upeita.

Kyfi, tsemppiä rauhassa odotteluun. Toi kyllä auttaa jonkin verran, kun ei ole testejä kaapissa.

PikkuMinski, ihanaa kun poika saa pihalle leikkitilaa. :)
 
Kyfi, jospa menkat ei alakaan tällä kertaa. :wink

mh, sama juttu mulla menkkojen alkupuolella, kyllä se siitä vielä. :hug013

Meritähti, kuulostaa tosi hyvältä jos oot onnistunut unohtamaan kiertopäivät. :)

Nyytti, toivon sulle piinapäiviä lisää että olis ainakin pidempi lutis!

titem, sulla tuntuu olevan hyvä asenne sun kropan kanssa. :) Toivottavasti tärppifiilis osuu oikeaan!

Hipsutin, Euroopan kiertoajelu kuulostaa ihanalta! Mäkin oon haaveillut sellasesta, mutta tuskin ainakaan tänä vuonna tapahtuu.

On. Mulla vähän tuhruttaa, mutta oletan sen johtuvan aukkarista. Lääkäri sanoi että sen jälkeen voi tiputella, tosin en tiedä kuinka monta päivää on normaalia. Tutkimus oli kuitenkin perjantaina. Mutta silti luulen että johtuu siitä, kun ei mulla yleensä ole tiputtelua tässä vaiheessa kiertoa. Kp12/28-32
 
Susanne: mulla oli kierukan poiston jälkeen yhdet kuukautiset ja siitä sitten heti tulin raskaaksi. Joten kaikki uskovat että raskaudun, kunhan kierto toimii. ( paitsi itsellä alkaa toivo hiipumaan)

Nuuhku pahoittelut tädistä

Hipsuttimella ihana loma tiedossa!
 
Takaisin
Top