Ei tää voi olla näin vaikeeta!

lucky juu poika on suomen kansalainen, isä on ilmeisesti pistän jotai juttui vireille tosi uskottavil valheil ja ollaa nyt sit jumis viimisten tietojen mukaan. siis jopa oikeudel, sosiaalitoimel ja ulkoministeriöl on dokumenttei et sil on mielenterveysongelmia ja narsisti unohti vaa ite viel mainita et on patologinen valehtelijakin (kulkee se suvussa). sosiaalitoimee otettu yhteyttä mut eivät ol vastanneet ollenkaan. en saa tietoa pojasta keneltäkään. kiitos tuesta.

nennaa juu ei ne kuuntele poikaa. sos.toimi oli et työntekijä kattoo onko aihetta toimiin ja tarkastaa pojan oloi. kiitos tuesta.

tääl ei ihmeit, annoin rahat kälylle ku ranne kipee ni en pystyn neuloo takkia ja ku en saanu mittoi ees ni vaikee tehä. ihme väsymys on kokoajan ja mieli herkkä...

positiivista: tänään päivän positiivisuus kiteytyy yhteen sanaan TYTTÄRENI <3 seisoo ite välil ilman tukea vähä aikaa ja eilen työns tuolia eteepäi ja käveli pitäen tuolista kii kuten taaperokärryä käyttäs...fiksu tyttö.

päivän huumori teille eilisistä uutisista suomesta... ootteko kuullu lahden syömälakosta jonka irakilaiset turvapaikanhakijat alotti eilen aamul... alko aamiaisen jälkee ilmeisest ja osa lopetti tai piti paussin lounasaikaan... eiks oleki hyvä syömälakko? mä nauroin vedet silmis ja niin ukkoki ku kerroin ja sama äipän kohal.
 
Gatusa, juu aika paljon tulee seurattua tuota mitä "vieressä" tapahtuu ja nauroin kans ett joojoo :D
Kunhan ei tänne laittaisi vaan niitä pakolaisia, pelkään niin kuollakseni ett tännekin tulee sama raiskaus/varkaus/rikosaalto ku muissakin paikoissa, joutuu ajamaan muutama kymmentä kilsaa seuraavaks lähimpään kauppaan ku yksin en uskaltaisi pakolaisten keskelle mennä ku on niin suuret kulttuurierot, mikä on tosi surullista :(
Oon kyllä niin pettyny suomen viranomaisten toimintaan poikasi suhteen. Toivottavasti kysyvät poikasi mielipidettä asiaan ja myös kuuntelevat sen. Voikun jotenkin pystyis auttamaan...
 
nennaa usko pois kunha pääsen suomee ni mäCpistän kyl sellasen myrskyn siel ettei ol nähtykää...minähä en poikaa sille jätä en tasan tarkkaa. mulla on sitäpaitsi selkärangas sellai tunne et poika tulee takas piakkoin. näin unta kerran siitä ja ukkoki näki vastaavaa unta joku aika sit. sanotaanko näin et pojan isä kyllästyy kohta poikaan ja viimeistää isänpäivänä riemu repeää tai sit ku on sen häät jälleen kerran... A) poika saattaa tehä mun miehelle isänpäiväkortin B) kieltäytyy osallistumasta häihin ja menemästä kirkkoon koska on muslimi. C) poika ei suostu syömään sianlihaa eikä liivatetta. D) koulust otetaa yhteyttä sosiaalitoimeen koska poika kiusaa koulussa ja mahollisest hokee että haluaa äidin luo tai mummin luo.
 
Ja en siis ole rasisti tai mitään, toivottavasti kukaan ei niin nyt ajattele miusta. Ei ne pakolaiset itsessään pelota, ihmisiähän hekin ovat, vaan se suuri määrä ja kulttuurierot. Pelkään ettei he sopeudu tarpeeksi pian omiensa joukossa ku taas yksinänsä heillä ei olisi vaihtoehtoja kauheasti. Pelkään vain ja toivoisin ett edes tällänen pikkupitäjä jossa ei ole vaihtoehtoa mennä kilometrin päähän toiseen kauppaan jos ensimmäisen pihalla parveilee pakolaisia, saisi pysyä turvallisena kaikille.
Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan, ettekä leimaa miuta nyt aivan typeräksi rasistiseksi oman navan tollottajaksi...
 
ymmärrän tunteen nennaa. noi jotka tullu on lähinnä ns elintasopakolaisia. pakolaisen ja elintasopakolaisen erottaa varmaa siitä et toisel ei o mitää ja syö mitä tarjotaa ku toinen tulee rahoinee ja hyvis vaatteis ja alkaa valittaa ruuast. en minäkää ol rasisti eikä ol ongelmaa siis turvapaikanhakijoiden kans mut mun mielest ne pitää seuloa sillai et kellä oikeest on tarve ja kellä ei koska ei meilläkää ol varaa kaikkia elättää. sit ku mm irakist turvapaikanhakijat pääosin 20+ ikäsiä miehiä ei juurikaa naisia ja sama muist maist ni ei se oikei vaikuta et ois turvapaikanhaussa vaan helpon elämän ja papereiden, sit ku saa paperit (helpoiten avioliiton kautta suomalaisen avul) ni kutsutaaki koko perhe vaimo, lapset, sisarukset, vanhemmat ja muut sukulaiset. olen meinaa vierestä nähny yhen vastaavan tapauksen eikä ollu kivaa kateltavaa ku eka huijattii naimisii ja sit ku paperit ja kaveri raskaana ni tuliki kotimaasta vaimo lapsineen ja seki vaimo paksuna. kato suomessa ku saa paremmin rahaa lapsista ku kotimaassa. kaveri joutu asuu kerrostalos ja eka emäntä muutti hein omakotitaloo kersojen kans kunnes talo myytiin ilmeisest hein palattua kotimaahan vissii en ol varma missä ovat.
 
Muokattu viimeksi:
Vähän samaa mieltä olen Gatusa, tuntuu typerältä antaa apua sellasille jotka pärjäisivät ilmankin, kun taas oikeasti hädänalaiset saattavat jäädä näiden elintasosurffareiden jalkoihin...
 
Diabolicat vähän sama täällä, pari kiertoa sitten oli viimeinen mahdollisuus että olisin saanut parempaa äitiysrahaa entisen palkan mukaan. Mutta ei vaan osaa lopettaa (tauottaa) yritystä!
Meillä on eri tilanne hoitojen suhteen kun ollaan naispari, ja yleensä lähdetään liikkeelle insseillä ja klinikan soluilla. Me kun mentiin oman luovuttajan kanssa, toisaalta oma toivekin oli klinikkainssit mutta eivät myöskään ehdottaneet ensin lääkehoitoa. Vasta kun selvisi, etteivät siittiöt kestä pakastusta suostuivat määräämään mulle Letroja.

Tyttötiikeri hyvä että sun tyttö on paranemaan päin. Toivon hurjasti että teillä onnistuu nyt tallettelut!

Muurahainen toivottavasti luget tosiaan lyhentää ja säännöllistää sun kiertoa. Onko luget ja terot niin, että estää ovulaation jos ne aloittaa liian aikaisin?
Geleestä, en ehkä uskaltais ottaa kolmea jos purkissa lukee 1-2 päivässä.

Gatusa huh mikä myrsky, ja surettaa sun pojan tilanne. :sad001

Lucky voimia sulle rankan tien kulkemiseen. Itse en ole kokenut, mutta vierestä katsonut toipumisen kamppailua. Mun eksällä vähän samankaltaista taustaa ja oli todella raastavaa seurata. Hyvää toivon hällekin edelleen vaikka tiemme erosivat. Toivon että sinä ja sun veljes saatte palaset koottua vähän kerrallaan.

Maggie onpa hankalaa, totta kai tutkimus pitää olla tiettyyn aikaan, mutta olis luullut heidänkin tajavan ettei kahden ihmisen työaikojen kanssa ole niin helppoa säätää. Olisivat vaikka antaneet ajan ja siirtäneet sitten, jos sun laskut osuikin väärään. Mut hyvä jos/kun saat verikokeet samalla!
Voimia odotteluun, ei tää tosiaan ole helppoa. :sad001

Junttura ihana mies sulla tosiaan. Montako letrokiertoa sulla on vielä jäljellä? Toivon niin että niiden avulla tärppäisi!

Nennaa jes, hyvä että mies pääsee pian antamaan näytteen.

Viipsukka pääsikö lapsi tai lemmikki kirjoittamaan? :wink

On. Tuhrua odotellessa edelleen. Oon onnistunut melko lailla myttäämään toivon pieneksi palloksi ja lähinnä odotan tuhrua ja menkkoja. Pitäis varmaan sitten soitella klinikalle jos joulukuussa halutaa IVF:ään, kun ei sen suunnittelu ihan hetkessä tapahdu.
 
jep oli kunnon myrsky. luinpa just netistä yhen mua vastaavan tapauksen jossa isä teki samoin ja syytti lapsikaappauksesta äitiä ilman perusteita ja äidillä yh. isä sai lapsen valheil oikeus ei huomioinu ammattilaisii, pimitti nauhotteit oikeudenkäynnist, niit oli muunneltu jne. eli olen 4v10kk jumis siis tääl nyt. näköjään ku ilmeisest mul sama kohtalo ku täl äidil.
 
Mä en kyllä kerkee millään pysyy tääl mukana.. :( taidan jäädä taka-alalle suosiolla :D

Täällä vihdoin kp 1, fiilis on ihan hyvä, kuntokuuri jatkuu! :)

Tsemppiä kaikille, kovasti toivon plussia tänne! <3
 
Olen alusta asti seurannut tätä ketjua ja ennen tätä seurasin Raskaaksi 2015- ketjua. Oon ihan koukussa tähän ja päivittäin luen teidän kuulumisia. :)

On ollut ihana lukea pitkään yrittäneiden plussauutisia! <3 Surullisia uutisia myös on paljon, mutta olette todella vahvoja naisia ja teillä on mahtava yhteishenki täällä! <3 Toivottavasti jokaisen odotus palkitaan vielä, te niin ansaitsette kaikki sen oman plussan! <3

Pakko jakaa tänne tämä video, jonka tänään katoin iltalehdestä. Toivoa on aina, älkää koskaan luovuttako! ❤️

http://m.iltalehti.fi/iltvuutiset/201510020093136_v0.shtml

Ihanaa viikonloppua ja pikaista plussaa jokaiselle! <3

Annissa rv 33+3
 
Heii ihanat naiset! Oon käynyt pariin kertaan kertoilemassa kuulumisiani tuolla raskaaksi 2015 ketjussa. Siellä vaan tuntuu olevan niin paljon outoja nimiä nykyään monien tänne ketjuun siirryttyä :) täällä on (harmillisesti) paljon miulle tuttuja nimimerkkeja ja ajattelin käväistä täällä moikkaamassa teitä (: monista teistä oli mulle iso tuki keväämmällä.

Ihanaa huomata että täälläkin on tulosta tapahtunut!
Mh-, lukutoukka87, Mariska86, Liisu, Soma, Nyytti, Kube, susanne, kyfi !! Onnea <3

Kaikille paljon vauvapölyä täältä suunnalta!

Sitten omiin kuulumisiin keitä nyt kiinnostaa :)

Täällä eletään nyt rv 22+3, ja rakenneultrassa käytiin pari viikkoa sitten, jossa ujosteli pitkäjalkainen tytön tyllerö.
Jonkunmoinen väärinkäsitysten linko kävi ultrassa ollessa.. Siellä oli opiskelijoita ja puhe kääntyi aivoja tutkiessa kystaan ja kromosomihäiriöihin. Kontrolliaikaa minulle ei annettu ja panikoin jo että vauvalla onkin joku hätä. Kunnes eilen kävin lääkärillä joka ultrasi vauvaa ja kertoi kaiken olevan normaalisti eikä mitään kystaa ollut olemassakaan. Tänään myös juttelin rakenneultran tehneen henkilön kanssa joka myös lepytteli että ultrassa oli vain keskusteltu mahdollisista tilanteista ja koko asiasta oli jäänyt minulle vain väärä mielikuva :) Olo on helpottunut sen osalta ! Ja terve pieni pitäisi siis asustella tuolla masussa.

Raskausaika on sujunut alun pahoinvoinnin jälkeen hyvin ja töissä käyn edelleen. Maha on alkanut kasvaa huimaa vauhtia viime viikkoina ja vauvan liikkeet ovat alkaneet tuntua selvästi päivittäin ja yölläkin pienokainen yrittää pitää äitinsä hereillä.

Jonkun verran on edelleen pelkoa viime marraskuussa todettujen solumuutosten vuoksi jotka on nyt ollut tarkkailun alla. Luultavasti ja toivottavasti ne paranee omalla tahollaan tai sitten hoidetaan synnytyksen jälkeen. Omassa odottajien ryhmässä on kohtalotoveri jolla astetta pahemmat muutokset ja jonka raskaus mahdollisesti joudutaan keskeyttämään jos koepaloista löydetään syöpäsoluja. Todella raskaita asioita mutta täytyy vain toivoa parasta!

Mutta ihanaa syksyä kaikille naisille täällä ja muistakaa välillä antaa itsellenne aikaa levätä ja rentoutua ! Hirmuisesti vauvapölyä ja plussatuulia!

Lopuksi vielä kuva palloutuneesta olo muodostani! Ja pienestä kuva istukan alla ujostellessa.
e12d7e6a672ac10e7356cd0a73e2a34f

84713dd3062f4f69a10772bdf7ba31a6
 
Beisla, on juu. Mulla olikin ohjeistus että viisi päivää tikutetun oviksen jälkeen aloitan lääkityksen. Toivottavasti lyhentää jatkossa. :)
Eikö sulle oo määrätty lugeja, oon lukenut et yleensä noissa hoidoissa luget on ainakin otettu käyttöön, kun estää just tuhruttelua ja auttaa kiinnittymisessä?

Kukka, pahoittelut kp1:stä :( tuu takas sitten kun siltä tuntuu. :)

Anissa, ihana video, itku tuli. Voi kumpa jonain päivänä saisin mieheni myös yllättää tuolleen...

Ihanaa BB on käynyt kertomassa kuulumisia :)

On: geleet ostettu, myyjä sanoi, et tuskin on haittaa vaikka kolmekin ottaisi päivässä, mutta suositteli ottamaan vain kaksi. Taidan popsia vaan sen kaksi mitä tähänkin asti...
Ai niin ja täti pakkailee yllättävän aikaisin laukkujaan. Selkeästi oli ovuloimaton kierto toi viime kierto.

Muurahainen kp 3/35(55), yk 21
 
Annissa ja BB, kiitos mielenkiintoisista viesteistä. :) Hyvää raskautta kummallekin!

Kukka, pahoittelut kp1:n saapumisesta... :( Uuteen kiertoon uusia tuulia! Ja ei haittaa vaikkei usein kirjotteliskaan, saa täällä käväistä silloin tällöinkin. :)

Maggie kp 40 Hirvee muistaminen näissä Primoissa ku pitää ajottaa niiden otto kolme kertaa vuorokaudessa. No, tähän asti oon muistanu. Vielä tää ilta + 8 päivää jäljellä.
 
Kukka, pahoittelut kp1 :(

Maggie, aloin itkemään kun luin tuon linkkaamasi jutun. Mahtavaa miten toiset saakin tuollaisen määrän onnea, toivottavasti mekin saatais kokea sama lapsesta, perheestä ja äitinäolosta johtuva onni edes kerran❤

Saatiinpa vihdoinkin kirje kotiin ja se meinaa sitä ett loppukuusta ois aika polille!!! :) :) :)
Oon niin älyttömän onnellinen, vihdoinkin❤❤
 
Viipsukka, jäinkin vähän odottelemaan selitystä kohtuu epäselvään viestiin. Mut aattelin et tänään on perjantai, fiilis on aika lailla sama :D
 
Takaisin
Top