Ei tää voi olla näin vaikeeta!

murkku, tuo on meijän neropatti, että mun pitää aina vaihtaa salasana kännykkään, jos se sen näkee. On niin hyvä muisti. :D Ei uskois tossa tekniikan puolella, että on erityislapsi, diagnooseja mm keskivaikea älyllinen kehitysvamma, adhd... 8 vuotias, mutta kehitykseltään 3 vuoden ikäinen.
 
Naiset hoi auttakaas mua pulmassa, pulman nimi on että ottaisinko tässä kierrossa viellä terolutia vai en ? Siitä ei sanonu lääkäri mitään kun alunperi se oli kystan poistoon ja kystaa ei enää ole mutta pelko on jos nyt kierto venyy ku oon ilman :o oisko siitä haittaa? Ku vuoden resepti siitä kirjotettii mut sillä ei nyt väliä ku aina eri lääkäri ja eri mielipide miten hoidoissa etenee... Ensikierrossa siis aloitan syömään Letroja. (Söin siis 3kk terolutia putkeen.)

Haikaranyytti yk 29 kp 11/32
 
Ohoi...
Eli joku on oikeasti toivonut ja yrittänyt lasta pitempään kuin me :woot:
He olivat onneksi aloittaneet riittävän nuorina, kun todellakin voi kestää onnistuminen PITKÄÄN... Hieno homma, ja upeaa, että liitto näytti olevan hyvässä kasassa edelleen.
Pahoittelut tai onnittelut KP1:stä riippuen, mitä toivottiin - olkoon seuraava kierto positiivisesti tuloksellinen.
Täällä tulee varmaankin sellainen foorumitauko seuraavaksi: meillä meni mönkään tää kierto, kun ovista ei näy tulevan ultran perusteella (kp 12 ja 15), mutta koitamme nyt rauhoitella tilanteen, ja katsoa muutaman viikon, mihin tämä johtaa. Yritän päästä akupunktioon ensi viikon jälkeen joka toinen viikko, jos saisimme sillä tavalla kehoa ja mieltä tasapainoon.
En ole unohtanut teitä, vaikka mitään ei kuulu :happy:
Baby dust to all, toivottavasti saan nähdä hyviä uutisia, vaikka pyrkisinkin keskittymään vähän aikaa muihin kuvioihin...
 
Haha, Viipsukka, hyviä juttuja sun pojalla. Asiaa meille :)

Katjusha, voimia pettymysten kanssa painimiseen. Tämä ei ole helppoa, niin kuin on todettu. Halaus! <3

Beisla, mä edelleen uskon, että sulla on oikein hyvä mahdollisuus raskautua! Ei se tuhru sieltä ehkä sittenkään tule! Plussatuulia. :)

Haikaranyytti, voisithan ottaa terot kiertoa tukemaan. Jos vaan saat selvyyden, milloin ovis on ollut, sen jälkeen keltarauhashormoni vaan tukee mahdollista alkanutta raskautta. Odota vaik dpo 3 ja sit vaan piinaamaan. :)

Maggie kp 40, kohta 41. Päättyy n. kp 52... Huoh.
PCOS, kiroan sinut alimpaan helvettiin!
 
Ai niin, päivän positiivinen: Soman viestiin viitaten, meillä ON vielä sähköt! :) Soma, ota kynttilän valo tunnelmallisuuden kannalta. :)
 
Maggie: No ku en mä ovuloi edelleenkään en o ovuloinu missä vaihees yk29 aikana :( joten vähä huono ottaa oviksen jälkeen :(
Eka terolutkuuri kp 15 ja menkat kp 24 , toka terolurkuuri kp 17 ja menkat kp32 vika terolutkuuri kp 16 ja menkat kp 32.
Mut mietin jos ottaisin sen ni ei venyis tosta kp 32 pidemmälle :o joten onko tässä järkee teistä? Ennen terolutia oli kierto 34
 
Meilläkin on sähköt, mutta kynttilän valossa katson telkkaria ja siemailin lasillisen valkkaria, joka ei tosin maistunut... :)
 
pakko purkautua nyt. oon aikas hajalla. sain tietää meilillä että esikko on lastenkodissa ei ol isällää koska on vaaraks itselleen kuulemma. en ihmettele että uhonnu isänsä luona isällee ku ei pääs perheensä luo. sen ratkasu on psykologi, lääkäri ja lastenkoti yhdistelmä siellä näköjään. ei väliä esikon toiveista ja hyvinvoinnista kunha mun perhe saadaa tuhottua.
 
Kukka, pahoittelut kp1. :sad001 Kiva jos ehdit silti joskus kirjoittaa kuulumisia.

Bb voi onnea ihanista kuulumisista, hurjan pitkällä olet jo! :)

Muurahainen ei ole määrätty lugeja. Oon kyllä useampaan kertaan maininnut lääkärille mun tiputtelusta mutta hänen mielestään pari-kolme päivää ei vielä viittaa mihinkään ongelmaan. En sitten ole jaksanut tapella asiasta, kaipa hän tietää...
Hyvä jos myyjällä oli tietoa geleen määristä, toivottavasti niistä on apua.
Kiitos mielenkiintoisesta linkistä. Pitää vielä ajan kanssa tutustua paremmin, mutta hyviä kohtia löysin jo tuosta. Esim. tämä: "Tärkeätä on ohjeistaa naista välttämään tulehduskipulääkkeiden käyttöä ovulaatioaikana, koska ne voivat estää ovulaation." Eli tämän mukaan nimenomaan ovulaatioaika on kriittinen Buranan yms. välttelyyn. Tuota en tiennytkään! Luulin, että se vaikeuttaa kiinnittymistä.

nennaa jes, mahtavaa että kirje tuli jo. Ja kuukauden sisään jo aika! :)

Haikaranyytti, jos sulla ei tuon pidempi kierto ole ilman terojakaan, ehkä antaisin kropan yhden kierron pitää taukoa lääkkeistä. Varsinkin jos saat letroannoksen kohdilleen, sitten teroista voisi oikeasti olla hyötyä kiinnittymisen apuna.

Katjusha, olen tosi pahoillani. :sad001 Toivottavasti tauko tekee hyvää ja pääset kertomaan meille hyviä uutisia ensi kerralla.

Soma, toivottavasti olette saaneet sähköt takaisin. Täällä etelässä lähinnä tuuli kovaa (ainakin silloin kun olin hereillä), ei tätä myrskyksi voinut sanoa.

Gatusa kuinka joku voikin olla noin törkeä ja itsekäs! :mad:

Maggie saa nähdä, toivotaan. Kumpa sulla jo alkais kierto, tosi rassaavaa tollanen!

On. Tuhru ei ole vielä ilmaantunut paikalle, mutta hyvää aikaa on vielä tänään. Katsoin päiväkirjaani, ja yrityksen alun jälkeen on kolmessa kierrossa ollut vain kahtena päivänä tiputtelua, joten vielä ei syytä innostua. Laskin siis että ma pitäisi menkat alkaa. Yöllä oli kyllä jo aika kovia menkkakramppeja, taisin jopa herätä niihin. Tissit on kipeät niin kuin normaalisti ennen menkkoja. Kp26/28 yk9
muok. Näköjään kaikissa paitsi yhdessä kierrossa mun tuhru on alkanut iltapäivällä tai yleensä illalla. Pitkä päivä odotella, huoh.
 
Muokattu viimeksi:
Gatusa, johan on taas ikävämmäks kääntyny tilanne. Etkö saa Suomen päässä jotakuta luottohenkilöä/sukulaista hoitamaan pojan tilannetta? Voi kunpa selviäis pian!

Haikaranyytti, tarkotin just vähän mitä Beislakin sano et jos letroilla saat oviksen kuntoon ja bongattua ni sitten vasta ottais terot kiertoa tukemaan. Mut eihän se kierto kovin pitkä oo ilman terojakaan. Jos sen oviksen lääkkeillä saat, varmaan automaattisesti kiertokin lyhenee.

Beisla, toi Murkun linkki oli kyllä tietoa antava. Se kipulääkejuttu on kyl aika tärkeä. Olin selvitelly sitä yrityksen alussa ku kattelin raskauden aikaisia kiellettyjä ruoka- ja lääkeaineita ni Buranan tyyppiset lääkkeet mainittiin moneen kertaan. Ite siirryin siinä vaiheessa Panadoliin varmuuden vuoks. Varsinkin ku on noi pitkät kierrot ni oviksen (jos niitä ois ollu) hetket oli ja on vaikeesti paikannettavissa. Vähensin riskiä. Tietty välillä Panadol ei tehoa ja on pakko ottaa buranaakin mut kunhan ei oo jatkuvaa tai hirmu suuria annoksia.

Leppoisaa lauantaita naiset! :)

Maggie kp41
 
Heippa pitkästä aikaa! :hello En tiedä muistaako joku mua vielä tuolta ketjun alkupäästä, ajattelin minäkin vähän kuulumisia käydä kertomassa.

Ketjua olen lukenut koko ajan ja kaikki tänne tulleet plussat on lämmittäneet sydäntä :Heartred Samoin pettymyksistä olen ollut pahoillani ja toivon niin kovasti jokaiselle tämän ketjun naiselle onnellista lopputulemaa yritykselle, tavalla tai toisella. Tämä ryhmä on todella tärkeä olla olemassa ja vertaistuki täällä on todella korvaamatonta, olette ihania! :flower

Kertaan vähän omaa taustaa, meillä siis yritys alkoi 7/14. Plussa saatiin testiin joulukuussa, mutta vuoto alkoi n. viikko plussaamisen jälkeen. Niihin aikoihin liityin tänne foorumillekin vertaistuen tarpeessa. Tästä meni toiset puoli vuotta, kun uusi plussa ilmoitteli itsestään (yk 12). Tärppikierrossa käytössä oli gelee royale itsellä ja miehellä, sekä monivitamiinia olin syönyt jo jonkin aikaa. Yritysaikana mua vaivasi tuhruvuoto, jota jatkui pahimmillaan 7pv ennen varsinaisia menkkoja. Gyne ei kuitenkaan asiasta ollut huolissaan kun kevättalvella asiaa kävin selvittelemässä. Suurin osa kierroista tuhrutti 3-2pv.

Mutta tosiaan kesäkuussa saatu plussa on tuolla kasvanut ja kehittynyt hienosti, ja raskaus on edennyt jo yli puolivälin. Rakenneultrassa käytiin tällä viikolla ja kaikki oli hyvin, esikoistyttöä meille lupailtiin :Heartpink


:love2 Toivon jokaiselle teille voimia ja jaksamista yritysaikaan sekä siihen tunteiden vuoristorataan, minkä se aiheuttaa. Toivottavasti teidän jokaisen plussat on aivan nurkan takana :love2

Jellona 21+0
 
Kiitos teille kaikille ihanille naisille :) Moneen kertaan miettiny, että varmaan ois menettäny mielenterveytensä jos ei ois teiän kans saanu jakaa niin iloja kuin surujaki. Monia asioita käyny teiän kans läpi joita nyt ei ihan kelle tahansa mene huutelemaan. Taustajoukoissa elän edelleen ja mistä tuon vielä tietää pääseekö/joutuuko takas teiän joukkoon. Ens viikon perjantaina ensimmäinen neuvola ja samalla selvittävät ultralla onko kaikki ok. Sinne asti joutuu vielä jännäämään.

Murkku, plussanneisiin jos siirrät niin: yritystä 01/14 plussa 09/15 LA 05/16

Ja niin sydämmestäni toivon ihan jokaselle plussaa :wav

Mh- 7+2
 
Mh, olinkin jo siirtänyt sut plussanneisiin :D

Kivaa kuulla Jellonan kuulumisia! :)

Päivän positiivisuus, myrskyn jälkeen on poutasää, luonnosta nautittu ja ulkoiltu :)

Muoks. Mimmullako oli se kätevä dosetti, Mä meinasin nyt kans hankkia, siitä on kätevä tarkistaa onko muistanut vitskut ottaa. :)
Paljon se yhen viikon dosetti siellä teillä päin maksoi?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top