Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Gatusan perheen tilanne on tosi hankala, ikävää tuollainen. Toivotaan että aikanaan kääntyy parhain päin. Ja voimia sen kipeän käden kanssa!

Diabolicat, meille ei ainakaan puhuttu vielä muusta kuin lääkehoidoista. Riippuu varmaan miehen näytteestä, onko uimarit tarpeeksi nokkelia. :)

Omaa: Sain soitettua sinne hoitajalle, mut ensinnäkin! Tosi ärsyttävä et siellä on se takaisin soitto hommeli ku sit joutuu kyttäämään puhelinta töissä ja miettii et mihin singahtaa puhumaan vaikeita asioita! Ja toiseksi eivät antaneet mulle aukkariaikaa ennen ku on kp1! Arvasin. Ja kielsivät käymästä missään muualla että on keskitetty yhteen paikkaan kaikki hoidot ja tutkimukset. Mä niin kuulin sen naisen äänestä et se piti mua rasittavana jankkaajana ku yritin vaik miten perustella et haluun sen ajan jo valmiiks ja että tiedän kierron pituuden ku on nää primotja et miehenki aikatauluun pitää lyödä lukkoon se aika. Että semmosta.

Mutta päivän positiivinen: Oletettavasti saan ne tutkimukset samaan kiertoon! Niin nyt kuvittelisin, kunhan vaan kp1 saapuu. Tai siis sit vaan varaan sen ja sillä siisti. :)

Maggie kp 39
 
diabolicat poika on 9v. poikaa ei kuunnella vaikka tekee ilmiselväst kaikkensa että häntä kuunneltas ja että pääsis takas.

mh no niin on täysin järjetön tilanne. minäki oon yhtä pihalla kuule noist kuvioist tällä hetkellä. yritän vaa saada asiat järjestymään.

kiitos maggie siis tää on tosi raastavaa, mä oon koko pojan elämän ollu se joka kasvattaa ja sit joku samperin konsuli tuhoaa pojan ja meidän elämän tuollai tekemällä. isä oli vissii soittan lähetystöö silloselle konsulille ja sit ku pojan piti käydä mun äidin luona ni päätyki isälle ilman mitää ilmotusta mulle tai mun äidille. mun äiti meni meinaa kentälle ja ehti nähä pojan joka tarrautu mun äitii ja huus et hän menee mummille ja sit takas kotii äidin luo mut hänet revittii väkisin eikä kukaa tehny mitää. en tiä onko se jotai lasu ilmotuksia keksiny ja muuta mut ilmeisesti on jotai alkan säätämää meidän muutettua taas vaihteeks ja koska oon muslimi ni kukaa ei tee mitää asialle vaikka tietävät että pojan piti tulla takas. otin yhteyttä ulkoministeriöö, lähetystöö, poliisii, mun äiti otti yhteyttä sosiaalitoimistoon ja asianajajaan mut kukaa ei auta. ei kuulu heille kuulemma.
 
Lucky, ei jatku ainakaan nyt toistaiseksi. :(

Aattelin vaan et tämä seuraava kierto ainakin nyt venyy sitten aika pitkäksi, kun ohjeistus oli että viisi päivää oviksen jälkeen aloitetaan kuuri ja kaksi viikkoa jatketaan, jos raskaustesti nega, niin sitten voi lääkkeen lopettaa...
 
Gatusa, ootko miettiny jos saisit jotenki julki tuon jutun? Vai aiheuttaisko vaan enemmän ongelmia? Väliin tuntuu, että heti ko jonku sortin päättäjä joutuu lehtiotsikoihin niin alkaa löytyä sitä kiinnostusta alkaa selvittämään asiaa ja tekemään jotain.
 
enemmän ongelmia tulis vaa etenki pojan puolelle sit ku koulus muut lapset alkas uutiset tai lehtiotsikon nähtyää puhumaa... mä oon ollu oikeusasiamiehee yhteydessä jo ja se on pistän asian tutkintaa ja ratkaistavaks konsulin osalta. mä yritän tässä parhaani mukaa järkkäillä asioi tässä mut hankalaaha se on. oli näköjää tehty musta lasu ilmotuksia meinaan ja jotai ihmeen syytteit on keksin näköjään jotka tutkinnassa. siis että minä ja mies muka pahoinpidellää mun lasta, muistan ku suomes poika kiisti juurikin nuo asiat jopa poliisille ja sit muutettii ku selvitettii se eka mut näköjää uudestaa keksin jotai. perättömiä on ollu ennenki noi sen jutut ja ollaa jopa tehty yhteistyötä että todistetaa ettei mitää perää nois sen keksinnöis ol mut näköjää sit se on jotai uutta kehittän. yks on et mä muka laiminlöin pojan terveyttä mikä oli kyl iha uus juttu mulle. huoh saispa murun takas ja päästäs asuun euroopas rauhassa.
 
enemmän ongelmia tulis vaa etenki pojan puolelle sit ku koulus muut lapset alkas uutiset tai lehtiotsikon nähtyää puhumaa... mä oon ollu oikeusasiamiehee yhteydessä jo ja se on pistän asian tutkintaa ja ratkaistavaks konsulin osalta. mä yritän tässä parhaani mukaa järkkäillä asioi tässä mut hankalaaha se on. oli näköjää tehty musta lasu ilmotuksia meinaan ja jotai ihmeen syytteit on keksin näköjään jotka tutkinnassa. siis että minä ja mies muka pahoinpidellää mun lasta, muistan ku suomes poika kiisti juurikin nuo asiat jopa poliisille ja sit muutettii ku selvitettii se eka mut näköjää uudestaa keksin jotai. perättömiä on ollu ennenki noi sen jutut ja ollaa jopa tehty yhteistyötä että todistetaa ettei mitää perää nois sen keksinnöis ol mut näköjää sit se on jotai uutta kehittän. yks on et mä muka laiminlöin pojan terveyttä mikä oli kyl iha uus juttu mulle. huoh saispa murun takas ja päästäs asuun euroopas rauhassa.
 
Huhhuh, kylläpä hajottaa vieläkin se tän päivän puhelu. Ei vaan pääse eroon siitä ajatuksesta että joutuu turhaan odottamaan kun kaikki kierrot menee ihan hukkaan ja aikaa vaan kuluu. Siis tähän mennessä en oo varmaan ovuloinut ehkä koskaan? Ei ovulaatiota, ei raskautta, ei menkkoja, ei mahiksia. Turhauttaaaaaa!! Ja hoidotkin viipyy.

Maggie kp 39
 
Kiitos kaikki ihanat tuesta, nyt jo paremmalla fiiliksellä. Onneks on tulevien viikkojen aikana paljon asioita mitä odottaa :)

Gatusalla on ihan järjetön tilanne.

Murkku :Heartred yhessä kuljetaan!

Diabolicat kyseli lapsettomuustutkimuksista. Meillä ollaan menty nappilinjalla tähän asti, viime vuoden joulukuussa oli eka käynti näissä merkeissä naistenpolilla. Varmasti riippuu paljon a) onko miehen simpat kunnossa, meillä oli ja b) toimiiko naisen kroppa kuten pitää, eli ovis tulee satavarmasti ja limis on sopiva yms. Meillä mut saatiin ovuloimaan nappien avulla (letrot), joten mennään 6kiertoo näin ja sitte katotaan seuraavaa siirtoa :)

Maggie :Heartred Harmittaa sun puolesta! Luuletko siis ettet ehi saada sitä aukkariaikaa kun soitat ku on kp1? Ja miksei ne vois antaa jo nyt jotain nappeja ovuloimattomuuteen? Meillä ainakin annettiin, söin letroja jo siinä kierrossa missä tehtiin aukkarikin.

Päivän positiivinen: Mulla on ihana mies. Olin pitkän päivän töissä ja täällä oli ruoka valmiina ja takassa tuli ku pääsin kotiin :Heartbigred
 
Junttura, hyvä että siellä jo parempi olo. Ne menee aalloittain usein, ne hermoromahdukset ja hyvät olot. :) Mutta tosta mun hoitosuunnitelmasta niin juuri noita sun esittämiä kysymyksiä täällä vatvon ja vollotan. En todella jaksa ymmärtää, miksi pitää edetä niin prikulleen askel kerrallaan eikä yhtään ennakoiden. Oikeen toitottivat et "sama kohtelu kaikilla" eli eivät jousta vaikka mitä vänkäsin... MURRRR! Yritän sen ajan saada eli soitan heti aamusta kun kp1 koittaa ja toivon että oikeelle ajankohdalle ois jollain ihmeen kaupalla jääny just mulle sopiva aika. Ei auta kuin odottaa ja popsia primoja, jotka ei mulla selkeestikään potkassu kroppaa toimimaan. Mut tuleepahan vuoto sit aikanaan. Sen ne tekee.
 
Gatusa: siis kyllähän kuuluu sosiaalitoimelle jo tuo asia! Jos sä oot virallinen huoltaja ni ei pojan isällä ole ees mahista allekirjoittaa pojan papereita. Ja en yhtään epäile että on hankalaa koulussa ku eri kulttuuri ja tollanen tilanne! Voi gatusa ku jotenki voisin auttaa sinua saamaan pojan takas kotiin.... ja pojalla on oikeus päättää kumman luona haluaa asua. Sen mielipide vaikuttaa paljon. Ja lapsen etua on ajateltava. Onko Suomen kansalainen vai miten?
 
Junttura, pahoittelut tädistä :(

Murkku, onnea uuteen kiertoon pääsemisestä :)

Maggie, toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon ja saat aukkariin ajan :)

Gatusa, kuullostaa aivan kamalalta tuo tein tilanne :( aivan käsittämätöntä ett noin voidaan vastata joka taholta, kun kyseessä on LAPSI!! >:(
Muutenhan kyllä suomessa helposti meneekin juuri tuohon avun-kyselyt; "ei kuulu meille, kysy tuolta tai sieltä" ja loppujenlopuksi saa soitella kolmen tahon välillä ympyrää, kun kaikki sanoo ett kysy seuraavalta taholta >:(

Meritähti, toivottavasti siellä ei täti tule!

Beisla, toivonmukaan tuhru jättää tulematta ja tilalle tulee plussa!❤

Minski, ihana perhe siulla, aivan mahtava!
Tsemppiä ja positiivisia ajatuksia❤

Tyttötiikeri, mukava kuulla ett teillä menee paremmin taas miehesi kanssa, toivottavasti saisitte ylläripienen tässä kierrossa :)

On; tässä samassa sitten tulee se päivän positiivinenkin: Miehelle soitettiin jostain (ei enää muistanut kun töistä pääsi) ja kerrottiin ett hänelle lähetetään kotiin maksusitoumus ja joku muu lappunen ja hän pääsee helsinkiin antamaan simppanäytteen, eli tää homma etenee!!! :) :) sitten kun sieltä tulee tulokset niin päästään vissiin lääkärikäynnille :)

Nenna, kp ehkä kohta voi laskeskella milloin menkat alkaa, yk jotain 17??? mutta aidosti positiivisin ja optimistisin mielin pitkästä aikaa❤
 
Äskeinen viesti karkas. :D

Oikein ihanaa perjantai aamua kaikille!
Täällä tälläinen aamupala nautittuna :)
ImageUploadedByVau Foorumi1443757369.897155.jpg


Royal geleen annosta nostan jahka pääsen sitä lisää ostamaan. :)

Mitä mieltä olette voiko royalia ottaa kolme tabua ennen ovista päivässä?

Päivän positiivisuus: viikonloppu alkaa! Ja sellaiset hienot tuuletus hymiöt tähän mitä kännykällä ei saa lisättyä! :) :) ihanaa kun saa hengähtää, tää viikko on ollut niin kiireinen.

Muurahainen kp 3/35(55), yk 21
 
Murkku, ootko nyt syönyt vaan yhtä geleetä? Vai ennen ovista 2 ja oviksen jälkeen 1?
Pohdin tässä vain ett jos kahdesta ei tuu mitään sivuoireita sulle, niin tuskinpa siihen kolmanteen kuolee jos kokeilee. Mut saako siitä sitten enää maksimaalista hyötyä, en osaa sanoa.
Jos kokeilet niin kerrohan tuloksista :)

Hyvää huomenta jokaiselle ihanalle naiselle❤ :)

Päivän positiivinen; taivas oli kauniin oranssi auringon noustessa, vaikka olikin pilvistä ja heräsin ilman herätyskelloa enkä saa enää unta, eli saan nukkua pitkästä aikaa päiväunet! :)
 
Nennaa, tähän asti oon syönyt 2 ennen ovista ja 1 oviksen jälkeen.

Aattelin testata vaikuttaako 3 ennen ovista mitenkään... :) katotaan miten käy :D

Muoks. Luin vaan joskus jostain, että mehiläiset vetää aika isoja annoksia ite tuota ja kun suhteuttaa ton pillerin määrän ihmiskroppaan, ni sillä pohdin, että uskaltaisko kokeilla isompaa annosta..
 
Muokattu viimeksi:
Huomenta!

Tosta Viipsukan viestistä en ihan saanu otetta :)

Nennaa, ihanaa että siellä asiat etenee! Mahtavaa. Ja hienoa nähdä, että oot noin positiivisella asenteella. :)

Murkku, mä oon syöny vaan yhtä geleetä per päivä. Paketissa lukee et max 2 per päivä. Kai siinäkin joku pointti on et ei suositella enempää. Mä en ehkä ottais. Tuskin kauheen vaarallista mut niin ku Nennaakin sano ni onkohan sitten mitään hyötyäkään, jos ei kroppa pysty enempää hyödyntämään. Tsemppiä ja plussatuulia tähän kieroon. Herkkuaamupala muuten. :)

Plussaista syksyä naiset!

Päivän positiivinen: Viikonloppu alkaa! :) Rentouttavaa kaverien kanssa olemista ja iltamia. Voi ainakin nauttia pari lasillista.

Maggie kp 40
 
Murkku, mie syön niitä 2 koko kierron, eikä ole mitään erityistä tuntunut. Myös mies popsii niitä kokoajan 2kpl. Jos sie raskaudut kolmannella geleellä ennen ovista, niin miekin kokeilen! :D
Kyllähän ne mehiläiset ottavatkin enemmin enkä usko siitä välitöntä haittaa olevan ihmisellekään tolleen lyhyehkönä kuurina, mutta mietin juuri sitä ett kuinka paljon ihmiskeho siitä pystyy hyödyntämään :o siis ett kaipa siinä joku pointti on ett miks niitä sais ottaa vaan 1-2kpl/pvä pakkausselosteen mukaan...
 
Takaisin
Top