Ei tää voi olla näin vaikeeta!

PikkuMinski, ihanaa että siellä jo parempi mieli! :) Ja joo, pitää lääkitä hyvin ennen aukkariin menoa. Saa olla tarkkana sen päivän kanssa ku se on taas pariskuntakäynti, et miehen töihin sopii aika. Siellä suunnitellaan sitten jatkoa. Ja en siis sen takia ehkä voi mennä muualle sitä tekemään.

Haikaranyytti, toi sun kuvaus oviksen metsästyksestä on kuin suoraan mun ajatusmaailmasta! Ehkä mekin vielä ovuloidaan! On vain jaksettava uskoa. :)

Maggie kp 38
 
murkku aivan mahtava ajatus tuo posittivisuus lisäys...

ihana että pikkuminski sulla parempi olo alhamdulillah, oot kyl aivan ihana. ja mashaAllah sun poikas on aivan ihanan kuulonen :)

lucky plussatuulia sinne :)

beisla hyvä vinkki :)

kaikille plussatuulia ja onnea bongailuun oli mitä viivoja tahansa :)

on: täällä hoidettu kotia, lasta ja tehty töitä hohhoijaa. siis mun tyttö oikeestiki puhuu näköjään kahta kieltä täällä. mä äkkäsin tänää et tyttö sano mammi mama eli syö äiti ku arabias lapsille sanotaa monesti mammi ja ukko ja anoppi käyttää sitä sanaa tytölle. no tyttö söi puuroa mut sit ei enää maistunukaa ja tyttö kiipes mun paitaa kii ja alko sanoo mammi mama eli syö äiti eli tahtoo maitoa, mentii makkarii ni tyttö alotti sit päikkärimaidon ottamisen ja minä pidättelin onnenkyyneliä, tyttö on niin fiksu ja ihana ja ei ees sanoja löydy. sydän pakahtuu onnesta ja rakkaudesta. esikko ilmeisest aatteli siskoaan ku tytölle iski hikka yhtäkkiä ilman syytä, itellä eile monta kertaa ja lähti ku sanoin poikani.

mä täs muuten mietin et pitäsköhä mun testata onko kyytiläinen. ruokahalu kasvanu, vessas juostaa tosin se voi johtua vihreestä teestäki mut ennen kaikkea oon tosi herkkä ja alan parkua melkei mistä vaa...etenki ku tyttö on niin hellyyttävä. nii ja toisin ku yleensä mulle maistuu täytekeksit joita normaalist en voi sietää.

päivän positiivisuus sitten... pesin pyykkiä käsin, oon neulon takakappaleen melkei valmiiks. tyttö oppii kokoajan uutta eilen muute seiso vähän aikaa ilman tukea. mä oon laihtun kiitettäväst, mulla meinaa housut tuntuu entistä isommilta. mul on jännä onnen tunne, no tyttö varmaa sen saa aikaan.
 
Tässä pikainen positiivisuus! Lukeeko kukaan blogia nimeltä toiveena vauva? Aivan huikeeta, minkälaisen taistelun jälkeen he saivat vihdoin plussan testiin. Suosittelen kurkkaamaan :) tiedä vaikka blogin kirjoittaja tääläkin pyörisi. Jos pyörit niin ihan törkeen suuret onnittelut!

Kp 11/38-40 ovista aletaan pikkuhiljaa bongailemaan :) tämä foorumitaukoilu tekee ihan oikeasti todella hyvää! Hitsi on rentoutunut olo :) Nyt on kuitenkin jo ikävä tännekkin!
 
Maggie se oli meillä kans yhteinen käynti, mut jaoin kahteen :P en jaksanu oottaa! Pyysin lausunnon väestöliitosta ku siellä kävin aukkarissa ja sit mentiin vaan keskustelu ja hoitosuunnitelma käynnille kunnalliseen :)

Testaa Gatusa! Ja oikeessa oot; tuo mun pikkuinen on ihana! Ja niin on mun mieskin ja oon onnellinen! Välillä pitää käydä pohjalla jatkaakseen taas eteenpäin ❤
 
Gatusa, onpa jännää jos siellä ois tarttunu pikkunen matkaan! Oliko sun muuten tarkoitus pudottaa painoa vai miten on kiloja pudonnu? Ehditkö syödä kunnolla kun sulla kuulostaa olevan kovasti puuhaa koko ajan. Ihanaa, et tyttö oppii koko ajan uutta. Saat olla ylpee. :)

Minni, hyvä että oot rentoutunu! Täytyypä lukea sitä blogia, nyt kaipaa taas tukea oman epäuskon joukkoon.

On. Mietin tässä et kuin sekasin oma kierto taas menee ku luuli et näillä kiertopäivillä ois limis jo melko paksu ja nyt kun/jos alotan ne primot ni limis paksuuntuu entisestään yli kymmenen päivän ajan! O-testi ei tänään ainakaan näyttäny plussaa. Huomen aamulla r-testi ja sit primokuuri käyntiin. Ei kai muukaan auta.

Ottaakohan ne varauksen sinne aukkariin jos soittaa tosi aikasin vai haluuko ne odottaa et on kp1 ett on varmasti laskettu oikein et menee aukkari kp 5-10 ajalle? Osaako kukaan sanoa? Ajattelin sanoa siinä puhelimessa että ne veriarvot ja sokerirasitustesti ehtii ennen sitä aukkaria ni eiköhän se riitä tutkimusten jatkoa ajatellen. Saan ne nimittäin otettua just edellisellä viikolla ku olin suunnitellu sitä aukkaria otettavaks. Sopis miehen töihinkin siinä, pari kolme päivää vaihtiksia. Kamalaa säätöä ja laskemista!! Voi oispa tääääää helpompaaaaaaa! Jotku vaan tulee raskaaks laskematta mitään. Voi niitä onnekkaita
<3

:)

Maggie kp 38
 
pikkuminski inshaAllah jos tulee plussa ni alkaa samanlaine plussa-aalto ku sillo tytön plussasta :)

maggie ei ku mä imetän ni tyttö syö mult painon, sama oli esikost aikoinaa. juu olen super ylpee tytöst :) ois vaa ihme jos ois matkalainen kyydis koska ei ol menkkoi edelleenkää imetyksen ansiost...
 
Onpas täällä ollut viime päivinä raskaat puheenaiheet ja mielet maassa.

Mutta ihana lukea että ainakin Pikkuminskillä on tänään parempi fiilis! :)

Täällä yritetään parannella ja helliä meidän pikku prinsessaa joka on kolmatta päivää kuumeessa. Ikinä ei oo neiti ollu näin pitkään kuumeessa, eikä ole mitään muita oireita... mutta eiköhä ala jo mennä parempaan suuntaan. :)

Omaa napailua: Menkat loppu pari päivää sitten, tosin vielä tänään aamulla tuli pikkusen tuhrua, jota ei kyllä aiemmin ole ollut. Muutenkin oli hiukan niukemmat menkat ja vuoto oli melkeinpä kokoajan pelkkää suht kirkasta verta... Väkisinkin välillä mieleen putkahtaa epätoivoinen ajatus siitä, että tärppi olisikin käynyt, koska toi vuoto alkoi tosiaan dpo 9, oli tollanen outo ja edelleen on oireita, oon järkyttävän väsynyt, koko ajan nälkä, huono olo ja välillä tulee menkkajomoja, vaikka yleensä ne kyllä loppuu jo kp 2-3.. Mut onneks sit tulee taas järki päähän joka sanoo "höpö höpö".
No juu, mutta positiivista on se että miehen kanssa menee taas vaihteeks paremmin. Tällä hetkellä vois sanoa et on aika hyväkin olla ja oon huomannut taas kokevani lämpimiä tunteita miestäni kohtaan. Ja tässä parina päivänä mies on ollut yllättävän myönteinen tähän lapsihankkeeseen! :)

-Tyttötiikeri kp 6/28-30, yk 3-
 
Huhheija. Huomenna kp1. Vessassa käydessä tuli jo vuotoa hieman.

Tulipahan vedettyä kunnon itkut miehen kainalossa. Hää oli onneks superymmärtäväinen ja sanoi et "enemmän seksiä vaan" :D sitä on ollut kyllä liian vähän...
Jos ei auta ni kuulemma mieskin on valmis miettimään lääkärikäyntiä vaikka aiemmin ollut vastaan :o
Ehkä tää vuoden yritys alko herättää molemmissa tunteita.
 
Katjusha kuulostaa rankalta, ainoa positiivinen että kierto tuskin venyy. Jos nyt ei limakalvo parane, seuraavaan paremmalla onnella! Ja voithan sä käyttää geleetä vain ovikseen asti.

Maggie toivottavasti onnistut saamaan verikokeet samalla. En tiedä onko sen aukkarin ajankohalla muuten niin väliä, kuin että ei ole menkat enää (tietty) eikä ovis ohitettu, ettei huuhdella pois mahdollista alkiota. Mutta varmaa tietoa mulla ei ole.
Mä toivon että meijän ajoitus riittää, ainoa inssi oli dpo -3. No, jos ei tärppää niin paha sanoa mistä se johtuu.

Minski hyvä että sullakin oli oireetonta. Vaikka ei tämä varsinaisesti oireetonta ole, samat tuntemukset kuin aiemmissa tuloksettomissa kierroissa. Oon kokeillut myös erittäin positiivista oloa sekä seesteisyyttä, ja silti on menkat tullu aina ajallaan.

Gatusa mahtavaa kun nyt jo sun tyttö on kaksikielinen. Vaikka tuossa vaiheessa on varmasti helpointa oppia eri kieliä. :)
Oi ja plussatuulia testin tekoon!

Minni mahtavaa kuulla että oot niin rentona! Onnea oviksen metsästykseen. :)

Tyttötiikeri, testiä varalta? Hyvä kuulla että teillä menee miehen kanssa paremmin.

Meritähti voi pahus jos täti sieltä tulee. :sad001 Mutta oon tosi iloinen jos alatte olla miehen kanssa samaa mieltä tutkimuksista. Onhan se vuosi sentään jo tosi pitkä aika.

On. Samaa vanhaa. Yritän keksiä tekemistä että aika menis nopeammin, mutta en vaan osaa olla ajattelematta mahdollista raskautta ja/tai uutta kiertoa lähes koko ajan. Kyllä reissussakin sen muistin, täällä vielä enemmän. Huomenna tuhrun tuskin pitäis ilmestyä, mutta pe - la - su on kyllä piinaavimmat kun koko ajan kyttää että koska näkyy punaista.
 
Kahlasin tässä illalla yhden blogin läpi yrittämisestä. Onneksi lopussa heillä kiitos seisoi.
Yritin siis etsiä kokemuksia Lugejen käytöstä. Kuten myös etsiskelin että löytyisikö jotain tietoa monellako on luget pelkästään auttanut tulemaan raskaaksi? Hirmu vähän löytyy infoa...

Muurahainen kp1/35(55), yk 21
 
Meritähti pahoittelut tädin saapumisesta. Onneksi miehesi on siellä tukena ja hänkin alkaa olla valmis tutkimuksiin. Jos niihin tulee tarvetta.

Beisla millon sulla tädin pitäs saapua?
Mä tilasin tänään ovistestejä, niin ajattelin että testailen varuiksi sitten yhden sellasen halpis r-testin, kun niitä sen pari saa siihen kaupanpäällisiks... mutta eipä mulla nyt siis kovinkaan korkeat toiveet ole.
 
jep beisla mein tyttö on näköjää helposti oppiva alhamdulillah. tosin mun porukois äippä ja minä ollaa sellasia et puhutaa useampaa kieltä erityisesti minä joten en ihmettelis vaik tuliski monikielisiä, esikkoki oppi nopeest arabian ja englannin. kiitos plussatuulista en hirveest usko et tulis positiivist mut olot on vaa niin oudot tosin se voi johtua miljoonasta eri syystä. plussatuulia sinullekin :)

tyttötiikeri plussatuulia inshaAllah sieltä tulis iloinen ylläri tällä kertaa :)

jaahas talvi saapui sateineen tässä kuussa jo...otinpa ekan lämpimän suihkunki nyt tosin vanhanajan tyylillä eli kaadetaa vettä niskaa. :) kaikkea se mieli keksiiki että minä raskaana ku menkat ei ol alkan ja imetän ties kuinka monta kertaa päiväs yöt mukaanlukien, no eipä se imetys tietenkää takuuvarma keino ole ehkästä sen tiedän mut tulee pikkunen ku on tullakseen.
 
Kp1, ahistaa, masentaa ja kaikkee muutakin :( Mun kropan pitäis toimia ihan oikein nyt, ovis tulee todistetusti, kierto on ihan arvattava, mutta silti mää en raskaudu MIKSEN???

Nyt ei irtoo mitään positiivista, anteeks :(
 
Junttura, ole onnellinen miten on asiat edistyny ja kaikki toimii :) se on aina suurempi todennäköisyys raskautua :) olen aivan varma että plussaat pian <3
 
Takaisin
Top