Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pikkuminski: hyvä! :D meillä kans ukko sai jalkoväli hoitoa ku teki iltapalaa itselleen ja pojalleen... hiero sitten mun hartioita kun ei 2 buranalla pään särky helpottanut... kivaa se on pitkästä aikaa...
 
Beisla, niin on. Mä oon nyt koko illan itkenyt. Mutta se on hyvä. Meidän pitää pystyä jossain kohti päästämään irti.
Siksihän meille tää vielä tässä kohti on niin tärkeää, että realistisesti ajatellen en tule luonnostaan raskaaksi, onhan tässä mennyt yli 100 luomukiertoa, eikä koskaan mitään..
Joku kysyi lääkityksistä, niin tähän asti alkionsiirtoon luovuttajamunasoluilla mä oon ottanut progynovaa, mikä on estrogeeni ja loppukiertoon maksimiannos lugesteroneja. Estrogeenilääkityksellä ei tule ovulaatiota ainakaan mulle.
Nyt oli ideana kokeilla 7 lääkkeellisen siirtoyrityksen jälkeen luonnonkiertoa, eli omaa ovista. En tiedä mitä nyt tehdään. Odotellaan seuraava kierto, jos siellä olis ovulaatio. Mun luonnon kierrosta ei muutoin olla enää kiinnostuneita eikä mitään tukilääkityksiä sillä lailla vakituiseen edes harkita, koska tässä iässä komplikaatioriski on aikamoinen Luotan itsekin enemmän nuoren luovuttajan sukusoluihin. Omilla sukusoluilla tehty IVF 4 vuotta sitten tuotti 0 normaalisti hedelmöittynyttä alkiota.
 
Oijoijoi, huhuh! Nyt on ollu rankka tiistai. Ei voi muuta kuin pyöritellä päätä ja huokaista syvään. Miksi hyvät ihmiset kohtaa näin karuja asioita? Ei auta muu kuin toivoa, että se aurinko paistaa joskus risukasaankin.

Maggie kp 37
 
Tänään tosiaan vuodatuapäivä mut ei se mitään haitta myös sitä varten tämä ketju varmasti on että saa iloita ja vuodattaa :)

Mutta älkää rakkaat naiset menettäkö toivoa niin mahtavia ovis plussia olen suurimmalla osalla nähnyt miltei kaikilla että se on yksi askel onnistuneeseen raskauteen :) minä en edes melkein 3v yrityksen jälkeen ole noin pitkällä, en yhen yhtä ovulaatiota kokenut joten älkää te heittäkö viellä kirvestä kaivoon!
Itseäni oikein hirvittää jos laskee vaikka että 4v menee yhden ovulaation saamiseen ja teillä monella joilla on ovis ja silti ei raskautta niin plussataan toinen 4v ny ainaki siihe yrittämiseen itselläni saada esikoista...vaik ovis tulis ni tuskin raskautta ku ei se näytä teilekkään tulevan :( sad!
Toki ei se ovulaatio ole ainoa este lapsettomuudessa mutta on se aina plussaa teille :p
Joten jos nyt esim 8v mene esikoisen yrittämiseen ni taitaa jäädä ainoaks lapseks se sit jos siis se suodaan meille.
 
voi pikkuminski inshaAllah Allah suo teille vielä yhden ainakin lisää. itkuha täällä pääs heti ku tuon luin. on tullu rämmittyä tuos samassa tilanteessa ni voin kuvitella miltä susta tuntuu. jaksamista. teen du'aa inshaAllah että tein toive toteutus.
 
Välillä on oikeasti pakko vuodattaa koska jos ei missään saa ns. Puhuttua asioita niin että ees joku vastaa ni kyllä siinä menee viimeinkin mielenterveys! Itse oon kokenut tän ryhmän parhaimpana terapeuttina...ei kukaan muu siihen kykene ku te! Ja siitä oikeasti iso halaus ja kiitos teille! Olette mahtavia tyyppejä. Ja toivon että itse voisin antaa sellaista tukea täällä toisille mitä itse oon saanu täältä. :D
 
Lucky, samaa mieltä. Täällä ei ensimmäinen lause ole "älkää yrittäkö niin hirveesti". Useimmat meistä luottaa siihen, että kyllä luonto hoitaa asian ensimmäiset kuukaudet ja vuodet. Harva on siinä kohtaa hysteerinen, mutta toiveikas odottelu ei silti tuota tulosta kaikille. No, sit kun menee lääkäriin niin saa kuulla kaiken maailman vioistaan. Kaikki muuttuu, kun huomataan että tarvitaan apua ja lääkkeitäkin. Ja helposti sikiävän mielestä tämä on jo epätoivoa. Että kaikki järjestyy, jos vaan rentoutuu. My ass!!
 
Ensinnäkin iso halaus meidän ryhmässä olijoille!! <3 <3
Voimia jokaiselle!!!

Aloin tossa miettimään, kun niin surullisten asioiden kanssa painimme, että pitäisi ottaa taas käytäntöön se viime vuoden juttu, että oman kommentin perään kirjoitetaan yksi positiivinen asianpäivästä? Oli niin piristävää lukea muiden positiivisuuksia? Mitä mieltä olette?

On: lääkäri kun sanoi että ala laskemaan kierto siitä päivästä, kun "hanat" kunnolla aukee, niin näin nyt sitten teen. Eilen kun ei siteeseen juuri mitään tullut, ja tänään lorisee, niin tänään on sitten se mun kp1. :)

Ja kokeilen päivänpositiivisuutta: heräsin ennen kellon soittoa pirteenä ja sain rauhassa tehdä aamutoimet :) mukavaa päivää kaikille! :)

Muurahainen kp1/35 (55), yk 21
 
Murkku mukana ❤

Sain eilen illalla mieheltä siemeniä ja kovasti paljon hellyyttä! Pikkuinen kömpi viereen yöllä ja aamulla heräsin kun nuo pienet sormet haroi mun (jo yli 2cm kuukaudessa) hiuksia. "Huomenta äiti ❤"

-PikkuMinski kp17/30 yk25-
 
Murkku hyvä idea toi positiivisuus! Välillä unohtaa, miten paljon itsellä kuitenkin on hyvin, kun toisinaan itku sumentaa pään. Yritän myös vuodatusten perään muistaa väläyttää sen varjopuolen lisäksi niitä valoisiakin puolia, koska kyllä niitä on! Meillä kaikilla. Välillä vain sen tuskan keskellä ei jaksa ajatella positiivisesti, sen voi varmasti kaikki meistä myöntää. Mutta yritetään :)

Kaunista syksyistä huomenta kaikille! Bongatkaa mahdollisimman punainen vaahteranlehti ja nauttikaa sen kirkkaasta väristä. :) Se piristää ainakin itseäni.

Plussatuulia tähän ihanaan ryhmään. Olette tärkeitä. <3

Maggie kp 38
 
Murkku: mukana ollaan! Se oliki ihan kiva juttu ku kuukauden ajan piti 1 positiivinen asia itsestään sanoa :) tuli sitä paremmalle tuulelle :)

Pikkuminski: :D

Positiivista: ukko kaadettu eilen illalla ja olipa mukavaa pitkästä aikaa.. :) töihinkin on kiva mennä vaikka aika kiirusta eilenki oli ja sit vielä mikä tuli mieleen, ni Ompa ihana kun ostin maton keittiön pöydän alle ni ei palella varpaita kun on syömässä ja onhan tuo kivan näköinenki.
Kp 11/33-36 Näinköhän ovis aikaistuu... mulla viimeks ollu kp 36 menkat ja ovis ollu kp 20 nyt pitäis olla oviksen kp 19 kun laskin kp:t
 
Muokattu viimeksi:
Katjusha, saatko sitten lääkettä seuraavaan kiertoon, vai oliko ajatuksena antaa kropan levätä lääkkeistä tms? En tiedä millä keinolla limakalvoa voi saada paksummaksi, että alkionsiirto voitais tehdä?

Murkku hyvä idea, ja ihania positiivisuuksia oottekin jakaneet. :)

On. Positiivisuushaasteesta huolimatta aloitan negatiivisesti: masentunut olo yritykseen kasvoi taas tänä aamuna. Vielä ei ole edes tiputtelu alkanut, mutta nyt tuli jo tirautettua ekat itkut kun tuntuu että ei siellä kyllä ketään ole tälläkään kertaa. Ihan samat muka-oireet kuin aina tähänkin asti. Vielä pitäis kaks päivää jaksaa, niin perjantaina alan bongailla tuhrua. :rolleyes: No, eipä tartte piinailla niin monta päivää kun tuhru jo varmaan pe ta la tiputtaa mut maan pinnalle. :sad001

Mutta positiivisuutta! Köyhän ihmisen sisustusvinkit: meillä on lasitettu parveke, josta suurin osa kasveista on muuttanut jo sisälle. (Tomaatit ja paprikat, jotka ovat kesäkasveja ja liian isoja siirrettäväksi, saavat olla siellä loppuun asti.) Nurkassa oleva kasvihylly ammotti tyhjyyttään. Kävin keräämässä kourallisen kauniita erivärisiä syksyn lehtiä, ja asettelin ne kirkkaaseen maljakkoon (siis tungin maljakon täyteen) ja maljakon ylimmälle tasolle. Alemmalle tasolle ripottelin vielä ylijäämälehdet. Ne erottuvat hyvin mustalta alustalta. :)
Jopa mun kaltainen sisustustumpelo onnistui tässä, eikä maksa mitään!
 
Beisla, lääkärin mukaan nyt kannattaisi vaan antaa olla. Aina voin päättää mennä estrogeenilla tuettuun siirtoon, jos tämä ei lähde nyt omin hormonein. Mainitsinkin, että ollaan jo niin paljon yritetty lääkkeiden kanssa että olin (liian) innokkaasti tarttumassa tähän vaihtoehtoon. Siksi pettymys on niin suuri. Kaikki muut keinot on jo käytetty.
No, mä lähden uudelleen siihen Geleeseen kp 1. Katsotaan, jos se tuo mitään apuja. Luultavasti vuoto alkaa joskus kp 21, koska ovista ei tule. Mulla oli nuo km:n jälkeiset ovuloimattomat kierrot just todella lyhyitä.
 
Katjusha, sulla on kyllä kanssa niin pitkä taival ollut, että olis jo aika saada jotain hyviä uutisia teidän yrityskierteeseen!! Ehkä ensi kierrossa onnistaa, jos ei tässä. Voimia! Toivottavasti pahin itku on jo helpottanut, ainakin toistaiseksi. Itku on niin lamauttavaa.

Beisla, älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Mullakin on monia ystäviä, jotka on ollu täysin oireettomia ennen plussaa. Sulla on todella hyvät mahikset. :) Lääkkeet ja ajoitukset kohdillaan. Mä muuten ajattelin jotenkin ujuttaa ne mun verikokeet ja aukkarin samaan kiertoon. En vaan kestä odottaa niin monta hukkakiertoa enää. En!

Plussia kaikille!

Maggie kp 38
 
Maggie mä kävin yksityisellä aukkarissa ja kunnallisella tehtiin kierron kartoitus + verikokeet
Ei se aukkari itsessään niin kauhean kallis ollut... Mun äiti ja anoppi maksoi sen meille ❤
 
Muokattu viimeksi:
Muista varata se hyvissä ajoin ku se pitää tehdä ku vuoto loppunut ja ennen kp10

Ja ota särkylääke tunti ennen ja toinen puol tuntia ennen ;) mulla ei tuntunut missään, vaikka toisessa oli joku pieni tukos :confused:
 
Huomaatteko daamit; täällä taas yksi uudestaan syntynyt ❤
Aamu alkoi 10km juoksulenkillä ja mukana rakas mies ja poika fillarilla ❤

Katjusha olisi teidän vuoro! Olette pitkän ja kivisen tien kulkeneet :'( voimia ja tsemppiä! Toivon koko sydämestäni teille hyviä uutisia ❤

Beisla oireettomuus on KAIKKEIN paras oire ;) nim. Viikot oli 6+ ja ei mitään tietoa matkalaisesta ;) nyt se tuolla tuhisee 2v7kk

-PikkuMinski kp17/30 yk25-
 
Takaisin
Top