Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pikkuminski onnea asunnosta :)

Mh- Pahoittelut kp1:stä :( Kompaan muita, että oisko sinne yrittänyt kiinnittyä kyytiläinen. Koska selkeästi sulla testissä oli sitä punaista.

Larissa onko sulla joka kierrossa poskien kuumotusta? :) Mulla on aivan tulessa naama ja joku hiton puperteetti iskenyt, kun naama kukkii kun perunapelto! :mad: Ja ilmavaivat tänään vaivannut ihan huolella.

Kp17/28-30
 
Juu täällä nousi kuume niinku arvelin. En tiedä reagoiko keho vaan noin vaan onko se tulehtunut. Kipu ei ole pahentunut ja kuuri on päällä
 
mh, pahoittelut menkoista. :sad001 Joo, toisaalta kaikki oli kuten pitää eli putket auki, mutta vähän jäi mietityttämään follien suuri määrä, kun siitä edellinenkin gyne huomautti. Edellinen kyllä sanoi että ei viittauksia pco:hon, ja tämänpäiväinen että liian aikaiset kp:t todeta mitään. Toivottavasti mä nyt ovuloin luomuna... no, syyskuussa sitten lääkkeiden kanssa jos ei ennen sitä muuten.

Hileinen, multa ottivat verikokeet ennen aukkaria. Kilppariarvot ja prolaktiini. Mutta prolaktiini on kuulemma herkkä, ja jo aukiolotutkimuksen jälkeen olisi voinut tulla väärä arvo. Sain ohjeen mm. pidättäytyä seksistä vuorokautta ennen, joten jos et ohjeita ole saanut niin tuskin ainakaan sitä otetaan.

Mymmelisti, en varsinaisesti kysynyt mutta kommentoin vaan kun joku muu sanoi että hyvä kun tehtiin ennen ovista. Mäkään en usein muista puolikakaan kuka sanoi mitä. :p Ihana kun sun mies jaksaa valaa uskoa! :)

Lucky, inhottava flunssa sulla ja vielä noi miehen kommentit. Olishan se nyt kiva joskus lomalla päästä reissuunkin, mitä se sulta vaan rahaa kärttää.

Larissa kiitos, yritän olla nyt pohtimatta mun lukuisia follikkeleita. :grin Ei osannut arvioida oviksen aikaa, kun ei osannut edes sanoa kummalta puolelta tulen ovuloimaan tässä kuussa. Vasta 9mm oli suurimmat.
Harmi kun sulla ei juurikaan ole lomaa tänä kesänä, mutta ehkä ensi vuonna sitten senkin edestä. :wink

Soma kuulostaa inhottavalta, toivottavasti oireet häipyy kun ovis on ohi.
 
Soma, mulla on juu nykyään aina ovispäivänä poskien kuumotusta. Ja täälläkin on kunnon pizzanaama :D

Lucky, aivan hyvin voi tulla kuume hampaiden poiston jälkeen. Mulle on muistaakseni tullut joka kerta kun on viisureita poistettu. Mutta tarkkaile tilannetta :)
 
Muokattu viimeksi:
Mullakin tuli viime oviksen jälkeen KAKSI finniä ja olin järkyttynyt! Tämä siis erikoista minulle, jolla edes murrosiässä ollut finnin finniä... :D
 
Täällä on kans yks pizzanaama :grin Huomenna laivalle lähtö ja naama kukkii ilosesti. Mielialatkin heittelee taas ihan liikaa. Sanon aina miehelle että mun pitäs olla aina raskaana kun raskausaikana oli naama silonen kun vauvan peppu ja mieli tyyni, vaikka monilla kai on just toisinpäin :grin

Jotenkin on kyllä nyt sellanen olo että ihan sama vaikka on pläski ja on finnejä jne, niin se ei häiritse kovin paljoo..joskus se taas tuntuu maailmanlopulta, mutta nykyään useimmiten oon asian kans aika sinut. Kesän aikan pitäis kyllä saada kunto kohoon ja painoo pois, syksyllä kun koulu alkaa niin kyllä tulee kuolema jos on tässä kunnossa fyysisesti :dead: Siellä ollaan aika paljon jalkojen päällä ja esim rappusia saa juosta useempaan otteeseen. Risteilyn jälkeen pitää ruveta kuntokuurille, mieskin on pudottamassa muutaman kilon joten josko siitä sais taas itellekkin puhtia painonpudotukseen :happy:

Mulla ei muuten oo tullu kunnon kuivaa kautta ollenkaan nyt oviksen jälkeen, mistähän se voi johtua? :confused:

Mami91 kp 19/26-28 dpo 4?
 
Beisla, Olit saanu hyviä tuloksia lekurissa, jes hyvä homma! Josko nyt tärppäis kun on paikat "rassattu" :happy:
 
Mh-lle isot pahoittelut menkoista :hug013 Joku kiinnittymisyritys varmaan oli kun oli niiiin paljon punaväriä testissä. Toivottavasti seuraavalla kerralla tärppi jää pysyväks! :Heartred
 
Täällä kanssa yksi,jolle noussut kipeä finni keskelle leukaa,auts! Mulla on tooosi harvoin finnejä. Hormonimuutokset saa välillä aikaan,viime kierrossa tuli kans yks joskus viikko oviksesta.

Beisla,hienoa et siellä oli paikat kunnossa :)

Mymmelistille halaus ja jaksuja!

Lucky,olipasbihme kommentteja mieheltä,tympeää.

Mh,eikä!! Siinä testissä oli varmana väriä! No ei auta kun uskoa että seuravalla kerralla tulee pysyvä plussa. :)

On. Vähän parempi päivä. Ompelin äitille yllätykseksi uudet verhot olkkariin ja kävin ne ripustamassakin ennenkun äippä tuli viikon reissusta illalla kotiin. Poika halus ostaa mummille omilla rahoilla kukkasen,niin käytin sen päivällä kukkakaupassa <3
Tyttö oppi tänään hyppimään tasajalkaa ilmaan ja päivä ollu tohellusta täynnä. Huomenna varmaan mökille.

Nyytti kp27/? Dpo4
 
Mitäs me pizzanaamat :grin

Mami, mulla ei ole ikinä kunnon kuivaa kautta oviksen jälkeen :grin

Nyytti, voi miten ihanan yllärin järjestitte :Heartpink Sulla taitaakin olla pitkä kierto tulossa... Mutta onneksi on ovispäivä selvilä niin ei tartte ihmetellä, jos plussa tai menkat viipyy. Plussatuulia sinne!


Nappasin tuossa klo 19 ekan terolutin ja nyt kuumottaa poskia :grin Eli samoja oireita aiheuttaa näemmä kuin mitä omakin keltarauhashormoni oviksen aikaan/jälkeen :grin
 
Juu kun laskujen jälkeen jää mulla 160e rahaa ja sillä pitäis mun pärjätä koko kk. Ni oon tehny selväksi sen ettei oo rahaa.. joten se nyt sit vittuilee mulle kun ei oo rahaa... Kun sanon että Olishan sinne reissuun kiva lähteä jos olis vara... vielä tulee tää hammaslääkäri lasku.... jää mun kesäloma hommat kotona oleskeluun. Menkööt ukko sinne mehtään kahdestaan pojan kans. Olenhan mä laittanu tota meidän yhteistä pihaa omakustanteisesti ni nyt passaa sitä sitten ihastella vaikka yksin...
 
Mulla tuli nyt varsinki selkään ihan järkyttävä määrä näppylöitä, naamaan ei onneksi ko muutama.

Kp2 alotettu ja epätoivosta koitetaan nousta. Jotenki vaan tuntuu niin extra pahalta ko ehti sen plussan saaha niin tietää, että siellä jotain ainaki oli. Positiivista toki se, että jotain ainaki yrittää tapahtua. Eilen tuli mietittyä, että miksei sitä voi olla niitä ihmisiä jokka tyyliin havahtuu vasta ko menkat on viikon myöhässä ja saa sitte kunnon leffaviivat. Ois paljon helpompaa :D Kesä koittaa nyt ottaa rennommin ja tosiaan syksyllä alkaa sitte miettimään jos lääkäriin menis. Ikää tosin on vasta sen 23, että sinällään nyt ei hätä vielä ole.
 
Hei, olin tässä vähän tauolla kun olin matkoilla yms.mutta lueskelin nyt läpi mitä olette kirjoitelleet.

Beisla: hienoa, että olette saaneet asioita eteenpäin. Eikös sulla kuitenkin ole aina ollut kunnon ovisplussat? Epäilikö lääkäri ettet muka ovuloisi? Millä kp:llä ultra tehtiin, näkyikö yhtään johtofollia? Uskon että onnistutte kyllä, olette hyvissä käsissä- vaatii varmasti vähän kärsivällisyyttä nyt jos pitää kesä odottaa ennen "virallisia" inssejä.

Larissa: mites terojen aloitus on sujunut? Mulla ei muistaakseni ihan ekoina päivinä tullut niistä vielä mitään oiretta.

PikkuMinski: Voi kurja tuo tunne et haluaisit luovuttaa, mutta onhan se tietysti ymmärrettävää, kun on pitkään yrittänyt eikä mitään tapahdu. Saanko kysyä oletko kuinka vanha? Jotenkin viittasit siihen että sun arvot ovat niin huonit niin mietinpä vain. Olen itsekin jo "ikäloppu" ja mulla hoidetaan vain oireita, ultrattu on, mutta en tiedä mitä noi amh-arvot yms mun kohdalla olisivat.

Mh: Tsemppiä, ja tosiaan henkinen tauko voi tehdä hyvää ( eihän tarvitse ehkäisyä miettiä ainakaan)

Mulla dpo 5 ja eka kierto hormonien kanssa kun ei tunnu missään. Outoa. Mulla on aina alkanut munasarjajuilimiset lähes heti kun olen aloittanut kuurin. Nyt jo kuitenkin 4.lugepäivä menossa ja mulla kuitenkin ihan kunnon annoskin. No oma veikkaukseni on ettei mitään ole yrittänytkään tapahtua.
 
Kyllähän täälläki on tosi kova kirjoitustahti ;) pari päivää poissa ni en pysy kärryillä! Eilen illalla vähä yritin lueskella ja tykkäillä jutuista.

Mh-:lle pahoittelut tädistä :( selkeesti jotain on yrittänyt tapahtua! toivottavasti tässä kierrossa joku nappaa kunnolla kiinni :)

Luckylle mukavaa lomaa vaikka reissuun ei pääsi. :) onneks kaikkea kivaa ja halpaa tekemistä on kesällä paljon! :)

Ääh. Kellehän kaikille muille piti jotai kommentoida.... Pitää yrittää uudellee myöhemmin :D

Omista oloista sen verran etten oo ees varma kp:sta, ehkä 18/29-65. Oviksesta ei mitää tietoa mut kosteeta on ollu :D pupuiltua on onneks tullu viimesen viikon aikana monta kertaa ;)
 
Rosann 31 vuotias oon ja mies 35. Nyt on aktiivista yritystä takana kohta 21 kiertoa ja ilman ehkäisyä oltu kohta 2v4kk :/
On helpompi luovuttaa kuin taistella tuulimyllyjä vastaan :(

Siis mun hormonit oli kuitenkin enemmän kuin menopaussissa, mut silti liian alhaiset

Mh:lle Tsempit ♡

Ja jollain oli selkeä ovisplussa; peitot pöllyämään siis ;) :D

Kaikille tsemppiä kaikkiin kierron vaiheisiin ♡ plussia KIITOS ♡

-PikkuMinski kp24/27-31 dpo 10 tai 11 yk21-
 
Rosann, eilen vasta aloitin terolutit :) illalla kuumotti poskia, muita oireita odotellessa :D Oliko sulla nyt ekaa kertaa luget käytössä? Voihan olla että et niistä oireile?
 
Takaisin
Top