Ei tää voi olla näin vaikeeta!

lucky mä peitän aina itteni päästä jalkoihi ku ulkona liikun, alla oli vähä maastohousujen tapaset housut ja sit mekko ku oletin et käly tullu perheensä kans kyläilee anoppilaan mut ei ollukaa viel, muuten ois ollu t-paita ja housut, jalas aina mulla mustat lenkkarit koska mä en voi sietää mitää naisellisia kenkiä :) ukol oli kyl juurikin varvassandaalit jalas eli mielikuvas osu oikeesee lähes täysin :) ja tost et ukko peräs ni niihä se meinas käydäki, jouduin hidasteleen jatkuvast et pysy vieressä.
nautihan lomasta kunnolla :)
 
Minni, i feel you! <3

Meritähti, pahoittelut negasta :(

Lucky, ihanat maisemat :)

On: tänne ei mitään uutta.

Muurahainen kp viel pari tuntia 52/35, yk 20
 
Luckylla upeat maisemat! Minäkin tahdon tuonne ehdottomasti joskus! Kävin katsoo sen kätilö-leffan ja sielläkin oli upeita jäämeren maisemia :)

Murkku, tulispa pian selvyys tuohon kierron pitkittymiseen :/ Miä hajoilin jo oman kp 39 kanssa elokuulla...

Missä beisla menee? Joko oli piinapäivät menossa?

On. Lähete pitäs olla käsitelty ja aika tulee kun tulee. Soitan ma lapsettomuuspolille ja kyselen vähän perään. Jostai googletin et ivf-jono tays:ssa keväällä nyt ollut vain noin 3kk :o Toivotaan siis, että pian päästäisiin eteenpäin! Ovista odotellaan ens viikolle, to-la väliin pitäs asettua jollei kierto taas yllätä. Uskoa luomuplussaan ei kyl iha kauheesti oo...

Hileinen kp 10/29 yk 14

Ps. Murkku, päivitätkö mulle listaan et ivf-jonossa esikoista toivoen :)
 
Lucky, ei mitään tuntemuksia siihen suuntaan, meinasin vaan että kp vaihtuu 53.

Hileinen, päivitän :) kyl tää hieman hajottaa. Aina ajatellut, että kun menkat on myöhässä niin on raskaana, ni lällislää et ookkaan... :(

On: kalenteria Kattelin, et jos tää kierto olis pysynyt normi lukemissa, niin näinä päivinä olis ovis tulossa... Hajottaa, viikonloput on ihan tyhmiä kun joutuu odottaa maanantaita.

Muurahainen kp 53/35, yk 20
 
Terve naiset, reissusta oon liikkeellä kotia kohti. Vielä kännykällä, niin luin vaan muutaman sivun taaksepäin.

Lucky miten sattuikaan, mäkin olin just Tromssan alueella! Mun eka kerta Norjassa. Ihan mahtavat säät oli, ja maisemat tietty. Nyt Oulussa sukulaisten luona yötä matkalla kohti etelää.

Tytsyyn o-testi pisti silmään. Mulle lääkäri sanoi, että Pregnyl on raskaushormonia ja sen ansiosta seuraavana päivänä o-testi (ja r-testi) näyttää automaattisesti plussaa eli ei kannata/tarvitse tehdä. Ovulaatio on noin 36 pistämisestä, eli niin kuin muut sanoi niin jos ke illalla pistit niin pe aamuna oli ovis.

Täällä on piinaviikot puolivälissä, eipä tavallisesta poikkeavia oireita. Palaan tarkemmin ja luen viestit kun pääsen koneelle.

Pahoittelut kp1:sistä, liian monta niitä. :sad001
 
Hileinen, toivottavasti saisitte ajan pian, tai mieluummin ettei tarvis aikaa ollenkaan ja tuliskin luomusti! Tsemppiä. :) Kyllä se vielä tärppää.

Lucky ja Gatusa, hauskasti osu yksiin noi teidän kuvaukset ja tosielämä :) Ja ihanat Lappi-maisemat Lucky.

Murkku, täälläkään ei mitään tuntemuskia alkavista menkoista... Viikonloput todella tuntuu pitkiltä jos odottaa tärkeää tietoa maanantaina. Hei samalla kun päivittelet etusivua ni lisäisitkö mulle sen esikoinen toiveissa. Oon jo aikasemminki pyytäny mut tainnu unohtua sulta. :)

Plussatuulia!


Maggie kp 35 Hajottaa tietämättömyys ja odottamisen odottaminen. Yölläkin jos herää, niin ekana asia mielessä ja sit ei saa unta kun vaan vatvoo. Ja yrittää välttää itkemästä ettei nenä menis ihan tukkoon. Sitten nukkumisesta ei ainakaan tuu mitään...
 
Beisla hyvä tietää! Mulla oli sen pistämisen jälkeen ihan pitkästä aikaa todella kovat ovis olot! Tuntui et vasen puoli painoi joka asennossa :)

no pe aamuna tehtiin eks inssi ja mua nauratti kun se lääkäri joka sen teki sanoi kun oli sen katetrin laittanut paikoilleen ja alkoi ruiskuttaan et "siellä ne siittiöt kauniisti uivat kohtuun" :D siis eikai niitä oikeasti voi nähdä?

Niin ja miten tää aika menee niin hitaasti kun odottaa jotain! Toivo taas noussut, että jos nyt olis vihdoin tärpännyt! Koittaa vaan kuitenkin ajatella realistisesti, ettei pety sit taas testauspäivänä pahasti!
 
Muokattu viimeksi:
Tutsyyylle vielä pregnylistä. Sehän näkyy sitten pitkään raskaustestissä eli ennen dpo 10 ei kannata testailla.
 
Lucky, ihanat maisemat! Kyllä mieli lepää tommosissa maisemissa :")

Maggie ja murkku, liityn menkkojen odottajiin :D ei ainakaa vielä tätiä näy mut ehtiihän tässä tulla vielä ;) yleensä vaan aamulla/aamupäivällä alkanut.

Tytsyy, tsemppiä piinapäiviin ;) odottavan aika on aina pitkä :D

Meritähti kp 29/28(-34)
 
lucky ukko oli ollu aamul töissä, ei ollu juonu vettä koko päivänä ja sit käveli viel sen 4,5km anoppilaan. sit valitti et on kuolemassa kuten tavallista jos on vähäki huonompi olo ni totesin et nestehukka sul on ei sen kummempaa. sit se viel kieltäyty vedestä mut myöhemmin oli et käytkö täyttääs sun pullon vedellä että voin juoda. sit ku oli juonu ja saanu ruokaa ni oli taas kunnos...ja kotimatka oli sama mitä menomatka...hohhoijaa. no ainaki mun paino putoaa tällee :)
 
Täällä ollaan taas linjoilla, tuntu älyttömän pitkältä tää parin päivän tauko :P

Nyt joudun kyllä vaan yhteisesti kaikille toivottamaan positiivisia ajatuksia ja plussatuulia❤

Niinkuin parilla muullakin, niin miullakin oli perjantaina sellanen itkupotkuraivari-kohtaus tän lapsettomuuden takia. Itkin ja raivosin yksinäni kotona. Illalla sänkyyn mennessä mies sanoi jotain lapseen/lapsettomuuteen liittyvää ja itkupotkuraivarit jatkui. Onneks olin saanu itteni liikkumaan sen verran aamulla ett oli karkkipussi sentään lohduttamassa. Olo on edelleen todella lohduton ja jotenkin turta. Enkä saa varmaan ikinä aikaseks soitettuu sinne terkkaakaan sen lähetteen perään... Suututtaa oma masentuneisuuskin :(

En ymmärrä ett viel ennen ovista olin jotenkin tyyni, rauhallinen ja optimistisen positiivinen. Mihin se ihana olotila hävis? Ja miks tyrkkäs tälläsen monta päivää naama punasena itkemis-olotilan?! :(

Ja joku mainitsi kun oli instassa ollut ultrakuva tägillä "oispa röökii", ni näin täs päivä-pari sitte pari "teinii" masut pystyssä vetämässä röökii posket lommolla kaupungilla kahdestaan. Hitto ett ois tehny mieli sanoa pari valittua sanaa!

Huh nyt lupaan rauhottua. Anteeksi näin negatiivinen viesti, meinasin vaan haljeta näistä ajatuksista yksinäni :(
 
Luin tuossa äsken omakannasta ett mitä siitä miun ultrasta oli radiologi kirjoittanut ja todennut.
Mietin vaan ett minkä kokoisia folleja pitäisi olla näkyvissä esim heti oviksen jälkeen?
Radiologi ei siis vastannut miulle mitään kun kysyin ett pystyykö hän kertomaan ett onko ovulaatio milloin.
Luin siis nyt sen lausunnon ja siellä luki ett toisella puolella näkyi 12 kpl pieniä 6mm folleja ja toisellapuolella 7kpl folleja joista suurin 6mm.
Oletin siis oviksen olleen silloin kun kävin ultrassa. Nyt veetuttaa kahta kauheemmin kun vaikuttaa vahvasti siltä etten edes ovuloi vaikka ovistesteihin olenkin vahvat viivat saanut :((
Menipä taas just niinku pitikin..

Ja siis kilppari arvot olivat (se joku t4 -juttu) 14,7 ja tsh2,9. Voiko nää nyt sitten vaikuttaa?
Entä onko mitään muuta sellasta mahdollisesti otettu ensimmäisessä verikokeessa mistä saisi viitteitä onko ovis tapahtunut, kun verikokeet otettiin n. dpo10 mikäli olen edes ovuloinut.

Äääää itkupotkuraivarit jatkukoon! :( :(
 
Viipsukka, juu niin oon mimmun puheista käsittäny, mut voiks jo toi arvo estää ovulaatiota tapahtumasta? Ja viittaako tuo arvo kilpparin vajaa- vai liikatoimintaan? :o
Yritin lääkäriltä kysellä tuosta arvosta silloin kun käytiin noita tuloksia läpi ja se sano ett se menee niin hyvin raja-arvoihin, ettei sille kannata tehdä mitään ja sit suututti ja nyt suututtaa viel enemmin jos en sen takia ovuloi :(
 
Miun äitellä siis on ollut jo iät ja ajat kilpparin vajaatoiminya ja lääkkeet siihen (äite siis 40v nyt). Mietin vaan ett ääh en tiiä. Ahistaa:(
 
Voi nennaa! Ikävästi sielläkin mieli maassa :( on tää yritys välillä vaan niin vaikeeta ja epäreilua!
Mä en noista kilppariarvoista tiedä yhtään mitään mutta toivon että joku osaa sua auttaa niiden tulkitsemisessa! (Ikävä homma jos ei lääkäri tätä asiaa hoida). Toivottavasti nää kilppariarvot ei vaikuta raskautumiseen...

Taaperon kanssa syödään sipsiä ja kahellaan elokuvaa! Välillä saa ja pitää herkutella ;) nams.

Meritähti kp 29/28(-34)
 
Takaisin
Top