Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Plaah, tajusin just että ei päästäkkään ostaan uusia vaunuja, kun ikäeroo tuleen oleen jo sen verran että, sit kun joskus on vauva niin esikko on jo niin iso että kävelee tai on seisomalaudassa. Oon katellu jo vaikka kuinka kauan hyviä ja toimivia tuplia, eikä niitä tarttekkaan :wacky:

Muoks. Esikko tänään jo 1v9kk :wideyed: Meijän vauva on jo iso :Heartred
 
Heippa! Tuun tänne taas välillä kuulumisia päivittelemään!

Ensiks onnittelut plussanneille! Kyllä teitä tais jokunen tässä olla kuitenkin.

Mariskalle ihanaa kun sydänäänet löytyi sitten kotona!

Murkulle tsemppiä ärsyttävää tilanteeseen! Voi kunpa tänään jo tulis ratkaisu... :)

Omaa napaa... Nyt menossa kp 28/30, dpo 9. Meillähän nyt siis loppujen lopuksi olikin pupuilua dpo -2, eli pienen pieni mahdollisuus oli tärppiin, mut epäilen vahvasti. Outoa rintakipua on kyllä ollu tässä oviksen jälkeen, ja jotain muutakin "oiretta" repäsykipuja ja muita... Onneksi tiedän että ne ei vielä merkkaa mitään ja just noita repäisykipuja on ollu muissakin kierroissa niin ei lähde mielikuvitus laukkaamaan. :D Menkkajomojakin on tässä parina päivänä ollut, yleensä ei kyllä niitä oo ku menkkojen alkamispäivänä ja menkkojen aikaan. Mut tosiaan vasta ma pitäs menkkojen alkaa.

No eihän tässä nyt ole ku pari päivää niin ne menkat alkaa, ei enää tarvii kauaa ootella. Sitten vaan reippain mielin uuteen kiertoon. :)

-Tyttötiikeri kp 28/30, dpo 9, yk 2, (tjottaillen 12/14)
 
Te jotka käytätte kotidopplereita tai ootte käyttäny, niin mikä merkki teillä on käytössä ja koska ootte saaneet äänet kuuluviin? :)
 
Pyyyh.
Hitsi. Täti se kurvaa tänää kylään. Nyt tuli pyyhkiessä jo ihan vähän vaaleenpunasta :"(
Hitto. Ei tää oikeesti näin vaikeeta voi olla?! Seksiäkin oli kyllä 2vk sitten ihan urakalla :(

Meritähti kp27/28(-34)
 
Meritähti, :( pahoitteluni tädin merkeistä. :( tää on vaan niin huutavan väärin nää meidän kohtalot!!! :( :(

Tyttötiikeri, voi kumpa noi oireet viittaiskin johonki muuhun kun tädin tulemiseen. <3

On: tänään on niin surullinen aamu, olen itkeskellyt vaikka ja mitä, hirmu surullisia asioita mieleeni tulee koko ajan... Varmaan myös jo etukäteen kun tietää että ei sieltä verikokeista mitään positiivista kuitenkaan tule, niin alkaa käsittelemään jo tätä vitutusta etukäteen. :(

Muurahainen kp 51/35, yk 20 :(
 
Pakko tulla nyt heti päivittämään, siis tänään on kp 28, mulla on ollut aika säännöllinen kierto, ovis on pääsääntöisesti ollut joko kp 17 jolloin kierto on ollu 28 päivää tai kp 19 jolloin kierto on ollu 30 päivää. Kerran ovis oli kp 20 jolloin kierto oli 31 päivää. Nyt ovis oli hyvin todennäköisesti kp 19 eli pitäisi olla 30 päivän kierto. Mutta äsken kävin vessassa ja tuli paperiin vähän ihan haalean punaista pyyhittäessä. Ja on kyllä sellaset olot muutenkin et täti saattais tänään tulla... Mut aika outoa, kertaakaan ei oo ollu näin lyhyttä kiertoa, ja oon kuitenkin aika varma et ovis oli tuolloin kp 19...
 
Murkulle iso halaus <3 Mä niin tiedän tuon sun surun ja pahan olon :( Rankkaa on ystävä!

Kp 10, ei ovista. Kivut on loppuneet eli ovis varmaan jää välistä. Näyttää pahemman kerran siltä, että en luomuna enään ovuloi ollenkaan. Ensi kiertoon gonal ja follien määrä on mulle sitten ihan sama, yhdyntäkieltoa ei tulla enään ikinä noudattamaan.
 
Te jotka käytätte kotidopplereita tai ootte käyttäny, niin mikä merkki teillä on käytössä ja koska ootte saaneet äänet kuuluviin? :)
Minulla oli käytössä Unborn heart ja tykkäsin kovasti. Yhdet äänet sain kuuluviin rv8+3. Toisella oli istukka edessä, joten ääniä etsittiin aina välillä kissojen ja koirien kanssa vielä yli rv 20. :)
 
Minä vielä....
Kertokaas nyt tietävämmät, jos luteaalivaihe on aina sama, ja mulla se on sen 11 päivää (eikös siitä 11 päivää tule jos ovis on kp 17 jolloin kierto on 28 päivää tai kun se on ollut kp 19 niin kierto on ollu 30 päivää?), niin mikäs nyt ku näyttäs siltä että tää kp 28 muuttuukin kp 1:ksi. Onko mun ovis tosiaan kaikista tuntemuksista ja limoista (joiden avulla oon aina ennen laskenut ovispäivän oikein) huolimatta ovis onkin ollut jo kp 16, mitä ei oo ikinä ennen ollu, vai mistä tää nyt vois johtuu?
 
Tyttötiikeri, voi harmi, jos muuttuu kp 1:si, mutta jospa se olisikin jotain ihan muuta :grin
Uskoisin, että luteaalivaihe voi hieman heitellä, koska joissain kierroissa follikkelit voi kasvaa hiukan eri kokoon, ja sitä kauttaa tuottaa eri määrän keltarauhashormonia. Eli pitäisin normaalina, jos luteaalivaiheen pituus vaihtelee 1-2 päivää. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta luulen, että keho ei tässäkään mielessä ole "kone" eikä tulos aina tasalaatuinen

täällä odotellaan ensi viikon ultraa kp 12, ja miestä kotiin kp 14, ja se yritys on sitten siinä, kun hän on reissussa muut hedelmälliset päivät ...
kp 8 / 26-30
 
Mariska: Onneksi jännitys päättyi hyvin ja sydänäänet löytyi. :Heartred
Tyttötiikeri: Yleensä lutiksen pituus on vakio,mutta vitskut ja yms asiat voi siihen vaikuttaa.Parin päivän heitto,jos ovista tikuttaa selittyy sillä koska munis irtoaa.
Toivottavasti ei täti kurvaa sinne.
Murkku: voimia :Heartpink
 
Eipähän tarvi testata, kp 1 on täällä... Masentaa kun nyt oli toivo korkealla ja toivoin ettei olis tarvinnut polille mennä. Ja nyt virallisesti lapsettomia kun vuosi yritystä tuli täyteen :(
 
Meritähti pahoittelut :(

Murkulle iiiso halaus! Minkälaisia verikokeita otettiin? Peukut pystyssä sun tuloksia odotellessa <3

Lumihiutaleelle myös pahoittelut, inhottava tunne kun se vuosi tulee täyteen :'(
 
Voi kuinka kurjaa!!! Niin paljon kp1:siä tai niihin viittaavia tänään... Ei hyvää päivää ku voi ottaa päähän!! Mulla iski näin iltapäivällä sairaan masentunu fiilis tästä epäonnistumisen kierteestä. Oon vaan itkua pidätelly töissä. Hermotkin ihan kireellä jos jokin juttu ei onnistu tai joku höntyilee vaik töissä tai kadulla. Tykyttää sykkeetkin ihan jotain omiaan ku hermostuttaa koko aihe ja oleminen ylipäätään! Päätäkin rupee särkemään tää jatkuva murehtiminen ja asioiden ajattelu. Ja itkusta se pää vasta kipeeks tuleeki, sen oon todennu. Äääääääääääääääääääääääääääää!!! Miten tän v*tutuksen saa purettua? Jotain sporttausta ehkä ensihätään. Itkut sitten illalla ku ei tartte enää ulos lähteä.

Sympatiaa kaikille muillekin vaikeisiin hetkiin. Ja plussatuulia ja hyvää viikonloppua koko poppoolle! Kai jossain se aurinkokin paistaa.

Maggie kp 33
 
Ei tää ollutkaan ihan niin yksinkertainen asia. Mä aattelin että jos sais pitää kilpirauhaslääkityksen (siihen ei tässä vaiheessa puututtukaan, kunhan kysyivät lääkkeet ja annostukset) ja sit vähän jotain nappia ja se ois siinä. No ei se ihan niin yksinkertaista ole. Kävi ilmi että isompi vika löytyikin miehestä ja hän joutuu jatkotutkimuksiin. Tässä vaiheessa väläyteltiin tutkimusten lopputuloksesta riippuen inseminaatiota tai IVF:ää. Ja siittiötilanne on ollu 2012 sama kuin nyt, niin on suoranainen ihme että meillä ylipäätään on luomulapsi.

Koko ajan ollaan ite ajateltu, että vika ei voi olla miehessä, se on ilman muuta minussa.

Kysyivät, käyttääkö mies läppäriä sylissä. Ei käytä. Mut nyt mies kysyi, että voiskohan kyse olla kännyköistä, joita hän säilyttää farkkujen etutaskussa. Toinen on älypuhelin (2012 jolloin esikoinen sai alkunsa, ei hällä ollut vielä älypuhelinta mutta puhelimet oli taskussa silloinkin).

Jostain syystä muuten lähetteessä luki, että esikoinen on saanut alkunsa Clomifen -lääkityksellä. Öö....?
 
Muokattu viimeksi:
Mami mullakin käytössä tuo unborn heart-doppleri. Olen kovasti tykännyt,kun sen saa liitettyä iPhoneen ja siinä näkee sit samalla sykkeen ja saa tallennettua äänet puhelimeen:) maksoi 65€. Äänet sain kuuluviin rv 10. Ja silloinkin aivan häpyluun läheltä.
 
Mami91 onnea ovisplussasta! Nyt tärppiä ja plussaa tulemaan! :smiley-bounce016

Meritähti voi kurjuus, pahoittelut :sad001 :Heartred

Lumihiutale sielläkin kp 1 :sad001 Toi on niin paska fiilis. Meillä tuli kanssa just vuosi täyteen yritystä. Hoin itselleni vuoden ajan, että "tosi monella menee se vuosi" ja "80-85 % raskautuu vuoden kuluessa ehkäisyn jättämisen jälkeen" ja nyt ei lohduta enää yhtään. Voimia sulle :Heartred

Maggie :sad001 :Heartred:hug013
 
Takaisin
Top