Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Muurahainen, otan osaa tohon fiilikseen. Voit vaan kuvitella miten hajottaa, kun kaikki kierrot on tollasia (tämmösellä monirakkulapotilaalla). Joka kerta saa toivoa ja pettyä. Toivotaan että huominen verikoe kertoisi, mistä kiikastaa. Saatko heti ne tulokset samana päivänä vai meneekö maanantaille?
 
maggie on lihoina juu alhamdulillah. äsken kävin ku ukko eka oli iltapäiväl kovaa äänee julistan et hän siivoo veret ajotieltä ni minähä se tuol kuurasin sementiltä veret pois auringon laskiessa ja ai että oli mukavaa ku oli ehtin kuivua ni sai oikei jynssätä. äske kehtasin häiritä ukkoa sen verran et kysyin mitä teen tolle keittiös olevalle lihalle ja maksalle ni ukko töksäytti "et mitää mun äiti on tehny meille ruuan jo valmiiks" no olin just saanu kuurattua uunipellinki. onneks en ollu kokannu.

muurahainen inshaAllah selviää mikä on. mul oli kerran menkat hukas tuos 2010 kans ja testit verikokeit myöten näytti negaa, sit ku tulin lomalta ni tuli menkatki taas.
 
Muurahainen tiedän niin sun tunteen! Mun viimeisinkin kierto kun venyi johki 60 kp ja vasta teroluteilla tuli menkat. Mäkin joku 3 viikkoa varaudun joka päivä :D
 
Maggie, samana päivänä saan, onneksi! :) mut odotukset ei kovin korkealla ole.

Tytsyy, toivottavasti mäkin saan sitten jonkun lääkityksen millä alkaa, jos nyt ei ala kuulumaan luomuna...
 
Kasapäin plussia tähän ketjuun tilattu!❤

Murkku, tsemppiä ja toivottavasti huomenna löytyisi positiivinen syy tädin navigointivirheelle :)

Mami ja tytsy, oikein hienot ovisplussat siellä! Ahkeraa tallettelua mami ja tytsylle tsemppiä inssiin! :)

Mimmulle ovis oitis, jos siis tallettelut on varmasti kunnossa!

Gatusa, kuullostaa hurjalta jotenkin ajatus siitä ett lammas jota ollaan just laittaas lihoiks, ottaaki jalat alleen :D no mut onneks se saatiin kiinni ja lihoiks :)
Toi on todella rasittavaa kun mies ei kerro/unohtaa kertoa ett on jotain suunnitelmia ja olettaa naisen olevan joku ajatustenlukija -.-" siis niinku toistuvasti tapahtuvana, tietysti joskus voi unohtua kertoa, mut jos joka kerta... Miun mies siis on just sellanen, ja se on todella ärsyttävää miusta >:( :D
 
Voi että mä oon tippunu kärryiltä.. Onnea plussille ja pahoittelut tädeistä..

Mariska, ihanaa että sydänäänet kuuluivat <3

Murkku, eikä.. <3 harmi kuin kierto vaan venyy.. Toivotaan että huominen tuo lisää tietoa!

Täällä kp 43.. Ei menkkoja.. Eikä oo tekstiäkään tehty yli viikkoon.. Vois ehkä vloppuna testata.. Täällä taas yövuoro putkessa oltu, eikä oo kerenny oikein kuin tykkäilee viesteistä..
 
Neiti ei meinannu rauhottua nukkumaan ollenkaan ja yöllä vehtas meidän välissä (jostain syystä tällä viikolla nukkuu nyt toista yötä meidän sängyssä vaikka yleensä nukkuu omassa sängyssään), enkä saa enää unta ku stressaan sitä aamupäivän lapsettomuustutkimuskäyntiä. Eniten stressaan sitä, miten he suhtautuvat mun kilpirauhaslääkitykseen ja kieltäytyvätkö hoitamasta jos en lopeta lääkettä X (joka on turvallinen sikiölle ja sillä lääkkeellä olen jo yhden lapsen saanut) tai minkälainen vääntö siitä on tulossa... en tajunnu käydä alkuviikosta kontrolliverikokeissa, nyt on sit vaan 2,5 kk vanhat veriarvot tarjota (menen ens viikolla kokeisiin).
 
tsemppiä murkulle, onneksi saat selvyyden vihdoin tuohon tädin hukassa oloon:)
nyt niitä plussia tähänkin ryhmään!:smiley-angry007:grin
noihin lääkekeskusteluihin en osaa kantaa ottaa valitettavasti:sorry:
omanapa:kp32/28-32 ja tilasimpa vielä varoiksi pari cb:n digiä:oops::grin tässä nyt pähkäilen noita ubikinoleja että osaakohan noita nyt sit syödä vaiko ei:think005
 
Kukka, no onhan tuo sinunkin kiertosi jo pitkällä, testiä kehiin vaan :)

Liisu, ootpas säkin jo pitkällä, kyllä aika menee nopeasti :)

Maggien testitulosta odottelen kuvan kera :)
 
Huomenta naiset. Tässäpä tämä nega piristämään päivää. Eiköhän tuo ollut ihan oletettavissa kun o-testit kertoo etten ovuloi, sitten lääkäri vielä ultraa ja varmistaa etten todellakaan ovuloinut. Kuvassa sain näkyviin viivan paikan mutta se on vain viivan harmaa paikka, ei raskaus. :(

Maggie kp33
WP_20150925_001.jpg
WP_20150925_001.jpg
 
Ei oo ees yhtään turvonnu tai menkkamainen olo tai mitään vointeja mihinkään suuntaan. Eli todennäköisesti alakerrassa ei tapahdu mitään, taaskaan. Oletettava dpo ois jo 15 jos tissituntemusten ja limojen perusteella laskis. Mut se oli joku huijaus-mukamas-ovistuntemus sillon 2 vk sitten. Äh, nyt ku alkais uus kierto ni sais jotain otetta tähän tutkintaan. Harmttaa vaan kun eivät tutkimuksissa määränneet heti tähän seuraavaan kiertoon mitään uutta lääkettä vaan pelkät verikokeet ja sen sokerirasitustestin. Ja tietty primot et saadaan se uus kierto alkamaa tän vuoden puolella... Eli tuskin raskautta vielä ainakaan ennen marraskuuta tähän talouteen... Vasta sitten sitä seuraavan kierron jälkeen sitä aukkaria tiedossa. Eli odottelua ja odottelua.
 
Diabolicat, tsemppiä lääkärikäyntiin. Muakin jännitti ja ahdisti ennen sinne menoa mut jälkikäteen oli hyvä fiilis. Hyvin se menee! :)
 
Voi Maggie :sad001 mikä testi toi on, kuinka herkkä? Ei oo tullu ton näkösiä testejä vastaan, mistä tollasia löytää? :grin
 
Muokattu viimeksi:
Maggie pahoittelut negasta :( <3

Diabolicat tsemppiä tutkimuksiin<3 jos teidän neiti vaistos sun olotilat ja on siks käyttäytynyt oudosti :)

Kukka jee pian plussatestiä kehiin ;)

Liisu oletpa jo pitkällä! Millainen on ollut alkuraskauden vointisi? :)

Murkku inhottava tilanne vaan odottaa :( toivottavasti saat selvyyden tai tädin paikalle !

On kp30 (viime kierto oli 25 ja sitä edellinen 43..) huomenna testailen jos on vielä tarvetta. Ei mitään menkkaoloja. Naama kukkii aivan kauheasti ja huimaa ja aamuisin rintoja kihelmöi.. Voi kumpa ei tarvitsisi mennä ollenkaan sinne lapsettomuuspuolelle :(!!
 
Kiitos!

Lumihiutale, neidillä on nyt myös kaksoissokkoaltistus menossa eli saattaa sekin vaikuttaa. Toisaalta mun nuorempi koira reagoi neidin mukaan tarttumiseen, mutta ei nyt. Tosin tällä hetkellä se ei saa nukkua makkarissa taaperon takia. Sinänsä mua ei tutkimukset jännitä, vaan enemmänkin just se, minkä kannan he ottaa tähän mun kilpirauhaslääkitykseen, koska joissain paikoissa on kieltäydytty hoitamasta potilasta, jos hän on käyttänyt henkilökunnan mielestä väärää lääkitystä (=jotain muuta kuin Tyroksiinia tai jotain muuta sen lisäksi). Minä kun en hyvästä lääkityksestä aio luopua. Kyseessä on oppikirjakiista hoitomuodoista, johon myös Valvira on lusikkansa pistänyt joten ihan syystäkin jännittää.

Esikoisen kanssa raskaudenseurannassa ei lääkitykseen puututtu, kun sitä aktiivisesti seurattiin muualla. Mutta raskautta seurattiin kyllä normaaliraskautta tiiviimmin, osin lääkityksen ja osin halkioriskin vuoksi. Toisaalta tää lääkitys ja sairauden muoto ei silloin ollut vielä niin tapetilla ja kiistanalainen, lähinnä tuntematon suurimmalle osalle lääkäreistä.
 
Muokattu viimeksi:
Maggie, pahoittelut negasta :( tulispa täti sit pian et pääsisitte uuteen kiertoon! :)

Murkku, toivottavasti nyt sunkin tilanne selviää johonkin suuntaan :) uutisia odotellessa!

Diabolicat, tsemppiä käyntiin! Tuu toki kertomaan kuulumiset päivällä :)

Lumihiutale, toivottavasti plussa pärähtäis testiin! ;) se vois selittää monia oloja :P

On. Edelleen tooosi kosteena, koko ajan pelkään et menkat alkaa.. Tänää kyllä lähtee side pöksyihin ku meen töihin.
Pikku flunssa vaan jatkuu ja jatkuu, sitkeessä on.
Tissit ei vieläkään tunnu miltään, tää on outo homma.

Meritähti kp27/28(-34)
 
Takaisin
Top