Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kuulumiseni: Eilen myöhään illalla alkoi vuoto. Tänään olis pitänyt ottaa viimeinen terolut tabu. Lauantaina aloitan femar 5mg kuuri. Tänään soitettava seuratnaultraan ja vatara aika sinne.... Ja en usko että nämä autaa koska ei se 2,5mg kuurikaan yhtään näyttänyt tulosta... No saanpahan tietää jatkosta sit enemmän.
 
Maggie, joos siis se aukkari sattui sillon kun se tehtiin mut siis ei niitä aukkari kipuja varsinaisesti ollu enää jälkeen päin, mut si niin kun sellasta perus alavatsajuilimista mut tosi paljon voimakkaampaa kuin normaalisti, yleensä vaan tuntuu aika kevyttä mut nyt joudun vähän taipumaankin kun juili niin kovaa, kesti ehkä 10 min. ja sit sen jälkeen on ollu joka aamu juilimista, kovempaa kuin normaalisti mut ei nin kovaa kuin ovis päivänä. Mut eihän se aukkari kaikilla koske, Larissahan ei muistaakseni tiennyt mitään :grin Mä otin 600 buranan puolituntia ennen, mut nyt kun tiedän, olisin ehkä voinu ottaa 1,5 tollasta. Mut siis se ei tuntunut enää sen jälkeen. Et ainoostaan sillon kun se tehtiin :) Hyvin se menee!
 
Mariska, voi onneks sykkeet löytyi kuitenkin kotona! Nyt relaat vaan, tää papu pysyy kyydissä loppuun asti!❤

Murkku, voi vitsi miten pitkä kierto jo on! Mutta siis voi olla ett oon vaan tyhmä tai toiveikas tai molempia ku keksin tälläsen teorian; jos tää oli ovuloimaton kierto, niin silloinhan sie oot kyllä muuten ovuloinu (ja vitut siitä siun puoskarilääkäristäs!)? :)

Gatusa, hyvää Eidiä!

Ilpuri, jospa siellä olikin simppoja juuri hyvin hollilla odottelemassa ovista ;)

Pikkukakkosen posti, tervetuloa tällekin puolelle :)

Nyt unohtu loput. Sori :(
 
Kysymys? Eilen illalla laitoin sen pregnylin ja aamulla ovulaatiotesti näytti PITKÄÄN aikaan tältä!!! Kuva alhaalla!

Eli varsinainen kysymys, riittääkö ovulaatio todella huomiseen aamuun kun mulla silloin vasta se inssi? Onko muille käsketty laittaa tällain muutama ilta aikasemmin toi pistos? Eli eilen ke illalla laitoin ja huomenna pe inssi?

Ahdistavaa kun ei voi kotonakaan nyt hyödyntää kun miehen piti olla 3-4 pvä tekemättä ennen inssiä! :D

ImageUploadedByVau Foorumi1443080979.591128.jpg
 
Tytsyyy, no siis ovistestin mukaan sulla olis ovis huomenna. Plussa tulee noin vuorokautta ennen ovista. Seksiä suositellaan harrastamaan plussapäivänä ja seuraavana.

Mulle käskettiin pistään pregnyl aamulla ja harrastaan seksiä illalla sekä seuraavana päivänä. Yleensä tosiaan pregnylistä 36 h on ovis.
 
kiitos nennaa. :)

plussatuulia tytsyyy, inshaAllah inssistä tulee tuloksekas :)

hohhoijaa se mun Eidin nauttimisesta. huomaa että olen eurooppalainen ja tottunut että ihmiset kysyvät, kunnioittavat ja huomioivat toisensa... anoppi halus tietää miltä toi mein vihree tee näyttää ja tuoksuu mitä äippä laitto pussin. no käytii tänää siel anoppilas, ehin sanoa ukon siskolle et hänen äiti halus nähä miltä toi tee näyttää ni likka (nuorempi ku mä) sieppas pussin mun kädest, sit ku ehin tytön kans keittiöö ni anoppi oli jo kourakaupal kahmiis sitä teetä. sitä EI MYYDÄ täällä ni olin järkyttyn siis hein käytöksest, ei ees kiittän jälkeepäin. ne pitää itsestääselvyytenä et jos jotai mulle laitetaa ni se kuuluu heille. huoh. meni n. puolet mitä oli jäljellä eli nyt sit pitää juoda kerta tai kaks viikossa sitä korkeintaa että kestää pidempää.
ukolle kotona sit mainitsin hein käytöksestä ni pisti mun syyks miksen huutan, no jos siin ei ehi ees kissaa sanoa ite ni onko ihme etten ehtin ukkoa huutaa apuun. ja sit oli et miks annoin ni olin et se otettii mun kädest ei kysytty mitää.
tänää pitäs sit lammas viel teurastaa ukon kans, siivota sotku sen jälkee hohhoijaa ei kiva...ukko oli et ei sun tyttöä tartte hoitaa se olkoo sisäl yksinää sit ku pistetää lammas lihoiks (joo sähköjohdot, tietokone yms ja tyttö yksin ei välttämättä ol iha järkevää taaskaan. ) en tasan kyl jätä likkaa yksin, jos arabit tekeeki niin ettei välitä tuon taivaallista lapsistaan ni se on niitten tyyli ei mun.
 
JEEE! Ovisplussa tuli ajoissa, ja on kyllä ollu oviskipujakin sen mukasesti! :happy::happy: :dance011

Mami91 kp 12-13/ 26-29 yk 16

Muoks. kuvanoton jälkeen testiviiva tummui vielä enemmän, oisko nyt superovis :thumright , nyt on pakko tärpätä! Ollaan miehen kanssa molemmat saatu reilu 3 kiloo painookin pudotettua ja sinkit toista kiertoo käytössä :happy:
 

Liitteet

  • IMG_20150924_130424167.jpg
    IMG_20150924_130424167.jpg
    797.2 KB · Katsottu: 140
Muokattu viimeksi:
Tytsyyy: Minä käytän CB:n tuplahormonitestejä, jotka näyttää sekä estrogeenin tason nousun (vilkkuva hymiö) että LH-piikin (pysyvä hymiö). Mutta tossakin testissä sanotaan, että ovulaatio tapahtuu 12-36 tunnin sisällä maksimaalisen hedelmällisyyden (= LH-piikki) havaitsemisesta eli siitä hetkestä kun näyttöön pamahtaa se pysyvä hymiö. Noi liuskat mittaa varmaankin vaan LH:tä, mutta luulisin että toimii tosiaan juuri tuolla tavalla kuin Mimmu kuvasi.

Oma testi näytti vielä tänä aamuna vilkkuvaa hymiötä. LH-huippua/-piikkiä testi ei siis vielä(kään) havainnut. Jee! :) Tänään lisää piikkejä vatsaan, huomenna ultraan ja mahdollisesti irrotuspiikki (eli loput Ovitrellesta) perjantai-iltana tai lauantaina. Toivottavasti follikkeli malttaa vielä odottaa!
 
heh päivän naurut saatu...ukko viisauksissaa avas lampaan narun ni lammas otti alat alle...no oli mein ajotiel ni langon pojan kaveri joka tuli tänne myös sit leikki amerikkalaist jalkapalloilijaa ja syöksy ottaa kii ja taklas kumoo. :)
 
Tytsyy, toivotaan et inssi ehtii hyvin. Sehän suihkautetaan sinne aika perille asti ni uimarit on nopeemmin munasolua vastassa. Varmasti lääkärit tietää mitä tekee. :) Rauhallisin mielin huomiseen ni ei stressi turhaan sotke hyvää hedelmöittymistä. Jos ens kertaan joudut ni voit kysyä tota asiaa. Mut tuskin tarvii, sä niin plussaat ku tuli noin nätti o-plussakin! :)

Mami91, upee o-plussa sullakin. Varma tärppi, eiks jeh?? :) :)

Gatusa, sun elämä on kyllä melkosen eksoottisen kuuloista näin koko elämänsä Suomessa asuneen korviin. Toivottavasti nautit kuitenkin elämästäsi vaikka välillä takapakkia tuleekin. :) Onko lammas jo lihoina? :)

Omaa napaa. Ei oo tuntemukset mihinkään muuttuneet. Tissit siis edelleen arat, tai no nännit vain. Alavatsa aika rauhallinen. Ajattelin nyt tempasta ja huomenna aamulla testata. Vaikka huominen ois ihan normaalin rajoissa menkkojen alkamisajaks... Mut nyt kaipaan jotain tietoa. Eiköhän se valkoinen nega mua sieltä tuijota.

Maggie kp 32
 
No todellakin vois tulla!

Mulla juilii molempia muniksia ja jos vertaa viime kiertoon niin sanoisin, että useampi folli kypsymässä O_o Ennen saanu kasvatettua luomuna edes sitä yhtä ja nyt pukkaa luomunakin vissiin useampaa. Kummallista!
 
Mun mies on muuten sen lääkärikäynnin jälkeen ollu tosi ihana ja huomaavainen. Ehkä vähän herätti sitäkin et on oikeesti iso asia ja naiselle aika kova juttu kun kroppa ei toimi. Lisäks se oli aika koomista kun se ihmeissään katto gynekologista tutkimusta vierestä. Oli varmaan aika erikoista! Loppujen lopuks vaik tähän aiheeseen liittyy ahdistusta ni nyt on selkeesti vapautuneempaa lapsiasiaan suhteen. :) Oon tyytyväinen.
 
Hieno homma Maggie! Lapsettomuus, hoidot ja ylipäätänsä yrittäminen on kova juttu parisuhteelle, joten tosi hyvä, että tässä vaiheessa vielä pystyy pitämään edes jonkun näköisen positiivisuuden yllä ja tukemaan toista.
 
Mimmu ja Maggie: Jotkut parisuhteet kriisiytyy tahattoman lapsettomuuden kanssa kamppaillessa ja niitä erojakin tulee, mutta oman työni kautta ja lääkärini sekä tutkimusten mukaan tämän ruljanssin läpikäyminen (päättyi se sitten miten tahansa) hitsaa yhteen niitä pareja, jotka pystyvät puhumaan toisillensa ja olemaan toistensa tukena sekä sallivat itselleen myös heikot hetket ja oman heikkoutensa näyttämisen puolisolle. Läheisyys lisääntyy ja rakkaus syvenee.
 
Mimmu, Maggie ja Dolcetti kiitos mun sivistämisestä! Ja ihanista tsempeistä. Nyt koitan vaan olla rauhassa tän illan ja mennä hyvillä mielin huomiseen koitokseen ;) kyllä muuten oli ovis olotkin ihan selvät! Juili koko yö ja vielä nytkin mahaa niin paljon :) jotenkin palkitsevaa pitkien kiertojen ja ovuloimattomuuden jälkeen tämäkin! Nyt vaan pidetään huomiselle peukkuja :)
 
Joopsis, omaa napaa sen verran, että verikokeisiin aamulla suunnistan, ei tätiä vieläkään. :(
Miksi tämän pitää olla niin vaikeaa. Sitten kun menkat on myöhässä, ni ei siltikään ole raskaana? :( :( voihan turhautumisen turhautuminen!
Ihan naurattaa kun kaksi viikkoa sitten side pöksyissä ihan turhaa juoksi... :D
 
Takaisin
Top