Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos, ihanat, kannustuksesta. Kyllä se oli oikeesti hyvä käynti tuolla tutkimuksissa. Ja mähän tiesin jo tosta pco:sta kun se ultrattiin keväällä. Mut toi lääkäri halusi vielä varmistaa. Ja pelkkä keltsulääkitys ei mulla auttanu, kolmen kuukauden kuuri takana ja tässä ollaan... Ens kierrossa sitten taas ollaan viisaampia.

Mut tän käynnin loppupuolella ja sen jälkeen rupes olemaan jo ihan hyvä fiilis miehenkin osalta, reipastu jotenkin. Varmaan sekin jännitti aluks. Ja oltiin kyllä tyytyväisiä että ne simpat oli moitteettomat. Varmaan siitäkin tuli miehelle hyvä mieli, ja mulle tietty kans. :) Sit olikin jo ihan kevyt tunnelma. Ja nyt iteki päässy suurimman ahdistuksen ohi. :)

Jos ei to-pe välillä täti tuu ni aattelin testata, viimeistään lauantaina.

Maggie kp 30
 
Muokattu viimeksi:
hei, pikaisesti omanapailen, anteeksi siitä:oops: syökö kuinka moni gefilus tmvs maitohappotuotetta? kun mietiskelin vain että tämä kierto oli siis 3kierto vehnistä ja 2.kierto royalia mutta aloin myös syömään noita maitohappoja kun ajattelin ettei niin herkästi nuo flunssat iskis päälle...mutta voikohan sillä sit olla vaikutusta myös raskautumiseen...en kyllä eilen pikagooglailulla infoa löytänyt mutta kunhan mietiskelen:bookworm: nyt siis kp30/28-32 ja vielä ovat menkat suostuneet poissa pysymään
 
Moikka kaikille, oon pitänyt tietoisesti vähän taukoa täältä. Pari kertaa on pitänyt käydä nopeesti lukemassa ja ehkä jostain tykkäämässä. Tämä kierto on pitänyt ottaa iisisti, ilman stressiä ja ajattelin että tauko täältä voisi tehdä hyvää, vaikken koskaan kovin aktiivisesti olekaan kirjoitellut mutta kuitenkin usein rokkunut täällä iltaisin lueskelemassa.

Ihan huikeeta, täällä on tullut sillävälin plussia +++ mahtavaa! Onnea ja tsemppiä niin R kuin O plussistakin :)
Valitettavasti mukaan on mahtunut myös negoja ja kp1 ja murkun pitkittynyt kierto?! Pahoittelut!

Itsellä on menossa kp 24 tällähetkellä. Tässä kierrossa meillä oli käynti naistenpoliklinikalla pari päivää sitten. Nyt seurataan mun seuraava kierto labrojen ja ultrien avulla ja sen jälkeen aukiolotutkimus. Sitten mietitään jatkoa. Oikealla puolella munasarjoissa todettiin hiukan monirakkulaisuutta, vasen oli ok. Limakalvo oli ok kiertopäivään nähden niinkuin myös vasemmanpuolen munarakkula oli juuri puhdennut/puhkeamassa. Peruslabrat oli kaikki ok (prolaktiini, kilppari ym) en edes muista mitä kaikkea siinä oli.
Miehen asiaa jouduttiin konsultoimaan naistenklinikalta vasta-aineiden vuoksi. Se selviää meidän seuraavalla käynnillä.
Nyt vaan odottamaan seuraavaa kiertoja ja tulevia tutkimuksia.
Tässä kierrossa tuli tikutettua ovis ja hyödynnettyä joka toinen päivä ennen ja jälkeen ;) eihän sitä tiedä jos ei seuraavaan kiertoon päästäkään.

Toiveikkain ja odottavaisin mielin,
Jennie kp 24/31-33(36) yk, 1,5 vuotta takana, mutta sekaisin jo kierroista :D
 
Huh mitä kiirettä pitänyt vieläkin :(!

Maggie ihanaa kun asiat ainakin etenee <3 voi olla itsekin levollisemmin mielin kun tietää että apua on tulossa :)

Lucky mielestäni hyvä että avasit suusi ja kerroit teidän Tilanteesta :) helpottaa omaa oloa kun saa puhua jollekkin asiasta ja välttyy turhilta uteluilta. Veljen vaimo varmaankin pelästyi suoraa vastausta ja varmaan omat muistotkin palasi mieleen. Mutta kun hän sisäistää asian niin voit saada varmasti hyvää vertaistukeakin :)

Jennie hyvältä kuullostaa ja hienoa että tutkimukset on saatu käyntiin :)! Optimistisin mielin eteenpäin!

On kp28/29? Jännittää! Rinnat "kihelmöi" aamuisin ja Alavatsalla ja alaselässä ollut outoja tuntemuksia. Olen myös ollut todella äkäinen :D Lauantaina testailen jos ei täti ennen sitä saavu :)
 
Hienoa Maggie että pääsitte käynnille ja asiat alkaa selkiytyä :) plussaa kohti olette menossa <3

Gatusa ihanaa kun pääset lenkkeilemään <3 varmasti tekee mielellä hyvää ja tyttö tykkää !

Lucky <3

Diku tunnetko ketään jolla olis kilpparijuttuja joka voisi suositella lääkäriä ? Yksityisellä usein otetaan asiat hiukan "vakavammin " :) <3

Jennielle plussatuulia :) tekee hyvää olla ressaamatta joka kierto.



On: täällä oltu nyt maanantaista saikulla pahoinvoinnin takia. Ihana kun saa levätä ja ei ole pakko tehdä mitään :) vaikka tunnen itseni aika vätykseksi kun päivät menee lähinnä nukkuessa oloja pois :(
Eilen vatsa ja selkä kivut yllätti ja siinä paniikissa en löytänyt dopplerilla sydänääniä, hui ! Mutta saunan jälkeen rentouduin ja tasainen jumputus löytyi heti <3 ette usko kuinka helpotti. On ollut raskasta tämä alku kun se pelko vaan hiipuu takaraivoon. Tänään neuvola ! :)

Suunnattoman suuret plussatuulet jokaiselle <3

Mariska 9+3
 
Jennie, me mennään tosi samoissa kuvioissa teidän kanssa. Kierrot samalla hollilla, tutkimukset ihan samaa rataa ja vähän tota monirakkulaisuutta. Tosin sä ovuloit, mä en. Sulle pointsit siitä. :) Tutkimukset etenee. Hyvä hyvä!! Toivotaan ettet uuteen kiertoon joutuis laisinkaa. ;)

Maggie kp 31
 
Mariska <3 toi on kyl ihana toi kotidopleri, mulla oli kanssa se käytössä, ihanaa kun pääsee heti tarkistamaan onko kaikki hyvin jos itelle tulee sellainen paha fiilis. Voimia sinne! Hyvillä viikoilla sä jo oot <3 :)

On: puuduttavan pitkä kierto jatkuu edelleen. Hermo alkaa mennä, jos raskaana olisin, niin olis se nyt jo testeissä näkynyt. Menkat jo kaksi viikkoa myöhässä. Moni joka ei yritä olisi varmasti ihan tyytyväinen, mutta itse lähinnä totaalisen pettynyt, kun ei tapahdu mitään suuntaan eikö toiseen. :( :( :(

Muoks.
Muurahainen kp 49/35, yk 20
 
Muokattu viimeksi:
tsemppiä mariska, tul heti kertoon neuvolakuulumiset :)

huomen on eid, eli tänää pitäs neuloa yks kokonainen takki, eile alotin mut sit ukko ei antan tehä töitä kunnol ku piti tehä sitä sun tätä illal.
 
Huh, paljon ootte ehtiny kirjottaa! Kirjoitin eilen aivan mielettömän romaanin jossa vastasin lähes kaikille, mut se hävis kesken kaiken :(
Joten nyt tulee vaan pikana ne mitä muistan..

Plussista onnea ja tarrasukkia❤

Negoista ja tädeistä pahouttelut :(

Murkku, eikö siellä oo vieläkään alkanu menkat?! :o voi, tulisipa sinne plussa verikokeessa❤ tsemppiä!

Gatusa, onpa hurja tilanne, aivan uskomatonta ett suomessa voi noin käydä. Toivottavasti poika pääsee pian kotiin.
Ihanaa mahtavaa kun olette päässeet tytön kanssa vaunuilemaan! :)

Mariska, tsemppiä neuvolaan!

Lucky, hyvä vaan kun sanoit suusi puhtaaksi veljesi vaimolle. Luulisi ettei kyselisi jos kerran on heilläkin pidemmän kaavan kautta yritetty.

Maggie, kuullostipa hyvältä tuo tein lääkärikäynti, se tosiaan on jo puoli voittoa kun simpat on hyvät! :)

Minni, ihana siun mies, onneksi kuitenkin lähes aina on mahdollisuus saada lapsia hoitojen avulla, ja simppojakin voi vahvistaa :)

Beisla, toivottavasti tuo yksi inssi oli nyt juuri se oikea, etkä turhaan kärsiny oviskivuista ;)

Larissa, pahoittelut tuhrusta :( rentouttavaa foorumitaukoa❤

Mielenkiintoista keskustelua ootte käyny kilppariarvoista. Miulla tsh oli melko korkea, mut lääkärin mielestä ok koska viitearvo on alle 4, huoh.
Kiitos siis osallistuneille ja tietoa jakaneille :)

On; ovis taisi olla ja mennä, en kyl oo aivan varma. Ei oo mikään kovin suuri luotto ainka tämän kierron plussaan.
 
nennaa jep ei ol herkku tilanne mut se joka sen taiteili on oikeusasiamiehen kynsis ja oikeudes kohta inshaAllah. sain ilmotuksen joku aika sit asiasta. se henkilö saakoon kunnon rangaistuksen inshaAllah.
 
Maggie ja Jennie, ihanaa et teillä molemmilla asiat etenee! Kyllä plussat teillekin suodaan ihan varmasti :)

Mariska, toi pahoinvointi on niiin kamalaa, muistan edelleen sen liian hyvin ja silti oon valmis ottaa riskin et taas yrjöön 20vk?! :D naiset...
Toivottvasti sulla olot helpottaa pian! Toi doppler on kyllä pelastus! Ja ihanan rauhoittavaaa kuunnella sitä jumputusta.

On. Tähän kiertoon ei oo kyl mitää luottoa. Aiemmissa sentää tissit aristanu monta päivää ennen tädin tuloa. Nyt ei tunnu mitään. Vähä on kyl jo menkkajomoi eli eiköhän täti kurvaile kohta! :(

Meritähti kp25/28(-34)
 
Niin kuin tonne toiseen ketjuun kirjoitin, niin tänä aamuna toivoo olevansa mies. Saisi huidella maailmalla siittiöidensä kanssa, eikä mittailla aamulämpöjä, pissata purkkiin (KP 9/22 ja toinen villkuva :) ) ja lähteä munasarjojensa kanssa lääkäriin kysymään kierron ja luteaalivaiheen lyhyydestä, varhaisesta ovulaatiosta ja vuodon niukkuudesta. Niin että hyvää huomenta naiset ja teidän parhaat munat! :)
 
Maggie kiitos - sun viestejä on ihana lukea kun tsemppaat kaikkia :Heartred Ajattelin tuhlata ja hankkia niitä hymynaama-testejä. Mulla menee vaan näkö jos yritän viivoista värianalyysia tehdä :facepalm: Meillä eka lapsettomuustutkimuskäynti marraskuussa, joten kiva kun kirjoitit teidän kokemuksista. Kunpa tehokeinoista ois teille apua! :smiley-angelic001

Ja Jenniellä kans tutkimukset alussa. Voi plussatuulia :wav jos vaikka voisi jättää tutkimukset kesken. Näitähän on monelle käynyt, että aika tutkimuksiin on ja sitten se plussa tuleekin.

Muurahainen voi plää pitkäksi venynyt kierto on niiiin syvältä :smiley-angry003Kunpa se voisi kääntyä plussaksi :Heartred:smiley-angelic001
Marsika, oi neuvolakuulumisia! :love7

Mä oon taas ihan tipahtanu - yritän niin pysyä mukana teidän jutuissa :downtown Itselleni ei sen kummempaa, odottelen että vuoto loppuisi ja pääsisi ovista tikuttamaan. Tai no eka pitää ostaa ne testit :D
 
Oon täällä taustalla lukenut aina töiden lomassa teidän juttuja! Joten mukana ollaan vaikka vähän kirjoitan. :)

Mä kävin siellä seurantaultrassa gonal pistosten jälkeen. Ja mulla oli yksi oikean kokoinen munis, joten sain ohjeeksi tänään pistää illalla pregnylin ja pe ensimmäinen inssi!! Jee vihdoin alkaa jotain edistystä tapahtumaan! Sit tulee jännät 2 vko odottaa ;)
 
Mä olen tätä ihmetellyt ennenkin mutta miten Suomessa tehdään noin inssit niin myöhään? Et siis Tytsyyy ole eka, joka menee inssiin pari päivää pregnylin jälkeen. Kun musta se vaan kuulostaa myöhäiseltä ajankohdalta. Osaako kukaan selittää? Kun jos tänään illalla pistää pregnylin niin ovis on aika tarkalleen 36 tuntia siitä ja silloinhan niiden simppojen pitäisi jo olla odottelemassa. Vai ohjeistettiinko teitä harrastamaan seksiä myös kotona?

Kp 8, ovista odotellessa
 
Heei! Kävin tuolla raskaaksi 2015 ketjussa huhuilemassa mut täällä näyttää tuttuja nimimerkkejä olevan enemmän.
Mä siis hengasin alkuvuonna ainakin tuolla raskaaksi2015 ketjussa ja jossain kohtaa päätin pitää palstataukoa, ja siittä tuliki vähän pidempi tauko ku odotin
Tosiaan meillä yritys alkanut 9/14 ja samassa jamassa ollaan edelleen. Yksi km oli 5/15 mut muuten ei mitään oo ollut.
Nyt pitäis mun laskujen mukaan olla kp8/29 ja yk 12. Mahdunko mukaan porukkaan?
 
Pikkukakkosen posti, tervetuloa, toivottavasti visiittisi on lyhyt. Nimimerkkisi onkin jäänyt mieleeni, olen pahoillani km:stä, toivotaan, että pian pysyvän plussan saat. <3
Lisäsin sut etusivun listalle :)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top