Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Soma: hyvin oon voinut :) ruoka vaan ei taida maistua tarpeeksi, ku oon nyt laihtunu raskauden aikana kohta 10kg :o toki ylimääräistäkin on. Kuinkas sinä? :)
 
Kyfi, Onnea plussasta!

Lukutoukka, Kyllähän dpo 14 on jo raskausviikoiksi muunnettuna 4+0 ja yksilölliseen tahtiin nousevat hormonit voi vielä vähän noita testejä huijata. Oikein hyvältä näyttää siis sinun digitulos :)

Larissa, Rentouttavaa ja toivottavasti antoisaa foorumitaukoa. Jäämme odottamaan sun paluuta plussatestin kuvan kanssa!

Diabolocat, Mulla on kaksi moniallergista lasta ja erilaisia altistuksia on tehty kymmenittäin. Aina ne on ollut täyttä taistelua eli ei sun lapsi ole ainoa hankala ;) Jos kaipaat allergia-asioissa vertaistukea niin laita yv. Mun esikoinen on jo 15v ja alle 4v oli laajat ruoka-aineallergiat joiden toteaminen viivästyi kun meitä ei otettu suolioireiden takia tosissaan. Nuorempi täyttää kohta 4v ja vielä vuosi sitten ruokavaliossa oli alle 15 sopivaa. Eli allergiasuossa on rämmitty ja syvällä. Nyt alkaa helpottaa eli olemme valmiita vastaanottamaan tämän kolmannen allergioineen ;)

Murkku, Voi kun sun verikoetulokset kertoisivat jotain muuta kuin kierron venymisestä.. Mäkin olin näkevinäni jotain tuossa sun testissä, mutta niin edellisessäkin ehkä ja pitäisihän tuon olla jo vahvistunut.. Tosin tän päiväinenhän ei ollut aamupissasta kai..
 
Voi ei muurahainen! Ärsyttävä hailura/viivanpaikka/mikälie näkyy. Toivottavasti huominen testi tai viimeistään verikoe tuo sen ainoan oikean vastauksen. Pidetään peukkuja!

Harmi Larissa että jäät pois, mutta hyvältä kyllä kuulostaa sun suunnitelma ja olen myös aika varma, että saat pian tulla kertomaan meille plussauutiset :)

Gatusan tilanne kuulostaa kyllä minun korviin täysin sietämättömältä! Tsemppiä! Toivottavasti saat pian rahat kokoon ja pääsette Suomeen.

Kyfille valtavasti onnea! Jee! :smiley-bounce012 Kaikki nyt äkkiä kiinni plussa-aaltoon!!!

Ja useammalla oli myös ihania ultrakuulumisia, onnea kaikille tasapuolisesti! :Heartred

Napaa. Täällä jatkuu työkiireet. La-su oli 24h työhuki ja myös tällä viikolla kuusi päivää töitä, joista ainakin pari varmasti pitkiä päiviä. Eipähän ehdi parisuhde happanemaan, kun nähdään vain pisimmillä suorilla :p Tosipuheessa ihan surettaa kun näkee pikkuneitiä niin vähän. Onneksi tuo saa olla iskän kanssa kotona ja siten maailman parhaassa hoidossa :Heartred Ovista odottelen pe-su-akselille. Tämän kierron viimeinen letro lähtee huomenna, ja pitihän se tässä kierrossa olla se vasteultrakin, mutta enpä ole ehtinyt aikaa varaamaan. Sinne lapsettomuuspolille on puhelintunti kerran-kaksi päivässä, ja eihän sinne jouda töistä jonottamaan. Tänään jonottelin paperitöitä tehdessä 45 minuuttia, mutta sen jälkeen oli pakko katkaista kun piti lähteä muihin hommiin. Ehkäpä sitten ultrataan vasta seuraavassa kierrossa, jos silloin ehtisi aikaa varaamaan. Jotenkin on taas semmoinen olo ettei se tästä kierrosta tärppää kuitenkaan, mutta eiköhän tuo taas loppukiertoa kohti ala jänskättämään niinkuin aina :grin

kaakao kp 6/23-28
 
Moi kaikki! Mä olen oppinut näistä keskusteluista vaikka mitä tähän mennessä. Pari kuukautta sitten ei ollut hajuakaan siitä mitä on tjottailu tai mitä tarkoittaa kun täti tulee kylään (ellei se sitten tosiaan ole äidin tai isän sisko joka soittaa ovikelloa). Kaikkea en vieläkään tajua, mutta erityisesti tämä on epäselvää. Kun te puhutte kierron päivästä, niin moni laittaa siihen kaksi numeroa. Esim. (tästä ketjusta poimittua):
* kp 47/35
* kp 23-28(-34)
* kp 26/29
* kp 6/23-28

Mitä noi luvut tarkoittaa? Eiks se niin ole, ettei tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan? :shy:

Ja Kaakao: suunnilleen samassa aikataulussa mennään. Viimeinen letro eilen, ultra tällä viikolla ja oviksen toivon siirtyvän ainakin lauantaille (jos se munasolu säilyisi päivän hengissä). Yksityisellä puolella ei onneksi tartte puhelimessa jonotella, korkeintaan odottaa, että lääkäri soittaa jossain vaiheessa takaisin.
 
Dolcetti eli siis jos on esim kp 2/30 tarkoittaa, että on kiertopäivä kaksi menossa ja yleisin kierronpituus kolmekymmentäpäivää, jos taas esim. 10/28-30 meinaa se sitä että menossa on kymmenes kiertopäivä ja normaalikierto saattaa heittää kokonaisuudessaan 28-30 päivää :) olipas ihmeellisesti selitetty mutta ymmärsitköhän :D eli jälkimmäinen numero on se kuinka pitkä kuukautiskierto on. Itselläni se on useimmiten 36-40 päivää joten tässävaiheessa kiertoa merkkaisin kp2/36-40
 
Kiitos Minni2! ELi tossa yllä olevissa esimerkeissä on siis KP 47 (normaali kerron pituus 35), KP 23 (normaali 28-34), KP 26 (normaali 29) ja KP6 (normaali 23-28)? Ymmärsinkö oikein? (Ja taas oppii uutta! :) )
 
Dolcetti, oikeastaan juurikin noin miten minni kertoi :D
Mä olin varma just ton haastavimman laittanut; kp23/28(-34) ja tarkoitan sillä tosiaan että kiertopäivä 23 menossa.
Edellinen kierto ollut 28pv, sitä edelliset muutamat olleet 34pv. Eli toivottavasti kierto olisi tuon 28pv mutta en ylläty vaikka venyiskin taas. Ollut niin kauheen epäsäännöllisiä kiertoja :/

larissa, harmi että jäät tauolle! Sulla on aina niin ihania juttuja ja oot semmonen infopankki! :D toivottavasti saat kilon pari kerättyä painoa ja pääset pian meille plussauutisia kertomaan!

Ultrakuulumisista onnittelut silv ja soma! Ihania pikkusia tulossa <3
 
Aww Somalla iiihana ultrakuva. Aina herkistää, kun täällä noita näkee. :) <3
 
Tänään viety aamusta tk:lle testi ja nega oli.

Silv ja soma <3 ihania ultra kuulimisia :)

Haikaranyytti kp32 yk28
 
Muokattu viimeksi:
Meritähti90: joo, toi sun oli kyllä haastavin! Toivon sulle sitä lyhyempää kiertoa (ja itselleni pidempää (KP 7/22)) :) Tai oikeastaan toivon, ettei sulle sattuneesta syystä edes uutta kiertoa tulisi!
 
http://www.vau.fi/Perhe/Huvitukset/Vauvapalstaslangia/

Tuossa on Dolcetti lisää infoa. Kyllä ne nopee oppii. Ja ette arvaa miten toi linkki löyty... :) Googletin ku tiesin et toi linkki on olemassa ku käytin ite kanssa vastaavaa alussa. No se ohjas tänne vau.fi:n sivuille ja sieltä Larissan kommenttiin!!!!!

Mulle oli outo sillon aluks toi dpo = days past ovulation, ja varmaan siksikin oli mulle uus, ku en ovulaatioista tienny hölkäsen pöläystä tän pcos:n takia. Oon ovuloimaton tyyppi, ainakin lähes.

Maggie kp 29/32?? Dpo 11
 
ääh. Kauhee flunssa tänne iskeny! Huhheijaa.
Pitää varmaa loppuviikosta alkaa testailee jos täti ei kurvaa paikalle ;) ei kyl oo toivo kovin korkeella ku ei siitä oviksesta oo yhtään mitään tietoa!
Toivon et nyt taas olis 28päivän kierto.
Onhan mulla se terolut kuuri vetämättä jos alkaa taas kierrot venymään :)

Onkos kukaan mun kaa samoilla päivillä menossa? ;) loppuviikosta testailemassa? :P mul on vaa yks pc:n testi mut se varmaan riittänee :"D

Meritähti kp 23/28(-34)
 
Meritähti, samoja aikeita testaamisen suhteen! Enkä mäkään saanu ovista haaviin... Paranemista flunssaan!
 
kiitokset kaikille onnitteluista:) tosiaan tänäänhän menkkojen pitäisi alkaa aikaisintaan (kp29/28-32) mutta toivotaan että nyt suostuisi poissa pysymään:smiley-angelic001 yritän illemmalla paremmin kommentoida, pitää alkaa töihin rientämään:)
 
Muurahainen: Tässäpä nämä, ja kiitos! :) Dolcetti tjottailua/yritystä 03/15, esikoinen toiveissa

Kyfi: Ei ne ala! Ei niin ala! :)

Ja hyvää huomenta kaikille! Toinen aamulämpö mitattu (35,9) ja CB:n ovistesti näytti piruvie sitä vilkkuvaa hymynaamaa heti toisena testipäivänä (KP 8/22). Toivotaan, että niitä tulee vielä ainakin viisi kappaletta, kuten toiseksi viimeisessä kierrossa, mutta näyttää siltä, että ennusteet ovat oikeassa ja ovulaatio ajoittuu perjantaihin :banghead:
 
Takaisin
Top