Ei tää voi olla näin vaikeeta!

nyt en ainakaan muista olitko jo kertonut diabolicat mutta saako kysyä minkä takia/mihin tuo kaksoissokkoaltistus?
 
Onnea paljon kyfi ja tarrasukkia paljon! Toivotaan että tämä pikkuinen pysyy mukana loppuun asti ja saat hänet terveenä syliin sitten kesän korvalla! <3
 
Vielä pikainen napailu ennen töihin lähtöä. Viime viestissänihän valittelin ettei mies sanonut oikein mitään päivänä minä plussadin mutta eilen kun olin hakenut apteekista sen odottavan oppaan hän lueskeli pitkät pätkät sitä isän puolta ja puheltiin pitkät pätkät kertomisesta ja koiraporteista ja siitä kuinka vauva näyttää ihan katkaravulta ja alienilta joskus 12 viikon suunnalla. Eli kyllä ne miehet osaavat yllättää ja olla ihania.

Myös digin ostin eilen ja tänäaamuna testasin WP_20150921_001.jpg
Vähän tuntuu huisilta että se näyttää noin 4+0 ja dpo15 mutta eikö se niihin viikkoihin pitäisi sopia (takaraivopaniikki sanoo että nouseeko hormonit liian nopeasti kun oireita ei paljonkaan ole. No ehkä se on normaalia ja vain mietin liikoja. Vai voiko ne nousta liian nopsaan?)

Tämä kuva siivittäköön kaikille kovan plussatuulen joka puhaltaa tädit pois ainakin siksi yhdeksäksi kuukaudeksi!
 
Oi ihanaa kyfi!!!! Onnea oikein paljon!!!! Tarrasukkia pikkuiselle matkaan!!!

On: täällä ei vieläkään tätiä. :( kyfi kun mainitsi ton poskien helottamisen, niin sitä oli eilen täälläkin. Tosin luulen että johtui siitä kun pyykkäsin niin vauhilla. :)

Muurahainen kp 47/35, yk 20
 
Kyfi Ihanaa onnea :)!

Lukutoukka toivotaan että kaikki menisi nyt hyvin.<3

Ollut aivan järkyttävä kiire töiden takia enkä ole ehtinyt kommentoimaan :( jospa tää tästä nyt helpottais kohta...
Alavatsalla ollut outoja tuntemuksia ja närästää.. Nyt kp 26/29? Toisaalta vähä toiveikas olo mutta pelottaa että tipun korkeelta
 
Kyfi onnea! Tarrasukkia matkaan :)

Murkku kyllä oli tälläkin tädillä huono huumorintaju :D Nyt sun on pakko saada se plussa <3

Maggie haluan tosissaan uskoa että siellä jotakin yritti tapahtua! Sitä kun ei kukaan koskaan tiedä. Ihmeellistä kyllä, että oli myöhässä vaikka ei tosiaan ole ikinä ollut. Ja kupista sain toimimaan :) paras keksintö vaikka ei pitänyt luneten 2 koko yhtä yötä, mutta eipä taida mikään pidätellä tätä vuotomäärää :D

On. Eilen itkut itketty ja miehen kanssa juteltu ja pahimmasta yli päästy :) ihan hyvillä fiiliksillä eteenpäin! Paskat tjottailusta menin tilaan o- testejä :D ei vaan yritän silti ottaa toosi rennosti, haluan vain saada o:n kiinni. Nyt on hyvä fiilis kun tulevaisuuden suunnitelmatkin on valmiina joten turha stressata!

Tosiaan vuoto on aivan totaalisen hurjaa taas. Tiedä onko tämäkään ihan normaalia :D

Kp 2
 
Kyfi, ihanaaa!! :) erittäin paljon onnea! <3

Lukutoukka, ihana et sielläkin mies on innostunut pikkuhiljaa :) niillä toi lämpeeminen on välil vähä hitaampaa :"D

Tästä alkaa erittäin kiiireinen työviikko eli paljoa ei varmaan ehdi kirjoitella :( luen ja tykkäilen kyllä!
Ja tuun kertoo ku täti saapuu.

Meritähti kp 23-28(-34)
 
Kyfi, Onnea hirmuisesti ja pienelle liimaa ja tarroja! :happy: :Heartred Onnea myös muille, jos en jotakin ole muistanut erikseen onnitella!

Murkku, missähän se täti nyt luuraa o_O toivottavasti yllärinä tuliskin vielä plussa! :happy:

Larissa, voihan tuhru :meh: sano sille tuhrulle että nyt oikeesti :stop: mää plussaan! :happy:

Gatusa, sulla on kyllä kinkkinen tilanne siellä, tsemppiä ja toivottavasti saat rahaa kerättyä ja asiat järjestyyn! :)

Minni2, pahoittelut tädin eksymisestä sinne :sorry: tää kierto olkoon teidän! Samoin Lucky:lle!

Ilpurilla oli tullu aikanen ovisplussa, iso JEEE sille!


Nyt näytetään tädeille :thefinger ja laitetaan IIIISO PLUSSA-AALTO käyntiin !!:talk017


Täällä alotettu jo oviksen testaus ja talletellu, vaikka ovis on tod näk viikon loppupuolella :grin Vauvauutisista noustu ja mieli on taas hyvä. Ja vaikka olin rikki noista uutisista niin silti olin aidosti onnellinen heidän puolestaan vaikka se samalla tuntuikin tosi epäreilulta. Nyt oon sinut asioitten kans kun ollaan juteltu veljen ja hänen vaimonsa kanssa ( kyllähän he tiesti että heidän vauvauutinen on kova paiikka mulle ja eivät siis olisi loukkantuneet vaikka olisin sulatellut asiaa kauemminkin) Mutta nyt on kiva olla kun voi höpötellä tulevasta vauvasta sekä veljen perheen kanssa joilel lapsi on jo 5 ja kaverin kanssa joka odottaa esikoista :happy:

KAIKILLE TSEMPPIÄ!!!!!!!!!!!!!!! ÄLKÄÄ VAIPUKO EPÄTOIVOON; TOIVOA ON MEILLÄ KAIKILLA!!!! :Heartbigred



Mami91 kp 10-11 yk 16
 
Ja jollain uudella, oliko dolcetti? Niin aivan ihana mies sulla! Niin täysillä mukana TEIDÄN projektissa :dummy::dummy1:

Ja siis yhteisesti tervetuloa kaikille uusille! :welcome Olkoon visiittinne lyhyt! :happy:
 
Kyfi, aivan mahtavasti lähti viikko alkuun! Onnea matkaan!!!
Olisko tässä nyt sellainen plussa-aalto oikeasti alkamassa, kun saadaan tähän tahtiin plussia!!! Olkoon niin!!!
Tsemppiä kaikille viikkoon, hyödynnettäköön ovikset täydellisesti ja olkoon alkiot innokkaina tarttumassa :)
Tulipa hyvä mieli näistä iloisista uutisista :D boing boing...
Kp 4 / 26 - 30
 
Onpas täällä tullut taas kivoja uutisia. Onnea plussaajille! :)

Ootteko muuten kattoneet telkkarista/Ruudusta Toisenlaiset äidit -sarjaa. Ai että taas ihmetytti, kun katoin yhen jakson, jossa joku mimmi oli pamahtanut paksuksi jostain satunnaisesta hetken seksisuhteesta, ja ohjelmassa valmistautui synnytykseen ja äitiyteen yh:na.

Ärh. Tuntuu joskus niin kummalta, että sitten vaikka kuin olis järjestellyt elämänsä niin, että olis rakastava perhe, koti, kaikki puitteet ja turvattu talous, silti ei sitä lasta tunnu kuuluvan.

Vetäkääs plussaajat nyt meidät muutkin pitkänmatkalaiset mukaanne plussa-aaltoon! :)
 
onnea plussanneille aivan mahtavaa mashaAllah :)

plussatuulia kaikille.

lucky se oli sitä ukon teoriaa mut oon kumonnu sen jo monee kertaa. :)

no se ihana onnen tunne päätty sit heti aamulla ku ukko alko aukoo päätä. olin putsaas tyttöä ku vaippa piti vaihtaa ni samanaikasest ois pitän pestä kattila jne.... ja sit ku sanoin et annan aamupuuron ni ukko oli et ei ku hedelmäsoseen jonka sit avas eli ei vaihtoehtoa. hyvin taas kunnioittaa ja kuuntelee mun mielipiteitä. ja jos meen kävelylle tytön kans ni pitää olla osote, voin käydä lähikaupas ostaas leipää. jipii...mä ku aattelin tehä kunnon vaunulenkin tytön kans ku hyvä sää... ukko inhoo ilman osoitetta mennä minnee ni pitäs olla samanlainen ku se hänen mielestä.
ANTEEKSI AVAUTUMINEN oli vaa pakko purkaa...
 
Lämpimät ja iloiset onnittelut Kyfille! Olen vieläkin ulkona tästä sanastosta, mutta niitä tarrasukkia kai tavataan tässä vaiheessa toivotella? :)

Ja kiitos Mami-91 :) Aikalailla samassa aikataulussa mennään tämän kierron osalta ja ovista odotetaan samoille hetkille. Mulla on nyt Letrot ovista tukemassa ja ultra tällä viikolla.

Itse aloitin tikuttamisen tänään (KP7) ja ilokseni siellä oli pyöreä nolla. Jospa se ovulaatio malttaisi odottaa miehen paluuta, kun minäkin maltan. Joltakulta teistä kuulin hedelmällisyys-aplikaatiosta, ja vaikka en tiennyt mikä se oli, niin löysin Google Play Storesta Glow-nimisen appiksen. Oma Excel mulla olikin jo käytössä :grin tällainen järjestelmällinen immeinen kun olen. Glow on kutenkin ihan hauska lisä ja siihen voi syöttää kuukautisten alun, keston, aamulämmöt, painon, seksikerrat, ovistestien tuloksen ja vaikka mitä. Lisäksi appis näyttää arvioidun hedelmällisyysikkunan, seuraavien kuukautisten alun, vinkkejä jne. Onko teillä muilla vastaavanlaisia appiksia käytössä?
 
Onnea Kyfi! Ihan mahtavaa saada suoraan digillä kunnon tulos! Tikkuunkin olisit varmaan saanut leffaviivat :wink Paljon tarrasukkia pienelle mukaan :love2

Onnea myös Lukutoukalle digituloksesta :Heartpink

diabolicat, onpas sulla ollut aikaansaava aamu! :)

murkku, jospa oi jospa siellä ois papu kyydissä!

Minni, aika voimakkaalta kuulostaa tuo sun vuoto :sad001 Onko kivutkin pahat? Kannattaa varmaan mainita sitten/jos tutkimuksiin lähdette.

Mami, ihana asenne sulla! :) Ja mahtavaa, että olet päässyt yli vauvauutisista ja pystt niistä iloitsemaan!

Gatusa, onpa sun miehellä taas vähän asennevammaa :mad: Mikä selitys sillä oli tolle, että et saa vapaasti vaunuilla? Pelkääkö se sun turvallisuuden puolesta vai oliko "syynä" se, että epäilee sun käyvän jonkun muun miehen luona (näin taisit jossain välissä sanoa)? Onko siellä muka niin vaarallista naisen kulkea yksin kadulla lapsensa kanssa?!

Dolcetti, mulla on käytössä My Calendar, jossa on vastaavat toiminnot. Monilla on myös Womanlog. Käteviä noi appsit kyllä on :) Mutta nyt laitan senkin "pannaan" niin en voi foorumitauolla kiertoa kytätä :wink Ja hyvä, jos siellä ovis vähän antaa oottaa itseään ja sitä että sun mies palaa reissusta :)

NAPAA: Täällä testattu nega ja luget jää pois. Tuhru on sitä luokkaa, että eipä noi luget tässä enää auta vaan antaa menkkojen tulla. Kyllä se nega vitutti vaikka arvasinkin tuloksen. Nyt on vaan sellainen olo, että alkais ne menkat niin pääsisi uuteen alkuun. Jään siis foorumitauolle tänään ja oon poissa ainakin kuukauden. Tai jos käyn täällä, niin käyn paljon harvemmin ja ihan vaan moikkaamassa. Plussatkaas ihanat koko ketju tyhjäksi sillä välin! :wink

Päivällä menen moikkaamaan tätä pitkään yrittänyttä ystävääni, joka kertoi viime viikolla olevansa 15. viikolla raskaana. Toivottavasti en ala pillittämään, jos aihe tulee puheeksi, mutta jos alan niin hän jos joku ainakin ymmärtää. :oops:

Lihotuskuuri on hyvässä alussa :wink Täällä syön pekonia aamupalalla ja selkä on jumissa eilisestä hyvästä treenistä :grin Tavoitteena olisi saada 4-5 kg lisää painoa. 2011 painoin sen verran ja ei ollut tuhruja kierron lopussa.

Larissa kp 30, dpo 11-12, yk 15
 
Takaisin
Top