Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ilpuri, onnea ovisplussasta! Toivottavasti tallettelut on kunnossa ;)

Larissa, pikkusten synttärit on aina niin ihania! Se miten lapset on oikeesti aidosti innoissaan pienistäkin asioista! En malta odottaa et pääsen järkkäilee oman rinsessan 3v synttäreitä! <3

On. Tänää olis kp 22/28(-34)
Oviksesta ei oo tietoa, ajattelin sen olleen viikko sitten mutta enpä voi olla varma! Jänskättää odotella ens viikko!
Nyt on ainaki tää kierto otettu rennosti; miehelle puhuttu tästä vauvahommasta, seksiä ollu iha ookoosti (toivottavasti oikeeseen aikaan!), parit juhlat juhlittu eli olo on aika rento enkä hirveesti oo miettiny edes tässä kierrossa koko yritystä!
Ja greippimehua join alkukierrosta vähäsen mut enpä edes muista mihin sen piti vaikuttaa :D
 
Meritähti: se on kyllä totta että kaikkea sitä kuvitteleekin :D tuohon laitoin noi kierrot mitä on viim aikoina ollu :-) eli just noi teron ja sitä ennen oli sen kp32-34. :D nyt ootan siis menkkoi et saan ultra ajan et onko se kysta lähteny et alkaa se femar :)
 
Mimmu, hiukan kätevä toi dosetti, pitäisköhän itekki hommata... :)

On: tätiä ei näy ei kuulu vieläkään. Huomenna käyn kyllä ostamassa vielä yhden raskaustestin... On jo kyllä niin paljon myöhässä täti, et sais tulla jo. Huono huumorintaju sillä ainakin on.

Muurahainen 46/35, yk20
 
Haikaranyytti, niin sulla oli se kysta, unohdin ihan. Toivottavasti pääset ultraan ja kaikki on mallillaan! :)

Muurahainen, sulla on kyllä mielenkiintoinen kierto menossa! Mutta onhan se plussakin vielä mahdollinen jos oviksen tarkkaa ajankohtaa ei oo tiedossa! ;) olis kyllä mahtavaa jos plussaisit, säkin niin kauan jo oot sitä plussaa odotellu :(

Pitäisköhän mun lataa tabletille tää sovellus? Onks sen kautta jotenki helpompi käyttää tai jotai? :D tää netillä selaamimenki menee iha ookoosti mut mut..
Puhelimeen en kyl lataa mitää yritykseen liittyviä sovelluksia, muuten sekoon ku koko ajan niitä tuijottaisim :P
 
Lucky, inhottava täti sitten löysi sinne. Pöh! Mutta kiva että sait viettää iltaa ystävän kanssa ja puhua. Puhuminen helpottaa huolia. :happy: Uuteen kiertoon sitten vain, ei kai siinä muukaan auta. :shy:

Beisla, toivottavasti sait ees jonkin verran nukuttua sun kivuiltas! :sad001 Onpa hurjaa, jos se lääke poksuttelee noi voimakkaita oviksia ettei unta saa! :wideyed: Hui, mitä jos mäki saan ton lääkkeen, oikein rupes jännittämään. Mut ainakin kiva et JOTAIN tapahtuu siellä. Peukut ajoitukselle!

Kyfi, tota kans aina pelkään et ku ostelee testejä kaupassa tai tilailee netistä ja sit lukee vaik sähköpostia niin et joku näkee, kun siellä on sit sitä mainospostia niistä liikkeistä, joilla on shoppaillu. :eek::oops: Kohta joku arvaa, mitä täällä on meneillään. Tosi samoilla kiertopäivillä mennään muuten. :p Saitko oviksen kiinni, et mikä on oletus menkkojen alkupäiväks? :nailbiting:

Katjusha, harmi jos rohdokset sekotta asun kroppaa. :grumpy: Mä oon vielä toistaiseks säästyny sivuvaikutuksilta. Mut kunhan nyt jotain vitamiinia popsii ni vähän ravinteikkaampaa ois. :rolleyes:

Minni2, voi eiiiiiiiiiiii!!! Typerä täti. :banghead::banghead::banghead::banghead: Oliskohan sulla ollu jotain yritystä siellä? Jotenki semmonen fiilis ettei nyt ihan turhaan viivyttäny täti noin paljon saapumistaan. Tsemppiä uuteen kiertoon joutumiseen. :shy: Ja ihana mies kun on noin huolissaan, jotenkin hellyyttävää vaikka surullista, jos hän pelkää. Onneks osaat lohduttaa varmasti. Saitko muuten kuukupin toimimaan hyvin?

Larissa, toivottavasti on ollu kiva päivä lastenkutsuilla. :joyful: Mutta suuret pahoittelut turhusta! :sorry::sorry::sorry: Tuntuu tosi pahalta sun puolesta ku kroppa heittelee miten sattuu ja antaa uskoa ja sitten taas lamauttaa ja masentaa. Sinuna kuitenkin uskoisin vielä, että on mahis plussaan, piankin! :nailbiting::nailbiting: Ehkä vielä tässä kierrossa?? Mutta sitten vaan hermolomalle kaikesta ylimääräisestä, jos uuteen kiertoon joudut. Toivotaan että et joudu! Ja hyvä sotasuunnitelma. Kuulostaa lupaavalta. :rolleyes:

Diabolicat, olipa tietopaketti,mielenkiintoista! :pompus: Mulla on pillerien lopettamisen jälkeen ilmestyny hirmu paljon enemmän näppylöitä ja just leuan alueelle. :troll: Oon ymmärtäny et ne on hormonaalisia finnejä mut toi sun kertoma progesteronitason vaikutus oli mulle uutta. Täytyypä kysyäistä ensi viikolla lääkäriltä siitä. :bookworm::bookworm:

Muurahainen, voi kun saatais jo vastaus sun tilanteeseen. Onpa pitkä piina! :nailbiting::nailbiting::nailbiting::rolleyes::rolleyes::rolleyes::woot::woot::woot:

Omaa napaa. Ihan mietoja tuntemuksia alavatsalla mutta muuten ei mitään. Ei niin mitään. Mielialatkin pysyny kohtalaisen hillittyinä ja valkkari-nännikipu-tilanne pysyny samana. :wtf: Muutama päivä vielä niin ehkä vastauksia tähän tilanteeseen. :smug:

Mies ei muuten oo kommentoinu mitään siihen mun avautumiseen. Mut on ollu tosi ihana ja lähellä ja puuhasteltiinkin tänään vaikka eipä se enää tärppiin auta kun se hetki meni jo jos oli mennäkseen. Mutta kuitenkin :p ei ainakaan näyttäny herra ahdistuneen mun keskusteluyrityksestä. :wink Saas vaan nähä kuinka vakavaks vetää, kun lääkäriin marssitaan yhdessä. :wideyed::wideyed::meh::eek::grumpy: Se ei muutenkaan tykkää sairaaloista ja lääkärissä käynneistä. Tai no, kukapa tykkäis... Onneks ei häntä kuitenkaan siellä tod näk tutkita vaan enemminkin haastattelu, eikös ookin? :eek: Te jotka ootte käyny? Simppapurkki on jo viety ni eihän mieheltä varmaan muuta vaadita?

Maggie kp 28/????? dpo 10 tai jotain? Luomukierron pituus voi olla mulla mitä vain kuukauden ja puolen vuoden väliltä. Saas nähä. :sour:
 
Muokattu viimeksi:
Kone sekoilee, lähetti tuplana mun pitkän viestin. No parempi niin kuin että poistais kokonaan. Noin, sain kai muokattua että näkyy vain yhtenä?
 
iltaa ihanat, oli pakko tulla hehkuttaa et käytii vaunuilees äsken. no ukko alko vikoil metreil valittaa siit vaik ite ehdotti mut mä nautin ja niin nautti tyttöki. nyt joka päivä ois tarkotus vaunuilla iteksee tytön kans ku ukko suostu siihe. kyl vaunuilu on sit ihanaa. on inglesina vittoria meil ja on hyvät :)
 
Maggie, kun me käytiin ma lääkärissä niin mies marisi koko matkan että onko sen pakko tulla ja et sitä ällöttää sairaalat. Ja se on tosi herkkä myös pyörtymään joten se sai oottaa huoneen ulkopuolella kun mua tutkittiin. Sit käynnin jälkeen se oli ihan ok ha oli tyytyväinen et oli mukana. Koitin sitä kovasti jälkeen päin kiitellä. meillä oli mukana vain se spermatulos lappu ja sitä ei mitenkään tutkittu ainoostaan se lappu käytiin läpi. Ei kannata ainakaan liikaa spekuloida miehelle. Mä varoitin et ne ehkä saattaa tutkia mut en puhunut siitä sen enempää. ja tosiaan ei tutkineet.
 
maggie, en tarkkaan tiedä nyt ovista kun kipuilikin tässä kierrossa useempana päivänä kp9 etiäpäin(eikä yhtenä päivänä niinkun normaalisti) eikä ollu testejä millä kattoa, tiistaille nyt menkkoja odotan mut saa nyt nähdä tuhlaisko tuon viikkodigin huomisaamuna
 
Maggie: Mun mies tuli mukaan toiselle lääkärikäynnille ihan mielellään (ekalle ei päässyt töiden takia). Tuli mukaan myös tutkimushuoneeseen, jossa mulle tehtiin ultra. Minua jännitti ja stressasi enemmän, mutta mies jaksoi tsempata. Himppasen hassulta tuntui olla kolmestaan siinä tutkimushuoneessa ja mies sanoi, että oli ehkä ihan hyvä että lääkärini oli siinä jalkovälini ja hänen välissään :joyful: Ruudulta näki kuitenkin munasarjani ja kohtuni, ja jaksoi niitä ääneen hämmästellä. Lääkärissä käynnin jälkeen pyysi minua vielä kahville kanavanrantaan ja kysyi, että "eikös nyt tunnukin paremmalta?" Olin nimittäin murehtinut matalaa AMH-arvoani koko edellisen viikonlopun ja melkein heittänyt toivoni menemään.

Mieheni kävi tosiaan antamassa vain oman spermanäytteensä ja sen tuloksia sitten yhteen ääneen vastaanotolla ihasteltiin. Myöhemmin kävi selville, ettei se mitään uberhuippuspermaa ollut, mutta hyvää keskitasoa silti.

Olen kyllä ollut ihan äimän käkenä mieheni suhtautumisesta tähän asiaan. Ainahan hän on ollut huomaavainen, kohtelias, empaattinen ja ymmärtäväinen, mutta en olisi silti odottanut häneltä tämän tasoista herkkyyttä ja myötäelämistä. Viime viikollakin kun mulla oli puhelinaika lääkärini kanssa, kysyi mieheni, että voisiko hänkin tulla mukaan keskusteluun. Kun sanoin, etten tiedä tarkalleen mihin aikaan lääkäri soittaa, niin mieheni antoi minulle listan omista kysymyksistään, jotka lupasin sitten kysyä. On upeaa pystyä jakamaan kaikki tämä ja tuntea, ettei tämä ole minun projektini, vaan meidän yhteinen. Kävi miten kävi.
 
Niin, unohtui sanoa, että nyt tän työmatkan takia mies jaksoi hätäillä siemeniensä kanssa. Ehdotti ihan tosissaan, että kävisi jättämässä niitä pakkaseen jotta, jos ovulaationi tulee tämän viikon aikana, voidaan niitä sit "laittaa pipetillä sisään". :grin
 
Maggie : niin ei siinä auta. Mut oli kuitenki ok huomata et kierto ei heittänyt härän pyllyä ja ilmeisesti Ovuloin
 
Gatusa : oliko joskus et sun on liian vaarallista käydä yksin ulkona vai onko nyt siellä tilanne jotenki eri. Varmasti vapauttavaa!
 
hmm..digin tulos oli "raskaana 2-3"o_O:schocked028ei kyllä muuta oiretta oo kun rinnat aavistuksen turvonneet ja no parina päivänä posket helottanu mutta ajattelin flunssan olevan tulossa kun esikoinen taudissa ollut ja muutenkin aivastellut sun muuta:rolleyes: voi jospa tämä nyt kestäisi:smiley-angelic001
muoks. siis nyt kp28/28-32 dpo ?
 
Jotain iloa tästä unettomuudestakin...neljän nurkilla heräsin vessaan enkä saanu enää unta. Katoin taas digiboksille tilaa, kävin lenkillä koirien kanssa, mustikkapiirakka uunissa, munakas hellalla ja odottelen että isäntä tulis vessasta. Nimimerkillä miks tän talon rakentaja ei tehny kylppäriin toista vessaa kun siellä tilaa olisi???

Muksun kanssa kaksoissokkoaltistukseen tänään.
 
Takaisin
Top