Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mh, mä olen kyllä myös sitä mieltä ettei väärää plussaa voi tulla. Tuhru ei välttis tarkoita vielä mitään. Jos kävisi niin ikävästi, että menkat tulee niin silloin on kyllä kyse vaan siitä ettei pieni pysy kyydissä. Mä odottaisin sinne dpo 14 saakka ja testaisin uudelleen.

Noi Minskin tossut on kyllä ihania ja niillähän on ollut myös plussaonnea tuova vaikutus ;)

Larissa, kyllä ollut vähän kumma kierto mutta ei voi, kun toivoa, että ovis tapahtuu. Veikkaan, että kummallisuus on johtunut geleeistä. Hyödynnetty on joka toinen päivä, eilen ja toivottavasti vielä tänään. Sitten voikin pitää taukoa :D Luget sitten maanantaina.

Dpo 0, yk 19
 
Voi oispa mullakin aihetta tossutilaukselle. Ehdin tosin sen ekan plussan jälkeen jo ostella vaatteita yms. eli miksei sinne kellarin haavelaatikkoon voisi yksiä tossuja tilailla...

Mh- Voi kunpa pysyisi kyydissä ja vahvistuisi viivat testeissä :Heartred

Mimmu. Komea oli rivi ja toivottavasti pääset tiiraamaan tuloksia onnellisissa tunnelmissa sitten 25.6. :Heartred

Beisla, no niinpä - toivon ja toivottomuuden kanssa eläminen... Ja teidän kohdalla nyt puhuttaisiin jo aivan eritasoisesta ihmeestä, jos tulisit "vahingossa" raskaaksi. Mutta vakavasti puhuen toivon niin että teillä tärppäisi :Heartred on se surutyö kutienkin valtava, jos oma kohtu jää tyhjäksi. Siispä plussatuulia teille!

PikkuMiski Voi miten suloinen Miska :Heartred

Larissa Samoilla linjoilla mekin. Kurjaa, että muutikin joutuvat miettimään tämmösiä ja samalla tuntuu hyvältä että ei ole yksin :Heartred

Tänään kp13 ja viime kierrossa tikutin oviksen kp14 paikkeille. Eilen ja toissapäivänä on mies ollut ihan todella aloitteellinen, joten toivon että jos vaikka tärppäisi. En nyt ole sen tarkemmin tässä kierrossa ovista etsinyt. Haluaisimme pitää tämän lapsihaaveilun jotenkin "luonnollisena" mikä tuntuu välillä aika koomiselta ja vaikealta. Mutta ehkä jotenkin se ajatus, että seksi ei ole lapsentekoa varten ja että emme harrastaisi sitä vain koska "yritämme tehdä lasta".

Mutta niin me jokainen olemme joutuneet pohtimaan kuinka "pitkälle" aiomme tässä projektissa mennä. Itse ajattelen, että lääkkeitä voin syödä mutta en ala itseeni mitään pistämään. Ja että voimme miehen kanssa sen verran itseämme lääkärillä näyttää, että tiedämme onko jotain konkreettista vikaa tms. mutta vuosien rankat (ja kalliit) hoidot tuntuvat meidän kohdalla olevan liikaa. Vaikka eihän sitä tiedä jos mieli muuttuu vuosien saatossa. Toivottavasti ei tarvitse niin pitkään odotella.

titem kp 13/28
 
PikkuMinski, voi miten nätti sun poika! :Heartred

Myy, joko sun kaveri synnytti? On tuo aukkari tuonut vähän lisätoivoa tähän kiertoon, tosin jännittää se että tuleeko se nyt optimaaliseen aikaan, kun inssi on mahdollisesti joitakin päiviä ennen ovista. Juhannus tulee just päälle, mahdollisesti.

mh-, näin mäkin ajattelen että tuskin sentään väärää positiivista tulee. Ainakin siellä on yrittänyt tapahtua jotain! Toivon kovasti että tuhru ei nyt ylly menkoiksi asti.

Larissa hyvä, kyllä se ovis sieltä tulee, pääasia että pupuilut on kunnossa. :grin

titem, kiitos ymmärryksestä. Hyvähän se on edes tutkituttaa, niin tietää missä mennään, vaikka ei päätyisikään hoitoihin.

On. Vaikka mua harmittaakin kun koti-insseillä ei ole tärpännyt, ei klinikalle meno tunnu musta niin suurelta kynnykseltä, luultavasti siksi että oon saanut jo vuosia totutella ajatukseen. Oman luovuttajan löytymisestä ei ollut tietoakaan (eikä aina edes parisuhteesta) kun tiesin jo että haluan lapsia, ja että klinikka siinä todennäköisesti avustaa. Ja rahaa palaa - myös säästäminen alkoi jo ennen nykyistä parisuhdetta. Itselle se tuntuu vain keinolta päästä (toivon mukaan) tavoitteeseen.
Ja silti... äh, tässä vaiheessa kiertoa, ovista odotellessa, oon yleensä hyvillä mielin ja toiveikas. Nyt vaan on iskenyt jokin masis päälle, en tiedä johtuuko tästä lapsiasiasta vai jostain muusta. No, kyllä tää tästä taas.
Kp8/28-32
 
Mimmu, voi aivan hyvin johtua Geleestä! Mulla ne veti kierron entistä enemmän solmuun...

Titem, sulla on todella samanlaisia ajatuksia mun kanssa koko yrittämisen, hoitojen yms suhteen. Mukava, että joku samoilla linjoilla :) Toivon sinne (ja tietty kaikille muillekin!) pikaista plussaa, jotta pääset pienelle kaikkea tarpeellista ja ei niin tarpeellista hankkimaan! <3

Mh, höh sanon sille tuhrulle! :(

Beisla, tsemppiä! Kyllä se mieliala kohenee (ihan jo hormonaalisista syistä) kunhan ovis lähenee ;)


Napaa: Juuri kun ehdin aamulla manailla niin nyt taitaakin olla neiti O saapunut! Poskia kuumottaa, muniksia juilii ja tissit kipeytyy :D Taidan silti aloittaa terot vasta huomenna, ei tässä mikään hengenhätä ole ;)

Larissa kp 17/27-31, dpo 0?
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, ovisonnea nyt sitten vaan! ;) ;) Toivottavasti teroista ois nyt apua!

Beisla, jännään täällä taustalla teidän huomista klinikkakäyntiä! Vai otatko vaimon sinne mukaan? :) Tsemppiä kuitenkin! Ja hei, tällee hoitsuna suosittelen et otat 1g panadolin ja 400mg buranan etukäteen, n. 2h enne tutkimusta - ehtii vaikuttaa :)

On. Noniin. Menipä hermot kunnalliseen ja Työterveyteen (=huono sopimus), joten pitkän odottelun sijaan varattiin aika yks. klinikalke ensi tiistaiksi. Samalla mulle aukiolotutkimus ja miehen simppatutkimus eteenpäin analyysiin. Näiden perusteella sitten katsotaan, mikä suunta otetaan. Raskaisiin hoitoihin ei ryhdytä, mutta esim. ovuloimattomuutta tms. suostun vielä hoitaa tableteilla. Kauhean jännää siis edessä! :)

Hile kp3/31-38 yk11
 
Kiitos Hileinen :) onnea sinnekin tutkimuksiin! Nopeasti saattekin yksityisellä asiat etemään :) Ja kiva, että meillä on täällä oma hoitoalan ammattilainenkin ;)

Edit. Beislalle myös isot tsempit tutkimukseen! Hyvin se menee! :)
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppii Beisla aukkaritutkimukseen.. ja muutenkin huonoihin fiiliksiin. Välillä hormoonitkin saa mielen alakuloiseksi. Ja onhan se kuitenkin iso asia lähteä tutkimuksiin jne. Eihän sitä kukaan toivo niin sekin luo ko vähän pettyneen fiiliksen.

Larissa ei sulla ole yhtään ovistikkua jemmassa, olisit voinut varmistaa? :)

Täällä ovis luultavammin huomenna ja myös inssi nro 3. Kävin tänään jo toistamiseen seurantaultrassa ja lopuksi iskettiin vielä pregnylpiikki kasvattamaan ja irrottamaan munis. Ja nyt se tuli sieltä lääkärin suusta että limis on ohut, mutta ei sille voi tehdä mitään, kehittyy omia aikojaan. Oli nyt n. 6mm. :shifty: samaa paksuutta se kyllä on viimeset kerrat ollut niin miksi ei ole aiemmin sanonut. Viimek tais näillä kp olla 7mm.

Onnea muuten plussanneille! Saatiin täälläkin korkattua plussalista. :grin
 
Pisama, eipä oo kun en ole kuukausiin tikutellut. :) Mutta jos huomenna on aamulämmöt nousussa plus tissikipu pahentunut niin eiköhän tämä ole se ovispäivä :D alavatsakin on turvonnut palloksi ja vasemmalle sattuu välillä ihan pirusti :D Mulle tulee myös etovaa oloa oviksen aikaan ja tänään meinasi laatta lentää ruokakaupassa :D

Onko sulla mitään troppeja ollut käytössä tohon limiksen vahvistamiseen? Suosittelen vehnänalkioöljyä! Täällä oli jollakulla (en nyt muista kenellä :/) ihan ultrasta todistusaineistoa miten vehnis oli parantanut limistä. :)
 
Pyh ja pah, ei mitään ovisoloja ollut vielä... Viime kierrossa kp16 sain vahvan ovisplussan, olotkin oli sen mukaiset. Ei huvita edes tikuttaa, kun ei tunnu missään.
No katsotaan katsotaan...

Muoks. Mulla greippimehu paransi limistä, ihan jopa lääkäri ihmetteli kun ekalla ultrakerralla sanoi että on niin ohut ettei siihen tarttuiskaan mitään. Sanoi vielä, että clomit ohentaa sitä entisestään kun otan ne käyttöön.
Sitten seuraavassa kierrossa (eka clomikierto) otin greippimehun valikoimaani ja ultrassa lääkäri ihmetteli, että limis oli niin paksu mitä ihan loppukierrossa se olisi. Hihittelin vaan, et aijaa, aika jännää.

muurahainen kp 15/30, yk18
 
murkku, hyvä tietää että greipilläkin on sama vaikutus! Jospa se ovis vielä sinne löytäisi :) Jos se kerta tännekin löysi niin voisin lähettää sen seuraavaksi sinne sulle :wink
 
Mulla jo se vehnis käytös ja sillä vähän paksuuntunutkin, täytyy ehkä ottaa toi greippi sitten taas lisäksi mukaan ja kokeilla auttaisko se vielä lisää. En ole tainnutkaan sitä käyttää klinikalla käyntien aikana.
 
Nyt on pakko lähettää Pisamalle extratsempit huomiseen inssiin!!! Tahdon nyt valaa sinuun vähän uskoa, että raskaus voi kuitenkin alkaa siitä 6mm limakalvosta huolimatta. Tämä meidän eilen 6+6 ultrattu papunen on tarttunut 4-6mm limakalvoon! Mulla siis ultrattiin plussakierrossa juuri ovulaation jälkeen (joko dpo 0 tai dpo 1) tuon paksuinen limakalvo, joka lääkärin sanoin "ei ihan toivoton, mutta toivoisin vähintään 7mm". Mutta niin siellä vain yksi sisupussi kyydissä nyt roikkuu.

Mulla suurin apu ohuen limakalvon kanssa on ollut Gelee Royalesta. Useamman greippimehu- ja vehnänalkioöljykierron jälkeenkin limakalvo ultrattu onnettomaksi reilun 2mm paksuiseksi, mutta ekassa GR-kierrossa saavutettiin toi mulle huima 4-6mm tulos.
 
Kiitos Starling, kyllähän tuo kieltämättä pienen toivon kipinän loi :). Eikä lääkärikään toivottomaksi tapaukseksi ole sanonut. Onnea muuten plussan johdosta,en muista onnittelinko silloin aiemmin. :D
 
Mh sais tuhrut häipyä hus hus pois sun luota.

On. Kauhea kuumotus poskissa. Lämmöt koholla, 36,8. Oiskohan se ovis käsillä :nailbiting::smiley-angelic001 Hyödynnetty on parhaan mukaan.
Jos ei nyt tärppää, niin jää kyllä "lomalle " yrittämisestä. Jos se tuottaisi tulosta.

Kp16/28-30
 
Starlingille onnea mahtavista ultrakuulumisista,ihanaa!! :)

Beisla, onneksi aukkari on tosiaan ennen ovista, ties vaikka tärppi tulis :)

PikkuMinski, ihana pieni Miska! Meidän Ina 1v4kk hihitteli kuvalle tissi suussa, oli juuri iltahuikalla kun foorumia aiemmin selailin :)
Ja nuo sun tekemät tossut, ihania!!! Etkö tee isompina lainkaan? Mäkin haluan tuollaiset jos vielä vauva tähän perheeseen tulee, mutta vuodenajan mukaan olisi koko katsottava, ensimmäiseksi kesäksi haluaisin :)
Saako udella että mitää vika teistä nyt sit löydettiin, miksi lapsia ei enää voisi tulla ja oliko tilanne sama jo ennen esikoista vai muuttunut matkan varrella? Onhan teillä jo yksi, miksei siis voisi tulla toista tai kolmattakin? Pyh pah lekureille sanon minä,ei ne aina oo oikeessa :)

MH:n tuhrulle nyrkin heilutukset, hus halvattuun sieltä!!

Larissalle oviksen hyödyntämistsempit, vaikka tuskin tarpeen on ;)

Mitähän vielä piti sanoa..

Oma napa on tänään ollut paska napa. Kiukkunen akka suoraan sanottuna. Nukuin tosi huonosti=yliväsynyt. Lihakset pahasti jumissa muutamastakin paikkaa ja hieronnassa käynti vaan pahens, ainakin hetkellisesti. Mies ärsyttää ihan perhanasti ja muutenkin on vaan tosi ärsyynyny olo. Tekis mieli kaivautua maan alle jokskui aikaa.
kp taitaa olla 26/mitä lie ja dpo3. Ihan tuttuja tuntemuksia, eli munikset kipuilee menkkoihin asti.
Nyytti kiittää ja kuittaa, palailee paremmalla tuulella.
 
Larissa, mahtavaa että ovisoireet tuli nyt selkeästi, voi sitten hyvillä mielin aloittaa lääkkeet. :) Ei tartte ainakaan pohtia, että odottiko varmasti tarpeeksi kauan ennen aloitusta.

Hileinen, jopas teilläkin etenee asiat nyt nopeasti, mutta niinhän se tuppaa tekemään jos yksityiselle lähtee. Ja mitä sitä nyt odotella, kun kerran on päättänyt mennä. :)
Kiitti lääkesuosituksesta. Se lääkäri sanoi tuntia ennen, mutta varmasti parempi ottaa vähän aiemmin kuin liian myöhään. Haluaisin uskoa että mulla on ihan ok kipukynnys, kun hammaslääkärissäkin reikiä annan porata ilman puudutusta. Tosin onhan se hyvin erilaista kipua ja eri paikassa.

Pisama totta se on, hormonit voi keksiä kaikenlaista. Tänään kävin seuralaisena mukana terveyskeskuksessa, ja siellä näkyneet pikkulapset meinas saada mut itkemään. En mä yleensä vieraiden lapsista pahoita mieltäni, mutta jotenkin kun oltiin neuvolan lähellä...
Hurjasti tsemppiä kolmanteen inssiin! Kyllä nyt sais jo tärpätä! :wav

Muurahainen voi höh, kumpa olis ovis vielä tuloillaan.

Soma, pääasia että ootte hyödyntäneet. :) Plussatuulia, mutta jos ei tärppää niin pieni kesäloma voi kyllä tehdä hyvää.

On. Kävin pitkällä pyörälenkillä ja vähän ulkona kiipeilemässä, ja jo tuli parempi olo. Huomenaamuna sitten kohti klinikkaa. Iiiks! Kp8/28-32
 
Nyytti, laitoin tykkäyksen siitä mitä olit kommentoinut mulle, sulle oisin laittanut sympatiaa. :Heartpink
Huonosti nukkuminen ja lihasjumit saa kenet tahansa huonolle tuulelle. :hug013 Toivottavasti huomenna olis jo vähän vetreämpi olo sulla.

Ai niin ja ymmärsin, että aukkari tehdään aina (?) nimenomaan ennen ovista, jotta ei huuhdota pois mahdollista alkiota.
 
Takaisin
Top