Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Beisla, sain juu lukea aamulla ensimmäisenä kännykästä, että vaavi oli syntynyt ❤️ Mielettömän paljon tsemppiä aukiolotutkimukseen! ❤️

Hienoa Hileinen, että saitte niin pian ajan! ❤️ Siitä se sitten lähtee etenemään :)

Pisamalle hirmuisesti tsemppiä ja onnea inssiin! ❤️

Nyytille iso halaus! Toivottavasti uusi päivä parempi ❤️
 
Beislalle tsemppiä tutkimuksiin.

Täällä tuo tuhru nyt todenteolla leikkii jotain ja kiusaa. Eilen taas loppu sitte alkuillasta ja sen jälkeen ei mitään. Huomenna aamulla sitte testailla, jos tänään ei mitään näy. Tuntuu, että alan oleen jo hermorauniona tämän kans.

mh- dpo12 ja kp 30
 
Vastaan näin yleisesti :)

Meillä siis miehestä; näytteen määrä erittäin vähäinen ja siittiöiden määrä laskenut ja laatu ja tiheys huonontunut huomattavasti. Mulla taas hormoneissa vikaa... Ilmeisesti ei nouse kuin hiukka yli menopaussin tasojen ovulaation aikaan... 16.6 mennää erikoislääkärille (erikoistunut lapsettomuuteen ja varsinkin sekundäärisestilapsettomiin) kuulemaan viimeiset lausunnot.

Aukiolotutkimuksessa ei löytynyt mitään ja samoin kaikki muut verikokeet oli molemmilla 100% priimaa (viitearvojen puoliväliin kaikki). Ylipainoa on muutama kilo molemmilla (n.6kg), mutta syödään "oikein" ja liikutaan säännöllisesti. Mulla paino johtuu pääasiassa lihasmassasta. Tupakointi lopetettu yli 15 vko sitten :) ja alkoholia mies max kerran vuodessa ja mä juon punkkua lasin silloin tällöin.

Ei mikään ole kiveen kirjoitettu ja esikoinen tuli luomuna 9kk E-pillereiden lopetuksesta ja siinä mahdollisesti oli km jo 3kk pillereistä.

On vaan helpompi elää kun ei enää toivo ja odota. On tullut elettyä elämää 28-31 päivän sykleissä jo hyvän aikaa. Nyt keskityn täysillä esikoiseen ja muuttoon ♡ Saatiin viimein rivarin pätkä ♡

Tossuista sen verran, että ne on minejä; vastasyntyneen kokoa :) en osaa tehdä muuta kokoa :/
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tuo tuhru löysi TAAS paikalle. Vissiin mennä takas nukkumaan, jos se karkottais sen ko tuntuu muutenki jättävän aina yöksi rauhaan niin jos sitä sais huijattua.
 
Tänne löysi pissatulehdus. Voi jessus, että ottaa päähän. :-(

Beislalle tsempit tutkimukseen.

Viipsukka kp 18/29-33
 
Pikkuminski, onnea uudesta kodista!

Beislalle tsempit tutkimukseen. Tuu sit kertoo miten meni. Itelläni on kanssa korkea kipukynnys, mutta kyllä mulla sattui toi tutkimus ja paljon, toinen putkista oli tukkeessa.
Toivottavasti kuulut niihin joille se ei kipua aiheuta.

Mh, meinasinkin juuri kysellä koska uutta testiä teet, mutta huomiseen asti odotellaan, voi kumpa tuhru olisi harmitonta ja siellä se eka plussa matkassa vielä olisi <3

Teinpä eilen illalla ovistestin, niin aika tyylipuhdas nega tuli, et tuskin se tänään positiiviseksi muuttuu, niin kuin aiemmissa kierroissa. :(

Muurahainen kp 16/30, yk 18
 
Soma, kyllähän tuo ovikselta kuulostaa! ;) Ollaan ovis-kamuja :D Täällä oli tuota poskien kuumotusta eilen ja nyt oli lämmöt nousseet eilisaamusta 35,7 --> 36,4

Nyytti, toivottavasti fiilikset paranee <3

Beislalle vielä isot uudet tsempit!

Viipsukka, höh sille virtsikselle! Onko pahana vai lähteekö kotihoidolla pois?

Voi Murkku <3

Napaa: Jeeee tänään pääsen ne terolutit vihdoin ja viimein aloittamaan! :) Sanoin miehelle, että varautuu siihen, että saatan muuttua sekopääksi niiden kanssa kun ne on hormonia. Mies vastasi, "miten niin MUUTTUA..?" ;) :D Kiitos vaan :D

Larissa kp 18/27-31
 
Muokattu viimeksi:
Mh, kyllä se tuhru nyt kiusaa, mutta niin kuin joku muukin sanoi, ei se tarkoita etteikö vois plussa tulla. :)

PikkuMinski, voimia lääkärikäyntiin. :hug013

Viipsukka onpa inhottavaa, toivottavasti paranee pian.

Muurahainen pahoittelut. :sad001 Kumpa ainakin ensi kierrossa tulis ovis, jos nyt jää välistä. Voin kuvitella että aukkari teki pahaa jos toinen putki oli tukossa.

On. Tutkimukset tehty. Verikokeista lääkäri sanoi että soittaa jos on jotain ihmeellistä. Ultrasta sanoi että tosi paljon on pieniä folleja, mutta näin aikasilla kp:illä ei voi antaa diagnoosia mahdollisesta pco:sta. Mutta meinas että turha ultrata uudestaan, kun antaa mulle joka tapauksessa lääkkeet klinikkainssin tueksi. (Kun ollaan jo näin monta tuloksetonta koti-inssiä tehty.)
Aukkari sattui hetkittäin paljon, mutta kipu ei onneks kestänyt missään vaiheessa niin kauaa ettei sitä olis kestänyt. Ja pääasia oli positiivinen tulos, putket on auki! :grin
Kp 9/28-32
 
Ai niin, ja nyt tutkimuksen jälkeen sain melko pahan hartiakivun, mutta se johtuu kuulemma jotenkin pallean reagoinnista kohdun ärsytykseen.
 
Larissa, pahana on. Ei tarvinnut mennä edes lääkäriin, kun hoitaja kyseli ja sanoi sitten, että selvä tapaus. Verta on pissan mukana. :(
 
Ja tuosta tuhrusta, eihän se välttämättä mitään tarkota, mutta inhottava ko välistä ei mitään ja välistä tulee.
 
Beisla, mukavia uutisia! Ottivatko verikokeet siinä klinikalla? Itse unohdin niistä kysyä ja mietin, miten meillä tiistaina sitten tehdään. Hienoa kuitenkin että putket auki - jospa koti-inssi nyt toisikin jo plussan ku on putket huuhdottu ;) Peukkuja!

Viipsukka, pikaista paranemista! Kurja tauti tuo :( Onneksi antibiootit auttaa useimmiten tosi nopeastiki!

Mh, tuhruttelu on kyllä tosi ärsyttävää. Itelläkin kun sitä vaivaa on, niin varalta jo vuoraan pöksyt siteellä et jos täti kuitenkin yllättää.. jospa mä tätä tätiä pitelen vielä hetken - ei ehdi siun luo ollenkaan? ;)

Hile kp4/31-38 yk11 ja sitkeä Täti kylässä...
 
Beisla, toivottavasti nyt tärppäis kun aukkari on tehty! Ja oon kans ymmärtäny et aukkari tehää ennen ovista ettei mahdollinen matkustaja huuhtoudu pois.. Apua en kyllä enää muista olitko se sinä joka sitä kysyit? :D

Mh-:n tuhru lähde pois! Äläkä palaa!


Anteeks nyt tuun omanapailee.
Mulla on tosi surkee fiilis!! :(
Näin unta, et olin raskaana ja kokosin vaunuja ihan innoissaan.. Heräsin ja tajusin, et se oli vaan unta.
Mistä saisin ripauksen positiivisuutta??? Lähettäkää joku?

Eilen muuttu tukka taas pinkiksi <3
Mulla on muuten kauhee nälkä, jos tästä sängyltä pääsis ylös syömää aamupalaa saattais tulla ehkä parempi fiiliskin! No ainakin nyt oon saanu taas uni velkaa kiinni! :) en vaa yhtää tykkää, kun tää oon viikon ainut vapaa ja sillon sitte nukun ja siivoon.. Kiva vapaa juu. :/
Ihana toi mun mies, sanoi eilen et sillä on fiilis ettei mee enää kauaa kun tärppää! :) mä haluisin vaan sen leikkaus ajan jo ja päästä sinne leikkauksen ja aukkariin, et mullakin olis vahvemmat fiilikset taas!!!
Heti tuli parempi fiilis, kun tänne kirjotin tai sitte se johtuu siitä, et muistin et eilistä ruokaa on vielä jääkaapissa :P namnam! Hyvä aamupala :D

-Mymmelisti kp 27?/29 yk 34
 
Tämä kierto menetetty. Tuhru häippäs, mutta kunnon vuoto tuli tilalle. Eli mitä ilmeisimmin sitte tästä päivästä tuli kp1.
 
Onnea oviksen hyödyntämiseen ja pahoittelut menkkojen alkuun ja onnea piinaileville!

Nyt en jaksa oikein muuta kuin napailla. .. kardio treeni sai mulle yskän aikaan ja eilen oli viisauden hampaan poisto ni nyt on tosi nuutunut olo kun ei oikein mitää pysty syömään ja juomaan. Ketuttaa aivan kauheasti. Lisäks tää flunssa tuntuu pahenevan ja on ihan sellanen olo kuin olis kuumetta.vaikka tuskin on. Ukko on ihan outo ja tuskin ees mihinkää reissuun lähetään ku ei se ota suunnitellakseen, tivaa vaan onko mulla rahaa. Kaipaisin jotai seuraa mut ukko ja poika on koko aika jossai muualla. :( en tiedä onko se otettava laina jotta lähen yksin jonnekki reissuun.. niin paljon suututtaa. Koko elämä pyörii vaan rahan ympärillä tuon ukon kans. Sellanen saakelin nipoki on.... ja ke jotain yritän kysyä reissusta ni aina vaan et onko mulla rahaa... :( ei niinku voi valaista yhtään enempää kustannuksia tms. :mad::mad::mad::mad::mad: jotenki on niin paska fiilis. Arvasin että loma menee tällein
 
Beisla, toivottavasti inssistä tärppää jo tässä kierrossa, kun on röörit rassattu :grin Noista munasoluista tuli mieleen, että itsehän kävin juuri viime kierrossa kp 10 siinä ultrassa. Silloin oli oikealla johtofolli 12mm ja vasemmalla 2 pienempää 8mm follia (jotka on tässä kierrossa ehkä sitten irronneet). Lausunnossa luki myös, että "vasemmalla myös muutamia vielä pienempiä, ei kuitenkaan selvästi PCOS-tyyppistä". Eli en usko, että sunkaan täytyisi niistä olla huolissaan :) Osasiko ultraaja arvioida sulle oviksen ajankohtaa tähän kiertoon? Mutta hyvä, että kaikki meni hienosti!

Viipsukka :Heartred Onneksi saat heti apuja virtsikseen!

mh, pahoittelut :sad001 Ehkä sulla oli kiinnittymisyritys?

Mymmelisti, äääää pinkit hiukse! Ihana! :p Mulla on kans sellainen fiilis, että teillä kyllä kohta tärppää :wink Mullakin menee yleensä ne vähäiset vapaat nukkuessa, siivotessa, pyykätessä, salilla yms. Mutta kun oon työputken aikana niin laiska tekemään kotihommia :grin


Voi Lucky :Heartred Miksi se sun ukkos nyt tolleen :mad: Jos seuraa kaipaat joku päivä niin ymmärtääkseni asutaan suunnilleen samoilla leveysasteilla :)


Hihii, miehellä alkoi kesäloma ja mulla on pari päivää vapaata :) Nyt lähden lenkittämään koiran ja salille, sitten ostamaan miehen 2-vuotta täyttävälle kummitytölle synttärilahjaa (heppajuttuja :Heartpink) ja illalla mennään miehen kans intialaiseen syömään :joyful:
 
Tiedän että tää on vaan tämän hetken tunnelmia mut jospa ei pitkään olis kipeä ni jaksais vähän paremmin innostua...
 
Larissa, eikö sulla oo sitte lomaa ollenkaan?
Mulla on viikon palkaton parinviikon päästä ja sitte heinäkuun lopussa alkaa 4viikon kesäloma. :)

Lucky, jospa toi olo on vaan siks et sulta just poistettiin viisuri.. Kohta jo tuntuu hyvältä kun ei oo ylimääräsiä legoja puristamassa suussa ;)

Mh- voi ei, pahoittelut kp1! Kyllä sun testissä sillon jotain oli, eli ihan varmasti ainakin kiinnyttymisyritys! :) tsemppiä!

Mulla on ollu kesäsin semmonen ongelma etten löydä bikinien yläosaa joka sopis mulle, kun ei sais takana olla sitä muoviklipsi kiinnitystä (hajoo) ja sitte ei meinaa kuppi sopii, eli oisko vinkkejä mistä löytyis hyviä biksuja? :)
 
Mymmelisti, aloitin tässä työssä vasta tammikuussa niin mulle ehtii kertyä kesälomaa vaan 6 pv ja pidän ne elokuussa. Mieskin pitää lomaa nyt vaan viikon ja loput sitten elokuussa :) Mie ostan aina bikinin ylä- ja alaosat erikseen kun oon vähän eri paria :grin Ja mulla on kans kuppi-ongelma (kuppi on D ja ympärysmitta 65-70), joten oon ostanu narubikineitä :)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top