Beisla, toivottavasti inssistä tärppää jo tässä kierrossa, kun on röörit rassattu
Noista munasoluista tuli mieleen, että itsehän kävin juuri viime kierrossa kp 10 siinä ultrassa. Silloin oli oikealla johtofolli 12mm ja vasemmalla 2 pienempää 8mm follia (jotka on tässä kierrossa ehkä sitten irronneet). Lausunnossa luki myös, että "vasemmalla myös muutamia vielä pienempiä, ei kuitenkaan selvästi PCOS-tyyppistä". Eli en usko, että sunkaan täytyisi niistä olla huolissaan :) Osasiko ultraaja arvioida sulle oviksen ajankohtaa tähän kiertoon? Mutta hyvä, että kaikki meni hienosti!
Viipsukka Onneksi saat heti apuja virtsikseen!
mh, pahoittelut
Ehkä sulla oli kiinnittymisyritys?
Mymmelisti, äääää pinkit hiukse! Ihana!
Mulla on kans sellainen fiilis, että teillä kyllä kohta tärppää
Mullakin menee yleensä ne vähäiset vapaat nukkuessa, siivotessa, pyykätessä, salilla yms. Mutta kun oon työputken aikana niin laiska tekemään kotihommia
Voi
Lucky Miksi se sun ukkos nyt tolleen
Jos seuraa kaipaat joku päivä niin ymmärtääkseni asutaan suunnilleen samoilla leveysasteilla :)
Hihii, miehellä alkoi kesäloma ja mulla on pari päivää vapaata :) Nyt lähden lenkittämään koiran ja salille, sitten ostamaan miehen 2-vuotta täyttävälle kummitytölle synttärilahjaa (heppajuttuja
) ja illalla mennään miehen kans intialaiseen syömään