Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ilpuri, tosi kurja tilanne sun kaverin kanssa. :sad001 Ikävä kyllä mä tiedän vähän miltä susta tuntuu. Totta kai kun kasvaa, vaikka aikuisia ollaankin silti joskus kaverisuhteet vaan loppuu ja toisia tulee tilalle, mutta kamalalta tuntuu kun on noin hyvä ystävä ja riidan tms. takia välit huononee. Eikä kuulosa asialliselta että hän toivoo sun eroavan miehestäsi. Kyllä kavereita pitää tukea, vaikka omasta mielestään tekisikin hölmöjä valintoja!
Mulla kans kaveri jonka kanssa oltiin toistemme kaasot. Sit noin vuosi sitten tuli, no, ei riitaa mutta sanaharkkaa. Meillä on ollut vuosikaudet yhteinen harrastus, ollaan käyty kerran vuodessa yhdessä reissussa. Kaverillani on just tietty tapa miten haluu reissata, mulle ei ole niin väliä mutta hänenkin tapa on ok mulle. (Vaikka muiden kanssa teen joskus toisin.) Mut parin vuoden ajan hän ei olekaan reissannut mun kaa, mikä oli ok kun oli muita matkoja mulla. Mut kerran sit valitti mulle siitä että en puhu tarpeeks syvällisistä asioista hälle. Mikä oli ihan totta, mun on joskus vaikea avautua. Mut kun alettiin sähköpostilla puida asiaa ja mainitsin että oon pahoillani siitä ettei enää reissata yhdessä, hän sanoi ettei enää halua. Eli valitti mulle etten puhu, mutta tämän sit keksi ilmoittaa ohimennen sähköpostilla. Olin aika järkyttynyt. Sit sanoi mua itsekkääksi kun olisin toivonut että hän pyytää mua mukaansa eikä erästä muuta kaveria. Ehkä se olikin, mutta oikeastaan oon vaan tosi surullinen koska nää reissut oli mulle tärkeitä, mulla oli aina hauskaa hänen seurassaan ja hänen kanssaan aloin käydä ulkomailla. Yritin monesti vastata hänen viimeiseen sähköpostiinsa, mut mua alkoi aina itkettää niin että en pystynyt. Tajusin että mun pitää vaan pitää vähän taukoa tästä kaverista. Tilanne harmittaa mua edelleen. Tiedän että se on tyhmä riita oikeastaan, ja pitäis vaan puhua hänen kanssaan, mutta tiedän kans kuinka raskasta se tulee olemaan. Ja hän sanoi mulle aika ikävästi, miten en olis kuvitellut hänen voivan puhua, etten usko että pitkään aikaan voin luottaa häneen niin kuin ennen. Vuoden pidin taukoa, nyt ollaan nähty pari kertaa mutta enemmän kavereina kuin sydänystävinä.
Huh tulipa pitkä selostus, sori, ja kiitos kun sain avautua.

Mariska ihana että sun äiti nyt tietää ja tukee noin. :)

Maggie hyvä kun toimi. :grin Jotkut koodit on vaan niin tuskasen pitkiä että en ole jaksanut opetella. Esim. ne sydänhymiöt.

Gatusa no huh vähintään ristiriitaiselta kuulostaa sun miehen toiminta, ja kyllä nyt aviopuolisoon pitää voida luottaa.
 
Meillä jäi sittenkin inssi yhteen kertaan. Meni vaan kertakaikkisen ristiin aikataulut tänään, ei se ollut kenenkään vika. Vähän harmi, mutta vaan 2,5 päivää pitäis simppojen selvitä niin eiköhän tässä kierrossa vielä mahikset ole. Ja onhan se nyt todella hyvin, että nyt on yhdeksäs yrityskerta ja paria matkaa lukuunottamatta, mitkä tiedettiin että sotkee mahikset, niin tämä on eka kerta kun aikataulut menee niin ristiin ettei saada joko dpo -1 tai 0 inssiä.
 
Sori tuli Gatusa sun viestien ympärille noi aaltohymiö-höpötykset, asiaankuulumatonta.

Pitikin sulle just pahoitella että kuulostaa todella kurjalta sun tilanne. Ikävää että joutuu puolustelemaan omaa käytöstään. Ei ole reilua!! Voimia sulle! <3
 
Muokattu viimeksi:
Minni, mäkin nään punertavaa mutta viivaa en erota, alueella on vaan punakkaa sävyä siinä missä viiva sit ois. Aamulla uusiks! Jaiks todellakin. :)

Ilpuri, onpas sullakin kurja tilanne. Hyvän ystävän"menettäminen" painaa aina. Voi kun saisitte jotenkin selvitettyä asiat ja sun mies ymmärtäis, että teidän suhde ei oo vaarassa. <3

Larissa, niiiiiiin lupaavaa siellä. :)

Beisla, varmasti simpat pärjää 2,5 päivää. Sun ovis on kuitenkin niin täsmällinen noiden lääkkeiden avulla että oikein hyvät mahikset. :)

ON. Ei juuri mitään tuntemuksia. Nännit vain edelleen arat himpun verran ja sitä valkkaria... Mut niin oli viime kierrossakin. :/ Enkä osaa päättää testipäivää vai testatako ollenkaan hätiköidysti.
 
ei hätää maggie en mä harmistun :)

plussatuulia inshaAllah mahollisimman moni plussaa pian :)

tääl vissii muutama plussannuki pyörii välillä ni pikkusen ilkiän ilmotella että neulekokonaisuus jonka oon tehny ja kuvia laittan (2 makuupussia 1-3kk eli 50/56 ja 6-9kk 64/68, hupullinen takki 64/68, housut 1-3kk, takki 1-3kk, kintaat ja voin neuloa viel saman väriset sukat siihen lisäks 1-3kk ja on 2 hattua 1-3kk) lähtis 80€ hintaan. samalla kotia etsis samettinen huppari ja mekko molemmat kokoa 1-3kk eli 50/56 ainaki. hupparin ja mekon arvo molemmat 15€ kappale. saa muuten jakaa :) niin juu ja makuupussit käy myöhemmin mm takista ja hihoihin saa pituutta avaamalla ompeleet hihansuissa. :)

hohhoijaa mitähä sitä tässä viel keksis tehä, vois mennä pimeään makkariin kohta neuloon ni saa olla suht hyvin rauhassa illan ja kohtaha vois mennä nukkuuki :)
 

Liitteet

  • photo0913.jpg
    photo0913.jpg
    439.1 KB · Katsottu: 150
  • photo0917.jpg
    photo0917.jpg
    423.9 KB · Katsottu: 157
  • photo0883.jpg
    photo0883.jpg
    438.5 KB · Katsottu: 150
  • photo0884.jpg
    photo0884.jpg
    465.1 KB · Katsottu: 164
  • Photo0888.jpg
    Photo0888.jpg
    391.6 KB · Katsottu: 150
  • Photo0887.jpg
    Photo0887.jpg
    384.8 KB · Katsottu: 156
  • photo0499.jpg
    photo0499.jpg
    444.4 KB · Katsottu: 164
  • Photo on 2013-07-19 at 11.04.jpg
    Photo on 2013-07-19 at 11.04.jpg
    70.3 KB · Katsottu: 145
  • photo0881.jpg
    photo0881.jpg
    344.8 KB · Katsottu: 153
  • photo0882.jpg
    photo0882.jpg
    337.2 KB · Katsottu: 151
Muokattu viimeksi:
Tintti'83: Se AMH-testi on aika uusi testi, joka mittaa anti-Mullerian hormonin määrää. Arvo kertoo munasolujen reservistä: mitä alhaisempi luku, sen vähemmän munasoluja on varastossa. Viitearvoja korkeampi arvo voi puolestaan kertoa PCOS:stä. AMH-arvo tippuu vähitellen iän myötä ja sen perusteella voi arvioida sen milloin vaihdevuodet alkavat. Arvo voi olla matala jo nuoremmillakin naisilla ja kertoa varhaisemmasta hedelmällisyyden laskusta ja vaihdevuosien alkamisesta. Toisaalta arvo voi olla korkea vanhemmilla naisilla. Munasolujen laadusta AMH ei kerro mitään, joten siinä mielessä matalampi arvo ei ole mikään maailmanloppu. Kertoo kyllä siitä, ettei aikaa ole hukattavaksi ja että IVF-vaste olisi huono jos siihen päätyisi.

Tänään on KP5 ja mies lähti maapallon toiselle puolelle viikoksi. Miehen sanojen mukaan minut "siemennettiin" viime hetkellä ennen lentoasemalle lähtöä, mutta eipä eivät ne siittiöt taida ihan viikkoa elää. Huomenna alan silti tikuttamaan ovulaatiota (CB:n ohjeiden mukaan tikuttaminen pitää aloittaa jo kierron 6. päivä, jos kierto on alle 25 päivää, ja minun tuntuu olevan se 22 päivää) ja otan viimeisen Letron. Ihmettelen kyllä tuota minulle määrättyä Letro-annostusta: vain 1 pilleri kierron 2., 4. ja 6 päivä. Teille muille on määrätty paljon isompia annoksia o_O Melkein teki mieli ottaa ylimääräinen pilleri! Nyt vaan toivon, että ensi viikon ultra osoittaa että sisällä kasvaa hyvänkokoinen munarakkula, joka ei ole puhkeamassa ennen lauantai-iltaa!
 
Muokattu viimeksi:
Dolcetti, sulla on saattanut olla parempi tilanne luomuna ovuloimiseen kuin mulla. Mullahan ei edes löytynyt johtofollia. En nyt muista kuka se oli (kaakao?), mutta joku täällä söi samalla annoksella (1kpl päivässä viiden päivän ajan) ja hänelle kasvoi neljä follia ja tuli yhdyntäkielto (tai ehkäisykehotus, miten sen nyt sanoo). Varmaan lääkärit haluaa vältellä liian isoa annosta. Toki jotkut syö kahtakin pilleriä päivässä, mutta varmaan helpompi nostaa annosta myöhemmin kuin on ehkä jokin mahis että ovuloi pienemmälläkin annoksella, kuin saada ehkäisykehotus ja tietää ettei ainakaan ole mahdollisuuksia siinä kierrossa.
Mutta toivotaan että sun mies ehtii kotiin ennen ovulaatiota!
 
Toivottavasti aamulla muistan tehdä testin enkä aamuyöstä mene sinne pissille puoliunessa :D Sellanen varmuus on päässä, että nega sieltä tulee jokatapauksessa tai täti yöllä, mutta yritän tehdä :) Kiitos kaikille kuitenkin uskosta plussaan vaikka meillä täällä kotona sellaista ei juuri ole :D
 
Täällä on kp 1 eli 20.9. En saanut synttäri lahjaksi plussaa mutta sain kaverin lapsineen yö kylään ja elokuva katsottiin. Ihana ilta. :D juteltiin paljon
 
Lucky pahoittelut kp1. :sad001 Mut hyvä että ilta oli niin onnistunut.

Minni plussatuulia!

On. Huh, laskin väärin ajan milloin oviksen piti tulla sen pregnylin piston mukaan. Ei enää pistoa niin, että ovis osuu keskelle yötä. Mä luulin että viimeks oli kovat kivut, kun tunnistin jopa oviksen ajankohan mikä on mulle uutta. Mut ei mitään verrattuna tähän, on ku pahemman luokan menkkakrampit. Otin 2 x 500mg paracetamolia kun en voi nukkua näin. Hengaan nyt netissä kunnes se vaikuttaa. No, torstain inssin kannalta parempi että tuli aiemmin.
 
Lucky pahoittelut kp 1 :/

Tuhru palas takas yön aikana voimakkaampana joten tänään mitä luultavammin kp1. Enkä edes tehnyt testiä koska vituttaa...
 
Muokattu viimeksi:
no voi pylly lucky ja minni:sorry:
aikamoinen tilanne gatusallakino_O
ja larissallakin tuhru palannu, höh :meh:
täällä mennään kp27/28-32 ja oikeastaan pari päivää jo juilinut menkkamaisesti ja phs ollu jo varoilta. kaapissa ei oo kun yks cb:n viikkodigi jemmassa, eilen meinasin kaupassa käydessä ostaa pc:n testin mutta sitten en viitsinyt tyhjään kärriin sitä viskata mikä olikin ihan hyvä kun sattukin työkaveri samaan kauppaan:wideyed::grin
 
Huomenta
Joko MINNILTÄ on tullut aamupissa?

Täällä tuli ja follikkelia stimuloiva hormoni näyttää hyvän alhaiselta, eli normaalia ovista päin pikkuhiljaa mennään. Nyt ei siis viikkoon tapahdukaan yhtään mitään, mutta sitten taas varmistellaan, ettei ovis tuu vaan liian aikaisin
FSH-testini (EI r-testi :))
ImageUploadedByVau Foorumi1442723342.911301.jpg

Mulla lähti tosiaan hyllylle myös ubikinoni. Mä alan uskoa lääkäriä, että säännöllisen kierron naisten kroppa menee vaan enemmän sekaisin rohdosvalmisteista. Täällä vuotaa ohutta verta niin, ettei mukana pysy :/
Kp 3 / 26-30
 
Huonosti päivitti tää mun puhelin, enkä nähnyt että
Minnillä on tuhru!!! Voi hitsin pimpulat ;(
Pahoittelut!!!!!
 
Beisla, pidetään peukkuja, että se yksikin kerta riittää siellä :)

Lucky, pahoittelut tädistä, mutta ihanaa että sait viettää synttäreitä hyvässä seurassa :)

Voi Minni pahoitteluni tyhmän tuhrun saapumisesta... :( :( :(

On: pakko oli tulla heti kertomaan, että mä näin aivan ihanaa unta. Harmitti herätä. Ensin unessa tein kaksi oikein vahvaa viivaa raskaustesteihin, niitä testejä oli monta. Unessa aika meni vähän nopeammin eteenpäin, sitten istuin tuolissa ja silittelin isoa vatsaa ja höpöttelin sen sisällä olevalle vauvalle... Onneksi sentään unissa on kaikki mahdollista <3

Itse en vielä tiedä kurvasko täti tänne, kun en ole jaksanut nousta vielä vessaan. :)

Muurahainen kp 46/35, yk 20
 
Voi Lucky, sullekin :(

Kyfi, mä löysin artikkelin jossa sekä kalaöljy että ubikinoni voi aiheuttaa ongelmia verenohennuslääkkeitä käyttäville. Eli niillä voi olla liiallinen vertaohentava vaikutus. Jätin Geleen ja kalaöljyn jo edellisen vuodon aikaan (joka sekin oli todella outo ja juokseva). En ole kuullut muilta täällä vastaavasta, mutta olemme yksilöitä. Nyt otan vaan perus vitskut ja toivon, etten ole kikkailuillani pilannut loppukiertoa... Esimerkiksi Ennen leikkauksia vertaohentavat luontaistuotteet on jätettävä pois 2 vkoa ennen, eli niiden vaikutus kestää lopettamisestakin jonkin aikaa ... Hoping for the best
 
Takaisin
Top