Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä tänään kp 15/n.32. Talletuksia ei oo viel alotettu, oltu niin väsyneitää. Mut ovistestikin näyttää kyllä ihan hailea viiva, mutta kaipa sitä tänään voisi nyt ryhdistäytyä. Mua ärsyttää kun mulla on ihan tosi korkeet toiveet tästä kierrosta! Mut jos ei onnaa niin sit jään foorumitauolle määrittelemättömäksi ajaksi.
Meillä oli eilen vähän riitaa miehen kanssa, mut ei oikeestaa sellasesta mikä ois johtunut meistä vaan kun mulla kävi tossa kesällä yhden mun parhaimman ystävän kanssa sellanen tilanne. Ne oli meillä kylässä ja sit tilanne kävi ja nyt seurauksena on että en tiiä voidaanko jatkaa ystävinä. Mun mies ei halua olla missään tekemisissä ja sit mä kyllä haluisin ja tietty saisinkin, mutta ymmärrän mun miehen pointin tosi hyvin ja oon huomannu et oon alkanu tekee sellasta surutyötä nyt hyvän ystävän menetyksestä. Niin sit nuo kuviot oli eilen mielessä niin ei hermo oikein pitänyt. jotenkin mua niin ärsyttää. Mä jotenkin koen että en voi enää luottaa siihen mun ystävään ja jotenkin koen että hän toivoisi että eroaisin mun miehestä. En jaksa selittää kuviota yksityiskohtaisesti mutta vähän jotain. Kyse on siis ehdottomasti mun yhdestä parhaasta ystävästä, hän oli mun kaaso ja mä oon ollu hänen. Tosi outoa kuinka tilanne voi muutta näin radikaalisti. :(
tiiä näitä. Tällästä tänään!
 
ilpuri ollaa oltu 4,5v naimisissa, ollu alust asti myrskyisää. ekoin vuosin oli et miksen ol samanlaine ku hänen äiti jne. aina saanu kuunnella vaik mitä. se aina purkaa jos ei saa tuotteit myytyä ni kiukun minu mut ei fyysisest sentää. sit porukat viel ilkeilly mulle vaikein aikoin ja ukko päälle siis ukon sisarukset. ukkoki hyökkäs mua vastaa kotona samas asias mis sen sisko ilkeili ni olin et just ukoki jatkaa ku itel jo hirvee olo ja suru. mä nimittäin oon kokenu tuos heinäkuun lopus jotai niin kauheeta etten tiiä onko mitää siihe verrattavaa oikein ees. muutamalle kaverille kerton asiast, ukko tietää ku hän oli joutun uhriks kans ja mun äiti ja poika. ukko syyllistää, ukon porukat tyytyväisiä, minä ja äiti ollaa surun murtamia. sen verran sanon et en enää ikinä luota suomen virkamiehiin enää.
 
Gatusa: no ompahan puhunut suunsa puhtaaksi ukko sulle... hemmetti sentään. Sano sille että jos on kerta kyllästynyt ni maksaa tytölle passit ym. Ja lentoliput kotiin sivistyksen pariin ja alkaa sen jälkeen elättää muita. Että ottaa pannuun! Ite oon kyl välillä ukolle sanonu suoraan että se on niin hemmetin tyhmä että erotaan... sit se on ruvennut nauraa ja mä alkanu kans. :D Mitä niin kamalaa sulle on sattunut että noin luottamus virkamiehiin menny... :(

Minni2 : saattaa siinä haalea punainen viivan esiisä olla ;D

Ilpuri: eiks se oo hyvä että välillä on paska fiilis ni ei oo aina niin tasaista... mutta kieltämättä Olishan se kiva jos joskus olis vähän tasaisempaa tää elämä.
 
Gatusa, onpa ihottavan kuuloinen tilanne :( Viranomoisten kanssa on aina vähän semmosta ja tämmöstä. Toivovttavasti tilanne selkiytyisi kuitenkin
 
Voi gatusa <3 eikö ole mitään keinoa, vaikka sukulaisilta saada avustusta passiin ja lentoihin? Kuullostaa todella ikävältä tuo tilanne. Kenelläkään ei ole oikeutta mollata toista noin. Sun miehen pitäis olla sun ystävä ja tuki ja turva. Älä anna kenenkään latistaa omaa ittees, älä unohda kuka olet. Sulla on aivan mahtava asenne asioihin ja on miehesi oma murhe ettei osaa sinua arvostaa! <3
 
Minni, ihan kuin siinä näkyis aavistus haamua :nailbiting: Tees seuraavaksi ihan KUNNON testi eikä noita susia! Ja jos vaan 2 tuntia pidätit ja päiväpissasta teit niin älä vielä lannistu :wink

Maggie, sun olot kuulostaa myös lupaavilta! Samoin sun Lucky! :wink

Huh, huh Gatusa mitä miehes on taas suustaan päästelly :sad001

Voi Ilpuri, halaus sinne :Heartpink Perseestä, että tilanne on mennyt niin hankalaksi ystävän kanssa. :sad001 Ja allekirjoitan kyllä tuon, että tekee mieli ottaa taukoa yritykseen (tai siis sen ajatteluun) ja lähteä foorimitauolle, jos pettymykset vaan jatkuu. Se mulla on tässä itselläkin suunnitelmissa.

NAPAA: Täällä alkoi tänään menkkajomot, ihan säikähdin töissä kun ajoittan niin kovin vihloo/jomottaa o_O Ensin se tuntui tuolla vasemmalla muniksen tienoilla (mistä mun mielestä irtosi munasolu), nyt enemmän keskellä. Jännää! Joko täti pyrähtää paikalle lugeista huolimatta tai... :nailbiting: Tuhrua ei ole juurikaan näkynyt enempää.

Larissa kp 28, dpo 9-10
 
Muokattu viimeksi:
Gatusa älä anna miehesi kohdella sua noin! Kukaan ei saa kohdella toista noin!

Ja minä puhun kokemuksesta... Vuosien henkinen ja fyysinen väkivalta on jättänyt jälkensä ja niitä jälkiä korjaan loppu elämän! Onneksi lähdin ja nyt mulla on ihana mies ja meillä on ihana pieni perhe ❤

Ilpuri kävin joskus useammankin ystävän kanssa tuollaisia tilanteita läpi... päästin irti ja tänään mulla on enää 1 todellinen 100% ystävä, on noita muutama reilulla 80% ja sit muutama kaveri... Mutta summa summarum "parempi yksi oikea kuin kasapäin kusipäitä"
 
Mulla on vain noita susia ja sitten kaksi digiä :S hitsivie en ehdi tänään kaupassakaan käymään. No aamulla teen pari noita lisää kun niitä riittää ja digin sitten ensiviikolla jos tarve :D eikä mitääään tuntoo, että vois olla raskaana muka! En kyllä usko
 
Minni, eikös oireettomuus ole myös raskausoire :wink Ja "menkkakivut" :wink:wink Sinä niin plussaaat!!!

Muoks. Tulin siihen tulokseen, että onhan se ehkä vähän liian aikaista tehdä huomenna testiä. Maanantaina ois dpo 11-12, sitten vois koittaa? :wink
 
Muokattu viimeksi:
lucky konsuli jonka työ loppu heinäkuus teki temput terävät. pojan piti käydä suomes ja tulla takas ni sain huomata ettei ollu paluulentoa hommattu pojalle ollenkaa hänen toimest vaikka paluupäiväks sano 14.8 on isällää vasten tahtoa. piti meinaa käydä mun äidin luona kylässä. enkä saa poikaa tänne takas ku ei ol luovutussopimusta mailla. ollaa jumissa mut tein kantelun siitä konsulista ja nyt sitä oottaa oikeusasiamiehen toimesta sit tutkinta ja oikeudenkäynti. lisäks oon jumissa täällä ja lähetystö sanoo ettei ol hein ongelma, pitää ite hommata rahat kaikkee.

ilpuri ja pikkuminski oon kyl aika pitkälti jo mitta täynnä. saa nähä mitä nyt tapahtuu tässä. jos käy huonost ni inshaAllah oon sillo tytön kans suomessa jo ni on selkä turvattu jossai määrin. mut uutta en tul ikinä kyl sit ottaa se on varma inshaAllah.

tässä on syy miks yritän saada ne neuleet niin epätoivosest myytyä. saisin meinaa rahat kasaa tytön kansalaisuutta varten ensinnäkin. ja ois vähä säästöä muihi kuluihinki.
 
Lucky: onnittelut :hug007
Minni: kyllä siinä haamu näkyy selvästi,aamulla uutta testiä? :3some
Gatusa: onpas miehelläsi tullut suusta useampi iso sammakko.:sad001
 
Lucky synttäri onnea !!! <3

Minni ihan kun siinä olis pinkki haamu !! :) ihanaa ! Aamulla uutta testiä !

Gatusa onpa kurjaa käytöstä ukolta ! :( toivottavasti saat asiat järjestykseen. Eihän tuollaista tarvitse kenenkään kestää. Oot vahva nainen <3
Oliko sulla joku aikuisten neule ?

Larissan tuhru pysyy poissa !! Ja plussa testiin :)

Beislan inssit ja muut kuullostaa hyvältä :) plussatuulia sinne kovasti !

Ilpuri <3

Minski <3

Diku <3

Suuret plussatuulet kaikille <3

Mun vanhemmat oli tänään kylässä <3 äiti sitten arvasi missä mennään kun voin niin huonosti. Siinä sitten yhdessä itkettiin ilosta ja nostettiin peukut pystyyn :) nyt vielä sauna ja sitten unille kun jäi toiset päikkärit nukkumatta :D

Ihanaa iltaa ihanille naisille <3

Mariska rv 8+6
 
mariska juu koon 36/38 neule. hesas itäkeskukses löytyy äipän luota. musta/tumma navy ei juuri huomaa eroa. kauluksen saa ylös ja taitettua alas kuten kuvassa, lämmin ja joustava eli raskaanaki menee hyvin tekotavan ja materiaalin takia. 25€ ois mitä pyydän.
Photo0439.jpg
 
Haikaranyytti, ei tosiaan kuulosta kivalta sun miehen toiminta. :sad001

Larissa voi ei tuhrulle, mutta hyvä jos nyt on vähentynyt. Saakin pysyä poissa! Harmittaa jos lähdet tauolle vaikka ymmärrän kyllä. :sad001

Aphrael toi oli kyllä hyvä vertaus miehelle, luulis toimivan monelle.

Katjusha toivottavasti testi tuo sulle hyvän tuloksen.

Lucky hyvää syntymäpäivää! :)

Muurahainen, toivoa on sit ihan hyvin jos kerran aiemminkin oot plussannut aika myöhään. :)
Mäkin käytän kännykällä vaan netin kautta, en ole huomannut ongelmia. Paitsi joihinkin nappeihin on mahdoton osua, tuntuu olevan jokin virhe sivulla. Esim. jos yritän katsoa ilmoitukset niin klikkaus osuu väärään kohtaan, eikä siis johdu musta tai puhelimesta, kun kaikki muu toimii oikein.

Liisu höh loman loppumiselle, seuraavaa odotellessa.

Lukutoukka voin kuvitella että on epäuskoiset fiilikset! Onnea vielä ja vauvaliimaa! :grin

Maggie, valkkari tohon aikaan kierrosta kuulostaa niin lupaavalta! :)
Mä oon itse asiassa opetellut muutaman lempihymiön koodin ulkoa. :smiley-ashamed008 Kymmensormijärjestelmällä ku kirjottaa, koneellakin on nopeempaa laittaa vaikka : wav (yhteen) kuin ettiä se tuolta listasta.

Tintti, mä oon käyttänyt vaan raskausvitamiinia. Yhden pullon söin vehnänalkioöljyä ja yhdessä kierrossa kokeilin geleetä mutta ne ei sopineet mulle.

Diabolicat toivottavasti onnistut pienentämään halkion riskiä noilla keinoilla.

Gatusa ihan kamalalta kuulostaa sun miehen toiminta, toivottavasti pääsisit pian Suomeen.

Minni ikävä kyllä tämä viivalasiton näkee aika vähän sun testissä, mutta kumpa se siitä selkenisi plussaksi!
 
kiitos beisla tuesta, oisha se kiva päästä ja ehkäpä se ukkoki muuttus parempaa suuntaa jos täält pääsis pois.

ukko sano että huomen tyttö saa rattaat (oottan 9kk jo niitä). olin et ai no sithä pääsenki käymää tytön kans kävelyl ni oli et joo mennää yhes kävelylle ja kävellää äiteen luo kylään. olin et öö tota noinaa siis en saa mennä päiväsaikaa kotoa mihinkää vai? mähä oon ku vankilassa sit eli valvotust liikun ainoastaa. ukko oli et no mene tytön kans kävelylle mut ootas ku saan kuulla että sul on toinen mies. olin et ai mikä toinen mies, en kyl ol ottaas ketää enkä puhuus kellee. itehä se uhoaa et menee huorii jos mä en anna aina ku se haluaa tai hommaa tokan eukon. en mä ol ikinä aiemminkaa ku esikkoa tarhasta hain tai kouluu vein kävellen ni puhun kenenkää kans et tuskinpa mä nytkää puhuisin, mä näytän aina niin kettuuntuneelt et voisin hakata ekan joka avaa suunsa mulle ni ukot hyppii toiselle puolelle autotietä kävelyalueelle ku ei sitä kunnol voi kävelytieks sanoa.
 
Takaisin
Top