Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos kaikille myötäelämisestä. Yön yli varsinkin olo jo helpottanu. Ja voi olla totta että mies haluaa hetken hautoa ajatusta eikä osannu heti sanoa mitään rakentavaa. Lähinnä oli että no höh tai voi ei mutta muuten aika sanattomaks mun eilinen avautuminen veti. Ehkä se nyt ajattelee, tai no tietää ainakin mitä mun päässä liikkuu! :)

Lucky, suuret synttärionnittelut! :) <3 Toivottavasti keksit jotain kivaa ja piristävää tähän päivään. Vaikka raikas ulkoilu syksyisessä metsässä ja sen jälkeen kuppi kaakaota itse tehdyn pullan kera? :)

Larissa, hus pois tuhru! Toivoa on. :) Mietin ite kans tota testausta. Periaatteessa olis helpompi mennä lapsettomuustutkimuksiin jos ei ois jotain epävarmaa liuskaa tutkinu koko aamua. Menis vaan autuaan tietämättömänä. Tai voihan se tätikin tänne kurvata alkuviikosta. Menis yksiin kolmen viime primo-kierron kanssa... Huh, ei osaa päättää. Mut sulle plussa plussa plussa plussa!!!

Haikaranyytti, ikävä tilanne siellä! Kurjaa käytöstä mieheltäs. Pitäiskö sun kysyä ihan suoraan että kaipaako hän sun seuraa ja yhdessäoloa vai olisko parempi vaikka asua erillään? Eiköhän vähän herättäisi sitäkin otusta! Tsemppiä sinulle <3

Muurahainen, toivoa on!! Jotain siellä varmasti tapahtuu. Malta vain. Ja tosta kännykkäsovelluksesta ja sen tökkimisestä en osaa sanoa, koska mä käytän kännykällä tätä suoraan selaimen kautta enkä oo ladannu sovellusta. Ja tässä sydän on sympatia-nappi. Oon siis menny ja kirjautunu foorumiin ja sit laittanu sen sivun kännykän aloitusnäyttöön ni pääsen suoraan erikseen kirjautumatta sisään. Pitää vaan aina aluks päivittää sivu. :)

Maggie, dpo 9??? Valkkaria lorisee, aamulla kävi melkein Larissan kannikka-efekti omalla nesteellä! Hahahahahah! :)
 
Larissa, kyllä se mulla ainakin vaikuttaa vauvauutisiin kun tietää että toinenkin on pitkään yrittänyt. En tarkoita että olisin pahoillani muiden uutisista, mutta vielä erityisesti lämmittää mieltä kun tietää edes vähän mitä toinen on joutunut käymään läpi. Ja toki kierron vaihekin vaikuttaa; kp1 ei jaksa innostua juuri mistään.

Maggie, välillä sitä aina "hurahtaa" vaikka enimmäkseen ei jaksa/halua toimia niinkuin yrityksen alussa. Kesävauva olis kyllä ihana! Itsekin oon kesän lapsi. Tosi hienoa että sun tuhru loppui, kumpa olis sitä kiinnittymistä!

Mimmu kuulostaa hyvältä suunnitelmalta käyttää niitä lugeja, kun kerran clomien vaikutus säilyy. Eipä mene luomukierto ihan harakoille tiputtelun takia.

diabolicat, tervetuloa ja tsemppiä tutkimuksiin. :)

Tintti, pahoittelut menkoista. :sad001 22 päivää kuulostaa lyhyeltä mutta kyllä sen pitäis vielä riittää.

Tytsyy tosi harmi että femar ei kasvattanut folleja, toivottavasti gonal tekee tehtävänsä. Tohon hintaan ainakin sopii toivoa.

Minni, ihan samaa mäkin oon miettinyt loppukierrosta, että jos ei mitään muita oireita ole, luulis että ainakin jotain kramppeja tai nippailua pitäis tuntua?!

On. Taas nega o-testiin, eli me lähdetään kohta apteekkiin ostamaan se Pregnyl. Illalla sitten piikkiä napaan.
Kiitos vaan... :) Tosiaan aika ihmeellistä kyllä,kun mullaon pitkän aikaa ollut tosi tasanen kierto,sen 28pvää..Kerran aiemmin tässä ilman ehkäsyä ollessani on ollut lyhyt kierto.. :/
 
Minni, nyt on piinaavan piinaavaa! TestaaaaaaaaaaaaaaaaaAAaaaaaaaAAAAAaaaaaaaAAAAAAaaaaa! :) :) :)

Lukutoukka, kiitos tarinasta. Liikkis!! Mullakin kädet on tärissy monesti ku luulot on ollu korkeella testiä tehdessä. Tosin ne on negoja ollu, toisin ku sulla nyt. :) Jos sen plussan saisin ni pudottaisin varmaan testin vahingossa pönttöön! Toi sun miehen reaktio saattais olla vähän samanlainen ku täälläkin. Tuskin mies riemusta kiljuen hyppis vastaan. Ehkä hän nyt siellä sulattelee isoa uutista ja myöhemmin rupee kiinnostumaan vatsassas kasvavasta ihmeestä. Ja pura vaan meille tuntojas. Sitähän varten näitä foorumeita on. :)
 
Tintti ja Mimmu: Kysymyksiä teille :)

Tintti: Mun keirto oli täsmälleen saman mittainen. Minkä pituinen sun kierto normaalisti on vai vaihteleeko paljon? Onko sun AMH-arvo mitattu?

Mimmu: Mihin sulla on määrätty noi clomit, gonalit ja pregnylit? Eli mikä sulla on katottu syyksi sille ettei raskaus ole VIELÄ alkanut. ("vielä" isolla, koska kyllä se pian alkaa!)


Moikka Dolcetti!!Katselin tuon paperi määrän mitä tässä matkan varrella olen tksta ja sairaalasta saanut,niin niissä ei ole mitään mainintaa tuollaisesta amh:sta...Mikäs se sitten on?? :wideyed:
 
Muuten sellainen kyssäri kaikille,että käytättekö paljon erilaisia ravintolisiä??!! Mä en syö muutakuin foolihappoo...Pitäis varmaan sen tueksi jotakin lisää,kenties?! :)
 
Maggie, mäkin otin tämän nyt käyttöön näin, mainokset vaan hiukan häiritsee, mutta ominaisuuksia on paljon enemmän. Kiitti sulle vinkistä :happy:

Tintti83, Mä syön sinkkiä, royal gelee, magnesiumia, D-vitamiinia + Monivitamiinijuoma.
 
PIKKUMINSKI! Reilu viikon ikäinen veljenpoikani kiittää tossuista!
 

Liitteet

  • 1442657545916.jpg
    1442657545916.jpg
    35.6 KB · Katsottu: 163
Murkku, onneks niitä mainoksia ei niin hirveesti oo, alussa yks ja välissä yks. Mut se mikä harmittaa ni ei saa niitä hymiöitä valikkoon. Pitäis opetella ulkoa ne kirjainjonot, joilla tulee vaikka aalto-hymiö tai muut symppikset. Normihymiön osaan :) :) Ja lisäks kännykällä jää ne allekirjoitukset näkemättä.
 
Liisu: niinhän nuo väittää :D
Muurahainen : no se dm tietty kyl vaikuttaa...mut ku on tiukka ruokavalion kans ni hyvät on mahikset... että sit inhoan niitä jotka suoraan uskaltaa kysyä...kyllähän sen nyt sanoo kuulumisten yhteydessä jos on jo sillai raskaana että näkyy...

Larissa: no tuhlaappa yks testi...jännittää!

Maggie: kiitos. Ihana idea. Haluisin mennä sieni metsään mut kuntosalin jälkeen on sisäreidet niin kipeet että tasamaallaki on kivuliasta kävellä. Mutta jotai yritän keksiä...


Kiitoksia onnitteluista! Ihan normipäivä tiedossa...en muista millon viimeksi mitään synttäreinä erityistä olisin itselleni tehnyt tai saanut... :D enkä välitäkkään...

Täällä ei näy punaista limusiinia mutta alavatsaa edelleen vähän niinku sillälailla jomottelee
 
Tintt'83, melkein vois kysyä mitä ei käytetä...

Päivittäin sinkkiä, seleeniä, jodia (merilevä),E/B/C/D-vitamiineja (b-vitamiinilisä pitää sisällään myös foolihapon), kolmea eri rasvahappolisää, magnesiumia, välillä maitohappobakteereja ym, satunnaisesti kaliumia ja kalsiumia., päivittäin kahta rautalisää, ruusujuurta. Uusina on nyt semmonen C15-homeopaattinen voimajuoma tms, ja sit joku siitepölyjuttu, jotka ostin keskiviikkona. Homeopaattisia menee myös tähän progesteronin nostamisprojektiin sekä öisin uniongelmiin.

En tiedä muistinko kaiken... mulla on mm. kilpirauhashäiriöön liittyen imeytymisongelmia, eli esimerkiksi 100 ug/vrk d-vitamiinia ei vielä riitä nostamaan mun elimistön d-vitamiinia edes suositellulle tasolle.

JA tosiaan nyt kun selvittelin, miten pystyisin halkion riskiä pienentämään (pikkukakkosenr iski 25-50%), taustalla monitekijäinen geeni sekä ulkoiset tekijät. Niin törmästin sellaiseen, ettei pitäisikään ottaa foolihappoa (synteettistä jota suositellaan), vaan pitäisi ottaa folaattia mahdollisimman aktiivisessa muodossa, eli tavallaan ns. samaa asiaa luonnollisessa muodossa. Sillä ois ilmeisesti merkitystä keskilinjan halkioiden synnyssä. Foolihappoa käytin esikoista odottaessani, se siis kuului b-vitamiinivalmisteeseen jota söin. JA tuli halkio 4% todennäköisyydellä. Ni nyt olen sit iHerbistä tilailemassa semmosta monivitamiinia, jossa ois mm. toi folaatti aktiivisimmassa muodossa, B6 vitsku olis P5P-muodossa ja B12 Methylcobalamin-muodossa.
 
Muokattu viimeksi:
Pakko avautua mutta nyt taitaa olla pahan luokan pms oireita... Jotenki ketuttaa niin peevellisti että ei oo tosikaan... heti ku nousin sängystä ylös nii päähän Alko sattua ja oli pakko ottaa burana... alkais ne menkat ni helpottas huomiseen... ei tartteis enää huomenna keljuttaa... pitäis kai sitä itseniki D vitamiinia alkaa syödä tupla annoksella ettei iske se syys masennus... Mikäli se ees siihen vaikuttaa...
 
lucky onnea, tytöst mul oli muute tuollai olo alkuraskauden eli ketutti ja menkkojen oletettuna alkamispäivänä ol menkkajomot jotka loppu kuitenki. et josko siel ois joku kyydissä kuitenki...

tsemppiä kaikille ja plussatuulia.

huoh lucky ei ol ainoa jota ketuttaa, minä joka en ikinä kiroile kiroilin eilen ja se hävettää kyl itteä. no mul ollu pidemmän aikaa ketutus päällä ja eilen se vaa kasvo. ukko sano mun äidin olles skypessä et "kato sä käytit aivojas" ku olin laittan valkopapuja kastikkeeseen. sit se oli ku olin tehny sille kunnon ravitsevan kalakastikkeen todennu et hän tekee ite toisen ruuan, ni katoin et ai mitä. mä puhistin lohipurkista ruotoja ainaki puol tuntia ja sit toi kehtaa sanoa että tekee toisen ruuan. ja minä ku olen muutenki nykyää poikkeuksellisen herkkä ni siitä ku käly soitti et hänen pitää päästä ostaa läpökkäät itellee sairaalaa varten ja mä olin jo aiemmi sanon et pitää ostaa tytölle vaippoi ni aloin parkumaa ja raivoomaa et aina ku mul on menoa ni sit pitää noitten soittaa ja vaatia apua sekunnin varotusajalla. no ukko oli väsy ja huonovointinen eikä ees ruokahalua sillä ollu eli kipeä ni sitäki äksytti. sit illal menin sanomaa äkäsenä sille et ukko kyl ansaitsis et joku pieksis sen oikei kunnol...suunsa ja käytöksensä takia. tulipa mielee että joko A) kroppa alkaa herää ja menkat odotettavis B) raskaana C) masentunu D) stressaantunu.
ja ukko oli menny viel illal sanomaa mulle et hän aukoo mulle päätä koska on kyllästyn elämää mun kans. olin et jaahas (ei ol ainoa siinä tapaukses mut oon jumis ja tytöl ei ol kansalaisuutta eikä passia eikä ol varaa lentolippuihin.). mä kyl selitin ukolle et mul on olo et se pitää mua sylkykuppina, ei kunnioita, ei välitä mitä minä ajattelen eikä kuuntele. no eipä se liiemmi mitää noteerannu.
 
Moni oli kyselly siitä mitä tässä kierrossa oli käytössä ko plussa tuli. Itellä ei tässä kierrossa ollu käytössä mitään, ukko syöny ny parisen kuukautta jotain missä on mm. sinkkiä. Ja tosissaankaan en sitä plussaa oottanu vaan testin tein juurikin nimenomaan sen takia, että tätin ois saanu houkuteltua paikalle. Nyt on sitte järisyttävä jännääminen ja ressaaminen siitä pysyykö mukana.

mh- 5+2
 
Onko tässä jotakin?? Kirjotin jo pitkän sepostuksen siitä, että turha testi ja ei näy mitään ja tulis jo täti mutta samalla kun kuvasin niin mitä ihmettä ihankun tossa jotain näkys? Oonko vaan pimpo?
ImageUploadedByVau Foorumi1442665116.754950.jpg
muoks. Tää on se susitesti siis jolla monikaan ei ole mitään saanut vaikka raskaana on oltu tai sitten toi on vaan se hemmetin viivanpaikka... Luulis toki näillä päivillä näkyvän enemmänkin
 
Muokattu viimeksi:
Onko tässä jotakin?? Kirjotin jo pitkän sepostuksen siitä, että turha testi ja ei näy mitään ja tulis jo täti mutta samalla kun kuvasin niin mitä ihmettä ihankun tossa jotain näkys? Oonko vaan pimpo? View attachment 21019 tässä vielä hieman muokattu eri kuva, sama testi.
ImageUploadedByVau Foorumi1442665678.570675.jpg
Tää on se susitesti siis jolla monikaan ei ole mitään saanut vaikka raskaana on oltu tai sitten toi on vaan se hemmetin viivanpaikka... Luulis toki näillä päivillä näkyvän enemmänkin :( hulluks tässä tulee hemmetti
 
Heippa!

täällä taas parin päivän hiljaiselon jälkeen :)

Muurahainen, vieläkään en olisi huolissaam jos menkkoja ei näy. Käyt siinä verikokeessa niin sit selviää. Mulakans puhelin jotain sekoili mut voi ola kun tein siihen ohjelmistopäivityksen :)

Lyckylle iloista synttäriä! :) hienoa et ei näy menkkoja! Kurjaa et on vähän paskafiilis :sad001

Larissa, huiii miten jännittävää jos testaat huomenna! :nailbiting: Minä en oo ikinä edes viitinyt miettiä noita kohdunnapukoita ja muita, siellä ne mukana kulkee :grin

Lukutoukka, voi kun ihanasti olit kirjoittanut yritysajasta ja testipäivästä! Varmaan miehet tuohon(kin) syttyy vähän hitaasti ja vie hetken että sisäistää ajatuksen. Mut voin niin kuvitella sun tunnelmat testiä tehdessä, mulla itsellä meni ihan perhosia vatsassa kun luin sun testiä :grin Ihanasti onnea! :Heartbigred

Minni, voi kyllä mä jännitän sunkin puolesta niin paljon!!! :nailbiting: Voi kun testaisit jo tänään!! muoks. sä testasitkin! Mun silmään tuolla on himmeä hailura, näkeekö muut sen? -nyt jos siellä on nin se vahvistukoon!! Kauanko pidättelit? Aamulla uutta testiä!!

Maggie, niin kuin Lukutoukalla tossa totesin, miehet on vähän outoja noissa jutuissa mut hyvä et sait purettua asian kuitenkin, kyllä ne aina aika ajoin osaa kuunnella :grin

Tintti, mä syön Mammavitskut, foolihappo, gelee royale ja vehnänalkioöljy silloin tällöin. Jos syön aamulla puuroa niin sit laitan sekaan mut meinaa lentää laatta jos yritän ottaa paljaaltaan. Joten yleensä siis arkiaamuina :) Mies syö kaikenlaista, en ees tiiä mitä kaikkee mut ainakin sinkkiä, kalaöljyä (mun vatsa ei kestä sitä), D-vitamiinia ja jotain muita. Oon vaan kattonut et siellä on se sinkki, mut sillä on niin hirvee arsenaali tablettipurkkeja kaapissa että en oo jakanu enempää kiinnostua. Itse siis on ne oma-alotteisesti hommannut. :grin

Gatusa, onpa inhotavaa. Ootteko te naimisissa? Kauan ootte olu yhdessä? Välillä meilläkin aina on vähän tollasta mut sit tiietään et molemmat ollaan vähän äkkipikaisia niin tiedetään et ei tarkoteta mitä suutuspäissään saatetaan möläyttää. Toivottavasti siellä tilanne rauhoittuu, inhottavaa olla kotona koko ajan :sad001
 
Ilpuri kaksi tuntia pidätin. Äh niin sekavat fiilikset. Toikin näkyy vaan tietyssä valossa joten eiköhän se ole vaan se viivanpaikka :(
 
Minni, ihan kuin siinä jotain hailuraa näkyisi, voi kumpa huominen testi antaisi selkeän vastauksen. <3 :) ja siis tietenkin viiva olisi vahvempi :)
 
Takaisin
Top